Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
Bernardyńska 24
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
14 6883100, faks 14 6883115
b.kurzyp@zdik.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: 2 700,00 zł
Nr telefonu: 14 6883100, faks 14
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg w granicach administracyjnych miasta Tarnowa w 2024 roku"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polegać będzie na:
1) wykonaniu i odnowieniu oznakowania cienkowarstwowego farbą rozpuszczalnikową,
2) wykonaniu i odnowieniu oznakowania grubowarstwowego masą termoplastyczną lub chemoutwardzalną,
3) usuwaniu oznakowania poziomego metodą chemiczną i mechaniczną,
4) wykonaniu i odnowieniu oznakowania materiałami prefabrykowanymi do oznakowania poziomego,
5) znakowaniu punktowymi elementami odblaskowymi.
w zakresie wskazanym poniżej:
a) Wykonanie znaków poziomych podłużnych, poprzecznych, strzałek i znaków uzupełniających - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe min. 12 000,00 m2, maks. 15 000,00 m2; b) Wykonanie znaków poziomych podłużnych, poprzecznych, strzałek i znaków uzupełniających - masa chemoutwardzalna lub termoplastyczna - malowanie grubowarstwowe min. 150,00 m2, maks. 250,00 m2; c) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy czerwonej masa chemoutwardzalna lub termoplastyczna - malowanie grubowarstwowe min.200,00 m2, max. 270,00 m2, d) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy czerwonej dla przejazdów dla rowerów oraz barwy niebieskiej dla stanowisk dla osób niepełnosprawnych - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe min. 200,00 m2, maks. 300,00 m2; e) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy zielonej dla stanowisk dla ładowania pojazdów elektrycznych - farba
rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe min. 0,00 m2, maks. 150,00 m2; f) Wykonanie symbolu znaków pionowych w oznakowaniu poziomym materiały prefabrykowane min. 0,00 m2, maks. 10,00 m2; g) Usuwanie oznakowania poziomego metodą chemiczną lub metodą mechaniczną min. 50,00 m2, maks. 100,00 m2; h) Znakowanie punktowymi
elementami odblaskowymi 360 stopni najezdniowy (- wysokość do 25 mm, - średnica od 100 mm do 120 mm, - wbudowane w nawierzchnię, - kolor czerwony i biały, - rodzaj odbłyśnika - szklany, - konstrukcja niezginająca
się) min. 0 szt, maks. 10 szt. 2. W przypadku robót wskazanych powyżej, Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu minimalnego zakresu zamówienia. Przewidywane zmiany wynikają ze zmieniającego się zapotrzebowania na usługi objęte zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ilości wymienionych powyżej w ilości większej niż minimalny gwarantowany zakres z uwzględnieniem prawa opcji. Wszelkie zmiany dokonywane będą w ramach zakresu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w
projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.

CPV: 45233221-4

Dokument nr: 2024/BZP 00281016, ZDiK.DZ.271.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1dbbbde-f341-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1dbbbde-f341-11ee-b016-82aaee56c84c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 2 i 4 oraz w ust. 11 SWZ, komunikacja między zamawiającym a wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
a) poczty elektronicznej - adres e-mail: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl,
b) Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2) Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem wykonawcy:
a) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez Platformę e-Zamówienia.
3) Zamawiający lub wykonawca, przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5) Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji do jednego pliku archiwum (ZIP/RAR), opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7) Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie (ZDiK w Tarnowie).
2) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w ZDiK w Tarnowie pod adresem: iod@zdik.tarnow.pl, telefon: 14 6883100.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp.
5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania danych osobowych osoby, której dane dotyczą bezpośrednio przez tą osobę jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Osoby, której dane dotyczą posiadają:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1dbbbde-f341-11ee-b016-82aaee56c84c

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polegać będzie na:
1) wykonaniu i odnowieniu oznakowania cienkowarstwowego farbą rozpuszczalnikową,
2) wykonaniu i odnowieniu oznakowania grubowarstwowego masą termoplastyczną lub chemoutwardzalną,
3) usuwaniu oznakowania poziomego metodą chemiczną i mechaniczną,
4) wykonaniu i odnowieniu oznakowania materiałami prefabrykowanymi do oznakowania poziomego,
5) znakowaniu punktowymi elementami odblaskowymi.
