śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KŁOCZEW ul. Długa 67 08-550 Kłoczew powiat: rycki gmina@kloczew.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Kłoczew |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Goździe Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Goździe". 2 Zakres planowanej inwestycji obejmuje kompleksową termomodernizację budynku szkoły m.in : a) Wymiana stolarki zewnętrznej, zamurowania otworów zewnętrznych, parapety zewnętrzne; b) Docieplenie stropodachu nad zapleczami Sali gimnastycznej; c) Docieplenie stropu nad piwnicami; d) Docieplenie ścian poddasza i stropu pod poddaszem nieużytkowym; e) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze do docieplenia budynku; f) Docieplenie ścian - elewacja g) Ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic polistyrenem ekstrudowanym, nawierzchnia z kostki brukowej; h) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą bezspoinowego systemu ociepleń (BSO) remont kominów; i) Tynki cienkowarstwowe, obróbki blacharskie, rury spustowe j) Instalacja odgromowa; k) Wymiany instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej na gaz ziemny oraz rozbudowy instalacji ciepłej wody użytkowej; l) Instalacje elektryczne Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 10 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45420000-7,45320000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00280901, ZP.271.1.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eaf61c08-ec20-11ee-b4e0-4ac387c144e3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 16 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, w szczególności: 1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: a) Komputer PC: parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD, zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy OSX/Mac OS 10.10,. Ubuntu 14.04 Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza Firefox 59.0 lub nowszy Safari 11.1 lub nowsza Edge 14.0 i nowsze albo b) 1.2 Tablet/Telefon: Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, Przeglądarka Chrome 61 lub nowa. 2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; 3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) 1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Goździe". 2 Zakres planowanej inwestycji obejmuje kompleksową termomodernizację budynku szkoły m.in : a) Wymiana stolarki zewnętrznej, zamurowania otworów zewnętrznych, parapety zewnętrzne; b) Docieplenie stropodachu nad zapleczami Sali gimnastycznej; c) Docieplenie stropu nad piwnicami; d) Docieplenie ścian poddasza i stropu pod poddaszem nieużytkowym; e) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze do docieplenia budynku; f) Docieplenie ścian - elewacja g) Ocieplenie ścian fundamentowych i ścian piwnic polistyrenem ekstrudowanym, nawierzchnia z kostki brukowej; h) Ocieplenie ścian płytami styropianowymi metodą bezspoinowego systemu ociepleń (BSO) remont kominów; i) Tynki cienkowarstwowe, obróbki blacharskie, rury spustowe j) Instalacja odgromowa; k) Wymiany instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni gazowej na gaz ziemny oraz rozbudowy instalacji ciepłej wody użytkowej; l) Instalacje elektryczne Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące Załącznik Nr 10 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45320000-6 - Roboty izolacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej, a) warunek dotyczy doświadczenia Opis spełnienia warunku: Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub/i przebudowie i/lub remoncie3 i/lub termomodernizacji4 budynku o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto. Wykonana robota budowlana musi być poparta dowodami potwierdzającymi, że została wykonana należycie - wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 9 do SWZ; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia 2% zaliczek na poczet wykonania zamówienia zgodnie z zapisami we wzorze umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2 Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ. 3 Zamawiający, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024