Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ W CHEŁMIE
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
powiat: Chełm
tel. (+48 82) 568-51-51, (+48 82) 568-53-93;
zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Chełm
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (+48 82) 568-51
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozdział II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
UWAGA!
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie określony w Specyfikacji, która zostanie
przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Ponadto w Specyfikacji
zostanie zawarty projekt umowy oraz kryteria oceny ofert wraz z ich opisem i znaczeniem.
1.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Inspektor nadzoru będzie przedstawicielem Inwestora upoważnionym do podejmowania decyzji
dotyczących zagadnień technicznych w ramach dokumentacji technicznej, zgodnie z przepisami
Prawa budowlanego oraz zapisami umowy na realizację robót budowalnych, w ścisłym
porozumieniu z Inwestorem. Inspektor nadzoru wykonując swoje czynności będzie działał
w imieniu i na rachunek Inwestora zgodnie z warunkami określonymi w szczegółowym opisie
zamówienia oraz warunkami umowy.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Wykonywanie usługi pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń na
odcinku robót budowlanych prowadzonych w ramach przedmiotowego zadania od znaku
granicznego nr 001 do znaku granicznego 224 , długość odcinka ok. 171,24 km, wraz
z Centrum Nadzoru (w siedzibie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
w Chełmie) oraz stanowiskami końcowymi w Placówkach Straży Granicznej w Janowie
Podlaskim, Bohukałach, Terespolu, Kodniu (dodatkowo wieżą obserwacyjną w m. Kostomłoty),
Sławatyczach, Dołhobrodach, Włodawie.
Wymagania:
1) Wykonawca zapewni ciągły nadzór osób przynależących do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa oraz posiadających kwalifikacje i uprawnienia budowlane
w specjalności odpowiedniej do zakresu nadzorowanych robót budowlanych, zgodnie
ze złożona ofertą tj.: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych bez ograniczeń.
2) Inspektor nadzoru inwestorskiego musi stawić się na pilne wezwanie Zamawiającego
w czasie nieprzekraczającym 24 godz. od przekazania informacji w formie telefonicznej.
Pilne wezwanie może wystąpić nie więcej niż 9 razy w trakcie trwania umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia polegającego na
wydłużeniu terminu wykonywania usługi obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
w zakresie objętym planowaną umową.
Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

CPV: 71000000-8, 71200000-0, 71300000-1, 71500000-3, 71210000-3, 71240000-2, 71250000-5

Dokument nr: 06/24

Składanie ofert:
3. Miejsce i termin składania wniosków.
3.1 Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać osobiście w Kancelarii
Jawnej Zamawiającego czynnej w dni pracujące w godz.ch: 7:30 - 10:30 i 12:30 - 15:30
w terminie do 22.04.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
9 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie zaprasza do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa poniżej progu
unijnego, prowadzonego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych tj. poza ustawą pn.:
USŁUGA SPRAWOWANIA OBOWIĄZKÓW
INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE
SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ
TELEKOMUNIKACYJNYCH
? Tryb postępowania - poza ustawą w procedurze dwuetapowej
? Podstawa prawna - na podstawie art. 2 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) nie
stosuje się przepisów tej ustawy. Postępowanie prowadzone na podstawie
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w dziedzinach obronności
i bezpieczeństwa
? Postępowanie zostało ogłoszone na
(www.bip.nadbuzanski.strazgraniczna.pl).
Rozdział I INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Adres poczty elektronicznej: zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl.
1.2. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
1.3. Zmiany i wyjaśnienia treści Ogłoszenia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie
internetowej: https://www.bip.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
2.
Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt
3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, tj. poza ustawą, zgodnie
z Regulaminem w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.
Rozdział III INFORMACJE DOTYCZĄCE KOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
1.
Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami.
1.1 Zamawiający urzęduje w dniach (pracujących) od poniedziałku do piątku w godzinach
7:30 - 15:30.
2. Informacja o sposobie komunikacji.
2.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym
a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego lub drogą elektroniczną.
2.2 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2.3 Wykonawcy mogą zwracać się o wyjaśnienie treści Ogłoszenia o zamówieniu.
2.4 Zamawiający może przed upływem terminu składania wniosków zmienić treść ogłoszenia
o zamówieniu w drodze wyjaśnień lub modyfikacji Ogłoszenia o zamówieniu.
