Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
Piastowska
09-200 Sierpc
powiat: sierpecki
r.goszczycki@um.sierpc.pl
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl/pn/umsierpc/demand/notice/public/126260/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Sierpc
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i Ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn."Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i Ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury".
2. Zadanie objęte zamówieniem znajduje się u zbiegu ulicy Solskiego, Paderewskiego w mieście Sierpc i obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 2383/5, 2381/10, 2381/11, 2383/120, 2383/121, 2381/12, 2376/36, 2381/4, 2381/5, 2383/112, 2383/8, 2376/37, 2376/32, 2376/30, 2373/32, 2371/18 będące własnością Gminy Miasto Sierpc.
3. Inwestycja realizowana jest na podstawie dokumentacji projektowej:
1) w branży budowlanej sporządzonej przez ANBUD Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ;
2) w branży elektroenergetycznej sporządzonej przez Usługi elektryczne ,,LUMEN" stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ;
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ;
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiącej załącznik 12 do SWZ;
5) Przedmiaru branża budowlana stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ;
6) Przedmiaru branża elektryczna stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ;
7) Projekt zagospodarowania terenu - alejki stanowiącego załącznik nr 15 do SWZ;
8) Przekrój alejki stanowiący załącznik nr 16 do SWZ;
9) Projekt zagospodarowania terenu branża elektryczna stanowiący załącznik nr 17 do SWZ.
4. Zakres prac objęty realizacją to:
1) wykonanie alejek (chodników) z kostki brukowej betonowej BEZFAZOWEJ w kolorze ceglanym/grafit o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem wg planu zagospodarowania terenu rys. stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. Łączna powierzchnia utwardzenia około 850 m2. Alejki piesze ograniczono ciągiem obrzeży betonowych o wymiarze 100cmx25cmx8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Zgodnie z zaktualizowanym rys. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ zmianie poddano konstrukcję podbudowy alejek wykonanych z kostki brukowej w stosunku do dokumentacji pierwotnej. Konstrukcja chodników/alejek po zmianach:
kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm kolor ceglany/grafit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem BEZFAZOWA - 6 cm;
podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm;
podbudowa betonowa lub gruzobeton - 15 cm;
warstwa odsączająca piasek 2-4mm - 35 cm;
2) uporządkowanie terenu poprzez wyrównanie, uzupełnienie ziemią urodzajną na grubości 15 cm na szerokości 100 centymetrów po obu stronach alejek, a następnie obsianie trawą tego terenu trawą;
3) wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych. Do oświetlenia przyjęto oprawy ze źródłem światła typu LEDOWEGO. Szczegóły rozwiązania oświetlenia przedstawiono w dokumentacji branży elektrycznej (zał. nr 17 do SWZ).
5. Przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.
6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) Wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) Wynikami badań i pomiarów własnych;
3) Wynikami opracowań własnych.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonywane roboty i zamontowane materiały/urządzenia.
8. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobę na stanowisku robotnika budowlanego.
10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 i 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 11 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy.
13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
14. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

CPV: 45233120-6, 45316110-9,45236000-0,77313000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00273437, WIR.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Sierpc (ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc) (Administrator) jako zamawiający.
Kontakt z Administratorem: +48 24 275 86 86, info@sierpc.pl. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO została określona w Rozdziale XXIII SWZ- ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl/pn/umsierpc/demand/notice/public/126260/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:00
Miejsce składania ofert: https://umsierpc.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Wymagania:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 złotych.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 419)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.271.7.2024.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn."Utworzenie miejskiej zielonej przestrzeni publicznej między ulicą Solskiego i ul. Paderewskiego w mieście Sierpc z zachowaniem dobrych praktyk tworzenia błękitno-zielonej architektury".
2. Zadanie objęte zamówieniem znajduje się u zbiegu ulicy Solskiego, Paderewskiego w mieście Sierpc i obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 2383/5, 2381/10, 2381/11, 2383/120, 2383/121, 2381/12, 2376/36, 2381/4, 2381/5, 2383/112, 2383/8, 2376/37, 2376/32, 2376/30, 2373/32, 2371/18 będące własnością Gminy Miasto Sierpc.
3. Inwestycja realizowana jest na podstawie dokumentacji projektowej:
1) w branży budowlanej sporządzonej przez ANBUD Biuro Projektów i Nadzorów Budowlanych Andrzej Oszal stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ;
2) w branży elektroenergetycznej sporządzonej przez Usługi elektryczne ,,LUMEN" stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ;
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ;
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót elektrycznych stanowiącej załącznik 12 do SWZ;
5) Przedmiaru branża budowlana stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ;
6) Przedmiaru branża elektryczna stanowiącego załącznik nr 14 do SWZ;
7) Projekt zagospodarowania terenu - alejki stanowiącego załącznik nr 15 do SWZ;
8) Przekrój alejki stanowiący załącznik nr 16 do SWZ;
9) Projekt zagospodarowania terenu branża elektryczna stanowiący załącznik nr 17 do SWZ.
