Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ekspertyza stanu technicznego jazu na rzece

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ekspertyza stanu technicznego jazu na rzece

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: PGE GiEK SA/Centrala/Sekcja Realizacji Zakupów przy Oddziale EL. Opole
ul. Elektrowniana 25
45-920 Opole
powiat: Opole
77 423 5330
Kamilla.Jaszczynska@gkpge.pl
https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/85142/details
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: 77 423 5330
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ekspertyza za stanu technicznego jazu na rzece Mała Panew dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Opole
Opis zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

Dokument nr: POST/GEK/CSS/IZE-ELO/02572/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:
19-04-2024 11:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://swpp2.gkpge.pl/app/demand/notice/public/85142/details

TERMIN SKŁADANIA ofert:
19-04-2024 11:00

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
Rzeka Mała Panew w km 2+950.

Uwagi:
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
2. Gwarancja: Wykonawca gwarantuje, że wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Pozostałe Warunki gwarancji zostały określone w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe
3. Pozostałe warunki świadczenia usługi zostały określone w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) - dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe.
4. Podstawy do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
4.1. O udzielenie Zakupu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) oraz z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.)
4.1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wskazanych w pkt. 6.3.4.2. lit. ,,o" Procedury Zakupy w PGE GiEK S.A. (PROC 10032/G) tj. Wykonawca nie został umieszczony na liście LWZW (Lista Wykonawców, z którymi współpraca została czasowo zawieszona);
4.1.3. Spełniają warunek udziału w Postępowaniu zakupowym, tj.: posiadają niezbędne zdolności techniczne lub zawodowe do zrealizowania Zakupu, w szczególności wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do realizacji Zakupu, tj.: wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu ekspertyzy stanu technicznego budowli.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zakupu przez dwóch lub więcej Wykonawców wystarczy, że Wykonawcy spełnią warunek wspólnie.
4.2. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, określonych w pkt. 4.1. powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z Ofertą:
4.2.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zakupowego o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek z art. 5 k rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. U. UE. L. z 2014 r. Nr 229, str. 1 z późn. zm.), a także nie zachodzi w odniesieniu do Wykonawcy (a jeśli dotyczy również Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie Zamówienia) żadna z przesłanek z art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) - zawarte w Formularzu ofertowym składanym na Platformie Zakupowej SWPP2.
UWAGA: W celu weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa w pkt. 8. Ogłoszenia jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego złoży dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujących odpowiednio skład organów zarządzających, jednostkę dominującą Wykonawcy oraz beneficjentów rzeczywistych Wykonawcy.
Identyfikacji beneficjenta rzeczywistego dokonuje się na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji z odpowiedniego rejestru zawierającego informację o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy o beneficjentach rzeczywistych Wykonawcy, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Postanowienia niniejszego punktu dotyczą również Podmiotów udostępniających zasoby, podwykonawców, dostawców gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia.
4.2.2. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4.1.3. Ogłoszenia - zawarte w Formularzu ofertowym składanym na Platformie Zakupowej SWPP2.
4.3. Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona zobowiązany będzie do złożenia
na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu podmiotowych środków dowodowych, tj.:
Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę zadań (minimum jedna usługa), w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to
w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu ekspertyzy stanu technicznego budowli.
4.3.1. Wykaz powinien zawierać: datę wykonania zadania, przedmiot zadania, zakres zrealizowanego zadania, wartość oraz nazwę i adres podmiotu, na rzecz którego usługa została zrealizowana.
4.3.2. Do wykazu zrealizowanych przez Wykonawcę zadań należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane w sposób należyty (np. listy referencyjne, opinie użytkowników, protokoły odbioru itp.).
4.3.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz zrealizowanych zadań składany jest w imieniu wszystkich Wykonawców, jako jeden wspólny dokument.
4.3.4. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zadania wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 15.3.1. Ogłoszenia o zakupie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 15.3.2. Ogłoszenia o zakupie.
