Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
Ks. P. Skargi 7
89-100 Nakło nad Notecią
powiat: nakielski
zp@umig.naklo.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni w Parku 700-Lecia w Nakle nad Notecią oraz Zielonej Ściany wraz z infrastrukturą nawadniającą
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres czynności związanych z wykonaniem nasadzeń:
a) zakup materiału roślinnego,
b) usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie,
c) umieszczenie pod każdym drzewem rury drenarskiej,
d) zastosowanie ukorzenicza i stabilizatora wilgoci,
e) doniesienie roślin i wody, posadzenie i dwukrotne podlanie,
f) wykonanie dla każdego drzewa drewnianej ramki drzew
g) wykonanie miski z zagłębieniem,
h) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych,
i) wykonanie cięć korygujących i formujących,
j) wywóz i zagospodarowanie odpadów.
Wszystkie rośliny muszą posiadać paszport roślin. Paszporty w formie papierowej lub elektronicznej powinny być dostarczone do inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przed przystąpieniem do prac związanych z nasadzeniami.
Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń:
a) systematyczne podlewanie roślin 2 razy w miesiącu,
b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu,
c) uzupełnianie wiązań na bieżąco,
d) sprawdzanie stabilności ramek do drzew,
e) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami,
f) wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych,
g) coroczne nawożenie wiosenne i jesienne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1.1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania,
Załącznik nr 1.2 plan nasadzeń drzew i krzewów,
Załącznik nr 1.3 tabela z drzewami.
Zakres czynności związanych z pielęgnacją trawników:
a) Uzupełnianie ubytków traw dwukrotnie w trakcie trwania umowy,
b) Chemiczne usuwanie chwastów dwuliściennych,
c) Nawożenie trawników,
d) Koszenie trawników.
Zakres czynności związanych z obsługą systemu automatycznego nawadniania:
a) Rozruch automatycznego systemu nawadniania po zimie, sprawdzenie szczelności działania poszczególnych sekcji,
b) Regulacja zraszaczy i dysz,
c) Optymalizacja ustawień czasu podlewania,
d) Obsługa aplikacji sterowania systemu nawadniania Hydrawise,
e) Gotowość do usunięcia usterek,
f) Wyłączenie systemu nawadniania w dniu 30.09.2024 r.
g) Przygotowanie systemu nawadniania na zimę.
Zakres czynności związany z pielęgnacją roślin znajdujących się w Parku 700-lecia:
a) Przycinanie, oczyszczanie z chwastów i suchych liści oraz uzupełnianie zrębkami skwerów z roślinami,
b) Zwalczanie chorób i szkodników,
c) Nawożenie roślin na skwerach,
d) Dosadzanie roślin w miejsce braków, egzemplarzy nie wykazujących żywotności, uzupełnianie, wymiana roślin na skwerach (około 150 sztuk w zależności od ubytków i potrzeb),
e) Uzupełnianie wiązań, przycinanie młodych drzew nasadzonych w roku 2019.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania,
Załącznik nr 1.1 ilość roślin w Parku 700-lecia,
Załącznik nr 1.2 plan skwerów w Parku 700-lecia,
Załącznik nr 1.3 system nawadniania,
Załącznik nr 1.4 mapa zasadnicza
Zakres czynności związany z pielęgnacją roślin znajdujących się na Zielonej Ścianie:
a) Wiosenne i jesienne nawożenie roślin,
b) Uzupełnienie i wymiana uschniętych roślin (około 20 sztuk w zależności od ubytków i potrzeb).
Zakres czynności związany z obsługą automatycznego systemu sterowania nawadnianiem Zielonej Ściany:
a) Rozruch automatycznego systemu nawadniania po zimie,
b) Optymalizacja ustawień czasu podlewania,
c) Przygotowanie systemu nawadniania na zimę,
d) Gotowość do usunięcia usterek.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załącznikach:
Załącznik nr 1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania,

CPV: 77300000-3, 03121100-6, 03452000-3,77211600-8,77310000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00277162, ZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy
zakupowej platformazakupowa.pl. Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. W przypadku pytań
technicznych
związanych z działaniem systemu Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem
+48 (22) 101 02 02, lub adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych
folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików
dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każdy (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl tj:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) Komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej
z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu ,,cookies",
3) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf.
4) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
5) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej
,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z główną siedzibą Urzędu Gminy przy ul.
Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy jest Arnold Paszta, mail: iod@umig.naklo.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego w trybie podstawowym.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.