Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
22046z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostosowane istniejącej osnowy wysokościowej i poziomej (bazowej i szczegółowej) do...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostosowane istniejącej osnowy wysokościowej i poziomej (bazowej i szczegółowej) do obowiązujących przepisów

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Niżański
Plac Wolności 2
37-400 Nisko
powiat: niżański
tel. (15) 841-20-57, fax. (15) 841-27-00
gm@powiatnizanski.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nisko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (15) 841-20-57,
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia: Dostosowanie osnowy szczegółowej do obowiązujących przepisów.
Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostosowane istniejącej osnowy
wysokościowej i poziomej (bazowej i szczegółowej) do nowego modelu pojęciowego wraz z
zasileniem baz BDSOG, zmiana numeracji wszystkich punktów poziomej i wysokościowej osnowy
geodezyjnej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. 8 z załącznika nr 1 do rozporządzenia w sprawie
osnów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznik nr 3 - OPZ.

Dokument nr: GM.272.29.2024

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Nisku, Ul. Rzeszowska 42, 37- 400 Nisko
(biuro obsługi interesanta) lub na adres poczty elektronicznej gm@powiatnizanski.pl
w terminie do dnia 30.04.2024 r. godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2024 r.

Wymagania:
W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur
przewidzianych w/w ustawą.
5. Opis sposobu przygotowania oferty
1) Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz oferty.
2) Ofertę można składać w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej na adres
gm@powiatnizanski.pl z adnotacją w tytule ,,Oferta na: Dostosowanie osnowy szczegółowej
do obowiązujących przepisów" formie elektronicznej w postaci skanu dokumentu
podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszczalny jest
również dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
3) Wykonawca ma obowiązek oznaczenia dokumentów w taki sposób aby Zamawiający mógł
jednoznacznie stwierdzić, że jest to oferta oraz którego postępowania ona dotyczy.
4) Za datę przekazania oferty elektronicznej, przyjmuje się datę jej przekazania na adres poczty
elektronicznej wskazanej w pkt 6 ppkt 1, za datę przekazania oferty papierowej uznaje się datę
wpływu do siedziby Zamawiającego.
5) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert oraz oferty nie oznaczone
jednoznacznie (np. bez opisu oferta na ... lub bez numeru referencyjnego,) zostanie zwrócona
Wykonawcy.
6) Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej.
7) Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
8) Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
9) Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy, wg dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa,
10) Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia,
11) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za
koszty Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
12) W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym
uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo
podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
13) Zamawiający może dokonać poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych
z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oczywistych omyłek
pisarskich lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym,
niepowodujących istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
14) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Opis kryteriów oceny ofert
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny - cena oferowana
brutto 100%:
najniższa zaoferowana cena (brutto)
ilość punktów = -------------------------------------------------- x 100
cena w badanej ofercie (brutto)
1) Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę uzyska największą ilość punktów
przyznanych w ramach ustalonego kryterium.
2) Uzyskana liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku.
3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
4)Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
? jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub zmiany treści zapytania
ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyn.
8. Dodatkowe informacje:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497).
2) W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie
zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy
Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą - z chwilą zawarcia tej umowy.
3) W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z Zamawiającym możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
4) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli będzie ona niezgodna z treścią niniejszego
zapytania ofertowego.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia przed upływem terminu do
składania ofert.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie
postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i
finansowych z tego tytułu.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z
ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek
skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
8) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert
dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9) Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Uwagi:
9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART.13 RODO
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nisku
z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, ul. Plac Wolności 2, tel. 15 8412 700, email:
poczta@powiatnizanski.pl.
2) Funkcjonujący dotąd w Starostwie Powiatowym w Nisku Administrator Bezpieczeństwa
Informacji - Andrzej Kołodziej staje się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z którym
można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail:
akolodziej@powiatnizanski.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następującym celu: związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Na podstawie: Zarządzenia Nr
18/2014 Starosty Niżańskiego z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie zasad postępowania przy
wydatkowaniu środków publicznych w Starostwie Powiatowym w Nisku.
4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: osoby lub podmioty którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji
międzynarodowej.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów
określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy
powszechnie obowiązującego prawa.
7) Posiada Pani/Pan prawo
a) dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO),
b) prawo ich sprostowania (art. 16 RODO),
c) prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza
przepisy RODO,
8) Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20
RODO. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.
9) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach prawa związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (stosowanie do art. 22
RODO) w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
10) Zaleca się aby wszelka korespondencja była kierowana do zamawiającego pisemnie na adres:
Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko, przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej na adres e-mail: gm@powiatnizanski.pl
11) Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami pod względem merytorycznym:
Iwona Paruch

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.