4.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił i zagwarantował, że w ramach wykonywania umowy ani Wykonawca (w tym żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia), ani żaden z jego Podwykonawców/Dostawców/Podmiotów udostępniających zasoby, nie naruszą określonych w Rozporządzeniu UE 833/2014, Rozporządzeniu UE 765/2006 lub w innych aktach prawnych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, zakazów nabywania dostaw, usług lub robót budowlanych znajdujących się w lub pochodzących z Białorusi lub Rosji oraz zakazów przywozu lub transportowania produktów pochodzących lub wywożonych z Białorusi lub Rosji.
Na potwierdzenie powyższego wymogu Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym dostępnym w Systemie Zakupowym GK PGE.
W przypadku, gdy powyższy wymóg zawarty w niniejszym punkcie nie zostanie spełniony, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie pkt. 6.3.5.1 lit e PROC 10032/G.
4.5. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku metodą spełnia/nie spełnia.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
5.1. Ofertę należy złożyć w 1 (jednym) egzemplarzu - w formie elektronicznej na Platformie Zakupowej SWPP2, za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty. Na kompletną Ofertę składają się:
o Formularz ofertowy wypełniony za pośrednictwem Platformy Zakupowej SWPP2.
6. Wyjaśnienia i modyfikacja Ogłoszenia:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Ogłoszenia oraz o zmianę terminu do złożenia oferty. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące Ogłoszenia należy kierować poprzez platformę zakupową SWPP2, w zakładce "Pytania i odpowiedzi".
7. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami:
Korespondencję należy kierować drogą elektroniczną poprzez Platformę Zakupową SWPP2 lub na podany poniżej adres e-mail;
Osobą uprawnioną do kontaktu jest Kamilla Jaszczyńska tel. 77 423 53 30, e-mail: kamilla.Jaszczynska[at]gkpge.pl.
8. Miejsce składania ofert:
8.1. Zamawiający informuje, że udział w postępowaniach zakupowych prowadzonych przez PGE GiEK S.A. jest możliwy wyłącznie w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej obsługiwanej, na zlecenie PGE S.A., przez firmę Market Planet dostępną pod adresem helpdesk.zakupy@gkpge.pl
Dostępność:
Usługa świadczona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00
(z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
8.2. Aby uzyskać pełen dostęp do procesów zakupowych PGE, umożliwiający składanie ofert, niezbędne jest dokonanie rejestracji na platformie, pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/rejestracja?supplier=PGE. Kontakt z biurem obsługi klienta OnePlace pod numerem +48 22 576 87 87 lub adresem e-mail: helpdesk.zakupy@gkpge.pl, gdzie konsultanci poinformują Państwa o możliwościach platformy.
8.3. Moment złożenia oferty następuje wraz z zakończeniem procesu składania, tj. kliknięciu na przycisk ,,Złóż wniosek/ofertę" i wyświetleniu przez system komunikatu ,,Oferta złożona poprawnie".
8.4. UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty na serwer, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę.
8.5. Po upływie terminu wskazanego powyżej nie będzie możliwe złożenie Oferty, dlatego Zamawiający rekomenduje, aby Oferty składać odpowiednim wyprzedzeniem.
9. Termin związania z ofertą: Preferowany termin związania ofertą wynosi 60 dni, licząc od daty upływu terminu składania ofert.
10. Kryterium oceny ofert: 100% ceny.
11. Informacje dotyczące udzielenia Zamówienia:
11.1. Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, Zamawiający udzieli Zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym Postępowaniu.
11.2. Wykonawca posiada i będzie utrzymywał przez cały okres realizacji Zamówienia ważne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej ogólnej oraz odpowiedzialności zawodowej wymaganych w związku z pracami wynikającymi z Zamówienia.
11.3. Zamawiający udostępnia Ogólne Warunki Zamówienia dostępne na stronie: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe w którym zawarte są wszystkie zapisy formalno-prawne.
11.4. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji w dniu jego przekazania przez Zamawiającego. Brak przyjęcia zamówienia do realizacji w w/w terminie może być przez Zamawiającego uznane za uchylanie od zawarcia zamówienia co skutkować może umieszczeniem Wykonawcy na liście Wykonawców niekwalifikowanych. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji w w/w terminie może skutkować odmową przyjęcia dostawy/wykonania zamówienia przez Zamawiającego.
11.5. Niedotrzymanie w/w terminu może zostać potraktowane, jako uchylanie się od zawarcia Zamówienia.
11.6. Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako Najkorzystniejsza Oferta uchyla się od podpisania Zamówienia, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych Ofert, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia Postępowania zakupowego.
11.7. Płatność: Fakturowanie jednorazowe.
11.8. Podstawą do wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru. Protokół odbioru stanowi załącznik do Zamówienia.
11.9. Faktura będzie płatna w ciągu 30 dni od daty otrzymania jej przez Zamawiającego. Za 30-sty dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia konta Zamawiającego.
