Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usług kontroli stanu technicznego instalacji gazowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usług kontroli stanu technicznego instalacji gazowych

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Usług Mieszkaniowych i Komunalnych sp. z o.o
ul. Grunwaldzka 55
58-340 Głuszyca
powiat: wałbrzyski
tel. +48 74 8456 384, +48 607 106 177
zumik@zumik.com.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Głuszyca
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 74 8456 384
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa zamówienia:
wykonywanie usług kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach stanowiących własność Gminy Głuszyca, zarządzanych przez ZUMiK sp. z o.o. w Głuszycy.
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA:
V.l.l) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach stanowiących własność Gminy Głuszyca, zarządzanych przez ZUMiK sp. z o.o. w Głuszycy.
IV. 1.2) Rodzaj zamówienia: usługi kontroli technicznej.
IV. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach stanowiących własność Gminy Głuszyca w zakresie corocznych, obowiązkowych przeglądów instalacji gazowych (zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji i urządzeń gazowych w obiektach zarządzanych przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Zakres przeglądu instalacji gazowej powinien obejmować w szczególności:
1) sprawdzenie stanu technicznego, prawidłowość usytuowania kurków głównych, skrzynek gazowych oraz zaworów odcinających,
2) sprawdzenie stanu technicznego przewodów gazowych w piwnicach, pionów gazowych i instalacji lokalowych wraz z oględzinami przejść przewodów przez przegrody budowlane,
3) kontrolę szczelności głównych przewodów gazowych (poziomy i piony gazowe),
4) kontrolę szczelności instalacji gazowych w poszczególnych pomieszczeniach,
5) kontrolę szczelności podłączenia kurków głównych, zaworów odcinających,
6) kontrolę szczelności podłączenia gazomierzy,
7) kontrolę szczelności urządzeń i aparatów gazowych.
3. Wykonanie kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych pod względem dopuszczalnych stężeń gazu za pomocą atestowanego urządzenia, które musi posiadać aktualne świadectwo legalizacji.
4. Sporządzenie protokołów z przeglądu stanu technicznego i kontroli szczelności instalacji i urządzeń gazowych z jednoczesnym potwierdzeniem wykonania kontroli przez osobę zamieszkującą w lokalu.
Zakres prac:
Zakres obejmuje wykonywanie usługi kontroli technicznej instalacji gazowych w budynkach i lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Głuszyca.

CPV: 71356100-9

Dokument nr: 4/ZO/DAT/2024

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której dostępne są dokumenty dotyczące zamówienia: http://www.zumik.com.pl/14-inwestycje/

Składanie ofert:
VI.4.2) TERMIN SKŁADANIA ofert:
1. Oferty należy składać do dnia 19.04.2024 r. do godz. 154:00 poprzez:
a) osobiście bądź za pośrednictwem poczty, kuriera itp. w zamkniętej kopercie pod adres: Ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, wpisując: ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/ZO//DAT/2024
lub
b) na adres mailowy zumik@zumik.com.pl
w tytule maila należy wpisać ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 4/ZO//DAT/2024.
UWAGA: ze względu na ograniczony limit przesyłu do 20MB, oferty o pojemności większej niż 20MB, należy przesłać w kilku wiadomościach.
Nie dopuszcza się składania ofert w plikach skompresowanych.

Miejsce i termin realizacji:
IV.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31.08.2024 r. IV.2.1.) TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
o Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z umową do dnia 31.08.2024 r.
o Miejsce wykonania zamówienia: miasto i gmina Głuszyca.

