Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i restauratorskie przy rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i restauratorskie przy rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami

Data zamieszczenia: 2024-04-11
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
Agrykola 1
00-460 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 22 50 60 024, faks +48 22 50 60 174
przetargi@lazienki-krolewskie.pl
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48 22 50 60 024, fa
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Prace konserwatorskie i restauratorskie przy 5 rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdującymi się na terenie Muzeum Łazienki Królewskie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i restauratorskie przy trzech rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w otoczeniu Pałacu na Wyspie oraz dwóch rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy rzeźbach piaskowcowych:
1) Gladiator wschodni wraz z postumentem znajdujący się na północnym tarasie Pałacu na Wyspie;
2) Grupa rzeźbiarska: Hermafroda z nimfą Salmakis wraz z postumentem znajdująca się na południowym tarasie Pałacu na Wyspie;
3) Grupa rzeźbiarska: Pan i Syrinks wraz z postumentem znajdująca się na południowym tarasie Pałacu na Wyspie;
4) Bachus wraz z postumentem znajdujący się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią (obecnie rzeźba przeniesiona do pracowni konserwatorskiej);
5) Wenus wraz z postumentem znajdująca się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią(obecnie rzeźba przeniesiona do pracowni konserwatorskiej).
3. Obiekty znajdują się na terenie Parku Łazienki Królewskie w Warszawie wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr 2/1 z dnia 1 lipca 1965 r. i w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia zabytkowej substancji przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
4. Prace należy zrealizować zgodnie z programami prac konserwatorskich znajdującymi się w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Prace przy rzeźbach: Gladiator, Hermafroda z nimfą Salmakis, Pan i Syrinks, należy zrealizować in situ bez demontażu obiektów. Wykonawca prac musi zadbać o bezpieczne i estetyczne zabezpieczenie rusztowań oraz dostosować harmonogram realizacji prac do wydarzeń odbywających się w Obiektach Zabytkowych. Rusztowania muszą być ustawione zgodnie
z obowiązującymi przepisami.

CPV: 92522100-7, 92312250-8,92521000-9,45453100-8

Dokument nr: 2024/BZP 00281952, 6/2024/PZP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 12:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://lazienkikrolewskie.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Niezbędne wymagania sprzętowo aplikacyjne: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s; komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używania przeglądarki internetowej; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Format kodowania i oznaczania czasu: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Ogólne zasady korzystania z Platformy: zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na ww. subdomenie Zamawiającego lub https://oneplace.marketplanet.pl; Wykonawca po wybraniu opcji ,,PRZYSTĄP DO POSTĘPOWANIA" zostanie przekierowany do strony ttps://oneplace.marketplanet.pl - zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto - podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,ZAREJESTRUJ SIĘ"; Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, należy skontaktować się pod nr telefonu podanym w potwierdzeniu. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki ,,KORESPONDENCJA". Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych - plików o wielkości do 2 GB - txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Oferta, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia z art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust 4 PZP, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej. Oferta, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia z art. 125 ust. 1 PZP, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufany lub podpisem osobistym złożonym przez Wykonawcę. Max. rozmiar 1 pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 200 MB. MŁK rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych MŁK rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z. UWAGA na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym - maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego - maksymalnie 5MB. W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy pod nr tel. (+48 22) 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00) lub pod e-mail: oneplace@marketplanet.pl
Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, Ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa; 2) W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych powołanym przez Muzeum, za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem e-mail: iod@lazienki-krolewskie.pl lub pisemnie na adres: Ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w wykonaniu obowiązku prawnego, w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zgodnie z ustawą PZP; 4) odbiorcami danych osobowych mogą być:oosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oinne organy państwowe i instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli/audytów na podstawie odrębnych przepisów, oinne podmioty zewnętrzne wspierające administratora, czyli m.in. zapewniające usługi informatyczne, wykonujące usługi konsultingowe lub audytowe; 5) dane osobowe będą przechowywane:ozgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, odo czasu wniesienia sprzeciwu oraz uznania przez administratora, że sprzeciw ten jest zasadny (dotyczy to sytuacji, gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora); 6) Podanie danych osobowych jest warunkiem ustawowym określonym w przepisach PZP niezbędnym do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) każda osoba posiada:ona podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku dana osoba może zostać zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia), ona podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), ona podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego),oprawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy dana osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zakresie prowadzonego postępowania nie przysługuje: ow związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, oprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, ona podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) dane osobowe nie będą przekazywane do Państw Trzecich, a więc państw leżących poza EOG.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w Rozdziale XXXII SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 i ART. 14 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 12:00
Miejsce składania ofert: https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

Wymagania:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Ustawy PZP tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BGK nr rachunku: 77 1130 1017 0020 1460 7690 0001 z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu na: Prace konserwatorskie i restauratorskie przy trzech rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w otoczeniu Pałacu na Wyspie oraz dwóch rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej; znak sprawy: 6/2024/PZP.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawiera Rozdz. XXIV SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2024/PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie i restauratorskie przy trzech rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w otoczeniu Pałacu na Wyspie oraz dwóch rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich przy rzeźbach piaskowcowych:
1) Gladiator wschodni wraz z postumentem znajdujący się na północnym tarasie Pałacu na Wyspie;
2) Grupa rzeźbiarska: Hermafroda z nimfą Salmakis wraz z postumentem znajdująca się na południowym tarasie Pałacu na Wyspie;
3) Grupa rzeźbiarska: Pan i Syrinks wraz z postumentem znajdująca się na południowym tarasie Pałacu na Wyspie;
4) Bachus wraz z postumentem znajdujący się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią (obecnie rzeźba przeniesiona do pracowni konserwatorskiej);
5) Wenus wraz z postumentem znajdująca się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią(obecnie rzeźba przeniesiona do pracowni konserwatorskiej).
3. Obiekty znajdują się na terenie Parku Łazienki Królewskie w Warszawie wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr 2/1 z dnia 1 lipca 1965 r. i w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest podjąć wszelkie konieczne działania dla zapewnienia zabezpieczenia zabytkowej substancji przed uszkodzeniem lub zniszczeniem.
4. Prace należy zrealizować zgodnie z programami prac konserwatorskich znajdującymi się w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
5. Prace przy rzeźbach: Gladiator, Hermafroda z nimfą Salmakis, Pan i Syrinks, należy zrealizować in situ bez demontażu obiektów. Wykonawca prac musi zadbać o bezpieczne i estetyczne zabezpieczenie rusztowań oraz dostosować harmonogram realizacji prac do wydarzeń odbywających się w Obiektach Zabytkowych. Rusztowania muszą być ustawione zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92312250-8 - Usługi świadczone przez indywidualnych artystów
92521000-9 - Usługi świadczone przez muzea
45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert dla przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
1) Kryterium nr I - Łączna oferowana cena brutto [C], waga kryterium 60%, maksymalna ilość punktów 60 pkt.
2) Kryterium nr II - Długość gwarancji i rękojmi [G], waga kryterium 20 %, maksymalna ilość punktów 20 pkt.
3) Kryterium nr III - liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim (powyżej 2 osób wymaganych na warunek określony w Rozdz. X ust. 1 pkt 2 lit. d) tiret ii. podwójny tiret B. SWZ) [Z], waga kryterium 20%, maksymalna ilość punktów 20 pkt.
Ad 1) Kryterium I - Łączna oferowana cena brutto - waga 60%
Ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
najniższa cena brutto pośród złożonych ważnych ofert
Cena = --------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest ,,Cena brutto" wynosi - 60 pkt.
Ad 2) Kryterium II - Długość gwarancji i rękojmi - waga 20%
W kryterium ,,Długość gwarancji i rękojmi" Zamawiający przyzna punkty, poprzez wskazanie w formularzu ofertowym długości gwarancji i rękojmi za wykonane izolacje i prace konserwatorskie.
a) okresu gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 punktów;
b) okresu gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 10 punktów;
c) okresu gwarancji i rękojmi 60 miesiące -20 punktów;
W razie niewpisania okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalną gwarancję zgodną z SWZ i w ramach niniejszego kryterium przyzna 0 punktów. W razie podania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną ilość punktów w tym kryterium - 20 pkt.
