Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o
Truskaw ul. Mokre Łąki 8
05-080 Izabelin
powiat: warszawski zachodni
tel./fax 22 721 84 24, tel. 22 721 80 72, tel. +48 513 438 853
zamowienia@mokrelaki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Izabelin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 22 721 84 2
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy Ul. 3 Maja w Mościskach, gm. Izabelin.
4. Przedmiot zamówienia wraz z warunkami realizacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami realizacji stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 45232400-6, 45232410-9, 45232423-3

Dokument nr: GPWiK/DES/RB/3/2024

Składanie ofert:
4)
Ofertę należy złożyć na adres: zamowienia@mokrelaki.pl
5)
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 17.04.2024 r. o godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania Przedmiotu Umowy wynosi do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy i podzielony jest na etapy:
1) Etap I - robót budowlanych - trwający do 4 miesięcy od dnia od dnia zawarcia Umowy;
2) Etap II - rozliczenia robót budowlanych wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej - trwający do 1 miesiąca od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń Etapu I (robót budowlanych);
3) Etap III - zakończenia inwestycji i przekazania do eksploatacji - trwający do 1 miesiąca od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń Etapu II (rozliczenia robót budowlanych).

Wymagania:
3. Tryb udzielenia zamówienia.
Tryb standardowy, o którym mowa w § 4 Regulaminu - przewidziany dla zamówień o wartości szacunkowej netto równej lub przekraczającej kwotę 60 000 zł, ale mniejszej niż kwota 130 000 zł oraz dla zamówień sektorowych o wartości mniejszej niż progi unijne.
6. Podstawy wykluczenia z postępowania.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
1)
spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp;
3
2)
spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859.).
7. Potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca wraz z ofertą składa:
1)
oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720.) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
2)
oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, 1859.) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
8. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w nw. zakresie:
1)
doświadczenia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegających na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej lub grawitacyjno-tłocznej o wartości każdego zadania co najmniej 200 000 zł netto, w tym jedna robota powinna zawierać w swym zakresie wykonanie przepompowni ścieków sanitarnych;
2)
osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobą skierowaną do wykonania zamówienia odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi; osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika budowy i musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego co potwierdzone jest zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności.
9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 1, są:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
4
2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 2, są:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
10. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Opis kryterium oceny ofert:
Cena
Waga kryterium:
100 %
Sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium cena następuje wg wzoru:
Ilość punktów oferty ocenianej = cena oferty z najniższą cenącena oferty ocenianej x 100
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 100.
Podsumowanie:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska największą ilość punktów. Ocenie poddane zostaną oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
1)
wykonawca poda wartość oferty netto w kolumnie nr 3
2)
wykonawca obliczy wartość brutto (cenę oferty) zgodnie z wzorem:
wartość brutto = (wartość oferty netto) + (wartość oferty netto x stawka podatku VAT) (wynik należy wpisać w kolumnie nr 5);
3)
cenę oferty należy podać cyframi z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
4)
cena musi być wyrażona w złotych polskich;
5)
cena oferty winna zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570, 1598, 1852.);
6)
cena oferty obejmuje całkowity koszt wykonania robót budowlanych.
12. Sposób przygotowania i złożenia ofert oraz termin składania.
1)
Ofertę należy sporządzić w języku polskim (Formularz Ofertowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
2)
Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzonej podpisem zaufanym albo w formie dokumentowej, tj. skanu podpisanej oferty - ofertę podpisuje Wykonawca lub osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W wypadku jeśli upoważnienia do podpisania oferty nie da się ustalić na podstawie powszechnie dostępnych rejestrów, dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy należy przesłać wraz z ofertą.
5
3)
Wraz z ofertą należy złożyć wypełnione:
a)
wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt 9 ppkt 1 lit. a zapytania ofertowego (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego),
b)
wykaz osób, o którym mowa w pkt 9 ppkt 2 lit. a zapytania ofertowego (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego),
c)
tabela elementów scalonych (załącznik nr 5 do zapytania ofertowego).
oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie oraz oferty złożone w inny sposób, niż wskazany w pkt 2 i 4, nie będą oceniane.
6)
Dla zachowania terminu składania ofert decydujące znaczenie ma data i godzina dostarczenia korespondencji elektronicznej na serwer pocztowy Zamawiającego.
7)
Wykonawcy przysługuje możliwość zaszyfrowania własnej oferty w formacie ZIP lub innym podobnym, ogólnodostępnym formacie, z tym zastrzeżeniem, że w wypadku zaszyfrowania własnej oferty po upływie terminu składania ofert zobowiązany jest do niezwłocznego podania hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty, pod rygorem odrzucenia oferty w wypadku nie podania przez Wykonawcę hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty.
13. Badanie i ocena ofert.
1)
Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone).
2)
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia:
a)
wyjaśnień dotyczących złożonej oferty,
b)
wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów,
c)
oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 7 i 9, w przypadku ich braku, gdy są niekompletne lub zawierają błędy.
3)
W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofertach omyłki o których mowa w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp.
4)
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a)
zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem oczywistych omyłek rachunkowych,
b)
jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.
5)
Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
a)
który spełnia przesłanki wykluczenia, o których mowa w pkt 6 zapytania ofertowego.
6)
Uzasadnienie odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy zostanie przesłane wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty, wraz z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacją o unieważnieniu postępowania.
14. Unieważnienie zapytania ofertowego.
1)
Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe, jeżeli:
a)
nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
b)
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty,
6
c)
środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
2)
Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała co najmniej uzasadnienie unieważnienia postępowania.
15. Wybór najkorzystniejszej oferty.
1)
Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najwyższą ilością punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
2)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę oferty, a także nazwę i adres pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z cenami ich ofert.
3)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
16. Wzór umowy oraz sposób zawarcia umowy.
1)
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
2)
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zaprosi Wykonawcę do stawienia się w wyznaczonym terminie do zawarcia umowy albo ustali warunki zawarcia umowy w formie elektronicznej.
3)
Umowa wymaga formy pisemnej albo elektronicznej, pod rygorem nieważności, i zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez ostatnią z upoważnionych osób.
4)
W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zaprosi kolejnego Wykonawcę z listy do zawarcia umowy lub unieważni zapytanie ofertowe, po uprzednim sprawdzeniu, czy kolejny Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.

Uwagi:
17. Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1)
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o., ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin, POLSKA (PL);
2)
u Administratora został powołany inspektor ochrony danych osobowych, który jest dostępny pod e-mailem: iod@mokrelaki.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: Budowa przepompowni ścieków oraz budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3 Maja w Mościskach, gm. Izabelin. - Znak sprawy: GPWiK/DES/RB/3/2024;
3)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7
5)
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
6)
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7)
posiada Pani/Pan:
a)
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b)
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,
c)
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2,
d)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8)
nie przysługuje Pani/Panu:
a)
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b)
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Dąbrowski, tel. +48 513 438 853 - sprawy merytoryczne, formalne.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.