dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie rocznych przeglądów technicznych gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o Dolnych Wałów 11 44-100 Gliwice powiat: Gliwice bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonywanie rocznych przeglądów technicznych gwarancyjnych i pogwarancyjnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania Krótki opis przedmiotu zamówienia 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. 5. Wspólny opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: W zakres czynności wykonywanych podczas przeglądu technicznego wchodzi sprawdzenie i konserwacja poszczególnych podzespołów kotłów gazowych zlokalizowanych w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych oraz Gminy 100%. Przegląd (konserwacja) obejmuje: 1. Sprawdzenie stanu ogólnego urządzenia, usunięcie z urządzenia ogólnych zanieczyszczeń 2. Czyszczenie elektrod 3. Czyszczenie palnika 4. Czyszczenie wymiennika pierwotnego 5. Czyszczenie komory spalania 6. Sprawdzenie prawidłowości usytuowania elektrycznych połączeń wtykowych i przyłączeń 7. Sprawdzenie ciśnienie wstępnego w zbiorniku wyrównawczym 8. Przeprowadzenie próbnej pracy urządzenia i instalacji grzewczej włącznie z przygotowywaniem ciepłej wody 9. Sprawdzenie procesu zapłonu oraz pracy palnika 10. Wykonanie analizy spalin 11. Sprawdzenie gazo- i wodoszczelności urządzenia 12. Sprawdzenie urządzeń zabezpieczających Osoba wykonująca przeglądy techniczne kotłów gazowych powinna posiadać stosowne uprawnienia i figurować jako Autoryzowany Serwis Firmowy. W przypadku konieczności wykonania czynności konserwacyjno - naprawczych, bądź wymiany podzespołów, wynikających z przyczyn nieobjętych gwarancją i niewchodzących w zakres przeglądu technicznego Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego. Prace, których nie obejmuje zakres przeglądu technicznego, mogą być wykonane jedynie na osobne zlecenie, wystawione na podstawie pisemnego zgłoszenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania określają załączniki, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ: wymagania zamawiającego odnośnie wykonania przeglądu technicznego. CPV: 50531100-7 Dokument nr: 2024/BZP 00280814, 034/PA/2024/ZBM Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d41c27f1-f195-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2. Jedynie w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl (nie dotyczy składania ofert). 4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Bartłomiej Jurkiewicz, email: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ: 8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 9. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 11. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (Rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności - rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247)) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki 12. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. XIII SWZ. 13. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 14. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: o w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub o jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 15. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 16. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119z04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (kod pocztowy 44-100) przy Ul. Dolnych Wałów 11;1.2. w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.,44-100 Gliwice, Ul. Dolnych Wałów 11 lub pocztą elektroniczną na adres email:iod@zbmgliwice.pl1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywającynaZamawiającym;1.4.OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej,,ustawaPzp";1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp;1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;1.8. posiada Pani/Pan:1.8.1. na podstawie art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;1.8.2. na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.1.8.3.na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków Ogłoszenie nr 2021/BZP 00010443/01 z dnia 2021-02-24 2021-02-24 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisyRODO;1.9. nie przysługuje Pani/Panu:1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust.1 lit.c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:00 Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". Sposób złożenia oferty opisany na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024