Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
ul. Małopolska 47
70-515 Szczecin
powiat: Szczecin
Tel.: 47 78 19 900 Fax.: 47 78 15 119
biuroprasowe@sc.policja.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 47 78 19 900 F
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszaMY do złożenia ofert cenowych
na usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego.
III. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług polegających na przeglądach konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego zwanych dalej - UTB, w jednostce organizacyjnej Komendy Wojewódzkiej Policji tj. Wydział Transportu Ul. Wernyhory 5, 71-240 Szczecin, w dniach od poniedziałku do piątku w godz.ch
od 7.30 do 15.00.

2. Urządzenia transportu bliskiego zostały wyszczególnione w formularzu cenowym stanowiącym załącznik
nr 1 do zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
2. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

o oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego

Wydział Transportu
Komendy Wojewódzkiej Policji
ul. Wernyhory 5
71-240 Szczecin
Sekretariat Wydziału
w terminie do dnia 22.04. 2024r., do godz. 10.00

o decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty
do siedziby Zamawiającego ( tj. zarejestrowanie jej w sekretariacie Wydziału).
o doręczenie oferty do innego miejsca niż wskazane powyżej nie jest równoznaczne ze złożeniem oferty
w sposób skuteczny. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w przekazaniu oferty przez pocztę lub firmę kurierską.
o oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone bez otwierania.
o oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:
OFERTA:
,,Świadczenie usług w zakresie przeglądów
konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego"
Nie otwierać przed dniem 22.04.2024r., godziną 10.00
o poza opisem podanym wyżej, koperta winna posiadać nazwę i adres Wykonawcy, aby można było odesłać ją bez otwierania w przypadku stwierdzenia złożenia oferty po wyznaczonym terminie.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji przedmiotu umowy

Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od daty jej podpisania, jednakże nie dłużej niż do wyczerpania maksymalnej kwoty zobowiązania zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik
nr 1 złożonym do oferty.

Wymagania:
. Tryb postępowania

1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie art., 2 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp,
z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1605 z późn. zm.), prowadzone zgodnie z ustawą o Finansach Publicznych Dz. U. 2009 Nr 157 poz. 1240 z dnia 27 sierpnia 2009r. (Dz. U.
z 2021., poz. 305tj. z późn. zm.), art.44 ust.3 zasady gospodarowania środkami publicznymi.
2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu zastosowanie mają
postanowienia zawarte w niniejszym zaproszeniu, zaś w sprawach w nim nieuregulowanych przepisy ustawy Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964r. ( Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93) - Kodeks cywilny(Dz. U. z 2023r.,poz. 1610 z późn. zm.).

II. Procedura postępowania

1. Niniejsze zapytanie ofertowe wraz ze wszystkimi załącznikami zostało udostępnione na stronie internetowej
Zamawiającego http://www.zachodniopomorska.policja.gov.pl/ , w zakładce Zamówienia Publiczne /
Zamówienia Publiczne poniżej 130 000,00 zł. netto / p.n. ,,Świadczenie usług w zakresie przeglądów
konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego" .
2. Na stronie internetowej tego ogłoszenia Zamawiający będzie zamieszczał na bieżąco wszelkie informacje
niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, m.in. uzupełniania, modyfikacje, wyjaśnienia, zmiany treści zapytania ofertowego w ramach składanych ofert.
3. Wykonawca winien zapoznać się z treścią zaproszenia do składania ofert i na bieżąco monitorować zawartość umieszczanych tam informacji.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny unieważnienia.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zaproszenia do składania ofert. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
6. Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami drogą elektroniczną poprzez e-mail wskazany przez
Wykonawcę w zapytaniu lub w formularzu ofertowym.
V. Sposób obliczania ceny:

1. Wykonawca określa cenę ofertową w poszczególnych pozycjach zgodnie z formularzem kalkulacji cenowej,
stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
2. Cena podana w formularzach będzie ceną ostateczną,
3. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do realizacji usługi m. in. tj. koszty dojazdu,
wymagane materiały, podatki i zysk.
4. Cena ofertowa winna być wyrażona w PLN w kwotach brutto z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

VI. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu
dotyczący posiadania aktualnych na dzień składania oferty uprawnień konserwatora UDT.

Warunek powyższy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w/w wymaganiach zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

VII. Wymagane dokumenty w złożonej ofercie

1. Formularz oferty cenowej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.

VIII. Sposób przygotowania oferty

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą przedmiot zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego oraz zawierać niżej wymienione załączniki:

o Zamawiający wymaga złożenia oferty zgodnie z załączonym formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

o Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o posiadaniu uprawnień konserwatora UDT, zgodnie
z załączonym formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

IX. Realizacja zamówienia będzie powierzona Wykonawcy, który:

o złoży ofertę zgodną z przedmiotem zamówienia oraz warunkami określonymi w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego;
o złoży oświadczenie zgodnie z załączonym formularzem nr 3 do zapytania ofertowego
o złoży najkorzystniejszą ofertę cenową brutto za całość usług wykonywanych dla Zamawiającego.

X. Wszystkie dodatkowe informacje znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy załączonej do ogłoszonego zapytania ofertowego.

Uwagi:
Klauzula Informacyjna dotycząca danych osobowych uzyskanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Informacja o ochronie danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO zastosowanej przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:

a) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą
w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji jest Pan mł. insp. Tomasz Kopka, tel. 47 78 11 570, kontakt: iod@sc.policja.gov.pl 1;
c) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z ogłoszonym zapytaniem ofertowym:
,,Świadczenie usług w zakresie przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego" .
d) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
e) obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Panią dotyczących, jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pana/Pani danych osobowych2 ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani,
że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Panu/Pani:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
i) w przypadku dojścia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególności osób
reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu, związanych z wykonaniem umowy, pozyskane
bezpośrednio lub pośrednio, będą przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a także
w celach związanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia
ewentualnych roszczeń w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w związku z realizacją obowiązków nałożonych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie będą przedmiotem
sprzedaży i udostępniania podmiotom zewnętrznym, za wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie będą również przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
Mogą one zostać przekazane podmiotom współpracującym z Komendą Wojewódzką Policji w oparciu
o umowy powierzenia zawarte zgodnie z art. 28 RODO, m.in. w związku ze wsparciem w zakresie IT, czy obsługą korespondencji. W pozostałym zakresie zasady i sposób postępowania z danymi został opisany powyżej.
j) Administrator danych zobowiązuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania
danych wszystkie osoby fizyczne zaangażowane w realizację umowy.

Wykonawca, który złoży ofertę do w/w zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie swoich
danych w zakresie ogłoszonego zapytania ofertowego dla potrzeb realizacji postępowania
jak również w celu zawarcia umowy cywilno-prawnej na wykonywanie usług przeglądów konserwacyjnych urządzeń transportu bliskiego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.