Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Ulan-Majorat
Ulan-Majorat 57
21-307 Ulan-Majorat
powiat: radzyński
telefonu: +48 83 351 80 69,
ug@ulanmajorat.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Ulan-Majorat
Wadium: ---
Nr telefonu: telefonu: +48 83 351
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty na
Budowę infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w miejscowości Paskudy
współfinansowaną ze środków
Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania
19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego programem w zakresie:
4.6 ,,Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej"
konkurs nr 2/2023 Lokalnej Grupy Działanie ,,Zapiecek"
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w miejscowości Paskudy.
4.2. Zakres prac objętych zamówieniem:
- wykonania altany rekreacyjnej,
- wykonania miejsca na ognisko,
- dostawa i montaż kosza na śmieci,
- dostawa i montaż lampy solarnej,
- dostawa i montaż stojaka na rowery,
- wykonania utwardzeń na działce
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- projekt budowlany - Załącznik Nr 1A do zapytania,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr IB do zapytania,
- przedmiar robót - Załącznik Nr 1C do zapytania ofertowego.
Przedmiar robót załączony do Zapytania ofertowego ma charakter pomocniczy.
Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWIOR.
4.4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując
dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,/uh równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria
określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
4.5. Gwarancja.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 60 miesięcy na wykonane roboty budowlane oraz wbudowane materiały i zamontowane urządzenia.
Warunki gwarancji opisuje § 12 Projektu umowy - Załącznik nr 5 do Zapytania Ofertowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych -niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.

CPV: 45112700-2, 45000000-7, 45100000-8, 45262210-6, 45233250-6

Dokument nr: RKS.7013.7.2024

Otwarcie ofert: 10.7 Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie:
Urzędzie Gminy Ulan-Majorat Ulan-Majorat 57
21-307 Ulan-Majorat Pokój nr 29
dnia 12 kwietnia 2024 r. o godz. 11:15

Składanie ofert:
10. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
10.5 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.:
Urząd Gminy Ulan-Majorat
Ulan-Majorat 57
21-307 Ulan-Majorat
Pokój nr 18 (sekretariat)
do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz. 11:00
10.6 W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do dnia 12 kwietnia 2024 r. do godz. 11:00 na adres Zamawiającego. Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty na adres Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztowa czy kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
Termin wykonania zamówienia do dnia 31 maja 2024 r.