2.5 Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu obligatoryjnie musi być złożony
w formie pisemnej.
Rozdział IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale V Ogłoszenia, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
1.
Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
c)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
d)zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje osobą, która będzie skierowana
przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. inspektora nadzoru inwestorskiego,
bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
telekomunikacyjnych, która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia
i posiada aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;
który posiada odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie wydane przez
kierownika jednostki organizacyjnej, zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie
ochrony informacji niejawnych, zaświadczenie o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych
pracowników zabezpieczenia technicznego oraz świadectwo ukończenia kursu w zakresie
projektowania systemów alarmowych;
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę obowiązków
inspektora nadzoru inwestorskiego, który będzie realizował nadzór nad robotami
budowlanymi, których dokumentacja opatrzona jest klauzulą niejawności ,,Zastrzeżone".
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu
o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem.
W przypadku nie spełniania warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony
z postępowania.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia
ww. warunki.
2. Udostępnianie zasobów
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części,
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych. W takiej sytuacji Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu,
że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu
do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne
lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec
tego podmiotu podstawy wykluczenia. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja
ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia
przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów
podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez
Zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże
zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postepowaniu, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na
etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu nie polegał on w danym
zakresie na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby.
Rozdział V PODSTAWY WYKLUCZENIA
Zamawiający wykluczy Wykonawcę który:
a) nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
b) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza
likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest
zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
c) wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz.
129 ze zm.)
Rozdział VI WYKAZ DOKUMENTÓW JAKIE WYKONAWCY WINNI
DOSTARCZYĆ WRAZ Z WNIOSKIEM O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
1. Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do Ogłoszenia
o zamówieniu) Wykonawca składa:
1) wykaz wykonanych usług (zał. nr 2 Ogłoszenia) - dotyczy tylko Wykonawców którzy
wykazują doświadczenie podlegające ocenie punktowej opisane w Rozdziale XI Ogłoszenia
kryteria oceny wniosków (...)
2) w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa
w Rozdziale IV:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.:
- *pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych
- inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, posiadającego uprawnienia do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z informacjami na
temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonywania zamówienia,
zakresu wykonywanych czynności, imię i nazwisko, numer uprawnień budowlanych, data
ważności zaświadczenia przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz
informacją o podstawie dysponowania tą osobą, oświadczenie wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu
wykonywanych czynności, informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (zał. nr 3 do
Ogłoszenia)
oraz
informacjami
dotyczącymi
poświadczenia
bezpieczeństwa;
upoważnienia/poświadczenia bezpieczeństwa kierownika jednostki organizacyjnej oraz
zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
b) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa
spełniającego warunki art. 14 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie
informacji niejawnych (tj. Dz.U.2023.756) - dotyczy wymienionego w wykazie inspektora
nadzoru inwestorskiego i ewentualnie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych jeśli
Wykonawca takim dysponuje.
c) potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przeszkoleniu
w zakresie ochrony informacji niejawnych na zasadach określonych w art. 19 ust. 2 pkt 1
ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U.2023.756) -
dotyczy wymienionego w wykazie inspektora nadzoru inwestorskiego i ewentualnie
pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych jeśli Wykonawca takim dysponuje.
d) kopii dokumentów potwierdzających posiadanie przez osobę pełniącą nadzór uprawnień
budowlanych oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez
ograniczeń - inspektora nadzoru inwestorskiego
e) *oświadczenie dotyczące zapewnienia ochrony informacji niejawnych (zał. nr 4 do
Ogłoszenia).
*Wykonawca wypełnia w przypadku gdy dysponuje kancelarią tajną i pełnomocnikiem do
spraw ochrony informacji
Dokumenty potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych, muszą spełniać
wymagania wynikające z ustawy o ochronie informacji niejawnych.
3) w zakresie potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o którym
mowa w Rozdziale V.
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b) oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania,
określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. (zał. nr 5
do Ogłoszenia);
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych
przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo
którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe
pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie.
Rozdział VII WNIOSEK WSPÓLNY
1.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne wraz z wspólnym wnioskiem
składają:
a) każdy z Wykonawców:
- dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 litera a i b
Badanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców występujących wspólnie.
b) wspólnie:
- dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 i 2
- pełnomocnictwo w formie zgodnej z wymaganiem określonym poniżej
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do ich reprezentowania
wobec Zamawiającego w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub też
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a jego upoważnienie musi być
udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych upełnomocnionych
przedstawicieli wszystkich Wykonawców.
