Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy pn. Oczyszczalnia Ścieków Ożarowice z siedzibą w Ożarowicach
ul. Tarnogórska 67
42-625 Ożarowice
powiat: tarnogórski
tel. 794 911 117, tel. 575 811 115
sekretariat@osozarowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Ożarowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 794 911 117, te
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: usługa pn. ,,Wykonanie 5-cio letnich przeglądów instalacji
elektrycznej zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz.
682 z późn. zm.) ".
Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres robót:
1)obowiązkowe okresowe kontrole instalacji elektrycznej i piorunochronnej dokonywane raz na 5
lat, które powinny zwierać:
a) oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe
wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu
na zewnątrz budynku technicznego BT i budynku administracyjno-socjalnego BAS oraz we wszystkich
pomieszczeniach wewnątrz budynków jw.
b) oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu
prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów oraz masztów odgromowych.
c) pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:
o
pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub
inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia - 137 pomiarów w tym:
- budynek techniczny BT : 69 pomiarów
- budynek administracyjno-socjalny BAS: 57 pomiarów
- zbiornik Z1: Zespół gniazd (230V - 1 szt. ;32A 400V - 1szt. ): 2 pomiary
- zbiornik Z2: Zespół gniazd (230V - 1 szt.; 32A 400V - 1szt. ): 2 pomiary
- rozdzielnia dla firm zewnętrznych w pomieszczeniu Rozdzielni NN w budynku technicznym
BT 7 pomiarów , zespół gniazd:o
400V: 125A -1szt.; 63A - 1szt.; 32A - 2szt.; 16A - 2szt.;
230V: 3szt.
pomiary stanu izolacji przewodów do 1000V - 143 pomiary.
pomiary ciągłości połączeń wyrównawczych - 57 pomiarów w tym:
? zbiornik ZZ: 15 pomiarów
? zbiornik Z1: 21 pomiarów
? zbiornik Z2: 21 pomiarów
pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia) oraz
masztów odgromowych - 36 pomiarów w tym:
? Zbiornik Z1, Z2, ZZ: 7 pomiarów
? słupy oświetlenia: 12 pomiarów
? budynek techniczny BT: 6 pomiarów
? budynek administracyjno-socjalny BAS: 4 pomiary
? maszty odgromowe usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie zbiorników Z1, Z2, ZZ
oraz stacji zlewnej: 6 szt. - wys. 15 m i 1 szt.- wys. 9 m: 7 pomiarów
pomiar stanu izolacji prądownicy Typ: SK250LL nr seryjny: 19553 (dot. agregatu
prądotwórczego).
sprawdzenie rozdzielni RG (ilość pól/obwodów: 4).
sprawdzenie rozdzielni ROS1 (ilość pól/obwodów: 1).
sprawdzenie rozdzielni ROS2 (ilość pól/obwodów: 1) .
sprawdzenie szafy zasilająco-sterującej dmuchaw RSD, Napięcie zasilania 3x230/400V , 50Hz,
moc 222kW w pomieszczeniu stacji dmuchaw .
sprawdzenie szafy sterowania typ FATSP0630 dot. agregatu prądotwórczego .
sprawdzenie szafy sterowania dot. wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej
pomieszczenia mechanicznego oczyszczania ścieków.
sprawdzenie szafy aparatury kontrolno-pomiarowej i sterowania AKPiA , Napięcie zasilania
230V, 50Hz , Moc 2kW.
sprawdzenie rozdzielni dla firm zewnętrznych w pomieszczeniu Rozdzielni NN w budynku
technicznym BT
sprawdzenie szafy sterowania zestawu filtracyjnego wody płucznej, w skład którego
wchodzą: filtr samoczyszczący 230V oraz pompa 230/400V z zabezpieczeniem przed
suchobiegiem TSE 24VDC.
pomiary skuteczności samoczynnego wyłączenia:
