Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa poddasza i dachu budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa poddasza i dachu budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Wschowski
Plac Kosynierów 1c
67-400 Wschowa
powiat: wschowski
zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/notice/public/126126/details
Województwo: lubuskie
Miasto: Wschowa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy Ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polegać będzie na przebudowie poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy Ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu.
1. Opis ogólny:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dachu oraz poddasza budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka przy Ul. Reymonta 1 we Wschowie wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek został wzniesiony na początku XX wieku i do czasów II wojny światowej pełnił funkcję szkoły rolniczej. Budynek wzniesiony na planie prostokąta ze skrzydłami w formie litery C, w technologii tradycyjnej murowany z cegły ceramicznej pełnej, trzykondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Dach budynku nad głównym traktem dwuspadowy, o kącie nachylania połaci 60o oraz w części nad wschodnim i zachodnim skrzydłem dwuspadowy o kącie nachylania połaci 43o, z elementami mansard o kącie nachylenia ok. 80o, pokryty historycznie dachówką ceramiczną zakładkową falistą, w kolorze ceglanym, ułożoną na zaprawie wapiennej. Nad krużgankiem wejścia głównego dach krokwiowy o kącie nachylenia ok. 30o pokryty dachówką ceramiczną karpiówką ułożoną na zaprawie wapiennej podwójnie w koronkę (prawdopodobnie pokrycie tego elementu zostało wykonane w okresie późniejszym). Zarówno dachówka zakładkowa jak i dachówka karpiówka są w złym stanie technicznym, dachówki są wgłębnie zabrudzone, posiadają ubytki i wyszczerbienia, pęknięcia i zarysowania, od poddasza widoczne są liczne prześwity i nieszczelności przez, które podczas opadów deszczu do pomieszczeń budynku dostaje się woda.
Główna konstrukcja więźby dachowej drewniana w układzie płatwiowo-kleszczowym. Krokwie o wymiarach 12x15 cm w rozstawie osiowym co 80 cm osadzone u podstawy (w okapie) na murłatach o wymiarach 15x20 cm. Wiązary płatwiowo-kleszczowe usztywniono poprzecznie podwójnymi kleszczami o wymiarach 2x5x10 cm i 2x7x16 cm. Wszystkie ustroje płatwiowo-kleszczowe usztywnione są podłużnie płatwiami o wymiarach 15x20 cm opartymi na słupach o wymiarach 15x20 cm osadzonymi w podstawie na belkach podwalinowych o wymiarach 15x12 cm. Dodatkowe stężenie podłużne więźby zapewniają zastrzały i miecze. Główne elementy konstrukcyjne są w bardzo dobrym stanie technicznym wymagają wyłącznie oczyszczenia i impregnacji.
W ramach inwestycji zaplanowano również wyremontowanie i odtworzenie istniejących wokół budynku SOSW utwardzonych wewnętrznych placów i chodników o nawierzchni asfaltowej.
2. Zakres robót objętych zamówieniem:
- wymiana istniejącego pokrycia dachu na pokrycie z nowej dachówki ceramicznej zakładkowej falistej w kolorze ceglastym o kształcie i wymiarach odpowiadających dachówce historycznej. Zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 08.02.2024r. znak ZN.5142.206.2023.[mWsc-2] należy rozważyć zachowanie historycznej dachówki np. na części połaci dachu. Przed przystąpieniem do remontu dachu należy zbadać właściwości i stan zachowania historycznej dachówki. Wyniki badań należy przedstawić Lubuskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków przed rozpoczęciem prac. W przypadku stwierdzenia złych parametrów fizycznych i mechanicznych historycznych dachówek należy zastosować dachówkę o wyglądzie i parametrach identycznych jak oryginalna dachówka występująca obecnie na dachu budynku, a dachówkę oryginalną w dobrym stanie zachowania należy zdjąć i zabezpieczyć do wykorzystania przy przyszłych remontach. Przed ułożeniem dachówki należy przedstawić wzór nowej dachówki do akceptacji LWKZ.
