Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Witolda Pileckiego 2
45-331 Opole
powiat: Opole
ias.opole@mf.gov.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana stolarki okiennej i remont elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien i parapetów oraz remoncie elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie - Koźlu przy Ul. Piotra Skargi 19.

CPV: 45420000-7, 45410000-4,45443000-4,45450000-6, 45321000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00270739, 1601-ILZ.260.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-928ea2da-e782-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w rozdziale 40 SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:00
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien i parapetów oraz remoncie elewacji w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie - Koźlu przy ul. Piotra Skargi 19.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. Zakres prawa opcji obejmuje termomodernizację wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piotra Skargi 19.
Uwaga: Z zakresu zadania wyłączona jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
3. Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem prawo opcji został szczegółowo opisany w dokumentach załączonych do postępowania.
4. Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie 8 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
5. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po złożeniu przez Zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
6. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - łączna waga kryterium 60%, na które składa się:
a) cena za realizację zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (C1) - waga kryterium 40%;
b) cena za realizację zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (C2) - waga kryterium 20%.
2) Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (T1) - waga kryterium 30%.
3) Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (T2) - waga kryterium 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunek w tym zakresie, który został określony poniżej.
1) w zakresie doświadczenia Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, obejmującą termomodernizację budynku wraz z wymianą stolarki okiennej,
2) w zakresie potencjału osobowego Wykonawca dysponuje kadrą osobową, w tym co najmniej: jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz robót stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr do 8 do SWZ.
3) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium, w tym jego kwota zostały opisane w rozdziale 28 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja znajduje się w rozdziale 19 SWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacja o zmianach umowy została opisana w § 15 projektowanych postanowieniach umowy (Zmiany umowy).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - łączna waga kryterium 60%, na które składa się:
a) cena za realizację zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (C1) - waga kryterium 40%;
b) cena za realizację zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (C2) - waga kryterium 20%.
2) Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów) (T1) - waga kryterium 30%.
3) Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami) (T2) - waga kryterium 10%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia podstawowego (wymiana okien i parapetów)
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia objętego prawem opcji (termomodernizacja wraz remontem okładzin schodów oraz balustrady podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-21

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.