? Pompownie P1 i P2: pompa P1.1, pompa P1.2, Pompa P2.1, Pompa P2.2, Stacja
pomiarowa SP1, Stacja pomiarowa SP2, Wciągarka WL1, Wciągarka WL2 : 8
pomiarów
? Zbiornik ZZ: pompa P0.1, pompa P0.2, pompa PG.1,pompa PG2, pompa PG3, zasuwa
z napędem elektryczny: ZN5÷ZN8, mieszadło M1, Pompa P7, Stacja pomiarowa SP3,
przepływomierz FiQ1 i FiQ2, Dekanter PW: 15 pomiarów
? Zbiornik Z1: Mieszadło M1.1, Mieszadło M1.2, Mieszadło M.2.1., Mieszadło M2.2,
Dekanter PS1 , Dekanter PS2, Stacja pomiarowa nr 4, Filtr węglowy FW1, Filtr
węglowy FW2: 9 pomiarów
? Zbiornik Z2: Mieszadło M3.1, Mieszadło M3.2, Mieszadło M.4.1., Mieszadło M4.2,
Dekanter PS3 , Dekanter PS4, Stacja pomiarowa nr 5, Filtr węglowy FW3, Filtr
węglowy FW4 : 9 pomiarów
? Zbiornik ścieków dowożonych ZD: strumienica M5: 1 pomiar
? Zbiornik Wody płucznej : pompa ZWP: 1 pomiar?
?
?
Stacja zlewcza: (wyposażenie: gniazda 230V-2szt, przepływomierz
elektromagnetyczny FMG-300K wraz przetwornikiem, 2 lampy oświetleniowe, szafa
sterująca Stacji Zlewczej): 1 pomiar
Budynek techniczny BT: zasuwa z napędem elektrycznym ZN9÷ZN12, dmuchawa
DM1÷DM7, Stacja dozowania koagulantu PIX (pompa dozująca PLASMA PSMa,
siłowniki elektryczne UMA3.5 - 4szt.) - szafa sterownicza, Sitopiaskownik SSP1-szafa
sterownicza , Sitopiaskownik SSP2- szafa sterownicza, Stacja przygotowania
polielektrolitu-szafa sterownicza, Prasa do odwadniania osadu-szafa sterownicza: 16
pomiarów
Zasuwy z napędem elektrycznym ZN1÷ZN4, pompy odwadniające P1÷P6 (Studnie
SZ1-SZ4, komora sucha, komora zaworowa KZ), Przepływomierz FiQ3: 11 pomiarów.
Podana ilość pomiarów przez Zamawiającego jest szacunkowa i może ulec zmianie w trakcie
realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek
roszczenia w przypadku, gdy rzeczywista ilość pomiarów okaże się mniejsza lub większa niż
określona zapytaniu ofertowym.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność odpowiedniego skalkulowania i wyceny oferty.
Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem
oferty w celu zapoznania się z istniejącą instalacją elektryczną w celu przeanalizowania
warunków lokalnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi za cenę ryczałtową.
III. SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI:
1. Przeglądy instalacji elektrycznej i piorunochronnej (5-cio letnie) oraz pomiary rezystancji izolacji
powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
Budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i
Technologii z dnia 15 grudnia 2022r. w sprawie książki obiektu budowlanego oraz systemu
Cyfrowa Książka Obiektu Budowlanego (Dz.U. 2022 poz. 2778), Polskimi Normami oraz sztuką
budowlaną.
2. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.
3. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich
zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a
w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
4. Z przeprowadzonych przeglądów należy sporządzić protokoły w wersji papierowej.
5. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w
układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania.
Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych
napraw, zakładających utrzymanie instalacji elektrycznej w dobrym stanie technicznym.
6. Wykonawca doręczy Zamawiającemu fakturę VAT wraz ze wszystkimi protokołami z wykonanych
pomiarów sporządzonych w wersji papierowej.
7. Wykonawca wykona usługę przestrzegając przepisów BHP. Nadzór na pracami po stronie
Wykonawcy.