11.10. Faktura, rachunek lub faktura, rachunek korygujący wystawiony winien być: PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna, ul. Węglowa 5, 97-400 Bełchatów, Oddział Elektrownia Opole, ul. Elektrowniana 25, 45-920 Opole, NIP: 769-050-24-95. Faktura wystawiona zostanie przesłana na adres:
ArchiDoc S.A.
ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów
lub efaktura.giek@archidoc.pl
11.11. Faktura, rachunek lub faktura, rachunek korygujący wysłany winien być na adres: ArchiDoc S.A. ul. Niedźwiedziniec 10, 41-506 Chorzów
11.12. Zamawiający nie udziela zaliczek.
11.13. Szczegółowe zasady płatności zostały ujęte w ,,OWZ" (Ogólne Warunki Zamówienia) dostępne na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem: https://pgegiek.pl/Przetargi/Przetargi-zakupowe.
11.14. Rozliczenie z Wykonawcą prowadzone będzie w polskich złotych (PLN).
11.15. Zamawiający informuje, że najpierw dokona oceny Ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego Oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w Postępowaniu zakupowym. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia lub Wykonawca ten nie spełnia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokonuje ponownego badania i oceny Ofert pozostałych Wykonawców, a następnie dokonuje badania kolejnego Wykonawcy, którego Oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający kontynuuje procedurę ponownego badania i oceny Ofert, do momentu wyboru Najkorzystniejszej Oferty albo unieważnienia Postępowania zakupowego.
12. Negocjacje handlowe:
12.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji handlowych lub/i aukcji elektronicznej z Wykonawcami, których oferty nie podlegają odrzuceniu. Zapisy dot. aukcji zawarte są w pkt 25.
12.2. Termin i miejsce negocjacji zostaną uzgodnione drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Negocjacje prowadzone są przez platformę zakupowa SWPP.
12.3. Negocjacje mają charakter poufny. Żadna ze Stron nie może bez zgody drugiej Strony ujawnić informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami.
13. Informacje dodatkowe:
13.1. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,Rozporządzenie" lub ,,RODO"), informujemy, że komunikat dot. przetwarzania danych osobowych, dostępny jest na stronie internetowej https://pgegiek.pl/ochrona-danych-osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią tego komunikatu.
13.2. PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.
13.3. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia Postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
13.4. Warunkiem zakończenia Postępowania zakupowego i udzielenia zamówienia jest uzyskanie wymaganej zgody organów GiEK, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed przekazaniem zaproszenia.
13.5. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem zamówienia, w tym również treść i warunki projektu Zamówienia, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępniane osobom trzecim przez Wykonawcę jedynie za zgodą Zamawiającego.
13.6. Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z zachowaniem zasad określonych w niniejszym dokumencie, zaś w zakresie w nim nieuregulowanym stosuje się zapisy zamieszczone w Procedurze Zakupów PGE GiEK S.A. (PROC 10032/G) obowiązującej od dnia 01.10.2022 r. oraz Dobrych Praktykach Zakupowych, z uwzględnieniem Kodeksu Postępowania dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE dostępnych na stronie: https://pgegiek.pl/przetargi/Przetargi-zakupowe jak również postanowienia Kodeksu Cywilnego. Wykonawca przystępując do udziału w Postępowaniu zakupowym oświadcza, że zapoznał się z zasadami określonymi w ww. dokumentach. Wykonawca zapewnia, że w swojej działalności będzie przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa oraz postanowień ww. dokumentów, ponadto dołoży należytej staranności, aby jego pracownicy, współpracownicy, podwykonawcy lub osób przy pomocy których będzie świadczył usługi/dostawy/roboty.
14. AUKCJA ELEKTRONICZNA
14.1. Zamawiający po dokonaniu oceny Ofert w celu wyboru Najkorzystniejszej Oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej
2 Oferty niepodlegające odrzuceniu.
14.2. Sposób logowania, prowadzenia aukcji elektronicznej oraz wymagania techniczne urządzeń informatycznych zostały opisane w podręczniku ,,Szczegółowa instrukcja korzystania
z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców".
14.3. Przed przystąpieniem do aukcji Wykonawca zobowiązany jest dokładnie zapoznać się
z treścią podręcznika ,,Szczegółowa instrukcja korzystania z Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców".
14.4. Po zalogowaniu do Systemu zakupowego GK PGE za pośrednictwem strony internetowej https://oneplace.marketplanet.pl, Wykonawca uzyskuje dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. W czasie trwania aukcji Wykonawca składa oferty w postaci elektronicznej.
14.5. Wykonawca powinien wziąć udział w aukcji testowej celem poprawnej weryfikacji zgodności parametrów technicznych funkcjonalnych sprzętu, za pośrednictwem którego będzie brał udział w aukcji, z wymogami platformy.
14.6. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli Oferty niepodlegające odrzuceniu. W zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje Wykonawców o:
14.6.1. wyniku badania i oceny Oferty tego Wykonawcy,
14.6.2. stronie internetowej, na której odbędzie się aukcja,