3. Pełnomocnictwo musi znajdować się we wspólnym wniosku Wykonawców. Powinno być
przedstawione w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający wniosek wspólnie
i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust 1- 3 niniejszego Rozdziału.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
Rozdział VIII WYKONAWCY ZAGRANICZNI
1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba
której dokument dotyczy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu,
o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 3, lit. a) składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub
miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się
on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce
zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie ma przepisów o oświadczeniu pod
przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy. Przepis ust. 2 stosuje się.
Rozdział IX PRZYGOTOWANIE WNIOSKU
1.
Sporządzenie wniosku
1.1. Na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają się: wypełniony i podpisany
wniosek, oraz wszystkie pozostałe dokumenty określone w Rozdziale VI. Dokumenty winny
być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą
z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Poświadczenie powinno nastąpić w sposób
jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające oraz zawierać klauzulę ,,za
zgodność z oryginałem".
1.2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku ponosi składający
wniosek.
1.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek.
1.4. Wniosek należy sporządzić zgodnie z wymaganiami niniejszego Ogłoszenia.
1.5. Wniosek należy złożyć w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. Zamawiający nie dopuszcza składania wniosków w postaci elektronicznej.
1.6. Wniosek powinien być napisany pismem maszynowym, komputerowym lub ręcznym
w sposób czytelny.
1.7. Wniosek musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania wniosku musi być dołączone
do wniosku w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
1.8. W przypadku, gdy wymagane dokumenty sporządzone są w języku obcym Zamawiający
wymaga dołączenia do każdego dokumentu tłumaczenia na język polski poświadczonego
przez Wykonawcę.
1.9.Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być poprawione poprzez
skreślenie błędnej treści z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrazów lub liczb, wpisanie
poprawnej treści oraz podpisane przez osobę (-y) podpisującą (-e) wniosek w sposób
umożliwiający identyfikację osoby.
1.10.Dokumenty przedkładane na formularzach opracowanych przez Zamawiającego powinny
być sporządzone przez Wykonawcę z należytą starannością i ściśle według wskazań w
Ogłoszeniu o zamówieniu bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Wniosek winien
być w całości spięty w teczkę lub zszyty. Wniosek i wszystkie załączniki muszą być
opieczętowane i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
(zgodnie z zasadą reprezentacji wynikającą z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego).
Jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika, do wniosku należy dołączyć prawnie
skuteczne pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność
z oryginałem kopii.
2. Sposób opakowania wniosku
2.1.Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w nieprzezroczystej kopercie/opakowaniu
i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jego treścią bez naruszenia
zabezpieczeń przed upływem terminu składania wniosków.
2.2 Przy opakowaniu wniosku zaleca się zastosować kopertę zewnętrzną i wewnętrzną.
2.3 Koperty w interesie Wykonawcy winny zabezpieczać wniosek przed zniszczeniem lub
uszkodzeniem w trakcie otwierania koperty.
2.4 W celu odróżnienia wniosku od zwykłej korespondencji i zabezpieczenia go przed
przypadkowym otwarciem, należy opisać kopertę zewnętrzną według wzoru:
Sekcja Zamówień Publicznych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Kancelaria Jawna
ul. Trubakowska 2
22-100 Chełm
Na kopercie wewnętrznej należy umieścić napis:
Przetarg nr 06/24
WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pn.:
Usługa sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego (...)
Nie otwierać przed dniem 22.04.2024 r. godz. 10.30
2.5 UWAGA!!! W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty lub przesłania wniosku
bez koperty zewnętrznej Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złe skierowanie
przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie.
2.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego
oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
3.2 Na wniosek Wykonawcy Zamawiający wyda poświadczenie złożenia wniosku. Wykonawca
dla zachowania terminu składania wniosków winien uwzględnić czas niezbędny na
wystawienie, przez osobę pełniąca służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do
wejścia na teren jednostki.
3.3 Wniosek można również przesłać pocztą na adres Zamawiającego. W takim przypadku
za termin złożenia wniosku uznaje się datę i godzinę wpływu przesyłki do Kancelarii Jawnej
Zamawiającego.