- wymiana istniejącego pokrycia z dachówki nad krużgankiem i nad wejściem w szczycie budynku od strony zachodniej na pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki żłobkowanej podwójnie w koronkę,
- wymiana łat drewnianych na nowe oraz montaż kontrłat więźby dachowej,
- ułożenie folii wiatrowej paroprzepuszczalnej,
- wymiana opierzeń i obróbek blacharskich dachu na nowe,
- wymiana rynien i rur spustowych na nowe,
- wymiana instalacji odgromowej dachu na nową,
- renowacja istniejących naświetli dachowych,
- wymiana płotków śniegowych oraz desek okapowych ,,tzw. wiatrownic" na nowe,
- impregnacja i zabezpieczenie p.poż. elementów drewnianych konstrukcji więźby dachowej,
- ewentualna wymiana istniejących zniszczonych niektórych elementów drewnianych więźby dachowej,
- przemurowanie istniejących kominów powyżej połaci dachu,
- wykonanie nowych tynków zewn. cement.-wap. na kominach, ścianach szczytowych i murkach attyk od strony połaci dachowych oraz tynków zewn. cement.-wap. na ścianach lukarn i balkonu,
- naprawa i uzupełnienie fragmentów uszkodzonych gzymsów zewnętrznych,
- wykonanie nowego pokrycia dachów płaskich budynku z papy termozgrzewalnej,
- montaż okien dachowych z PCV,
- wykonanie izolacji termicznej ścian i dachu poddasza,
- remont ścianek działowych pomieszczeń strychu na poddaszu,
- wykonanie okładzin wewnętrznych ścian i dachu z płyty gipsowo-kartonowej,
- wykonanie nowej podłogi z płyty OSB na poddaszu,
- remont schodów drewnianych poddasza,
- roboty instalacyjne rozbiórkowe i wykonanie instalacji c.o. na poddaszu,
- roboty instalacyjne rozbiórkowe i wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd na poddaszu,
- malowanie ścian i sufitów poddasza,
- wykonanie nowej nawierzchni dróg i chodników na terenie działki z masy asfaltowej oraz z kostki betonowej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 40/2024 z dnia 14.03.2024r., projektem budowlanym oraz zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 08.02.2024r. znak ZN.5142.206.2023.[mWsc-2] i decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 22.02.2024r. znak ZN.5142.17.2024.[mWsc-1].
3. Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót budowlanych:
Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie prowadzić roboty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401).
W związku z tym, że zaplanowane roboty budowlane prowadzone będą w budynku szkoły w trakcie trwania roku szkolnego, wykonawca zapewni:
- ogrodzenie terenu budowy oraz wyznaczenie i odpowiednie oznakowanie stref niebezpiecznych,
- wykonanie zadaszonych dróg, wyjść i przejść dla osób poruszających się na terenie szkoły, wyposażonych dodatkowo w siatki ochronne zabezpieczające przed możliwością uderzenia spadającym z góry przedmiotem, daszki ochronne powinny spełniać wymagania określone w § 22 w/w rozporządzenia,
- dokonanie odbioru technicznego zamontowanych rusztowań oraz daszków przez osoby posiadające w tym zakresie odpowiednie uprawnienia,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
- odpowiednie zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
- przeszkolenie zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
- aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- wyznaczenie i odpowiednie zabezpieczenie stref tymczasowego magazynowania odpadów.
4. Zadanie należy realizować zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający.
5. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, a w szczególności: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny i przedmiary robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym i projekcie technicznym. Poszczególne ilości i rodzaje robót powinny być oszacowane w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.

CPV: 45453000-7, 45260000-7,45261000-4,45421100-5, 45233220-7

Dokument nr: 2024/BZP 00271850, IR.272.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/154165/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub System). Wejście na platformę
poprzez link: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/. Link do
postępowania: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/154165/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.2.Sposób komunikacji oraz wymagania formalne i techniczne dotyczące składania oświadczeń i dokumentów:a) W
postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się
przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich złożenia/wysłania na Platformie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wszelka
korespondencja będzie kierowana do pełnomocnika. b) Zamawiający
może komunikować się (z wyłączeniem składania ofert oraz oświadczeń) z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej
(zamowienia@powiat.wschowa.com.pl). 3. Sposób sporządzenia
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia
2020 r. (Dz. U poz. 2452). 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub
MAC o konfiguracji co najmniej:
pamięć min 2GB RAM, procesor 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych, np. MS Windows 7 lub nowszy, Mac Os x 10.4, lub nowszy
lub kompatybilny system z rodziny Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 np. Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0,d)
włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program do odczytu plików typu .pdf np. Acrobat Reader.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wschowski, 67-400 Wschowa,
ul. Pl. Kosynierów 1c, tel. 065/540-48-00;
inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Tomasz Wadas
tel. 570 170 137, adres e-mail: iod@powiat.wschowa.com.pl,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IR.272.2.2024 prowadzonym
w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 2 ustawy Pzp;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/notice/public/126126/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 12:00
Miejsce składania ofert: https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl/pn/powiatwschowa/demand/154165/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Wymagania:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł gr. 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr:
34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 z dopiskiem:
,,Wadium - ,,Przebudowa poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu"
6. Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty, jednak jego brak nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, jeżeli wadium będzie skutecznie wniesione.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa, nr części oraz numer
przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Wschowski adres siedziby: 67-400
Wschowa, Plac Kosynierów 1c, NIP: 925-18-88-370;
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.272.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polegać będzie na przebudowie poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu.