Wymagania:
III. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
Zapytanie ofertowe z zachowaniem zasady konkurencyjności, bez zachowania procedur określonych w ustawie z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych -tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605,1720.
Dodatkowe informacje:
o złożona oferta musi być podana w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
o oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniona nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo,
o oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
IV.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Nie.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. IV. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
V. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
V.l) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie.
V.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
V. 2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
V.2.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
V.2.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Kserokopia aktualnego świadectwa legalizacji detektora gazu.
V.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia osoby/osób do wykonywania czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
V.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Polisa odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy.
V.3) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - Wypełniony formularz oferty;
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego świadectwa legalizacji detektora gazu.
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem
dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia osoby/osób do wykonywania czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnej polisy odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy;
5. ZAŁĄCZNIK NR 5 - Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu;
6. ZAŁĄCZNIK NR 6 - Podpisane oświadczenie o braku powiązania osobowego lub kapitałowego z Zamawiającym;
7. ZAŁĄCZNIK NR 7 - Podpisane oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 oraz 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
8. ZAŁĄCZNIK NR 8 - Podpisana klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych;
9. ZAŁĄCZNIK NR 9 - Zaparafowany na każdej stronie oraz podpisany na stronie
nr 3 wzór umowy.
V.4) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: Nie.
VI. PROCEDURA
VI.l) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
VI.1.1) Tryb udzjelenia zamówienia: zapytanie ofertowe.
V1.2) KRYTERIA OCENY OFERT
VI.2.1) Kryteria oceny ofert oraz sposób oceny:
Najniższa cena brutto - 100%.
VI.2.1.1. Sposób obliczenia ceny oferty:
1. W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto w polskich złotych (PLN) do dwóch miejsc po przecinku.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zamawiający uzna taką, która uzyskała najniższą cenę brutto spośród ocenianych.
VI.2.1.2. Kryterium oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem znaczenia tego kryterium oraz sposobu oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej
w oparciu o następujące kryteria:
Najniższa cena brutto - 100%.
VI.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: Nie VL3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta w przypadku:
a) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwość realizacji przedmiotu umowy,
c) zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu realizacji zamówienia Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia.
Dodatkowe informacje, do składania ofert:
o oferta musi być podpisana w wyznaczonych miejscach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Zaleca się w celach dowodowych, aby każda strona oferty była parafowana,
o w przypadku, kiedy ofertę składa (podpisuje i/lub parafuje) osoba upoważniona, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo Wykonawcy, z którego będzie wynikało upoważnienie do dokonywania określonych czynności prawnych i faktycznych w imieniu Wykonawcy,
o Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty,
o oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,
o oferty niekompletne, niepodpisane mogą zostać odrzucone przez Zamawiającego,
o Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień złożonych ofert w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
o przez upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzać zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Zmiany lub wycofanie muszą być doręczone Zamawiającemu e-mailem przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu powinno być złożone tak jak oferta, a tytuł e-maila zawierać oznaczenie wyrazami odpowiednio ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
o Wykonawca nie może wycofać i wprowadzać zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
VI.4.3) Termin związania z ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
VI.4.4) Pytania i odpowiedzi:
1) Wykonawca może się zwrócić do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
2) Ostateczny termin nadesłania pytań do Zamawiającego do 15.04.2024 roku. Pytania przesłane od dnia 16.04.2024 roku pozostaną bez odpowiedzi przez Zamawiającego.
3) Zamawiający jest obowiązany udzielić odpowiedzi wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego
nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4) Treść pytań, bez ujawnienia źródła oraz treść wyjaśnień będą publikowane w publikatorach, w których było opublikowane zapytanie ofertowe.
5) Jeśli udzielone wyjaśnienia w sposób istotny zmieniają treść zapytania ofertowego Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do uwzględnienia zmian w przygotowanych ofertach.
VI.4.6) Dodatkowe informacje o formalnościach związanych z przeprowadzanym zapytaniem ofertowym:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.
2. Informacja o wyniku postępowania upubliczniona zostanie dodatkowo w taki sposób, w jaki zostało upublicznione zapytanie ofertowe, w tym co najmniej na stronie internetowej: http:/www.zumik.com.pl
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po upublicznieniu zawiadomienia o którym mowa w punkcie VI.4.6.2. w terminie 14 dni roboczych od wyboru wykonawcy (dopuszcza się podpisanie umowy w formie elektronicznej).
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ponownej oceny.
5. Do przeprowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcy środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. odwołanie, skarga.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia) postępowania
O udzielenie zamówienia bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, bez podania przyczyny takiego zakończenia postępowania. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia wskazanego powyżej, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu udziału w postępowaniu, w tym z kosztami przygotowania i złożenia oferty.
VI.4.7) Odrzucenie oferty:
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) Wykonawca nie spełni warunków udziału w postępowaniu lub nie potwierdzi spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) Treść oferty jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
3) Oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną i nie uzupełniono pełnomocnictwa.
4) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego we wskazanym terminie nie uzupełnił dokumentów.
5) W innych przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
V1.5) ZAŁĄCZNIKI ORAZ SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Załącznik Nr 1 - wzór oferty;
Załącznik Nr 2 - kserokopia aktualnego świadectwa legalizacji detektora gazu.
Załącznik Nr 3 - kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia osoby/osób
do wykonywania czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
Załącznik Nr 4 - kserokopia aktualnej polisy odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy;
Załącznik Nr 5 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik Nr 6 - oświadczenie o braku powiązania osobowego lub kapitałowego
z Zamawiającym, przez które rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem procedury
wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia opieki lub kurateli;
Załączniki Nr 7 - oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 oraz 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
Załącznik Nr 8 - klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych; Załącznik Nr 9 - wzór umowy.

Uwagi:
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Głuszyca, ul. Parkowa 9, 58-340 Głuszyca, w imieniu, której działa: Zakład Usług Mieszkaniowych i Komunalnych sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 55 58-340 Głuszyca
Siedziba:
ul. Grunwaldzka 55 58-340 Głuszyca
tel. +48 74 8456 384, +48 607 106 177
II. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU:
1. Strona internetowa ZUMiK sp. z o.o. w Głuszycy: http://www.zumik.com.pl/14-inwestycje/
2. Siedziba Zamawiającego.
3. Zapytanie zostanie przekazane do min. trzech, potencjalnych oferentów.

Kontakt:
VI.4.5) Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest Agnieszka Dużyńska e-mail: a.duzynska@zumik.com.pl a w sprawach niniejszej procedury jest Małgorzata Kalinowska - Zakład Usług Mieszkaniowych i Komunalnych sp. z o.o. w Głuszycy, e-mail: m.kalinowska@zumik.com.pl 1 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.