Ad 3) liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim (powyżej 2 osób wymaganych na warunek) - waga 20%
W kryterium ,,liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim" Zamawiający przyzna punkty, poprzez wskazanie w załączniku nr 5 do SWZ - Wykaz osób - dodatkowych członków zespołu konserwatorskiego, spełniających opisane wymagania na warunek, o którym mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 2) lit d. tiret ii., podwójny tiret B. SWZ (Zespół konserwatorów)
a) dodatkowa 1 osoba - 10 punktów;
b) dodatkowe 2 osoby - 20 punktów;
W razie podania więcej dodatkowych osób niż 2, Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną ilość punktów w tym kryterium - 20 pkt.
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Ko = C + G +Z
gdzie:
Ko - końcowa ocena oferty
C - ocena punktowa uzyskana w kryterium ,,Łączna oferowana cena brutto",
G - ocena punktowa uzyskana w kryterium ,,Długość gwarancji i rękojmi"
Z - ocena punktowa uzyskana w kryterium ,,Liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim (powyżej 2 osób wymaganych na warunek)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek w tym zakresie jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100);
W przypadku, gdy wartość polisy wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.;
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie minimum cztery (4) zamówienia (umowy), polegające na konserwacji i restauracji figuralnych, pełnoplastycznych, wolnostojących lub architektonicznych rzeźb piaskowcowych znajdujących się w ekspozycji zewnętrznej, XIX wiecznych i/lub starszych wpisanych do rejestru zabytków w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków
i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.), lub - w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP - rejestrów równoważnych, prowadzonych
na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku, o wartości co najmniej 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) netto każda, w tym dwa (2) zamówienia (umowy), które w swoim zakresie miały użycie metody ablacji laserowej, o wartości co najmniej 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) netto każda.
W przypadku, gdy wartość wykazywanych umów (zamówień) jest określona w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać ci z Wykonawców, którzy będą wykonywać czynności, co do których wymagane jest ww. doświadczenie, z tym, że w sytuacji, gdy każdy z konsorcjantów zamierza realizować usługę stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, każdy z nich musi wykazać, że zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą warunkowi udziału w postępowaniu.
ii. dysponuje:
A. Kierownikiem prac konserwatorskich (1 osoba) tj. osobą:
o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: posiadającą uprawnieninia konserwatorskie w dziedzinie konserwacji i restauracji rzeźby kamiennej i architektury, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów w wyżej wymienionej specjalizacji; z co najmniej 10-letnią praktyką zawodową i kwalifikacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. art. 37a ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.);
w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowała należycie przynajmniej 3 (trzy) prace konserwatorskiej restauratorskie przy XVIII i/lub XVII wiecznych figuralnych, pełnoplastycznych, wolnostojących lub architektonicznych rzeźbach piaskowcowych w ekspozycji zewnętrznej, prace muszą być realizowane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości robót co najmniej 40.000,00 zł netto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) każda. Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;
B. Zespołem konserwatorów (m.in. 2 osobami):
o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnieninia konserwatorskie w dziedzinie konserwacji i restauracji rzeźby kamiennej i architektury, potwierdzone dyplomem ukończenia studiów w wyżej wymienionej specjalizacji; z co najmniej 5-letnią praktyką zawodową i kwalifikacjami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. art. 37a ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowała należycie przynajmniej 1 (jedną) prace konserwatorską restauratorską przy konserwacji i restauracji figuralnych, pełnoplastycznych, wolnostojących lub architektonicznych rzeźb piaskowcowych znajdujących się w ekspozycji zewnętrznej, XIX wiecznych i/lub starszych, prace muszą być realizowane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości robót co najmniej 30.000,00 zł netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) każda. Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;
Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji.
Wykonawca przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Zamawiający wymaga, aby Kierownik prac konserwatorskich był na stałe obecny podczas prowadzenie prac konserwatorskich.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
3) oświadczenie własne Wykonawcy w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 7) Ustawy PZP o należytym wykonaniu istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, że nie doszło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, Wykonawca nie został zobowiązany do zapłaty odszkodowania, nie doszło do wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady
na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3d do SWZ;
4) oświadczenie własne Wykonawcy w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 5) Ustawy PZP, że Wykonawca nie naruszył poważnie w sposób zawiniony obowiązków zawodowych, w szczególności, że w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3d do SWZ;
5) oświadczenie Wykonawcy, że nie zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia, o których mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 3a do SWZ;
6) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, a w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - również oświadczenia tego podmiotu o aktualności informacji zawartych w jego oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej - załącznik nr 3c do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz prac konserwatorskich wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, określających czy
te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -- załącznik nr 5 do SWZ;
3) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
2) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a i 3b do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców;
5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
6) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwem, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów KRS lub CEiDG.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Ustawy PZP tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BGK nr rachunku: 77 1130 1017 0020 1460 7690 0001 z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium w postępowaniu na: Prace konserwatorskie i restauratorskie przy trzech rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w otoczeniu Pałacu na Wyspie oraz dwóch rzeźbach piaskowcowych wraz z cokołami znajdujących się w Ogrodzie Oranżeryjnym przed Starą Oranżerią na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej; znak sprawy: 6/2024/PZP.
