Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie ekspertyzy technicznej auli (sali gimnastycznej)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie ekspertyzy technicznej auli (sali gimnastycznej)

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Powstańców Śląskich 5-7
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
tel.: 32 37 33 383
gslodczyk@um.zabrze.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32 37 33 383
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaproszenie do złożenia oferty na:
Opracowanie ekspertyzy technicznej auli (sali gimnastycznej) w Zespole Szkół Specjalnych nr 42 w Zabrzu przy Ul. Sienkiewicza 43.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) opracowanie ekspertyzy technicznej auli (sali gimnastycznej) wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi przy Zespole Szkół Specjalnych nr 42 w Zabrzu przy Ul. Sienkiewicza 43, w następującym zakresie:
o określenia przyczyny powstania zarysowań ścian w ww. części budynku sali gimnastycznej,
o określenia charakteru aktywności i wpływu powstałych zarysowań na bezpieczeństwo użytkowania obiektu,
o określenia sposobu usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze wskazaniem stopnia pilności wykonania poszczególnych zaleceń.
b) wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu istniejącego budynku oraz badanych elementów (odkrywek),
c) wskazanie zakresu robót budowlanych niezbędnych do przywrócenia odpowiedniego stanu technicznego budynku wraz z określeniem ich szacunkowej wartości,
d) przedstawienie wniosków i zaleceń.
e) wykonanie opracowania w 4 egz. w wersji papierowej i zapisu całości opracowania na płycie CD w 2 egz.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków opisany jest w załączonym wzorze umowy będącym Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 15 min. po terminie składania ofert.

Składanie ofert:
2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na formularzu oferty lub według takiego samego schematu (załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego) i złożyć Zamawiającemu w jeden z następujących sposobów:
osobiście w siedzibie Zamawiającego tj. jak podano w punkcie I; za pośrednictwem poczty na adres Zamawiającego jw.;
oferta musi być złożona w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu, na którym należy napisać:
a) Urząd Miejski w Zabrzu;
b) Wydział Inwestycji i Remontów
ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, pok. 204;
Opracowanie ekspertyzy technicznej auli (sali gimnastycznej) w Zespole Szkół Specjalnych nr 42 w Zabrzu przy Ul. Sienkiewicza 43.
c) Nazwę i dokładny adres Wykonawcy;
d) napis o treści: ,,Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert"
3. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 24.04.2024 r. godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia do 3 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
IV. KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium: 100% cena.
V. DANE DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY
1. Warunkiem złożenia oferty przez Wykonawcę jest:
- wykazanie że Wykonawca dysponuje/będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia tj. osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej zgodnie z ustawą Prawo Budowlane,
- wykazanie się doświadczeniem w opracowaniu min. 1 ekspertyzy technicznej obiektu kubaturowego o objętości nie mniejszej jak 700m3.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
6. Warunki płatności: zgodnie z wzorem umowy.
7. Termin związania ofertą: 60 dni.
VI. WYBÓR OFERTY
1. Złożone oferty muszą być zgodne z opisem zamówienia i warunkami zawartymi w punkcie V. Oferty niezgodne z w/w punktami podlegają odrzuceniu.
2. Oferty złożone po terminie określonym w punkcie V.3. podlegają odrzuceniu.
3. Oferty przekraczające wartością równowartość kwoty 130.000,00 PLN bez podatku od towarów i usług będą podlegały odrzuceniu.
4. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami wyszczególnionymi w Zapytaniu ofertowym.
5. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).
6. W toku badania oceny ofert Zamawiający może:

- żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert (w tym np. dot. rażąco niskiej ceny);
- dokonać poprawy omyłek pisarskich i rachunkowych bez zgody Wykonawcy,
- dokonać poprawy omyłek dotyczących niezgodności treści oferty z wymaganiami Zamawiającego z wyznaczeniem dla Wykonawcy terminu na wyrażenie zgody na niniejszą poprawę,
- w przypadku braku wymaganych oświadczeń i/lub dokumentów Wydział Zamawiający może jednokrotnie wezwać do ich uzupełnienia. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
7. Oferta, która nie spełnia wymogów w zakresie przedmiotu zamówienia bądź nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów po zastosowaniu procedury określonej w pkt 5 podlega odrzuceniu.
8. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).
9. Zamawiający po badaniu i ocenie ofert można przeprowadzić negocjacje z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia ujęte są we wzorze umowy - Załącznik Nr 2.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest w punkcie III oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do nin. Zapytania.
3. Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje:
a) Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego - Formularz ofertowy;
b) Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - wzór umowy.
4. Do czasu zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie bez wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy:
- kserokopie uprawnień inspektorów nadzoru wraz z zaświadczeniami o przynależności
do izby, potwierdzone za zgodność z oryginałem;

Uwagi:
VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy-zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE Lz 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze. zm.), zwanego dalej w skrócie ,,RODO", iż:
A. ADMINISTRATOR DANYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.