w zakresie wskazanym poniżej:
a) Wykonanie znaków poziomych podłużnych, poprzecznych, strzałek i znaków uzupełniających - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe min. 12 000,00 m2, maks. 15 000,00 m2; b) Wykonanie znaków poziomych podłużnych, poprzecznych, strzałek i znaków uzupełniających - masa chemoutwardzalna lub termoplastyczna - malowanie grubowarstwowe min. 150,00 m2, maks. 250,00 m2; c) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy czerwonej masa chemoutwardzalna lub termoplastyczna - malowanie grubowarstwowe min.200,00 m2, max. 270,00 m2, d) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy czerwonej dla przejazdów dla rowerów oraz barwy niebieskiej dla stanowisk dla osób niepełnosprawnych - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe min. 200,00 m2, maks. 300,00 m2; e) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy zielonej dla stanowisk dla ładowania pojazdów elektrycznych - farba
rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe min. 0,00 m2, maks. 150,00 m2; f) Wykonanie symbolu znaków pionowych w oznakowaniu poziomym materiały prefabrykowane min. 0,00 m2, maks. 10,00 m2; g) Usuwanie oznakowania poziomego metodą chemiczną lub metodą mechaniczną min. 50,00 m2, maks. 100,00 m2; h) Znakowanie punktowymi
elementami odblaskowymi 360 stopni najezdniowy (- wysokość do 25 mm, - średnica od 100 mm do 120 mm, - wbudowane w nawierzchnię, - kolor czerwony i biały, - rodzaj odbłyśnika - szklany, - konstrukcja niezginająca
się) min. 0 szt, maks. 10 szt. 2. W przypadku robót wskazanych powyżej, Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu minimalnego zakresu zamówienia. Przewidywane zmiany wynikają ze zmieniającego się zapotrzebowania na usługi objęte zamówieniem.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ilości wymienionych powyżej w ilości większej niż minimalny gwarantowany zakres z uwzględnieniem prawa opcji. Wszelkie zmiany dokonywane będą w ramach zakresu zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w
projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
a) Wykonanie znaków poziomych podłużnych, poprzecznych, strzałek i znaków uzupełniających - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe - 3 000,00 m2; b) Wykonanie znaków poziomych podłużnych, poprzecznych, strzałek i znaków uzupełniających - masa chemoutwardzalna lub termoplastyczna - malowanie grubowarstwowe - 100,00 m2; c) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy czerwonej masa chemoutwardzalna lub termoplastyczna - malowanie grubowarstwowe - 70,00 m2, d) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy czerwonej dla przejazdów dla rowerów oraz barwy niebieskiej dla stanowisk dla osób niepełnosprawnych - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe - 100 m2; e) Wykonanie dodatkowego oznaczenia barwy zielonej dla stanowisk dla ładowania pojazdów elektrycznych - farba rozpuszczalnikowa - malowanie cienkowarstwowe - 150,00 m2; f) Wykonanie symbolu znaków pionowych w oznakowaniu poziomym materiały prefabrykowane - 10,00 m2; g) Usuwanie oznakowania poziomego metodą chemiczną lub metodą mechaniczną - 50,00 m2; h) Znakowanie punktowymi elementami
odblaskowymi 360 stopni najezdniowy (- wysokość do 25 mm, - średnica od 100 mm do 120 mm, - wbudowane w nawierzchnię, - kolor czerwony i biały, - rodzaj odbłyśnika - szklany, - konstrukcja- niezginająca się) - 10 szt.
2. Szczegółowe zapisy dot. opcji zostały określone w dokumentach zamówienia (załącznik nr 1 i 3 do SWZ).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie gwarancji dla oznakowania grubowarstwowego masą chemoutwardzalną lub termoplastyczną
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu kompleksowego wykonania i odnowienia oznakowania poziomego dróg
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez wykonawcę, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu i/lub odnowieniu oznakowania poziomego dróg, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda z robót.
Roboty budowlane jak wyżej mogą być wykazane w ramach jednego zamówienia/umowy, jak również w ramach odrębnych zamówień/umów.
Jeżeli zakres robót budowlanych w ramach jednego zadania jest szerszy od powyżej określonego przez zamawiającego, należy podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego w następujący sposób: warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że należycie wykonał co najmniej
2 roboty budowlane polegające na wykonaniu i/lub odnowieniu oznakowania poziomego dróg, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każda z robót.
