Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont posadzek tarasów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont posadzek tarasów

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, 77 4624702, tel. 77 4624741
przetargi@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 77 4624700, 77
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Remont posadzek tarasów w budynkach przy Ul. K. Pużaka 22A/2, 26A/3, 28B/3, 30B/4, 24A/4 i 24A/3 na terenie Osiedla nr II oraz balkonów w budynkach przy Ul. Bytnara Rudego 5c/4 i 6a/4 na terenie Osiedla nr I - 2 zadania częściowe.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania częściowe - Oferent składa ofertę na wybrane przez siebie zadanie/zadania.
ZADANIE NR 1 - remont posadzek 6 tarasów przy Ul. K. Pużaka 22A/2, 26A/3, 28B/3, 30B/4, 24A/4
i 24A/3, w zakresie :
a) Rozebranie posadzki z zaprawy cementowej o średniej gr. 7 cm i izolacji z papy asfaltowej na lepiku, warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej o średniej gr. 3 cm i termoizolacji z płyt styropianowych gr. 8 em,
b) Wykonanie paroizolacji z jednej warstwy folii PE grubości 0,2 mm z wywinięciem na ściany na wysokość do 10 cm powyżej poziomu projektowanej posadzki,
c) Wykonanie termoizolacji o gr. 8 cm ze styropianu twardego EPS 038 dach/podłoga - dwie warstwy na przemian grubości po 5 i 3 em, styropian o współczynniku przewodzenia ciepła nie wyższym niż A = 0,038 W/m*K,
d) Wykonanie posadzki o średniej gr. 8 cm z zaprawy cementowej Rw120 ze spadkiem min. 2%, przy czym minimalna grubość w najcieńszym miejscu przy krawędzi, powinna wynosić 5 cm wraz z wykonaniem dylatacji obwodowej przy ścianach i słupach,
e) Wykonanie systemowej izolacji wodoszczelnej na powierzchniach poziomych i pionowych (ściany, słupy) do wysokości ok. 26 cm (tj. górnej krawędzi cokolika) ze szlamu izolacyjnego, lub mikro zaprawy, lub płynnej folii, charakteryzujących się bardzo wysoką elastycznością, dobrą zdolnością mostkowania rys, z możliwością aplikacji na lekko wilgotne podłoże, zapewniającą wodoszczelność oraz odporność na parcie hydrostatyczne wody do 3 bar, wraz z ułożeniem taśmy uszczelniającej wzdłuż ścian i słupów;
f) Wykonanie posadzki z płytek gresowych barwionych w masie o wymiarach minimum 30x30 em, mrozoodpornych, antypoślizgowych R=10, wraz z wykonaniem cokolików przyściennych wysokości 10 em. Wzór i kolorystykę płytek należy uzgodnić z Zamawiającym,
g) Rozebranie pokrycia attyki z blachodachówki, wymiana pasa nadrynnowego, demontaż rynny dachowej, odtworzenie powyższych robót,
h) Uzupełnienie ocieplenia ściany (pasy przy posadzce) ze styropianu gr. 8 em,
i) Malowanie ścian zewnętrznych na tarasie farbą emulsyjną w kolorze istniejącej elewacji po uprzednim przygotowaniem podłoża,
j) Montaż 2 szt. drzwiczek rewizyjnych PVC o wymiarach 30x40 cm w ścianie grub. 14 cegły balustrady tarasu wraz z uprzednim wykuciem otworu,
ZADANIE NR 2 - remont 2 balkonów przy Ul. Bytnara Rudego 6a/4, 5c/4, w zakresie:
a) Rozebranie istniejącej posadzki z płytek wraz z cokolikami,
b) Rozebranie podłoża cementowego, izolacji z papy, obróbek blacharskich,
