Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
ul. Kościuszki 1
37-400 Nisko
powiat: niżański
Tel. (15) 8416 703, 8416 779, Fax. (15) 8416 704, tel.: (15) 8416 701
przetargi@szpital-nisko.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Nisko
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (15) 8416 703,
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
O WARTOŚCI PONIŻEJ 130 000 ZŁOTYCH

Przedmiot zamówienia:

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY NA POTRZEBY SZPITALA POWIATOWEGO IM. PCK W NISKU
Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody na potrzeby Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku obejmująca wykonanie robót:
1.Wykonania nowego odwiertu studziennego
2.Wykonanie projektu robót geologicznych
3.Wykonanie otworu pod rurę konduktową a także wiercenie gryzerem do głębokości ok 22 m.
4.Po zakończeniu prac zostanie sporządzona dokumentacja hydrogeologiczna, powykonawcza a po jej zatwierdzeniu zostanie sporządzony operat wodno - prawny.
Rozbudowie i przebudowie stacji podlegać będzie zespół stacji uzdatniania wody zamontowany w 2011 roku.
W skład istniejącej stacji uzdatniania wchodzą: odżelaziacz w zbiorniku ciśnieniowym 30x72" z żywicy poliuretanowej, wypełniony złożem kwarcowym pełniący jednocześnie funkcję filtra wstępnego. Odżelaziacz regenerowany jest ręcznie. Filtr wielofunkcyjny Tapworks IND 5130-3 ze złożem wielofunkcyjnym. Z uwagi na wysoki poziom wyeksploatowania urządzeń konieczna jest rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania. Rozbudowie i przebudowie podlegać będzie odżelaziacz na pierwszym stopniu filtracji w zakresie montażu głowicy automatycznej sterującej cyklami płukania złoża. Drugi stopień filtracji zostanie wymieniony na nowe urządzenie dwukolumnowe wypełnione złożem wielofunkcyjnym.
1.Technologia uzdatniania wody:
- Pobór wody ze studni głębinowej oraz tłoczenie wody surowej na pierwszy stopień filtracji - odżelaziacz sterowany głowicą automatyczną Clack WS2EI.
- Po pierwszym stopniu filtracji woda podawana będzie na drugi stopień filtracji - filtr dwukolumnowy Clack WS2 Alternating 300 z żywicą jonowymienną Ecomix typu A. Filtr będzie pracował w układzie naprzemiennym z regeneracją co ok 28 m?/każda kolumna. Na drugim stopniu filtracji zatrzymana zostanie twardość wody czyli węglan wapnia (CaCo3), mangan (Mn), oraz żelazo (Fe) pozostałe po pierwszym stopniu filtracji.
2.Wymagania związane z układem technologicznym uzdatniania wody:
W ramach realizacji przewiduje się:
a) Montaż pompy głębinowej:
Wymagania stawiane pompie głębinowej:
- montaż docelowej pompy głębinowej będzie możliwy po dokładnym poznaniu parametrów studni.
Jeśli dobrana pompa głębinowa może wytworzyć ciśnienie wyższe niż 6 bar - układ technologiczny należy zabezpieczyć zaworem bezpieczeństwa.
b)Pion tłoczny:
Woda z nowej studni podawana będzie poprzez istniejącą instalację nieczynnej studni.
c) I ? filtracji
Jako pierwszy stopień filtracji przewiduje się rozbudowę istniejącego odżelaziacza polegającą na zamontowaniu do niego nowego, automatycznego zaworu sterującego pracą SUW Clack WS2EI o parametrach:

Regeneracja filtra wywoływana będzie automatycznie, czasowo, bez konieczności dozoru.
d) II ? filtracji
Drugi stopień filtracji ma za zadanie usunięcie z wody pozostałego manganu, nieutlenionego żelaza oraz twardości ogólnej. Proponuje się montaż filtra jonowymiennego Clack DUET 300 EC-A WS2CI Twin Alternating o parametrach:
- złoże Ecomix - A - 2 x 300 dm3
- urządzenie dwukolumnowe - praca ciągła
- chwilowa wydajność nominalna 20 m?/h
- sterowanie mikroprocesorowe - objętościowe
- praca bez dozoru (regeneracja automatyczna)
- średnica przyłączeń: DN50
- regeneracja wodnym roztworem NaCl
- zasilanie elektryczne: 230V/50Hz
- głowice Clack WS2 Twin Alternating
- butle ciśnieniowe 24x72" G+D
- pojemność zbiornika na sól: 500l
- dwudrogowy zawór Belimo z siłownikiem - 2szt.
- trójdrożny zawór odcinający MAV - 2szt.
Wszystkie złoża powinny posiadać atest higieniczny PZH do kontaktu z wodą pitną.
3.Specyfikacja robót geologicznych:
1. Wykonanie projektu robót geologicznych.
2. Po zatwierdzeniu projektu geologicznego oraz otrzymaniu decyzji nastąpi przystąpienie do prac wiertniczych. 3. Wykonanie otworu pod rurę konduktową o średnicy fi 406mm i posadowienie jej na głębokość około 7m.
4. Wiercenie otworu gryzerem o średnicy fi 356mm do głębokości około 22m, następnie zainstalowanie w otworze rur filtracyjnych o średnicy 225mm i obsypanie ich obsypką żwirową.
5. Pompowanie oczyszczające i sprawdzające wydajność studni.
6. Chlorowanie otworu i pobranie wody do analizy biologicznej i fizyko-chemicznej.
7. Wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej (powykonawczej).
8. Montaż docelowej pompy głębinowej (dokładny typ pompy będzie znany po sprawdzeniu parametrów studni). 9. Wykonanie operatu wodno-prawnego po zatwierdzeniu dokumentacji hydrogeologicznej

CPV: 45252120-5

Dokument nr: Z.II.260.014.Zp.2024

Otwarcie ofert: 8) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Siedziba Zamawiającego, pokój nr 17 w dniu: 19/04/2024 r. godz. 09.10.