1. Opis ogólny:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dachu oraz poddasza budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka przy ul. Reymonta 1 we Wschowie wraz z zagospodarowaniem terenu. Budynek został wzniesiony na początku XX wieku i do czasów II wojny światowej pełnił funkcję szkoły rolniczej. Budynek wzniesiony na planie prostokąta ze skrzydłami w formie litery C, w technologii tradycyjnej murowany z cegły ceramicznej pełnej, trzykondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Dach budynku nad głównym traktem dwuspadowy, o kącie nachylania połaci 60o oraz w części nad wschodnim i zachodnim skrzydłem dwuspadowy o kącie nachylania połaci 43o, z elementami mansard o kącie nachylenia ok. 80o, pokryty historycznie dachówką ceramiczną zakładkową falistą, w kolorze ceglanym, ułożoną na zaprawie wapiennej. Nad krużgankiem wejścia głównego dach krokwiowy o kącie nachylenia ok. 30o pokryty dachówką ceramiczną karpiówką ułożoną na zaprawie wapiennej podwójnie w koronkę (prawdopodobnie pokrycie tego elementu zostało wykonane w okresie późniejszym). Zarówno dachówka zakładkowa jak i dachówka karpiówka są w złym stanie technicznym, dachówki są wgłębnie zabrudzone, posiadają ubytki i wyszczerbienia, pęknięcia i zarysowania, od poddasza widoczne są liczne prześwity i nieszczelności przez, które podczas opadów deszczu do pomieszczeń budynku dostaje się woda.
Główna konstrukcja więźby dachowej drewniana w układzie płatwiowo-kleszczowym. Krokwie o wymiarach 12x15 cm w rozstawie osiowym co 80 cm osadzone u podstawy (w okapie) na murłatach o wymiarach 15x20 cm. Wiązary płatwiowo-kleszczowe usztywniono poprzecznie podwójnymi kleszczami o wymiarach 2x5x10 cm i 2x7x16 cm. Wszystkie ustroje płatwiowo-kleszczowe usztywnione są podłużnie płatwiami o wymiarach 15x20 cm opartymi na słupach o wymiarach 15x20 cm osadzonymi w podstawie na belkach podwalinowych o wymiarach 15x12 cm. Dodatkowe stężenie podłużne więźby zapewniają zastrzały i miecze. Główne elementy konstrukcyjne są w bardzo dobrym stanie technicznym wymagają wyłącznie oczyszczenia i impregnacji.
W ramach inwestycji zaplanowano również wyremontowanie i odtworzenie istniejących wokół budynku SOSW utwardzonych wewnętrznych placów i chodników o nawierzchni asfaltowej.
2. Zakres robót objętych zamówieniem:
- wymiana istniejącego pokrycia dachu na pokrycie z nowej dachówki ceramicznej zakładkowej falistej w kolorze ceglastym o kształcie i wymiarach odpowiadających dachówce historycznej. Zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 08.02.2024r. znak ZN.5142.206.2023.[mWsc-2] należy rozważyć zachowanie historycznej dachówki np. na części połaci dachu. Przed przystąpieniem do remontu dachu należy zbadać właściwości i stan zachowania historycznej dachówki. Wyniki badań należy przedstawić Lubuskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków przed rozpoczęciem prac. W przypadku stwierdzenia złych parametrów fizycznych i mechanicznych historycznych dachówek należy zastosować dachówkę o wyglądzie i parametrach identycznych jak oryginalna dachówka występująca obecnie na dachu budynku, a dachówkę oryginalną w dobrym stanie zachowania należy zdjąć i zabezpieczyć do wykorzystania przy przyszłych remontach. Przed ułożeniem dachówki należy przedstawić wzór nowej dachówki do akceptacji LWKZ.
