Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu chodnika

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu chodnika

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy
ul. Wojska Polskiego 10
59-220 Legnica
powiat: Legnica
Telefon: 76 7564600 Telefaks: 76 7564619
zdm@zdm.legnica.eu
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Legnica
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 76 7564600
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont chodnika przy Ul. Hubalczyków 2*6."
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika przy Ul. Hubalczyków, drogi gminnej 107882D na odcinku długości ok. 60 metrów, wzdłuż budynku Hubalczyków 2-4-6. Zakres remontu obejmuje dz. drogową nr 1210/3 obręb Piekary Osiedle.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres zamówienia oraz wymagania przedstawione zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

Dokument nr: 16/2024

Składanie ofert:
13. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Wojska Polskiego 10 w Legnicy, pok. 105 (SEKRETARIAT) lub przesłać na adres e-mail: zdm@zdm.legnica.eu , do dnia: 17.04.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Okres realizacji umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.07.2024r.

Wymagania:
3. Istotne postanowienia, które będą wpisane do umowy:
Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy ws zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 16/2024.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie:
Wg. warunków zawartych w projektowanych postanowieniach umowy ws zamówienia, załącznik nr 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 16/2024
5. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń, wiedzy i doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
5.1. posiada zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
5.2. posiada zdolność techniczną i zawodową:
a) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi dysponować personelem :
1 osoba - Kierownik robót, osoba z uprawnieniami budowlanymi wykonawczymi w specjalności drogowej, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 r. (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.) oraz ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.
b) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi dysponować sprzętem:
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem niezbędnym wyposażenia do realizacji robót, który jest dopuszczony do pracy na drodze pod ruchem i jest oznakowany zgodnie z załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczanie na drodze oraz posiadać wymagane zezwolenia i legalizacje, j.n.: - samochód osobowo-dostawczy -1 szt.
5.3. Wykonawca musi posiadać polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7. Kryteria wyboru oferty:
7.1. Cena oferty brutto za realizację całego zamówienia. Waga kryterium -100%
8. Sposób przygotowania oferty: wypełnić, podpisać i złożyć; Formularz ofertowy (załącznik nr 2) oraz Kosztorys ofertowy (załącznik nr 4).
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawca, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny i unieważnienia postępowania.
10. Zamawiający zastrzega wykluczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca wykazywał znaczące lub uporczywe niedociągnięcia w wykonaniu zamówienia, w ramach wcześniejszych umów.
11. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i umiejętnościami oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonania niniejszej umowy oraz, że wykona ją z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami.

Uwagi:
13. Ochrona danych osobowych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy, ul. Wojska Polskiego 10,
59-220 Legnica, email: zdm@zdm.legnica.eu, tel. 76 756-46-00, (dalej: Zarząd) reprezentowany przez Dyrektora. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się osobiście lub drogą pocztową na adres jak wyżej, email: iod@zdm.legnica.eu, tel. 76 756-46-00.
2. Cele przetwarzania danych wynikają z realizacji zadań własnych określonych w Statucie Zarządu, zadań zleconych,
zawartych umów oraz innych zadań wyznaczonych przez Gminę. Podstawę prawną przetwarzania stanowi Ustawa o samorządzie gminnym, Ustawa o drogach publicznych oraz inne akty prawne zobowiązujące Zarząd do przetwarzania danych osobowych Klientów. Podstawą taką może być również zawarta umowa lub Pani/Pana zgoda - w określonych przypadkach.
3. Odbiorcą danych mogą być organy władzy publicznej, kierownicy zespolonych służb, inspekcji i straży oraz inne podmioty prawne, jeśli właściwe przepisy prawa tak stanowią. Odbiorcą danych mogą być też inne podmioty, które na podstawie podpisanych umów powierzenia przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Zarząd.
4. Zarząd nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego, jeśli nie wymagają tego przepisy szczegółowe. Zarząd nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany.
5. Okres przechowywania danych osobowych wynika z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych a także innych aktów prawnych w zależności od rodzaju sprawy.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania. Przysługuje Pani/Panu również prawo do przenoszenia danych. Dodatkowo ma Pani/Pan prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania, jeśli dzieje się to niezgodnie z prawem. Jeśli Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody, oprócz uprawnień wymienionych powyżej przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie przetwarzania danych osobowych.

Kontakt:
12. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
12.1. sprawy merytoryczne (dot. przedmiotu zamówienia i warunków realizacji): Pan Marcin Gołda - Inspektor d/s robót drogowych, tel. +48 516 149 468
12.2. sprawy proceduralne
Pan Jarosław Nanowski - specjalista ds. zamówień publicznych i umów tel. +48 76 756 46 06

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.