3.4 Wnioski, które zostaną złożone po wyznaczonym terminie zostaną Wykonawcy niezwłocznie
zwrócone bez zapoznawania się z ich zawartością.
3.5 Wykonawca, przed upływem terminu składania wniosków, może zmienić lub wycofać
wniosek, pod warunkiem, że pisemne zawiadomienie o wycofaniu wniosku lub zmieniony
wniosek zostaną doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu wyznaczonego na
składanie wniosków.
Rozdział X WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Rozdział XI KRYTERIA OCENY WNIOSKÓW I OPIS SPOSOBU WYBORU
WYKONAWCÓW
1. Zamawiający po dokonaniu oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
2. Sposób wyboru Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:
a) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest
mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców
spełniających te warunki bez przyznawania punktów.
b) jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie
większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy otrzymali
największą ilość punktów wg procedury określonej poniżej;
3. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy na podstawie złożonych
wykazów wykonanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogłoszenia) oraz dołączonych
do nich dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Lp.
1.
2.
Wykaz usług
Wykonawca udokumentuje w formie referencji potwierdzonych przez
Zamawiającego, że należycie sprawował w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwukrotnie funkcję
kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru
inwestorskiego (lub każdą z nich w dowolnej konfiguracji) w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
w trakcie robót budowlanych o wartości łącznej co najmniej 1 000 000,00
zł brutto.
(inne usługi niż w pkt 2 wykazu)
Wykonawca udokumentuje w formie referencji potwierdzonych przez
Zamawiającego, że należycie sprawował w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednokrotnie
funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru
inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń telekomunikacyjnych w trakcie robót budowlanych w zakresie
telekomunikacyjnym o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto.
(inne usługi niż w pkt 1 wykazu)
Przyznana
ilość
punktów
1
2
4.
5.
6.
W przypadku gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 5 wniosków z uwagi na to,
że dwa lub więcej wniosków uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający spośród tych
wniosków wybierze te, których usługa wskazana na spełnianie warunków udziału
w postępowaniu ma większą wartość brutto.
W przypadku braku przedłożenia dowodów Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich
uzupełnienia. Jeśli w wyniku uzupełnienia dowodów przedłożone zostaną dowody
na wykonanie innych dostaw niż wykazane wcześniej w wykazie w celu uzyskania
dodatkowych punktów - Zamawiający informuje, że za takie działanie nie będzie
przyznawał punktów.
O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający niezwłocznie
poinformuje Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
Rozdział XII WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Kryterium oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium oceny ofert - Cena brutto Oferty
Rozdział XIII PRZESŁANKI UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1. Liczba Wykonawców którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu jest
mniejsza niż 2.
2. Wykluczono wszystkich Wykonawców składających wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
3. Liczba Wykonawców którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż 2.
4. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
5. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny
najniższej oferty.
6. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli
środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały mu przyznane.

Uwagi:
Rozdział XIV KLAUZULA INFORMACYJNA
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a) Administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu
bezpośrednio od osób fizycznych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży
Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2.
b) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Nadbużańskim Oddziale Straży Granicznej jest
Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mail: iod.woi.nosg.@strazgraniczna.pl
tel. 82 56 85 120.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu
prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jego rozstrzygnięcia
i dokumentowania, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz
jego realizacji.
d) Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępnione osobom lub podmiotom zewnętrznym
uprawnionym do tego na podstawie przepisów prawa.
e) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane w związku z realizacją postępowań o udzielenie
zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówień lub zakończenia realizacji umowy, zgodnie
z obowiązującymi przepisami w zakresie archiwizacji dokumentów.
f) Podanie danych jest wymogiem w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.
g) Dane osobowe nie są profilowane, a decyzje nie są podejmowane automatycznie.
h) W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Nadbużański Oddział Straży
Granicznie przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy
dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
Osobie, której dane osobowe są przetwarzane nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b
oraz c RODO.

Kontakt:
1.2 Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach proceduralnych
dotyczących przedmiotowego zamówienia jest: Stanisław KOSTOWSKI - Sekcja Zamówień
Publicznych, tel. (+48 82) 568-51-51, Edyta MICHALSKA - Sekcja Zamówień
Publicznych, tel. (+48 82) 568-53-93; e-mail:zamówienia.nosg@strazgraniczna.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.