4. Zakres prac objęty realizacją to:
1) wykonanie alejek (chodników) z kostki brukowej betonowej BEZFAZOWEJ w kolorze ceglanym/grafit o grubości 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem wg planu zagospodarowania terenu rys. stanowiącym załącznik nr 15 do SWZ. Łączna powierzchnia utwardzenia około 850 m2. Alejki piesze ograniczono ciągiem obrzeży betonowych o wymiarze 100cmx25cmx8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Zgodnie z zaktualizowanym rys. stanowiącym załącznik nr 16 do SWZ zmianie poddano konstrukcję podbudowy alejek wykonanych z kostki brukowej w stosunku do dokumentacji pierwotnej. Konstrukcja chodników/alejek po zmianach:
kostka brukowa betonowa o grubości 6 cm kolor ceglany/grafit na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem BEZFAZOWA - 6 cm;
podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 4 cm;
podbudowa betonowa lub gruzobeton - 15 cm;
warstwa odsączająca piasek 2-4mm - 35 cm;
2) uporządkowanie terenu poprzez wyrównanie, uzupełnienie ziemią urodzajną na grubości 15 cm na szerokości 100 centymetrów po obu stronach alejek, a następnie obsianie trawą tego terenu trawą;
3) wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych. Do oświetlenia przyjęto oprawy ze źródłem światła typu LEDOWEGO. Szczegóły rozwiązania oświetlenia przedstawiono w dokumentacji branży elektrycznej (zał. nr 17 do SWZ).
5. Przedmiary zostały udostępnione celem ułatwienia Wykonawcy sporządzenia wyceny głównych robót budowlanych.
6. W celu oszacowania i wyceny zakresu robót zaleca się kierowanie dodatkowo:
1) Wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych;
2) Wynikami badań i pomiarów własnych;
3) Wynikami opracowań własnych.
7. Wykonawca udziela Zamawiającemu, zgodnie z § 8 Umowy, gwarancji jakości na wykonywane roboty i zamontowane materiały/urządzenia.
8. Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.
9. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. minimum 1 osobę na stanowisku robotnika budowlanego.
10. Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 i 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
12. Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 11 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 Umowy.
13. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, na swój koszt, do sporządzenia oraz dostarczenia po zakończeniu robót dokumentacji powykonawczej i dokumentów wymaganych przez Prawo Budowlane w zakresie związanym z ich zakończeniem i wynikającej z niniejszej umowy. Wykonawca oświadcza również, że jest przedsiębiorcą specjalizującym się w realizacji inwestycji budowlanych o charakterze odpowiadającym zamierzonemu Zadaniu Inwestycyjnemu oraz przedmiotowi opisanemu w umowie i gwarantuje wysoką jakość prac związanych z realizacją Zadania Inwestycyjnego.
14. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:
Cena (z VAT): 60%,
Gwarancja: 40%.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium nr 1: Cena (60%) ,,C", obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:
C= C_(min.)/C_o ×100 pkt= ...pkt,gdzie:
Cmin. - cena oferty najtańszej (brutto)
Co - cena oferty ocenianej (brutto)
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
Kryterium nr 2: Gwarancja (40%).
Kryterium ,,Gwarancja" G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) - 5 lat.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 7 lat.
Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach.
Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
5 lat - 0 punktów;
6 lat - 50 punktów;
7 lat - 100 punktów;
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. ,,Gwarancja", Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 5 lat i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P=C ×60% +G ×40%= ...pkt,gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena",
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja".
Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:
a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
b) aby Wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną robotę o podobnym zakresie, polegającą na wykonaniu chodników lub dróg z kostki brukowanej wraz z oświetleniem (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);
c) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej.
d) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. a musi spełniać każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, natomiast warunek określony w ust. 1 pkt 4 lit. b-d musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej;
3) wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty (tj. Formularza oferty) Wykonawca dołącza:
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 1.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu - składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.:
1) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik nr 1a.
2) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu - składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik nr 2a.
Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Inne dokumenty dołączane do Formularza oferty:
1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/
4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500,00 złotych.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 419).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Oferta wspólna:
1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno;
b) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub
- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego
z Wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (określone w § 11 Projektu umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ);
[Rodzaje i zakresy zmian zostały określone w Projekcie umowy, stanowiących załącznik nr 6 do SWZ - ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków w ogłoszeniu o zamówieniu]
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami:
Cena (z VAT): 60%,
Gwarancja: 40%.
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. Punkty będą przyznawane według następujących zasad:
Kryterium nr 1: Cena (60%) ,,C", obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:
C= C_(min.)/C_o ×100 pkt= ...pkt,gdzie:
Cmin. - cena oferty najtańszej (brutto)
Co - cena oferty ocenianej (brutto)
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
Kryterium nr 2: Gwarancja (40%).
Kryterium ,,Gwarancja" G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) - 5 lat.
Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego - 7 lat.
Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach.
Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
5 lat - 0 punktów;
6 lat - 50 punktów;
7 lat - 100 punktów;
(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)
UWAGA:
W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. ,,Gwarancja", Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną, tj. 5 lat i przyzna 0 pkt w przedmiotowym kryterium.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:
P=C ×60% +G ×40%= ...pkt,gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Cena",
G - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium ,,Gwarancja".
Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-21

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.