14.6.3. minimalnych wartości postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej,
14.6.4. terminie otwarcia aukcji elektronicznej,
14.6.5. terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej,
14.6.6. sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej,
14.6.7. harmonogramie dla każdego etapu aukcji elektronicznej, jeżeli Zamawiający zamierza zamknąć aukcję elektroniczną po zakończeniu ostatniego ustalonego etapu.
14.7. Zamawiający informuje, iż parametrem licytowanym w aukcji elektronicznej będzie łączna cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
14.8. Oferty składne przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie kryterium oceny ofert. Aukcja elektroniczna będzie odbywać się wg zniżkowej aukcji dynamicznej co oznacza, że każda następna oferta zostanie przyjęta tylko wówczas, gdy będzie korzystniejsza od własnej ważnej oferty. System w tej regule dopuszcza złożenie ofert ex aequo. Wykonawca nie będzie miał możliwości podwyższenia uprzednio zaproponowanej przez siebie ceny ofertowej.
14.9. W przypadku złożenia jednakowych Ofert w trakcie prowadzenia aukcji dynamicznej, ranking Ofert ustalany jest przez system na podstawie wyliczonej w toku aukcji elektronicznej punktacji. W przypadku ofert ex aequo punktacja będzie identyczna.
14.10. W trakcie aukcji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich Ofert i otrzymanej punktacji oraz punktacji Najkorzystniejszej Oferty. Do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej system nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.
W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej Oferty
ze względu na to, że zostały złożone Oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli Oferty, do złożenia w określonym przez niego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych Ofertach.
14.11. Oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie w jakim złożył on korzystniejszą Ofertę
w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania Oferta nie ulega zmianie.
14.12. Od momentu otwarcia do momentu zamknięcia aukcji elektronicznej wszystkie wnioski, oświadczenia i informacje Zamawiający i Wykonawca będą sobie przekazywać drogą elektroniczną.
14.13. Dodatkowe informacje dla Wykonawców dotyczące aukcji elektronicznej:
14.13.1. aukcja jest jednoetapowa. Podstawowy czas trwania aukcji elektronicznej wynosić będzie nie mniej niż 20 minut,
14.13.2. zamknięcie aukcji elektronicznej nastąpi wraz z upływem podstawowego czasu trwania aukcji elektronicznej - pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania aukcji nie nastąpi nowe postąpienie,
14.13.3. jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut czasu trwania aukcji elektronicznej zostanie złożona nowa Oferta (zgłoszone nowe postąpienie) aukcja zostanie automatycznie przedłużona - o 5 minut plus liczba sekund dopełniająca rozpoczętą minutę od chwili złożenia nowej Oferty, o ile nie nastąpi nowe postąpienie,
14.13.4. cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty i wydatki niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w SWZ.
14.14. Krok postąpienia zostanie wskazany w Zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, jako pochodna od najkorzystniejszej łącznej ceny netto, przy czym minimalna wartość kroku postąpienia nie może być mniejsza niż 0,2%, maksymalna zaś nie wyższa jak 2%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczoną w oparciu o wzór określony w Ogłoszeniu.
14.15. W przypadku, gdy awaria Systemu zakupowego GK PGE spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, Zamawiający wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej
na następny dzień roboczy po usunięciu awarii z uwzględnieniem stanu Ofert po ostatnim zatwierdzonym postąpieniu. Niezwłocznie po usunięciu awarii Zamawiający informuje
o terminie wznowienia aukcji wszystkich Wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji na adres e-mail podany w formularzu Oferty. Minimalny czas wznowienia wynosić będzie 5 minut z dopełnieniem do pełnych minut.
14.16. Złożenie Najkorzystniejszej Oferty w trakcie trwania aukcji elektronicznej nie jest równoznaczne z wyborem Oferty.
14.17. Po zamknięciu aukcji Zamawiający wybiera Ofertę najkorzystniejszą w oparciu o kryteria oceny Ofert określone w ogłoszeniu o Zakupie / SWZ z uwzględnieniem wyników aukcji elektronicznej.
14.18. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić wylicytowane warunki (Ofertę złożoną w aukcji elektronicznej) za pomocą elektronicznych środków komunikacji w dniu przeprowadzenia aukcji elektronicznej. W przypadku odmowy lub uchylania się przez Wykonawcę od potwierdzenia Oferty złożonej w toku aukcji elektronicznej Zamawiający może zdecydować, o wykluczeniu Wykonawcy z udziału w Postępowaniach zakupowych prowadzonych w GK PGE począwszy od dnia zaistnienia tych okoliczności.
14.19. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia aukcji elektronicznej w każdym czasie bez podawania przyczyn. Wykonawcy nie przysługuje dochodzenie odszkodowania z tego tytułu.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 - Projekt zamówienia

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Kamilla Jaszczyńska
Adres mailowy do osoby kontaktowej:
Kamilla.Jaszczynska@gkpge.pl
Telefon do osoby kontaktowej:
77 423 5330

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.