Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Projektu zmiany części Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Projektu zmiany części Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MARKOWA
Markowa 1399
37-120 Markowa
powiat: łańcucki
tel. 17 226 53 52, fax: 17 226 56 57
sekretariat@markowa.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Markowa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 17 226 53 52, f
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości poniżej
130 000 zł
GMINA MARKOWA
Zaprasza do złożenia oferty na usługę: - Opracowanie Projektu zmiany części
Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy
Markowa
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie Projektu zmiany części Studium
Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Markowa
w związku z planowaną inwestycją celu publicznego pn.: ,,Budowa linii
elektroenergetycznej 110 KV Łańcut-Pruchnik" w miejscowości Markowa,
Gmina Markowa, Powiat Łańcucki, Województwo Podkarpackie.
2. Za termin zakończenia wykonywania
przedmiotu zamówienia uznaje się
przekazanie projektu zmiany części Studium Uwarunkowań i Kierunków
Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Markowa w związku z planowaną
inwestycją celu publicznego pn.: ,,Budowa linii elektroenergetycznej 110 KV
Łańcut-Pruchnik" w miejscowości Markowa, Gmina Markowa, Powiat Łańcucki,
Województwo Podkarpackie pod obrady Rady Gminy Markowa.
3. Szczegółowe warunki terminu realizacji zamówienia określone zostały w
projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do
zapytania ofertowego

Dokument nr: BZP.6720.1.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w dniu 4.04.2024 o godz. 11.30.

Składanie ofert:
2. Sposób złożenia oferty:
1) za pośrednictwem e-PUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o
2) za pośrednictwem poczty na adres Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa
1399 lub
3) osobiście w Urzędzie Gminy Markowa, adres jak wyżej
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 4.04.2024 r. do godz. 11.00.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin realizacji zamówienia: do 5 maja 2025 r.

