Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji elektrycznej w komunalnych lokalach mieszkalnych oraz na klatce schodowej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji elektrycznej w komunalnych lokalach mieszkalnych oraz na klatce schodowej komunalnego budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Kardynała Wyszyńskiego 18
78-200 Białogard
powiat: białogardzki
tel. (94) 3579 800
zamowienia.zgkim@bialogard.info
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Białogard
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (94) 3579 800
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAPYTANIA
2. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest Wymiana instalacji elektrycznej
w trzech komunalnych lokalach mieszkalnych oraz na klatce schodowej komunalnego budynku
mieszkalnego w podziale na cztery części
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
Część I:
- wymiany wewnętrznej linii zasilającej do mieszkania położonego przy Ul. Kisielice Małe 37/2 wraz z nową
rozdzielnią, tablicą rozdzielczą i zabezpieczeniami oraz wymiany instalacji wewnątrz lokalu wraz z
osprzętem, ułożoną w korytach kablowych lub pod tynkiem (w zależności od preferencji użytkownika lokalu)
Część II:
- wymiany wewnętrznej linii zasilającej do mieszkania położonego przy Ul. Batalionów Chłopskich 22/4 wraz
z nową rozdzielnią, tablicą rozdzielczą i zabezpieczeniami oraz wymiany instalacji wewnątrz lokalu wraz z
osprzętem, ułożoną w korytach kablowych lub pod tynkiem (w zależności od preferencji użytkownika lokalu)
Część III:
- wymiany instalacji elektrycznej wewnątrz lokalu położonego przy Ul. Drzymały 24/7 wraz z osprzętem,
nową rozdzielnią, tablicą rozdzielczą i zabezpieczeniami ułożoną w korytach kablowych lub pod tynkiem (w
zależności od preferencji użytkownika lokalu)
Część IV:
- wymiany wewnętrznej linii zasilającej w komunalnym budynku mieszkalnym położonym przy
ul. Połczyńskiej 5 wraz z zainstalowaniem indywidualnych urządzeń pomiarowych poszczególnych lokali
mieszkalnych w nowej rozdzielni głównej i demontażem starej instalacji oraz wymiana instalacji oświetlenia
klatki schodowej
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnej części, zawiera przedmiar robót
(załączniki nr 3,4,5,6)

CPV: 45.31.00.00-3

Dokument nr: 7/2024/ZO

Składanie ofert:
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 17.04.2024 do godz. 10.00 w sekretariacie Zarządu Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej, drogą pocztową na adres siedziby przy Ul. Kardynała Wyszyńskiego 18,
78-200 Białogard, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
zamowienia.zgkim@bialogard.info lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą
ePUAP: /zgkim_bialogard/SkrytkaESP
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
3. Złożenie oferty nie gwarantuje udzielenia zamówienia.

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin realizacji zamówienia: dla części I,II,III zamówienia do 17.05.2024r.
dla części IV zamówienia do 31.05.2024r.