- wymiana istniejącego pokrycia z dachówki nad krużgankiem i nad wejściem w szczycie budynku od strony zachodniej na pokrycie z dachówki ceramicznej karpiówki żłobkowanej podwójnie w koronkę,
- wymiana łat drewnianych na nowe oraz montaż kontrłat więźby dachowej,
- ułożenie folii wiatrowej paroprzepuszczalnej,
- wymiana opierzeń i obróbek blacharskich dachu na nowe,
- wymiana rynien i rur spustowych na nowe,
- wymiana instalacji odgromowej dachu na nową,
- renowacja istniejących naświetli dachowych,
- wymiana płotków śniegowych oraz desek okapowych ,,tzw. wiatrownic" na nowe,
- impregnacja i zabezpieczenie p.poż. elementów drewnianych konstrukcji więźby dachowej,
- ewentualna wymiana istniejących zniszczonych niektórych elementów drewnianych więźby dachowej,
- przemurowanie istniejących kominów powyżej połaci dachu,
- wykonanie nowych tynków zewn. cement.-wap. na kominach, ścianach szczytowych i murkach attyk od strony połaci dachowych oraz tynków zewn. cement.-wap. na ścianach lukarn i balkonu,
- naprawa i uzupełnienie fragmentów uszkodzonych gzymsów zewnętrznych,
- wykonanie nowego pokrycia dachów płaskich budynku z papy termozgrzewalnej,
- montaż okien dachowych z PCV,
- wykonanie izolacji termicznej ścian i dachu poddasza,
- remont ścianek działowych pomieszczeń strychu na poddaszu,
- wykonanie okładzin wewnętrznych ścian i dachu z płyty gipsowo-kartonowej,
- wykonanie nowej podłogi z płyty OSB na poddaszu,
- remont schodów drewnianych poddasza,
- roboty instalacyjne rozbiórkowe i wykonanie instalacji c.o. na poddaszu,
- roboty instalacyjne rozbiórkowe i wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd na poddaszu,
- malowanie ścian i sufitów poddasza,
- wykonanie nowej nawierzchni dróg i chodników na terenie działki z masy asfaltowej oraz z kostki betonowej.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 40/2024 z dnia 14.03.2024r., projektem budowlanym oraz zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 08.02.2024r. znak ZN.5142.206.2023.[mWsc-2] i decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 22.02.2024r. znak ZN.5142.17.2024.[mWsc-1].
3. Obowiązki wykonawcy w zakresie spełnienia wymogów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia w strefie prowadzonych robót budowlanych:
Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie prowadzić roboty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r., nr 47, poz. 401).
W związku z tym, że zaplanowane roboty budowlane prowadzone będą w budynku szkoły w trakcie trwania roku szkolnego, wykonawca zapewni:
- ogrodzenie terenu budowy oraz wyznaczenie i odpowiednie oznakowanie stref niebezpiecznych,
- wykonanie zadaszonych dróg, wyjść i przejść dla osób poruszających się na terenie szkoły, wyposażonych dodatkowo w siatki ochronne zabezpieczające przed możliwością uderzenia spadającym z góry przedmiotem, daszki ochronne powinny spełniać wymagania określone w § 22 w/w rozporządzenia,
- dokonanie odbioru technicznego zamontowanych rusztowań oraz daszków przez osoby posiadające w tym zakresie odpowiednie uprawnienia,
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,
- odpowiednie zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób nieupoważnionych,
- przeszkolenie zatrudnionych pracowników w zakresie znajomości przepisów BHP,
- aktualne badania lekarskie oraz wyposażenie zatrudnionych pracowników w środki ochrony indywidualnej,
- wyznaczenie i odpowiednie zabezpieczenie stref tymczasowego magazynowania odpadów.
4. Zadanie należy realizować zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Zamawiający.
5. Szczegółowy zakres robót objęty przedmiotem zamówienia oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do SWZ, a w szczególności: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny i przedmiary robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie przedsięwzięcia wskazanym w projekcie zagospodarowania terenu, projekcie architektoniczno-budowlanym i projekcie technicznym. Poszczególne ilości i rodzaje robót powinny być oszacowane w szczególności na podstawie dokumentacji projektowej. Załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawcy zobowiązani są spełniać warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia żadnego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę polegającą na wykonaniu pokrycia dachu z dachówki o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.
