dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prowadzenie okresowych czynności konserwacji oraz stałe utrzymanie sprawności technicznej, tzw. serwisu szlabanu, bram wjazdowych i garażowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 21-040 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) tel. 081 46 48 701 jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 081 46 48 701 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na prowadzenie okresowych czynności konserwacji oraz stałe utrzymanie sprawności technicznej, tzw. serwisu szlabanu, bram wjazdowych i garażowych prowadzone w trybie konkurencyjnym uproszczonym V. Nazwa przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) przeprowadzenie okresowej konserwacji, tzw. konserwacja, b) diagnostyka uszkodzeń tj. ocena uszkodzenia i sporządzenie kosztorysu naprawy, szlabanu, bram wjazdowych i garażowych (dalej zwanych także urządzeniami), zwane także serwisem. 2. Konserwacja i serwis będzie obejmowała następujące urządzenia: a) szlaban automatyczny firmy Genius Rainbow 524C w ilości 1 sztuki; b) brama automatyczna garażowa firmy Hörmann Rollgitter HG-S wym. szer.3650mm, wys.2250mm typ napędu. Steckantrieb S18,AWG,KNH,400D w ilości 2 sztuk; c) brama garażowa automatyczna firmy Hörmann Sektionalator SPU 40 typ napędu WA 400/30/NHK-WE/EE wym. szer.3600 mm; wys. 2650 mm w ilości 2 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Zapytania. CPV: 50.80.00.00 - 3 Dokument nr: LWOG.262.57.2024 Składanie ofert: VII. Ofertę należy: złożyć w formie pisemnej w terminie do 18 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 (osobiście - pok.114 (pierwsze piętro)) lub e-mailem: jacek.kowalski@lublin-wschod.sr.gov.pl według wzoru Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia - od dnia 10 maja 2024 r. do dnia 9 maja 2026 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia 1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Nr 1/21 Dyrektora Sądu dotyczącego zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy zł 00/100). 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. ,,unieważnienie postępowania", w każdym czasie do momentu rozstrzygnięcia postępowania. 3. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. VI. Inne wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia, doświadczenie i odpowiednią wiedzę techniczną związaną z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 2. Oferowane ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania Umowy. 3. Wszystkie podjęte czynności w ramach usługi muszą być dokumentowane protokołem z konserwacji/serwisu ze szczegółowym wykazaniem wykonanych czynności. 4. W cenie podanej poniżej powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia m.in. koszty dojazdu. 5. Usługa wykonywana będzie w dni robocze dla Zamawiającego, w godzinach pracy pomiędzy 8:00 a 15:00, przy obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami 1. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w Zapytaniu. 2. Wykonawca, może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania, kierując swoje zapytania w formie pisemnej. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści Zapytania należy składać najpóźniej na dwa dni robocze przed terminem składania ofert. 3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w ust. 2 lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie. 5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania. 6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania. Dokonana zmiana zostaje zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania. 7. Zmiany Zapytania są każdorazowo wiążące dla Wykonawców. 8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania. IX. Kryterium oceny ofert 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: a) cena czynności konserwacyjnych - 60%; b) cena jednorazowej usługi diagnozy - obejmuje czynności: oceny uszkodzenia oraz sporządzenia i dostarczenia kosztorysu naprawy, a w przypadku braku konieczności wymiany części usunięcie awarii - 40%. 2. Przy dokonywaniu oceny Zamawiający posłuży się następującymi wzorami: a) dla kryterium cena czynności konserwacyjnych: Cn C = ??? x 100 pkt x 60% Co gdzie: C - przyznane punkty w kryterium cena czynności konserwacyjnych, Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym kryterium, Co - cena oferty ocenianej (brutto) w tym kryterium. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt. b) dla kryterium cena jednorazowej usługi diagnozy, tj. wykonania oceny uszkodzenia i kosztorysu naprawy względnie usunięcie awarii: Cn CN = ??? x 100 pkt x 40% Co gdzie: CN - przyznane punkty w kryterium cena jednorazowej usługi wykonania oceny uszkodzenia i sporządzenia kosztorysu naprawy, Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie w tym kryterium, Co - cena oferty ocenianej (brutto) w tym kryterium. W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt. łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa) W= C + CN gdzie: W - ocena końcowa, C - punkty za cenę czynności konserwacyjnych, CN - punkty za cenę jednorazowej usługi wykonania diagnozy. 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej. Ocena końcowa zostanie dokonana przez zsumowanie końcowej punktacji przyznanej ofercie w kryterium ,,cena czynności konserwacyjnych" i ,,cena jednorazowej usługi diagnozy". Maksymalna punktacja wynosi 100 pkt. 4. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku, lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów. 5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną za czynności konserwacyjne. 6. Jeżeli w przypadku określonym w ust. 5 zdanie 1 powyżej dwie lub więcej ofert będzie zawierało taką samą cenę czynności konserwacyjnych Zamawiający wybierze spośród tych ofert ofertę z najniższą ceną jednorazowej usługi diagnozy. 