Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Miasta Ustroń ul. Rynek 1 43-450 Ustroń powiat: cieszyński tel: 48 (33) 8579 300 fax: 48 (33) 8579 330 zamowieniapubliczne@ustron.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ustroń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 48 (33) 8579 30 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT zapraszamy do złożenia ofert w konkursie pn: Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2" Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dwóch sanitariatów oraz dwóch szatni dla dzieci, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2". Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: rozebranie istniejących elementów sanitarnych; wykonanie nowych podejść (ukrytych w ścianach) wodociągowych oraz kanalizacyjnych pod nowe urządzenia sanitarne; montaż nowych urządzeń sanitarnych wraz z oprzyrządowaniem; wykonanie niezbędnej w tym zakresie modernizacji instalacji elektrycznej; skucie istniejących płytek ceramicznych i gresowych z ścian i podłóg; wykonanie okładzin ścian i posadzki z płytek ceramicznych oraz gresowych; wymianę istniejących drzwi; montaż płyt gipsowo-kartonowych; malowanie pomieszczeń; zakup, dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia zgodnie z przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dwóch sanitariatów oraz dwóch szatni dla dzieci, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2". Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: rozebranie istniejących elementów sanitarnych; wykonanie nowych podejść (ukrytych w ścianach) wodociągowych oraz kanalizacyjnych pod nowe urządzenia sanitarne; montaż nowych urządzeń sanitarnych wraz z oprzyrządowaniem; wykonanie niezbędnej w tym zakresie modernizacji instalacji elektrycznej; skucie istniejących płytek ceramicznych i gresowych z ścian i podłóg; wykonanie okładzin ścian i posadzki z płytek ceramicznych oraz gresowych; wymianę istniejących drzwi; montaż płyt gipsowo-kartonowych; malowanie pomieszczeń; zakup, dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia zgodnie z przedmiarem robót. Dokument nr: ZP.271.3.18.2024 Składanie ofert: Formularze zawierające informacje o sposobie przygotowania oferty można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, biuro nr 1A w godz.ch od 8:00 do 15:00, drogą elektroniczną lub bezpośrednio ze strony internetowej www.ustron.bip.info.pl Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę, należy złożyć w biurze podawczym (biuro nr 2) Urzędu Miasta Ustroń 43-450 Ustroń Ul. Rynek 1, w terminie do dnia 22.04.2024 r. do godz. 8:00. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin realizacji zamówienia: od 24.06.2024 r. - do 23.08.2024 r. Wymagania: Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Przed złożeniem oferty zaleca się szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót w terenie (wizja w terenie). Po zakończeniu robót budowlano - instalacyjnych Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą i doprowadzi do jej zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich zgłoszeń o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych, wymaganych przepisami prawa w ramach realizowanej inwestycji. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Koperta powinna być odpowiednio oznaczona: Konkurs ZP.271.3.18.2024 - Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja obiektu SP-2 w ZSP-2" Kryteria porównania i oceny ofert: L.p. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 1. Cena brutto [Pc1] 100% 100 punktów Sposób punktacji w ramach kryteriów: Maksymalna liczba punktów jaką może przyznać Zamawiający Wykonawcy wynosi 100 pkt. Ocena całkowita punktowa [Ocp] złożonej i niepodlegającej odrzuceniu oferty składa się z jednego czynnika, który w przypadku maksimum pozwala na uzyskanie 100 pkt: Ocp = Pc1 Punktowe Kryterium - cena brutto oferty [Pc1] Zamawiający przyzna 100 pkt w ofercie z najniższą ceną brutto [zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku] za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem oferty. Ilość punktów przyznanych pozostałym Wykonawcom zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem: Cn Pc1 = ------- x 100 pkt. Co gdzie: Pc1 - liczba punktów za cenę ofertową brutto Cn - najniższa zaoferowana cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Co - cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w ofercie ocenianej Uwaga: Niniejsze ogłoszenie o konkursie ofert nie stanowi żadnego zobowiązania ze strony Zamawiającego. Takie zobowiązanie powstaje dopiero z chwilą zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. Zamawiający może do momentu zawarcia umowy zrezygnować z wykonania zamówienia lub odwołać postępowanie o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, a oferenci nie mają w takiej sytuacji prawa do żadnego odszkodowania lub innego roszczenia do Zamawiającego. W opisanej sytuacji oferenci zostaną poinformowani o decyzji Zamawiającego poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej www.ustron.bip.info.pl Uwagi: Informacja dotycząca RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Ustroń, 43-450 Ustroń, Rynek 1 tel. +48338579300, fax +48338579330, administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo1@uodo.ustron.pl, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert o wartości nie przekraczającej 130.000 zł netto zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Ustroń Nr 14/2021 z dnia 18 stycznia 2021r w sprawie systemu udzielania zamówień, w tym zamówień publicznych dla Miasta Ustroń i gminnych jednostek organizacyjnych, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp", Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia), na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami: - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Julia Lipowska, Ireneusz Berek - w sprawach procedury konkursowej: Józef Kuczera Adres poczty elektronicznej e-mail do kontaktu z Zamawiającym: zamowieniapubliczne@ustron.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024