Wymagania:
5. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania
przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia świadectwa kwalifikacji zawodowej grupy (E)
uprawniającej do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych oraz wykonywanie
czynności kontrolno - pomiarowych.
2. Okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimalnie 3-letniej gwarancji jakości na wykonane
roboty i zabudowane materiały, licząc od dnia podpisania, bezusterkowego protokołu odbioru robót, a na
użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta, jednak nie krócej niż 1 rok.
IV. FORMA OFERTY
1. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę ryczałtową brutto za wykonanie całości
przedmiotu zamówienia lub jego części (podając ją w zapisie liczbowym i słownie), uwzględniającą
podatek od towarów i usług w stawce właściwej na dzień złożenia oferty.
2. Wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter wynagrodzenia
ryczałtowego w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego i obejmuje wszystkie koszty bezpośrednie i
pośrednie niezbędne dla terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zysk oraz
wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, w tym podatek VAT. Wykonawca powinien uwzględnić w
cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a szczególnie informacje,
wymagania i warunki podane w dokumentacji projektowej oraz niniejszej zaproszeniu w tym ryzyko
wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być
podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Ustalone wynagrodzenie
ryczałtowe jest niezmienne, nie podlega przeliczeniom i obejmuje wszystkie narzuty i dodatki wykonawcy
niezależnie od rozmiaru robót i innych świadczeń oraz ponoszonych kosztów realizacji.
3. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1.
4. Cena podana w formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą
wszelkie należności wykonawcy wobec zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Załączone do zaproszenia przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez wykonawcę wyceny, a
mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności
pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonych przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac
do wykonania wynikających ze dokumentacji projektowej. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach
robót nie jest wiążący dla wykonawcy.
6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na
wszystkie części zamówienia. Wykonawca wypełnia wybraną pozycję (część na którą składa ofertę) na
druku oferty cenowej (załącznik nr 1), w pozostałych pozycjach wpisuje ,,nie dotyczy"
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
V. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium: 100% cena.
2. Oceny ofert dokonają członkowie komisji przetargowej według zasady, że oferta nie odrzucona
zawierająca najniższą cenę jest ofertą najkorzystniejszą.
2|St r o n a3
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, ogłoszone zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie
Zamawiającego, bezpośrednio po zakończeniu postępowania, jak również zostaną przesłane za
pośrednictwem poczty elektronicznej do wszystkich oferentów uczestniczących w postępowaniu.
2. Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą
wymaganiom określonym w niniejszym zaproszeniu w terminie 3 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.
Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać
ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
3. Nieuzasadniona odmowa podpisania umowy lub brak jej realizacji w wyznaczonych terminie skutkować
będzie wykluczeniem takiego Wykonawcy z ubiegania się o realizację przyszłych zamówień o wartości do
130.000,00 zł ogłaszanych przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów określonych w Zaproszeniu lub uznania, że
postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia,

Uwagi:
VIII. INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
I. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w
Białogardzie, 78-200 Białogard, ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 18, e-mail: zgkim@bialogard.info, tel.
+48 94 35 79 800, w imieniu której działa Dyrektor ZGKiM
II. inspektorem ochrony danych osobowych jest Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
w
3|St r o n a4
Białogardzie, 78-200 Białogard, ul. Stefana Kardynała Wyszyńskiego 18, e-mail: iodzgkim@bialogard.info,
tel. +48 94 35 79 800
III. Cele i podstawy przetwarzania.
Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
związku z art. 15, art. 18, art. 22 i art. 25 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj.
Dz.U. z 2019 r. poz. 1843)
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (podstawa prawna: art. 9 ust. 2 lit. f RODO);
-
w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu
zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f
RODO, art. 9 ust. 2 lit. j RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych,
z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych
osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach,
chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie
uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą
nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po
jej zakończeniu, w celach:
- ewentualnego dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej
obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, to jest realizacji delegacji ustawowej zawartej w
art. 97 ust. 1 Prawa Zamówień publicznych - okres przechowywania danych osobowych wynosi 4 lata od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- statystycznych i archiwizacyjnych - wynikający z przepisów wewnętrznych określonych w Jednolitym
rzeczowym wykazie akt zamawiającego,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarządu Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej Białogardzie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom
uprawnionym do
otrzymania od ZGKiM w Białogardzie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych
osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu
4|St r o n a5
naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Ograniczenia w stosowaniu praw osób, których dane dotyczą w zakresie stosowania art. 15, 16 i 18 RODO:
1. W przypadku, gdyby żądanie osoby fizycznej do dostępu do swoich danych lub żądanie kopii danych
wymagało niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator ma prawo uzyskać od tej osoby informacje
pozwalające na identyfikację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w którym te dane się
znajdują.
2. W sytuacji, gdy prawem osoby fizycznej jest prawo do ograniczenia przetwarzania, w szczególności w
sytuacji, gdy: osoba fizyczna wnosi sprzeciw, kwestionowana jest prawidłowość danych lub Administrator
danych nie potrzebuje już danych do celów, dla których zostały zebrane, na takie żądanie w procesie
zamówienia publicznego, które mogłoby sparaliżować proces udzielania zamówienia, takie żądanie do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia nie będzie powodowało ograniczenia przetwarzania
danych.
3. W sytuacji, gdy na żądanie osoby, której dane dotyczą, dane powinny być sprostowane lub uzupełnione,
w szczególności gdy: dane te nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, osoba cofnęła
zgodę na przetwarzanie, wniosła sprzeciw lub dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami - żądanie
takie nie będzie prowadziło do zmiany wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani do zmiany postanowień umowy.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub
wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uznasz, że
przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
5|St r o n a6
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), na adres:
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa;
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.