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.
Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawiera Rozdz. XXIV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale (formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, postać elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) lub kopii poświadczonej notarialnie
w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców (art. 59 Ustawy PZP).
5. Zamawiający zgodnie z art. 60 Ustawy PZP nie zastrzega obowiązku samodzielnego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie poniżej oraz zmian określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy PZP.
2. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do treści Umowy w zakresie:
1) w przypadku ograniczenia środków finansowych jakimi dysponuje Zamawiający - ograniczeniu ulegnie odpowiednio zakres rzeczowy Umowy i wynagrodzenie;
2) w przypadku zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację Przedmiotu Zamówienia, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć;
3) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
4) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
- w przypadku wystąpienia tych okoliczności możliwa jest zmiana sposobu wykonania, cena, zakres rzeczowy Umowy lub termin/terminy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy, jeśli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne.
Dodatkowo Zamawiający przewidział zmiany w umowie na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b) Ustawy PZP oraz art. 439 Ustawy PZP.
Pełne informacje zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę niepodlegającą odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów obliczoną w oparciu o podane kryteria oceny ofert dla przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
1) Kryterium nr I - Łączna oferowana cena brutto [C], waga kryterium 60%, maksymalna ilość punktów 60 pkt.
2) Kryterium nr II - Długość gwarancji i rękojmi [G], waga kryterium 20 %, maksymalna ilość punktów 20 pkt.
3) Kryterium nr III - liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim (powyżej 2 osób wymaganych na warunek określony w Rozdz. X ust. 1 pkt 2 lit. d) tiret ii. podwójny tiret B. SWZ) [Z], waga kryterium 20%, maksymalna ilość punktów 20 pkt.
Ad 1) Kryterium I - Łączna oferowana cena brutto - waga 60%
Ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:
najniższa cena brutto pośród złożonych ważnych ofert
Cena = --------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty
Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest ,,Cena brutto" wynosi - 60 pkt.
Ad 2) Kryterium II - Długość gwarancji i rękojmi - waga 20%
W kryterium ,,Długość gwarancji i rękojmi" Zamawiający przyzna punkty, poprzez wskazanie w formularzu ofertowym długości gwarancji i rękojmi za wykonane izolacje i prace konserwatorskie.
a) okresu gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 punktów;
b) okresu gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 10 punktów;
c) okresu gwarancji i rękojmi 60 miesiące -20 punktów;
W razie niewpisania okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalną gwarancję zgodną z SWZ i w ramach niniejszego kryterium przyzna 0 punktów. W razie podania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną ilość punktów w tym kryterium - 20 pkt.
Ad 3) liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim (powyżej 2 osób wymaganych na warunek) - waga 20%
W kryterium ,,liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim" Zamawiający przyzna punkty, poprzez wskazanie w załączniku nr 5 do SWZ - Wykaz osób - dodatkowych członków zespołu konserwatorskiego, spełniających opisane wymagania na warunek, o którym mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 2) lit d. tiret ii., podwójny tiret B. SWZ (Zespół konserwatorów)
a) dodatkowa 1 osoba - 10 punktów;
b) dodatkowe 2 osoby - 20 punktów;
W razie podania więcej dodatkowych osób niż 2, Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną ilość punktów w tym kryterium - 20 pkt.
3. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Ko = C + G +Z
gdzie:
Ko - końcowa ocena oferty
C - ocena punktowa uzyskana w kryterium ,,Łączna oferowana cena brutto",
G - ocena punktowa uzyskana w kryterium ,,Długość gwarancji i rękojmi"
Z - ocena punktowa uzyskana w kryterium ,,Liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim"
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba dodatkowych osób w zespole konserwatorskim (powyżej 2 osób wymaganych na warunek)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.