UWAGA 2: W przypadku wykonania zadania obejmującego różny zakres robót niż tylko ten wymieniony powyżej, należy w wykazie robót uszczegółowić zakres wykonywanego zadania w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikację spełniania warunku zamówienia.
b) dysponuje osobą (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik budowy musi przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tejże ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 334, ze zm.).
c) dysponuje osobami, które pełnić będą funkcję kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. i c.o. bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
Osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót winna okazać się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2021.1646)
Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia doświadczenie i wykształcenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu obejmują: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie
art. 108 ust.1. pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.275, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu
obejmują:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg wzoru
załącznika nr 7 do SWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł gr. 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr:
34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 z dopiskiem:
,,Wadium - ,,Przebudowa poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu"
6. Potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty, jednak jego brak nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, jeżeli wadium będzie skutecznie wniesione.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2) - 4) ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
8. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać co najmniej poniższe warunki:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp;
2) z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
5) nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa, nr części oraz numer
przedmiotowego postępowania;
7) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Wschowski adres siedziby: 67-400
Wschowa, Plac Kosynierów 1c, NIP: 925-18-88-370;
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 3 od SWZ), składa każdy z
Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w
jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (w tym spółka cywilna)do oferty należy
dołączyć dodatkowo:
a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać
z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę zgodną z określoną w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U.z 2020 r., poz. 2452), musi w swej
treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają ww. pełnomocnictwo lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione
pełnomocnictwo. Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo.
b) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają
poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Formularz oferty podpisuje pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielnie zamówienia lub wszyscy
Wykonawcy. Na pierwszej stronie formularza oferty należy wpisać informacje dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zamówienia.
7) Oferta podpisana przez pełnomocnika musi być prawnie wiążąca, łącznie i z osobna dla wszystkich podmiotów
składających ofertę.
8) Realizacja całości kontraktu łącznie z płatnościami będzie dokonywana wyłącznie przez pełnomocnika reprezentującego
podmioty występujące wspólnie.
9) Wszystkie podmioty składające wspólną ofertę będą odpowiedzialne na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki, w wysokości wkładu własnego, na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej 15% kwoty brutto, o której mowa w §7 ust. 1 niniejszej umowy.
2. Wniesie zabezpieczenia zaliczki o którym mowa w art. 442 ust. 3 Ustawy Pzp, nie jest wymagane.
3. Wykonawca, w terminie do 14 dni licząc od dnia zawarcia niniejszej Umowy, wystawi i doręczy Zamawiającemu fakturę zaliczkową, stanowiącą podstawę do wypłaty zaliczki przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje wypłacić zaliczkę w wysokości wskazanej w ust. 1 w terminie do 21 (słownie: dwudziestu jeden) dni, licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej.
4. Faktura zaliczkowa ma być wystawiona przez Wykonawcę na:
Powiat Wschowski, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa
NIP: 925-18-88-370, REGON: 977945847
i doręczona na adres:
Powiat Wschowski, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa.
5. Za dzień zapłaty zaliczki, o której mowa w ust. 1 Strony przyjmują dzień obciążenia kwotą zaliczki rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Jeżeli wartość zaliczki przekroczy 20% wysokości wynagrodzenia wykonawcy, tj. kwoty brutto, o której mowa w §7 ust. 1 niniejszej umowy, Zamawiający żąda wniesienie zabezpieczenia zaliczki w wysokości 5% wartości zaliczki.
7. Zabezpieczenie zaliczki może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 442 ust. 3 pkt 1-3 Pzp.
8. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia zaliczki jako Beneficjenta należy wskazać Powiat Wschowski, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa.
9. Z treści gwarancji i poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta), zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty zabezpieczenia.
10. Z dokumentu stwierdzającego wniesienie zabezpieczenia musi wynikać, że zabezpieczenie dotyczy zaliczki do zamówienia publicznego: ,,Przebudowa poddasza i dachu budynku SOSW we Wschowie przy ul. Reymonta 1 wraz z zagospodarowaniem terenu", Oznaczenie sprawy: IR.272.2.2024.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie wskazanym przez Zamawiającego i na jego pisemne wezwanie, jeżeli:
1) Wykonawca, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego, nie przystąpił do realizacji przedmiotu umowy przez okres co najmniej 21 dni, licząc od dnia podpisania umowy;
2) Zamawiający odstąpił od niniejszej Umowy w całości z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, ze skutkiem ex tunc;
12. Wystawiona przez Wykonawcę faktura końcowa, powinna spełniać wymagania określone w art. 106f ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.).
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany zgodnie z zapisami § 14 projektu umowy- załącznik nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.