c) Naprawa uszkodzonych krawędzi i powierzchni płyty żelbetowej balkonu przy użyciu systemu naprawczego dla konstrukcji żelbetowych (np. Ceresit PCC),
d) Wykonanie podkładu betonowego pod posadzkę o średniej grubości 6cm ze spadkiem min 2%,
e) Wykonanie zmiany sposobu mocowania balustrad balkonu zgodnie z załączonym rysunkiem szczegółowym,
f) Przygotowanie powierzchni pod izolację powłokową np. SUPERFLEX - gruntowanie oraz szpachlowanie,
g) Wykonanie izolacji przeciwwodnej płyty balkonu - dwuwarstwowa izolacja powłokowa np. SUPERFLEX-D2 oraz wzmocnienie izolacji na stykach posadzki ze ścianami i na krawędziach płyty za pomocą taśmy np. SUPERFLEX-B 240.
h) Montaż na krawędzi okapowej, obróbki z profilu aluminiowego balkonowego np. MAXI, K30,
i) Renowacja słupów i konstrukcji stalowej balustrad - malowanie dwukrotne farbą chlorokauczukową po uprzednim przygotowaniu powierzchni,
j) Wymiana istniejącej osłony balustrady z drewnianych desek na deski kompozytowe pełne np. BB-110H 16. Montaż na śruby i nakrętki nierdzewne wraz z podkładkami,
k) Wykonanie posadzek balkonów z płytek gresowych barwionych w masie o wymiarach minimum 30x30 em, mrozoodpornych, antypoślizgowych R=10, wraz z wykonaniem cokolików przyściennych wysokości 15 em. Wzór i kolorystykę płytek należy uzgodnić z Zamawiającym,
l) Montaż profilu PVC typu kapinos na krawędziach spodnich płyty balkonowej balkonu o wysokości min. 15 mm,
m) Wykonanie cienkowarstwowego tynku silikonowego, gr. 2mm, o fakturze baranka na powierzchni płyt balkonowych (lico oraz spód płyty) wraz malowaniem farbą elewacyjną silikonową w kolorze białym.
Informacje dodatkowe:
1) Do obowiązków Wykonawcy należy wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki oraz przywrócenie terenu w obrębie wykonywanych prac do stanu pierwotnego poprzez wykonanie rekultywacji terenów zielonych i ogródków lokatorskich oraz ewentualnie nawierzchni utwardzonych.
2) Roboty należy wykonać z użyciem materiałów i rozwiązań o parametrach nie gorszych od rozwiązania przykładowego podanego w przedmiarach robót.
3) Prace należy wykonać na podstawie przedmiarów robót (przedmiar dla Zadania nr 1 obejmuje zakres robót dla jednego tarasu), z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji, w sposób zgodny z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i p.poż.- stanowiące załącznik do niniejszej
swz.
4) Zamawiający dopuszcza wykonanie remontu w innej technologii niż określona w SWZ pod warunkiem, że Oferent, wraz z ofertą przedstawi zamienne rozwiązanie z podaniem producenta i rodzaju materiału/systemu, a zastosowane materiały/system będą posiadały parametry nie gorsze niż rozwiązania przyjęte przez Zamawiającego w SWZ.
5) Zastosowane materiały do izolacji wodoszczelnej, przyklejenia płytek, fugowania, itp. winny stanowić jeden system producenta oraz muszą odpowiadać, co do jakości wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym oraz posiadać wymagane atesty, aprobaty lub deklaracje zgodności.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23 kwietnia 2024r. o godz. 10:15 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211