Wymagania:
Sporządzanie dokumentu, o którym mowa w opisie zamówienia winno być zgodne z
przepisami:
? ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 977 ze zm.);
?
?
?
?
rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie
zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
przestrzennego gminy (Dz.U. z 2021 r., poz. 2405);
ustawy z dnia 4 marca 2010 r., o infrastrukturze informacji przestrzennej (t.j. Dz.U.
z 2021 r., poz. 214);
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020
roku w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie
zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2020 roku, poz. 1916);
ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i
jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach
oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.);
III. Informacja o sposobie porozumiewania się (komunikacja) zamawiającego z
wykonawcami
1.
W prowadzonym postępowaniu komunikacja między
Wykonawcami odbywać się może za pośrednictwem:
Zamawiającym,
a
1) operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -
Prawo pocztowe - Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399,
2) osobiście - Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399,
3) za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
4) za pomocą ePUAP https://epuap.gov.pl/ na adres skrytki: j47j3fmb4o,
z zastrzeżeniem ust. 3.
2.W przypadku przesyłania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za
pomocą poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
powinna potwierdzić fakt ich otrzymania.
3.Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami
składanymi z ofertą. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć zgodnie z
zapisami Rozdz. XI ust. 2 niniejszego zapytania.
IV. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających na realizację
przedmiotu zamówienia.
VII. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) posiadania wiedzy i doświadczenia;
2) są zdolni do wykonania usługi.
VIII. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
1) wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2
zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot
zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich 3 lat minimum dwie usługi w zakresie
sporządzania dokumentów planistycznych (projekty SUiKZP lub ich zmiany,
projekty planu ogólnego, projekty MPZP).
Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe - spełnienie warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (wzór stanowi
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
Realizacja usług winna być potwierdzona referencjami lub innym dokumentem
potwierdzającym należyte wykonanie usługi.
Referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych usług
winien być załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o
należytym wykonaniu wykazanych usług ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz
którego usługi były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający
zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania usług bezpośrednio u
podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane. W sytuacji braku potwierdzenia
wykonania usługi u wskazanego podmiotu, warunek pozostanie niespełniony.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty
następujących dokumentów:
? oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
do zapytania ofertowego,
? wykazu usług - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;
2) Zasoby ludzkie zdolne do wykonania usługi
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie
dysponował osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj. osobą posiadającą
kwalifikacje do wykonania zawodu urbanisty zgodnie z art. 5, art. 50 ust. 4, art. 60
ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym.
Dokumenty poświadczające zdolność do realizacji usługi - spełnienie warunków
udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (wzór
stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Kopie stosownych dokumentów potwierdzających, że osoba opracowująca
projekt zmiany SUiKZP posiada kwalifikacje do wykonania zawodu urbanisty
zgodnie z art. 5, art. 50 ust. 4, art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o
planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wykonawca jest zobowiązany
przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,
osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych
podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W
celu udowodnienia powyższego faktu Zleceniobiorca przedstawia pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie załączonych do oferty
następujących dokumentów:
? oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
do zapytania ofertowego,
? oświadczenia o posiadanych kwalifikacjach przez osobę sporządzającą projekt
zmiany SUiKZP - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego;
? wykazu osób - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
IX. Wykluczenia oraz informacja o zakazie powiązań
1. Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Wykonawców, którzy nie
spełniają warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykluczenie Wykonawcy będzie jednoznacznie z odrzuceniem złożonej przez
niego oferty.
3. Zamawiający nie udzieli zamówienia podmiotom powiązanym osobowo lub
kapitałowo.
4. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania z
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonywującymi w jej imieniu czynności związane z
przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a
Wykonawcą, polegające na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub
powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej
do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5. Zamawiający uzna, że Oferent spełnia warunek dotyczący braku powiązań
osobowych i kapitałowych, jeżeli Oferent złoży oświadczenie zgodne ze wzorem
stanowiącym załącznik 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. Termin związania ofertą
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z pierwszym dniem
następującym po terminie zakończenia składania ofert.
XI. Opis sposobu składania ofert
1. Przygotowanie oferty:
1) Na etapie składania ofert należy złożyć:
a) Formularz Ofertowy - wg wzoru załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
c) Wykaz osób - wg wzoru załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
d) Wykaz wykonanych usług - wg wzoru załącznik nr 4 do zapytania
ofertowego;
e) Oświadczenie o posiadanych kwalifikacjach przez osobę sporządzającą
projekt zmiany SUiKZP - wg wzoru załącznik nr 5 do zapytania
ofertowego;
f) Oświadczenie o braku powiązań - wg wzoru załącznik nr 6 do zapytania
ofertowego;
g) Zapoznanie z klauzulą informacyjną - wg wzoru załącznik nr 7 do
zapytania ofertowego;
h) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem
na język polski.
4) Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta (w
przypadku dokumentów przesyłanych za pomocą e-PUAP kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym) oraz
zawierać datę sporządzenia.
5) Oferta musi obejmować całość zamówienia i musi być sporządzona zgodnie z
wymogami zawartymi w zapytaniu ofertowym.
6) Oferent może złożyć tylko jedną ważną ofertę.
7) Do oferty powinny być dołączone wszystkie dokumenty, środki dowodowe i
oświadczenia wskazane w zapytaniu ofertowym.
8) Każda poprawka w ofercie musi być podpisana lub zaparafowana przez
osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę.
9) Kopie wymaganych dokumentów, winny być poświadczone ,,za zgodność z
oryginałem" przez upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy wraz z
datą poświadczenia.
10) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
4) Tytuł oferty (wiadomości): ,,Oferta na opracowanie: Projektu zmiany
części Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania
Przestrzennego Gminy Markowa".
3. Zmiana i/lub wycofanie oferty
1) Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub o
wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
2) Powiadomienie powinno być opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia,
opieczętowane i dostarczone w zamkniętej kopercie oznaczonej dodatkowo
napisem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
3) Po wycofaniu oferty wcześniejszej oferent może dokonać złożenia kolejnej
oferty. Oferta wycofana nie podlega ocenie ofert.
XIII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt.
2. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w trakcie
zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu pracy, w
szczególności gdy wykonanie usługi ulegnie wydłużeniu lub niezbędne będą prace
dodatkowe.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania ofertowego oraz
obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz
zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji usługi, w tym również koszty
związane z zabezpieczeniem materiałów i środków niezbędnych do wykonania
zamówienia oraz wszelkie formalności administracyjne i inne.
4. Cena musi być wyrażona w polskich złotych, liczbowo, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku.
5. Oferowana cena musi zawierać cenę brutto z wyszczególnieniem składowej ceny
netto i podatku VAT.
6. Prawidłowe ustalenie stawki należytego podatku VAT od towarów i usług należy
do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów
i usług oraz o podatku akcyzowym. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki
podatku VAT od towarów i usług niezgodnej z obowiązującymi przepisami
spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku Wykonawcy niepodlegającemu
opodatkowaniu podatkiem VAT, Wykonawca wskazuje cenę oferty w postaci
kwoty brutto wraz z wyszczególnieniem kwot stanowiących wynagrodzenie netto
oraz koszty zleceniodawcy i zleceniobiorcy.
7. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na
cenę zamówienia. W razie wątpliwości przyjmuje się, iż Wykonawca podejmuje się
wszystkich czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia.
XIV. Informacje dotyczące waluty
Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie
polskiej, w złotych (PLN).
XV. Ocena ofert
1. Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie ją do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki
formalne określone w zapytaniu ofertowym;
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione;
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
2. Oferta niespełniająca wymagań zostanie odrzucona.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i uzupełniania złożonych ofert.
Przy czym złożone na wezwanie Zamawiającego wyjaśnienia lub/i uzupełniania nie
mogą prowadzić do zmiany oferty.
4. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste, omyłki pisarskie oraz omyłki
rachunkowe bądź wzywa oferenta do poprawienia tych omyłek. Oferent, który złożył
ofertę zawierającą omyłki rachunkowe, zostanie poinformowany o ich poprawieniu
bądź wezwany do poprawy omyłek, i jeżeli w terminie trzech dni od daty otrzymania
zawiadomienia/wezwania nie zgodzi się na ich poprawienie, jego oferta zostanie
odrzucona.
XVI. Kryterium wyboru oferty
1. Najniższa cena brutto, za którą zostanie wykonany przedmiot zamówienia.
2. Waga punktowa przypisana do kryterium CENA - 100 punktów.
3. Oferty zostaną przeliczone wg poniższego wzoru:
Ocena =
Cena brutto oferty najniższej
Cena brutto oferty badanej
x 100
Uwaga:
Cena brutto w przypadku oferenta będącego osobą fizyczną/nie prowadzącego
działalności gospodarczej i składającego ofertę, stanowi kwotę całkowitych kosztów
związanych z zawarciem umowy, tj. kwotę wynagrodzenia brutto brutto [(czyli: netto
ze wszystkimi pochodnymi od wynagrodzenia (narzutami zleceniodawcy i
zleceniobiorcy)].
XVII. Dokonywanie zmian w umowie
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień umowy zawartej w wyniku
przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
XVIII. Dodatkowe postanowienia i informacje
Zamawiający nie wyraża zgody na zlecanie całości lub części zadań podwykonawcy
bądź osobom trzecim.

Kontakt:
4.Do kontaktowania się z Wykonawcami upoważnione są następujące osoby:
1) Łukasz Bem tel. 17 22 65 352

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.