Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samorządowy Zakład Budżetowy pn. Oczyszczalnia Ścieków Ożarowice z siedzibą w Ożarowicach ul. Tarnogórska 67 42-625 Ożarowice powiat: tarnogórski tel. 794 911 117, tel. 575 811 115 sekretariat@osozarowice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ożarowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 794 911 117, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: usługa pn. ,,Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) ". Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres robót: 1)obowiązkowe okresowe kontrole instalacji elektrycznej i piorunochronnej dokonywane raz na 5 lat, które powinny zwierać: a) oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku technicznego BT i budynku administracyjno-socjalnego BAS oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynków jw. b) oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów oraz masztów odgromowych. c) pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie: o pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia - 137 pomiarów w tym: - budynek techniczny BT : 69 pomiarów - budynek administracyjno-socjalny BAS: 57 pomiarów - zbiornik Z1: Zespół gniazd (230V - 1 szt. ;32A 400V - 1szt. ): 2 pomiary - zbiornik Z2: Zespół gniazd (230V - 1 szt.; 32A 400V - 1szt. ): 2 pomiary - rozdzielnia dla firm zewnętrznych w pomieszczeniu Rozdzielni NN w budynku technicznym BT 7 pomiarów , zespół gniazd:o 400V: 125A -1szt.; 63A - 1szt.; 32A - 2szt.; 16A - 2szt.; 230V: 3szt. pomiary stanu izolacji przewodów do 1000V - 143 pomiary. pomiary ciągłości połączeń wyrównawczych - 57 pomiarów w tym: ? zbiornik ZZ: 15 pomiarów ? zbiornik Z1: 21 pomiarów ? zbiornik Z2: 21 pomiarów pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia) oraz masztów odgromowych - 36 pomiarów w tym: ? Zbiornik Z1, Z2, ZZ: 7 pomiarów ? słupy oświetlenia: 12 pomiarów ? budynek techniczny BT: 6 pomiarów ? budynek administracyjno-socjalny BAS: 4 pomiary ? maszty odgromowe usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie zbiorników Z1, Z2, ZZ oraz stacji zlewnej: 6 szt. - wys. 15 m i 1 szt.- wys. 9 m: 7 pomiarów pomiar stanu izolacji prądownicy Typ: SK250LL nr seryjny: 19553 (dot. agregatu prądotwórczego). sprawdzenie rozdzielni RG (ilość pól/obwodów: 4). sprawdzenie rozdzielni ROS1 (ilość pól/obwodów: 1). sprawdzenie rozdzielni ROS2 (ilość pól/obwodów: 1) . sprawdzenie szafy zasilająco-sterującej dmuchaw RSD, Napięcie zasilania 3x230/400V , 50Hz, moc 222kW w pomieszczeniu stacji dmuchaw . sprawdzenie szafy sterowania typ FATSP0630 dot. agregatu prądotwórczego . sprawdzenie szafy sterowania dot. wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej pomieszczenia mechanicznego oczyszczania ścieków. sprawdzenie szafy aparatury kontrolno-pomiarowej i sterowania AKPiA , Napięcie zasilania 230V, 50Hz , Moc 2kW. sprawdzenie rozdzielni dla firm zewnętrznych w pomieszczeniu Rozdzielni NN w budynku technicznym BT sprawdzenie szafy sterowania zestawu filtracyjnego wody płucznej, w skład którego wchodzą: filtr samoczyszczący 230V oraz pompa 230/400V z zabezpieczeniem przed suchobiegiem TSE 24VDC. pomiary skuteczności samoczynnego wyłączenia: ? Pompownie P1 i P2: pompa P1.1, pompa P1.2, Pompa P2.1, Pompa P2.2, Stacja pomiarowa SP1, Stacja pomiarowa SP2, Wciągarka WL1, Wciągarka WL2 : 8 pomiarów ? Zbiornik ZZ: pompa P0.1, pompa P0.2, pompa PG.1,pompa PG2, pompa PG3, zasuwa z napędem elektryczny: ZN5÷ZN8, mieszadło M1, Pompa P7, Stacja pomiarowa SP3, przepływomierz FiQ1 i FiQ2, Dekanter PW: 15 pomiarów ? Zbiornik Z1: Mieszadło M1.1, Mieszadło M1.2, Mieszadło M.2.1., Mieszadło M2.2, Dekanter PS1 , Dekanter PS2, Stacja pomiarowa nr 4, Filtr węglowy FW1, Filtr węglowy FW2: 9 pomiarów ? Zbiornik Z2: Mieszadło M3.1, Mieszadło M3.2, Mieszadło M.4.1., Mieszadło M4.2, Dekanter PS3 , Dekanter PS4, Stacja pomiarowa nr 5, Filtr węglowy FW3, Filtr węglowy FW4 : 9 pomiarów ? Zbiornik ścieków dowożonych ZD: strumienica M5: 1 pomiar ? Zbiornik Wody płucznej : pompa ZWP: 1 pomiar? ? ? Stacja zlewcza: (wyposażenie: gniazda 230V-2szt, przepływomierz elektromagnetyczny FMG-300K wraz przetwornikiem, 2 lampy oświetleniowe, szafa sterująca Stacji Zlewczej): 1 pomiar Budynek techniczny BT: zasuwa z napędem elektrycznym ZN9÷ZN12, dmuchawa DM1÷DM7, Stacja dozowania koagulantu PIX (pompa dozująca PLASMA PSMa, siłowniki elektryczne UMA3.5 - 4szt.) - szafa sterownicza, Sitopiaskownik SSP1-szafa sterownicza , Sitopiaskownik SSP2- szafa sterownicza, Stacja przygotowania polielektrolitu-szafa sterownicza, Prasa do odwadniania osadu-szafa sterownicza: 16 pomiarów Zasuwy z napędem elektrycznym ZN1÷ZN4, pompy odwadniające P1÷P6 (Studnie SZ1-SZ4, komora sucha, komora zaworowa KZ), Przepływomierz FiQ3: 11 pomiarów. Podana ilość pomiarów przez Zamawiającego jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia w przypadku, gdy rzeczywista ilość pomiarów okaże się mniejsza lub większa niż określona zapytaniu ofertowym. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odpowiedniego skalkulowania i wyceny oferty. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem oferty w celu zapoznania się z istniejącą instalacją elektryczną w celu przeanalizowania warunków lokalnych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi za cenę ryczałtową. III. SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI: 1. Przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej (5-cio letnie) oraz pomiary rezystancji izolacji powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 grudnia 2022r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego (Dz.U. 2022 poz. 2778), Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów. 3. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy. 4. Z przeprowadzonych przeglądów należy sporządzić protokoły w wersji papierowej. 5. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie instalacji elektrycznej w dobrym stanie technicznym. 6. Wykonawca doręczy Zamawiającemu fakturę VAT wraz ze wszystkimi protokołami z wykonanych pomiarów sporządzonych w wersji papierowej. 7. Wykonawca wykona usługę przestrzegając przepisów BHP. Nadzór na pracami po stronie Wykonawcy. CPV: 71315400-3, 71630000-3 Dokument nr: ZO.6.2024 Składanie ofert: X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT Ofertę należy złożyć email-em: sekretariat@osozarowice.pl (skan dokumentu) lub pocztą na adres Zamawiającego. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: dnia 17.04.2024r. Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: do dn. 10 czerwca 2024r. Wymagania: IV. WARUNKI UDZIAŁU: a) UPRAWNIENIA: Elektryk musi posiadać aktualne, niezbędne uprawnienia do prowadzenia prac branży elektrycznej i wykonywania czynności objętych zapytaniem ofertowym, w szczególności: uprawnienia SEP do 1kV, świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające dozajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 1kV na stanowisku eksploatacji i dozoru. b) W przypadku wykonywania prac gdzie wymagana jest praca dwóch lub większej ilości elektryków wszyscy oddelegowani do wykonania prac pracownicy Wykonawcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia. Przed udzieleniem zlecenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie warunku , o którym mowa w pkt IV ppkt a) zapytania ofertowego VII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ Termin związania ofertą wynosi: 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert podany w zapytaniu ofertowym. VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY i ZAWARTOŚĆ OFERTY 1. Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (skan dokumentu). Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2. Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej lub dokumentowej, w języku polskim pod rygorem nieważności (skan dokumentów). 3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Wszystkie załączniki do oferty Wykonawcy, stanowiące dokumenty sporządzone przez Wykonawcę, muszą być również podpisane przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 8. Naniesienie zmian w ofercie przez Wykonawcę zobowiązuje go do złożenia podpisu w każdym miejscu dokonania zmiany. 9. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z zakresu realizacji zamówienia, jak również inne, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, w tym m.in.: dojazd Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego, obowiązujący podatek VAT, realizacja prac wskazanych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 10. Dokumenty i oświadczenia (w tym szczególności warunki dodatkowe, ogólne warunki świadczenia usług Wykonawcy) nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert i nie są wiążące dla Zamawiającego. IX. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zaoferuje najniższą cenę brutto za świadczenie usługi w zakresie wykonania 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.). O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz poprzez zamieszczenie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń znajduje się w budynku administracyjno-socjalnym w siedzibie Zamawiającego). W sytuacji kiedy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych rokowań z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców w celu uzupełnienia brakujących dokumentów lub zawierających błędy, żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, jak również do poprawiania w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny lub pozostawienia postępowania bez rozpatrzenia. Kontakt: VI. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI. Osoby, uprawnione ze strony Zamawiającego, do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach dot. przedmiotu zamówienia jest: Martyna Dyduch, tel. 794 911 117 Mariusz Błaszczuk, tel. 575 811 115 Godziny i dni, w których udzielane są informacje dotyczące zapytania ofertowego: 8.00 - 14.00 Zapytanie ofertowe jest dostępne w siedzibie Zamawiającego: 42-625 Ożarowice, ul. Tarnogórska 67 w dni robocze w godz. 8.00-14.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024