Składanie ofert:
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem: Nazwa wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu Ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42 45-273 Opole
Oferta
PRZETARG - Remont tarasów i balkonów na terenie Osiedla nr I i II Zadanie częściowe nr..........................
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 23.04.2024r. do godz. 10:00
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 23 kwietnia 2024r. do godz.10:00.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl.

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI I WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie do 10.10.2024r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
3. Specyfikacja warunków została zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetargi-remontowo- budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia(wartość brutto) winna być ustalona na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 5, z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji. Zaproponowana cena powinna obowiązywać w całym okresie realizacji. W cenie należy uwzględnić koszty zastosowanych rusztowań.
2. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa brutto będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego).
3. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę brutto.
4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia wynikające wprost z przedmiarów i wytycznych Zamawiającego, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia.
6. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie.
7. Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny. Przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ należy traktować jako opis zakresu i ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty i zaoferowali kolejno najniższą cenę w oparciu o przyjęte kryteria.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót wynikających z przedmiaru, a tym samym ceny zamówienia. Cena oferty skorygowana zostanie do określonych zakresów.
11. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych i zamiennych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
12. Cena w/w robót ustalona będzie na podstawie kosztorysów dodatkowych, przy czym w przypadku robót zamiennych kosztorys ofertowy będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje.
13. Podstawą do opracowania kosztorysów dodatkowych będą składniki cenotwórcze (R, Kp, Kz i Z) i ceny materiałów przyjęte w kosztorysie ofertowym.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ Wykaz podwykonawców.
V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia z tytułu:
a) gwarancji jakości oraz rękojmi wykonanych robót, po zakończeniu robót, w wysokości 2,5% wynagrodzenia umownego brutto, w zaokrągleniu w górę do pełnych setek, w formie kaucji na okres udzielonej gwarancji; Zamawiający dopuszcza ustanowienie zabezpieczenia w formie bezwarunkowej gwarancji bankowej lub bezwarunkowej gwarancji ubezpieczeniowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6, udzielonej na okres o 30 dni dłuższy od okresu gwarancji jakości liczonego od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
2. Zabezpieczenia, o których mowa powyżej, będą zwracane w wartości nominalnej.
3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres min. 60 miesięcy.
4. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 250.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie elewacji, balkonów, loggii, wiatrołapów o wartości brutto minimum 50.000,00 zł,
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć:
o Zestawienie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI. 2 a) niniejszej SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2
o Referencje potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) niniejszej SWZ.
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
a) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
b) za spełnienie warunków, o których mowa w punktach VI.2 uznaje się łączne wypełnienie niniejszych wymogów przez członków konsorcjum,
c) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć część robót podwykonawcy, zobowiązany jest przedstawić:
a) nazwę podwykonawcy,
b) zakres prac powierzanych podwykonawcy,
c) wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
6. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
2. Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone w sposób ciągły bez zbędnych przerw, dopuszcza się jedynie przerwy, które wynikają z technologii prowadzonych robót.
3. Oferta winna zawierać czas realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy oraz harmonogram robót.
4. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową, uporządkował teren robót, usunął poza teren budowy wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty.
5. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności:
na Zadanie nr 1 maksymalnie 3 faktury - 2 faktury częściowe i faktura końcowa, z terminem płatności 21 dni, na Zadanie nr 2 - faktura końcowa, z terminem płatności 21 dni.
Faktura częściowa będzie płatna za wykonane etapu robót, faktura końcowa będzie płatna po wykonaniu całego zadania robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie protokół odbioru częściowego wykonanego etapu robót, a dla faktury końcowej protokół odbioru końcowego bez wad.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny brutto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ.
2. Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym).
3. Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym):
o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty,
o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w arf. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego (jeśli dotyczy).
4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Kosztorys ofertowy - kosztorys szczegółowy z wykazami składników cenotwórczych (R, Kp, Kz, i Z) oraz cenami materiałów zastosowanymi w kosztorysie ofertowym.
6. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2 wraz referencjami potwierdzającymi spełnienie warunku.
7. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3.
8. Opis oferowanego systemu / materiałów.
X. PRZYGOTOWANIE OFERTY

2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
Oferent może być obecny przy otwarciu ofert.
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.

Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *,zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00. Informujemy, że w przypadku wysłania oferty na adres e-mail, oferta uznana jest za doręczoną jeśli została dostarczona do serwera poczty odbiorcy. Po stronie Oferenta jest uzyskanie potwierdzenia czy oferta została prawidłowo dostarczona i odczytana.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
XII. TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 23.05.2024r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena.
Cena oferty C - waga 10O pkt.
Cena oferty - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru:
najniższa cena z badanych ofert
C =--------------------------------------x 100 pkt
cena oferty badanej
3. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów wg powyższych wzorów z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 23.05.2024r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Zamawiający na etapie zawierania umowy dopuszcza możliwość korekty zakresu robót.
8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej nie później niż 19.04.2024r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 16.04.2024r. do godz. 10:00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
4. Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl
XVI. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert oraz
unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.
XVII. ODWOŁANIA
Oferentom nie przysługują środki odwoławcze

Kontakt:
XV. UDZIELANIE WYJAŚNIEŃ
1. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702 .

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.