7. Jeżeli w przypadku określonym w ust. 6 powyżej dwie lub więcej ofert będzie zawierało taką samą cenę jednorazowej usługi diagnozy Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia nowych ofert, z zastrzeżeniem że nie mogą zawierać one cen wyższych niż oferty złożone pierwotnie. 8. Oferty budzące wątpliwości mogą być przedmiotem zapytania Zamawiającego o wyjaśnienie ich treści. Zamawiający ma prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia treści oferty, a w przypadku braku złożenia wyjaśnień do odrzucenia oferty. 9. W toku oceny ofert Zamawiający może poprawiać w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek) oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, z zastrzeżeniem, że ww. czynności Zamawiający wykona przed ustaleniem rankingu ofert. 10. Zamawiający ustali ranking ofert i udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w niniejszym Zapytaniu oraz w Załącznikach i która została oceniona zgodnie z postanowieniem ust. 3 jako najkorzystniejsza. W przypadku uchylenia się przez tego Wykonawcę od zawarcia umowy - zostanie wybrana oferta Wykonawcy następnego w kolejności oferującego najniższą cenę. 11. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane. 12. Oferty złożone po terminie będą odrzucone. 13. W przypadku nie złożenia żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu, Zamawiający zamyka postępowanie bez wyboru oferty. X. Opis sposobu obliczania ceny: 1. Pod pojęciem ceny rozumieć należy cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. V. 2. W cenie winny być uwzględnione wszystkie inne koszty, jakie powstaną w związku z wykonywaniem usługi w tym m. in. koszty dostawy. XI. Postanowienia końcowe. 1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego. 2. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania jest Sąd Rejonowy Lublin - Zachód z siedzibą w Lublinie albo Sąd Okręgowy w Lublinie. Uwagi: XII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych przetwarzanych w związku z udzielaniem zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych (o wartości mniejszej niż 130.000 zł netto) W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuje się, że: I. Tożsamość i dane kontaktowe Administratora: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku w związku z udzielaniem zamówień publicznych jest Dyrektor Sądu Rejonowego Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik. II. Inspektor ochrony danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: o o mailowo na adres: iod@lublin-wschod.sr.gov.pl, ePUAP:https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalogspraw/opisuslugi/skargi- wnioski zapytania-do-urzedu/SRLublinWschod, o korespondencyjnie, na adres administratora danych. III. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do 130.000,00 zł netto, prowadzonego w trybie niepodlegającym ustawie Prawo zamówień publicznych w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. b) RODO (w celu zawarcia umowy) lub art.6 ust.1 lit. c) RODO (obowiązki prawne ciążące na administratorze), innych krajowych lub unijnych przepisów odnoszących się do zamówień i konkursów, przedmiotu umowy, w szczególności na podstawie przepisów: -ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, -ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, -ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, -ustawy z dnia 6 września 2001. o dostępie do informacji publicznej. Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w celu obrony/dochodzenia roszczeń - jako prawnie uzasadniony interes realizowany przez zamawiającego - w sytuacji przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1.lit. f RODO IV. Okres przechowywania danych Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku przetwarza dane osobowe przez okres niezbędny dla realizacji celu wskazanego w pkt. III, a następnie dokumentacja będzie archiwizowana przez okres wskazany w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, który Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku zobowiązany jest stosować na mocy ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. z 2020 poz.164) oraz rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (tj. Dz. U. z 2019 poz. 246) V. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku udostępnia dane osobowe innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, tj.: organom publicznym, instytucjom i innym podmiotom upoważnionym do dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku może udostępnić dane osobowe właściwym podmiotom oraz dostawcom niezbędnych usług, podczas których przetwarzane są dane osobowe w imieniu Administratora także na podstawie stosownych umów. VI. Prawa osób, których dane są przetwarzane: Posiadacie Państwo prawo do informacji o sposobach i zasadach przetwarzania danych, żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, a także prawo do przenoszenia danych, z zastrzeżeniem, że niektóre z tych praw podlegają ograniczeniu z uwagi na fakt, iż podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO. Macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy tryb wnoszenia skargi reguluje ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Więcej informacje uzyskacie Państwo na stronie https://www.uodo.gov.pl VII. Zamiar przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej: Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej z wyłączeniem sytuacji wynikających z przepisów prawa. VIII. Informacja o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, organizator może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny. IX. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu: Administrator nie będzie podejmować decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym profilować przetwarzanych danych osobowych. Kontakt: Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia: Jacek Kowalski. |
© eurobudowa.pl 2004-2024