Niedopuszczalne jest łączenie liczby robót budowlanych przez różnych wykonawców, aby uzyskać wymaganą liczbę minimum 2 robót budowlanych.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
UWAGA: zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania, na potrzeby potwierdzania spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu - doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), za miarodajne z punktu widzenia wykazania spełnienia tego warunku zostanie uznane jedynie doświadczenie polegające na faktycznej realizacji prac wskazanych w treści tego warunku. Nie zostanie uznane za potwierdzenie spełniania tego warunku legitymowanie się nabyciem doświadczenia w realizacji zadania wykonanego przez grupę wykonawców (np. konsorcjum), jedynie przez fakt bycia jednym
z członków tej grupy (np. członkiem konsorcjum), jeżeli faktycznie nie zrealizowało się w ramach tego zadania prac wskazanych w treści tego warunku.
b) dysponuje lub będzie dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w postaci:
- szczotką mechaniczną do czyszczenia dróg - minimum 1 szt.,
- szczotką ręczną do czyszczenia dróg - minimum 1 szt.,
- sprzętem do usuwania oznakowania poziomego - minimum 1 szt.,
- samojezdnymi malowarkami drogowymi z hydrodynamicznym systemem aplikacji farby i automatycznym dozowaniem kulek - minimum 2 szt.,
- malowarką drogową z hydrodynamicznym lub pneumatycznym systemem aplikacji farby - minimum 1 szt.,
- układarką mas termoplastycznych i/lub chemoutwardzalnych - minimum 1 szt.,
- sprzętem do badań oznakowania poziomego - retroreflektometr, kolorymetr, grzebień do pomiaru grubości warstwy nakładanego materiału - minimum 1 szt.,
- sprzętem do montażu punktowych elementów odblaskowych zalecany przez producenta elementów, gwarantujący prawidłowe wykonanie robót - minimum 1 szt.,
c) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w powyższej specjalności w kierowaniu robotami budowlanymi lub budową od momentu uzyskania uprawnień budowlanych - Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót w specjalności inżynieryjnej drogowej; ORAZ
- minimum 2 osobami, które spełniają wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym i ukończyły szkolenie organizowane przez wojewódzki ośrodek ruchu drogowego, zgodnie z zapisami art. 6 ust. 3a tej ustawy oraz posiadają ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane na podstawie § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 roku w sprawie kierowania ruchem drogowym - Osoby te będą wykonywały czynności związane z kierowaniem ruchem drogowym podczas prac przy wykonywaniu i odnawianiu oznakowania poziomego dróg.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika robót oraz osób kierujących ruchem drogowym przez jedną osobę.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w następujący sposób: Wykonawcy mogą wspólnie spełnić warunek.
Osoba zdolna do wykonania zamówienia, tj. posiadająca prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie musi posiadać wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz musi być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa lub musi spełniać warunki, o których mowa w art. 12a Prawa budowlanego, czyli być osobą której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa dotyczące świadczenia usług transgranicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia z art. 125 ust. 1 Pzp.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; w przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej; poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz;
2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp) - wg załącznika nr 7 do SWZ; zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; w przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej; poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz;
3) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy występujący wspólnie (dot. również spółki cywilnej) - wg załącznika nr 8 do SWZ; oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) Dokumenty, o których mowa ust. 15 pkt 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Dokumenty, o których mowa ust. 4 pkt 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
6) Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej,
o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - zgodnie z ust. 11 pkt 5 lit. d SWZ - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (ust. 11 pkt 5 lit. a SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Oznacza to, iż
a) oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie o spełnianiu warunków złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (ust. 11 pkt 5 lit. f SWZ), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z poniższym zastrzeżeniem.
W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, co oznacza że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp, tj.: działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (w zakresie określonym w art. 455 ust. 1 i 2 Pzp) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zgodnie z art. 223 ust. 1 Pzp, w toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
2) Zamawiający poprawi w ofercie omyłki wskazane w art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta zostanie poprawiona.
3) Zamawiający odrzuci złożoną ofertę, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 Pzp.
4) Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w niniejszej SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie gwarancji dla oznakowania grubowarstwowego masą chemoutwardzalną lub termoplastyczną
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu kompleksowego wykonania i odnowienia oznakowania poziomego dróg
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-25

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.