Wymagania:
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA.
2.1. Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego. 2.2 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. FINANSOWANIE.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność", w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na podstawie umowy o przyznaniu pomocy Nr 02423-6935-UM0314433/23.
4.6. Ubezpieczenie.
Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, zobowiązany jest do zawarcia na swój koszt, w imieniu własnym i Zamawiającego ubezpieczenia na warunkach określonych w § 11 Umowy.
4.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
4.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
4.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
6.1 Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu.
6.2 Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy:
6.2.1 nie są powiązani z Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg Załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 6.2 Zaproszenia do składania ofert, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
6.2.2 nie podlegają wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., póz. 1497 z późn. zm.).
6.2.3 Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt. 6.2.2 podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
3] wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.3) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.4)) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .
6.2.3. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 6.2.2. następuje na okres trwania ww. okoliczności.
6.2.4 W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 6.2.2., zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy
6.2.5 Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 6.2.2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik Nr 3 do Zapytania Ofertowego
6.3 Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy:
1) nie wykażą braku podstaw wykluczenia,
2) wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.
6.4 Zamawiający ma prawo zbadać podstawy wykluczenia jedynie wobec wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza.
6.5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
7. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA__________________________________________________________________
7.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Beneficjentem) - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego) - w odniesieniu do pkt. 6.2.1. Zapytania ofertowego.
2) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego - w odniesieniu do warunku określonego w pkt 6.2.2. Zapytania ofertowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez każdego z Wykonawców.
7.2 Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
7.3 Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 7.1 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.4 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
9.1 Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się
na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9.2 Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
9.3 Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę.
9.4 Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Złożenie jej w innej formie spowoduje jej odrzucenie.
9.5 Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w pkt 1 zapytania.
9.6 Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
1) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 Zapytania Ofertowego.
2) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 4 do Zapytania Ofertowego) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
9.7 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
9.8 Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
9.9 Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
9.10 W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
9.11 Oferta wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco:
WYKONAWCA:
Gmina Ulan-Majorat Ulan-Majorat 57 21-307 Ulan-Majorat
OFERTA NA:
,,Budowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej w miejscowości Paskudy" Nie otwierać przed 12 kwietnia 2024 r. godz. 11:15
9.12 Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu).
9.13 Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być
opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
9.14 Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
11. WSKAZANIE PRZESŁANEK ODRZUCENIA OFERTY
11.1 Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku, gdy:
1) będzie złożona w niewłaściwej formie,
2) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt. 10.9 Zapytania ofertowego, na przedłużenie terminu związania ofertą,
8) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób,
9) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
12. WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
Cena oferty zostanie podana przez Wykonawcę w PLN.
Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
13. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY.
1) Na druku oferty załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego należy podać całkowitą cenę ofertową (brutto] obejmującą realizację całego zamówienia w złotych polskich (PLN], wraz z podaniem stawki podatku VAT.
2] Wykonawca obliczy cenę ofertową w oparciu o informacje zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia.
3] Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto], przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
4) Jeżeli cena podana w formularzu oferty liczbą nie będzie odpowiadać cenie podanej słownie, Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę podaną słownie przyjmując za cenę wyjściową - cenę netto podaną słownie.
14. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU.
1) W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje] między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 2 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2023. póz. 1640 z późn. zm.], osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy w dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 póz. 344 z późn. zm.], z wyjątkiem oferty - załącznik nr 4 oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7 zapytania ofertowego
2) Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą
faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
15. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy danego zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo finansowym operacji bez wyboru żadnej oferty.
16. POZOSTAŁE INFORMACJE.
1. Zamawiający może zmienić zapytanie ofertowe przed upływem składnia ofert, jeżeli:
1) zmienione zapytanie ofertowe zostanie udostępnione różnym podmiotom przed
upływem tego terminu.
2} W zmienionym zapytaniu ofertowym przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, o ile przedłużenie tego terminu jest konieczne z uwagi na istotną zmianę zapytania ofertowego polegającego w szczególności na zmianie:
a) opisu zadania,
b) warunków udziału w postępowania w sprawie wyboru przez beneficjenta wykonawcy zadania ujętego w zestawieniu rzeczowo finansowym operacji lub sposobu oceny spełnienia danego warunku w postępowaniu,
c) kryterium oceny ofert.
2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych dotyczących ceny.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem
i złożeniem oferty.
4. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia
upływu terminu składania oferty.
5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących
złożonej oferty. Zamawiający i Wykonawca nie mogą negocjacji dotyczącej treści złożonej oferty oraz dokonywać jakiejkolwiek zmiany jej treści.
6. W wyniku postępowania Zamawiający może zawrzeć umowę na realizację przedmiotu
zamówienia z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Wybór oferty najkorzystniejszej nie oznacza zaciągnięcia zobowiązania przez Zamawiającego do zawarcia umowy z Wykonawcą.
7. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego. 0 terminie
i godzinie podpisania umowy, Wykonawca powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na 3 dni przed planowanym podpisaniem umowy. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę (brak stawienia się Wykonawcy w terminie i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy].
8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest
złożyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz - koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp]. Kosztorys ofertowy będzie służył jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, dozwolonej zmiany umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia lub rezygnacji zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy, a podane stawki w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty.
9. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w
umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania niniejszych zmian w drodze aneksu do umowy.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: dopuszczalność zamian umowy
została wskazana w § 17 projektu umowy.

Uwagi:
8. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert
8.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
8.2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Oferowana cena (brutto) 100% 100 pkt
8.3. Zasady oceny kryterium "Oferowana cena" (C) - 100%.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu
C= ................................-................ - x 100
Cena badanej oferty
gdzie: C -ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.
8.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów.

Kontakt:
3) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
Pan Bogusław Karpiński w godzinach pracy zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.