CPV: 71315400-3, 71630000-3

Dokument nr: ZO.6.2024

Składanie ofert:
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć email-em: sekretariat@osozarowice.pl (skan dokumentu) lub pocztą na adres
Zamawiającego.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: dnia 17.04.2024r.

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: do dn. 10 czerwca 2024r.

Wymagania:
IV. WARUNKI UDZIAŁU:
a) UPRAWNIENIA: Elektryk musi posiadać aktualne, niezbędne uprawnienia do prowadzenia
prac branży elektrycznej i wykonywania czynności objętych zapytaniem ofertowym, w
szczególności: uprawnienia SEP do 1kV, świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające dozajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, świadectwo
kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na
stanowisku eksploatacji, uprawnienia do wykonywania pomiarów w zakresie kontrolno -
pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych o napięciu do 1kV na stanowisku
eksploatacji i dozoru.
b) W przypadku wykonywania prac gdzie wymagana jest praca dwóch lub większej ilości
elektryków wszyscy oddelegowani do wykonania prac pracownicy Wykonawcy muszą
posiadać odpowiednie uprawnienia.
Przed udzieleniem zlecenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające
spełnienie warunku , o którym mowa w pkt IV ppkt a) zapytania ofertowego
VII. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert
podany w zapytaniu ofertowym.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY i ZAWARTOŚĆ OFERTY
1. Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według
druku stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (skan dokumentu). Złożenie
oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w
niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej lub dokumentowej, w języku
polskim pod rygorem nieważności (skan dokumentów).
3. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wszystkie załączniki do oferty Wykonawcy, stanowiące dokumenty sporządzone przez
Wykonawcę, muszą być również podpisane przez osobę/y umocowaną/e do
reprezentowania Wykonawcy.
5. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za
zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów
załączonych przez Wykonawcę.
6. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.7. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8. Naniesienie zmian w ofercie przez Wykonawcę zobowiązuje go do złożenia podpisu w
każdym miejscu dokonania zmiany.
9. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia
wynikające wprost z zakresu realizacji zamówienia, jak również inne, a bez których nie można
wykonać zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą
wpłynąć na cenę zamówienia, w tym m.in.: dojazd Wykonawcy na miejsce wskazane przez
Zamawiającego, obowiązujący podatek VAT, realizacja prac wskazanych w niniejszym opisie
przedmiotu zamówienia.
10. Dokumenty i oświadczenia (w tym szczególności warunki dodatkowe, ogólne warunki
świadczenia usług Wykonawcy) nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert i nie są wiążące
dla Zamawiającego.
IX. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT
Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zaoferuje najniższą cenę brutto za świadczenie
usługi w zakresie wykonania 5-cio letnich przeglądów instalacji elektrycznej zgodnie z art. 62 ustawy z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.).
O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli
oferty oraz poprzez zamieszczenie informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej w miejscu publicznie
dostępnym w swojej siedzibie (tablica ogłoszeń znajduje się w budynku administracyjno-socjalnym w
siedzibie Zamawiającego).
W sytuacji kiedy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do
złożenia ofert dodatkowych.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych rokowań z Wykonawcą, który
złożył najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców w celu uzupełnienia brakujących
dokumentów lub zawierających błędy, żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i
treści oferty, jak również do poprawiania w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny lub
pozostawienia postępowania bez rozpatrzenia.

Kontakt:
VI. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.
Osoby, uprawnione ze strony Zamawiającego, do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach
dot. przedmiotu zamówienia jest:
Martyna Dyduch, tel. 794 911 117
Mariusz Błaszczuk, tel. 575 811 115
Godziny i dni, w których udzielane są informacje dotyczące zapytania ofertowego:
8.00 - 14.00
Zapytanie ofertowe jest dostępne w siedzibie Zamawiającego: 42-625 Ożarowice, ul. Tarnogórska 67
w dni robocze w godz. 8.00-14.00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.