Składanie ofert:
Ofertę opisaną w następujący sposób: ,,Oferta na przebudowę i rozbudowę stacji uzdatniania wody na potrzeby Szpitala Powiatowego im . PCK w Nisku NIE OTWIERAĆ przed: 19/04/2024" należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie SPZZOZ w Nisku lub przesłać do Zamawiającego w formie elektronicznej na adres e?mail: przetargi@szpital-nisko.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19/04/2024 r. do godz. 09.00.
Oferty przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli zostały przekazane przed upływem wyznaczonego terminu, a fakt jej przekazania został niezwłocznie potwierdzony przez Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Realizacja przedmiotu zamówienia: do dnia 19/04/2024 r.

Wymagania:
W trybie:
rozpoznania cenowego - postępowanie o wartości poniżej 130 000 zł.

Podstawa:
,,Regulamin udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku" w sprawie zasad dokonywania zakupu dostaw, usług i robót budowlanych na potrzeby Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku.

3) Warunki udziału w postępowaniu:

Lp.
Warunki udziału w postępowaniu
1.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4.
Zdolności techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi w obiektach służby zdrowia odpowiadające swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty.

4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą:

Lp.
Wymagany dokument
1.
Formularz ofertowy. Wypełniony formularz ofertowy.
2.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału.
3.
Oświadczenie Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).
4.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.
Wykaz usług. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.

6) Termin związania ofertą: 30 dni.

7) Opis sposobu przygotowywania ofert:
Oferta musi być sporządzona w języku polski, w sposób czytelny,
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy) bądź posiadającą(-ce) stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do oferty,
Oferta musi być sporządzona zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom,
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert oraz oferty złożone w innej niż dopuszczalnej formie zostaną odrzucone,
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
Wykonawca o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty powiadamia Zamawiającego pisemnie,
Pismo informujące o zmianie lub wycofaniu oferty należy złożyć (przed terminem składania ofert), oznaczając dodatkowo ,,Zmiana oferty", ,,Wycofanie oferty",
Do pisma o zmianie lub wycofaniu oferty musi być załączony dokument potwierdzający prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.
Oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe w ofercie zostaną poprawione przez Zamawiającego, każdy inny błąd w ofercie, który nie zostanie przez Zamawiającego zakwalifikowany jako oczywista omyłka pisarska lub rachunkowa spowoduje odrzucenie oferty.
Ceny w ofercie muszą być wyrażone w złotych polskich i zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku,
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100%

punkty przyznawane za powyższe kryteria będą liczone według następujących wzorów:

Nr kryterium
Wzór
1
Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof - cena podana w badanej ofercie

Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów

= [(Cmin/Cof) * 100 * waga]

10) Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie przed podpisaniem umowy bez podawania przyczyn.
2. Zamawiający unieważnia postępowanie w szczególności, jeżeli:
nie złożono co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.
3. Zamawiający odrzuci złożoną przez Wykonawcę ofertę w szczególności, jeżeli:
jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny, tzn. takie, które uniemożliwiają ustalenie ceny ofertowej,
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty, która będzie zawierała rażąco niską cenę.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (w tym zawartej w ofercie ceny) oraz do uzupełnienia wymaganych dokumentów, w przypadku uznania takiego działania za celowe,
5. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą,
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego,
7. Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje pisemnie,
8. Zamawiający do powyższego postępowania nie przewiduje zastosowania procedury odwołań,
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim,
10. Pytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem na numer (15) 841 67 04 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpital?nisko.pl,
11. Zamawiający podkreśla, że w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń,
12. W przypadku jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny / kosztu za realizację przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z jednym lub z kilkoma Wykonawcami lub Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia oferty dodatkowej w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający będzie pozyskiwał oferty dodatkowe do skutecznego wyboru oferty najkorzystniejszej,
13. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przez Zamawiającego zobowiązuje się podpisać umowę, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zaproszenia do składania ofert i jest jego integralną częścią.

Uwagi:
11) Ochrona danych osobowych:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
Administratorem Państwa danych jest Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 37?400 Nisko, ul. Kościuszki 1, tel.: 15 841 67 03, fax: 15 841 67 04, e-mail: info@szpital-nisko.pl,
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: adam.zieminski@cbi24.pl lub pisemnie pod adresem Administratora.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
5. Odbiorcami Państwa danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00?193 Warszawa,
8. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia - prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia,
na podstawie art. 21 Rozporządzenia - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
9. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp.
11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, że w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych nie podlegają Państwo decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
Tomasz Maluga - Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno - Administracyjnych, tel.: (15) 8416 701,
Justyna Rzekieć - Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. (15) 8416 779,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.