opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu Witolda Pileckiego 2 45-331 Opole powiat: Opole ias.opole@mf.gov.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien i parapetów oraz remoncie elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie - Koźlu przy Ul. Piotra Skargi 19. CPV: 45420000-7, 45410000-4,45443000-4,45450000-6, 45321000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00270739, 1601-ILZ.260.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-928ea2da-e782-11ee-9c02-ce2b643d361d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 8 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w rozdziale 40 SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien i parapetów oraz remoncie elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie - Koźlu przy ul. Piotra Skargi 19. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45321000-3 - Izolacja cieplna 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: 1. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. 2. Zakres prawa opcji obejmuje termomodernizację wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 19. Uwaga: Z zakresu zadania wyłączona jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem prawo opcji został szczegółowo opisany w dokumentach załączonych do postępowania. 4. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 5. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po złożeniu przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli o zamiarze skorzystania z prawa opcji. 6. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - łączna waga kryterium 60%, na które składa się: a) cena za realizację zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (C1) - waga kryterium 40%; b) cena za realizację zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (C2) - waga kryterium 20%. 2) Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (T1) - waga kryterium 30%. 3) Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (T2) - waga kryterium 10%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający stawia warunek w tym zakresie, który został określony poniżej. 1) w zakresie doświadczenia Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, obejmującą termomodernizację budynku wraz z wymianą stolarki okiennej, 2) w zakresie potencjału osobowego Wykonawca dysponuje kadrą osobową, w tym co najmniej: jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz robót stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. 2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr do 8 do SWZ. 3) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wymagania dotyczące wadium, w tym jego kwota zostały opisane w rozdziale 28 SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Informacja znajduje się w rozdziale 19 SWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Informacja o zmianach umowy została opisana w § 15 projektowanych postanowieniach umowy (Zmiany umowy). 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - łączna waga kryterium 60%, na które składa się: a) cena za realizację zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (C1) - waga kryterium 40%; b) cena za realizację zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (C2) - waga kryterium 20%. 2) Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (T1) - waga kryterium 30%. 3) Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (T2) - waga kryterium 10%. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) 4.3.6.) Waga: 30 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024