dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
dolnośląskie (Katy Wrocławskie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostosowane istniejącej osnowy wysokościowej i poziomej (bazowej i szczegółowej) do obowiązujących przepisów |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Niżański Plac Wolności 2 37-400 Nisko powiat: niżański tel. (15) 841-20-57, fax. (15) 841-27-00 gm@powiatnizanski.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Nisko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (15) 841-20-57, |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Dostosowanie osnowy szczegółowej do obowiązujących przepisów. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostosowane istniejącej osnowy wysokościowej i poziomej (bazowej i szczegółowej) do nowego modelu pojęciowego wraz z zasileniem baz BDSOG, zmiana numeracji wszystkich punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zgodnie z zasadami opisanymi w rozdz. 8 z załącznika nr 1 do rozporządzenia w sprawie osnów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznik nr 3 - OPZ. Dokument nr: GM.272.29.2024 Składanie ofert: 6. Miejsce i termin składania ofert: 1) Ofertę należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Nisku, Ul. Rzeszowska 42, 37- 400 Nisko (biuro obsługi interesanta) lub na adres poczty elektronicznej gm@powiatnizanski.pl w terminie do dnia 30.04.2024 r. godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 września 2024 r. Wymagania: W związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) do niniejszego postępowania nie stosuje się procedur przewidzianych w/w ustawą. 5. Opis sposobu przygotowania oferty 1) Zaleca się aby ofertę sporządzić na załączonym druku - Załącznik nr 1 Formularz oferty. 2) Ofertę można składać w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej na adres gm@powiatnizanski.pl z adnotacją w tytule ,,Oferta na: Dostosowanie osnowy szczegółowej do obowiązujących przepisów" formie elektronicznej w postaci skanu dokumentu podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszczalny jest również dokument opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3) Wykonawca ma obowiązek oznaczenia dokumentów w taki sposób aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, że jest to oferta oraz którego postępowania ona dotyczy. 4) Za datę przekazania oferty elektronicznej, przyjmuje się datę jej przekazania na adres poczty elektronicznej wskazanej w pkt 6 ppkt 1, za datę przekazania oferty papierowej uznaje się datę wpływu do siedziby Zamawiającego. 5) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert oraz oferty nie oznaczone jednoznacznie (np. bez opisu oferta na ... lub bez numeru referencyjnego,) zostanie zwrócona Wykonawcy. 6) Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej. 7) Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna. 8) Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego. 9) Oferta winna być podpisana przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa, 10) Cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia, 11) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. 12) W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 13) Zamawiający może dokonać poprawy w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oczywistych omyłek pisarskich lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 14) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 7. Opis kryteriów oceny ofert Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny - cena oferowana brutto 100%: najniższa zaoferowana cena (brutto) ilość punktów = -------------------------------------------------- x 100 cena w badanej ofercie (brutto) 1) Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę uzyska największą ilość punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium. 2) Uzyskana liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. 3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4)Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: ? jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub zmiany treści zapytania ofertowego w każdym czasie bez podania przyczyn. 8. Dodatkowe informacje: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497). 2) W przypadku dokonania wyboru przez Zamawiającego oferty Wykonawcy, udzielenie zamówienia wybranemu Wykonawcy nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a wybranym Wykonawcą - z chwilą zawarcia tej umowy. 3) W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z Zamawiającym możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. 4) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli będzie ona niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków zamówienia przed upływem terminu do składania ofert. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert - na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 8) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej cenie do złożenia ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 9) Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Uwagi: 9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ART.13 RODO W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Nisku z siedzibą w Nisku pod adresem 37-400 Nisko, ul. Plac Wolności 2, tel. 15 8412 700, email: poczta@powiatnizanski.pl. 2) Funkcjonujący dotąd w Starostwie Powiatowym w Nisku Administrator Bezpieczeństwa Informacji - Andrzej Kołodziej staje się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 15 8412 700 w.127 oraz e-mail: akolodziej@powiatnizanski.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w następującym celu: związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Na podstawie: Zarządzenia Nr 18/2014 Starosty Niżańskiego z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie zasad postępowania przy wydatkowaniu środków publicznych w Starostwie Powiatowym w Nisku. 4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być: osoby lub podmioty którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej. 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7) Posiada Pani/Pan prawo a) dostępu do treści swoich danych (art. 15 RODO), b) prawo ich sprostowania (art. 16 RODO), c) prawo do ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO, 8) Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO. Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (stosowanie do art. 22 RODO) w tym również w formie profilowania. Kontakt: 10) Zaleca się aby wszelka korespondencja była kierowana do zamawiającego pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: gm@powiatnizanski.pl 11) Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami pod względem merytorycznym: Iwona Paruch |
© eurobudowa.pl 2004-2024