Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli gotowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli gotowych

Data zamieszczenia: 2024-04-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Reja 2A
47-224 Kędzierzyn-Koźle
powiat: kędzierzyńsko-kozielski
tel./fax. 77 483-59-49, tel. 77/483-20-63 wew. 213
zp@mops-kkozle.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax. 77 483-59-
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ISTOTNE WARUNKI UDZIELENIA ZAMÓWIENIA (IWUZ)
W postępowaniu prowadzonym w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2023 r. poz. 1605) oraz wewnętrzne uregulowania organizacyjne na:
DOSTAWA mebli gotowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu
w ramach projektu pn. ,,Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego" w związku z Programem ,,Rozwój lokalny" finansowanej z
III edycji Funduszy norweskich i EOG na lata 2014-2021
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
DOSTAWA mebli gotowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu
w ramach projektu pn. ,,Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego" w związku z Programem ,,Rozwój lokalny" finansowanej z
III edycji Funduszy norweskich i EOG na lata 2014-2021
Opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowo-ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszych IWUZ.
2. Warunki udzjelenia zamówienia zawiera Projekt umowy (załącznik nr 2 do IWUZ). Zamawiający wymaga, aby umowa z wybranym Wykonawcą była zawarta na warunkach ustalonych w projekcie umowy.
4. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalna w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
5. Dostarczane artykuły powinny być w oryginalnych opakowaniach producentów, określających parametry dostarczonych artykułów.
6. Wykonawca dostarczy całość przedmiotu zamówienia w jednej dostawie do siedziby Zamawiającego pod adres: Dom Dziennego Pobytu nr 3 przy Ul. Grabskiego 6 w Kędzierzynie-Koźlu w godz. 8.0014.00. Dostarczony towar musi być wniesiony do siedziby Zamawiającego - II piętro.
7. Wszelkie związane z zamówieniem koszty (wniesienie do budynku Zamawiającego, dojazd) obciążają wyłącznie Wykonawcę.
8. Towar będzie spełniał wymogi i zostanie oznaczony zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem
oraz będzie posiadał wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające go do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej towar będzie spełniał wymagania aktualnie obowiązujących aktów.
9. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony asortyment oraz wykonane usługi. Gwarancja udzielona jest na okres 2 lat, liczony w dniu następnym po dniu dokonania odbioru przedmiotu Umowy.
10. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni osoby do wniesienia Asortymentu.
11. Za uszkodzenia Obiektu (np. uszkodzenie, zarysowanie ścian, podłóg) podczas odpowiada Wykonawca.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostawy w przypadku dostarczenia innego asortymentu niż zamówiony, dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem oraz dostarczenia artykułów w terminach nie uzgodnionych z Zamawiającym.
13. Dostarczony przez Wykonawcę towar, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, musi posiadać stosowne certyfikaty lub atesty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, co zobowiązany będzie okazać Zamawiającemu na jego żądanie.
14. Pracownik Zamawiającego odbierający dostarczone produkty musi mieć czas na sprawdzenie poprawności i zgodności dostawy z wymaganymi parametrami. Wykonawca odpowiada na niezgodności w całym okresie trwania umowy.
15. W przypadku ujawnienia wad jakościowych lub braków towaru, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych artykułów na wolne od wad lub uzupełnienia braków w terminie do 3 dni roboczych od ich zgłoszenia. Wszelkie koszty związane z realizacją reklamacji ponosi Wykonawca.

CPV: 39112000-0, 3910000-2

Dokument nr: ZP/KZ.241.11.2024.ZO

Składanie ofert:
Ofertę cenową z adnotacją:
,,DOSTAWA mebli gotowych dla MOPS w ramach projektu DUGNAD"
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Ul. M. Reja 2a, 47-224 Kędzierzyn-Koźle Sekretariat - pokój nr 214 (Sekretariat, II piętro)
w terminie do dnia 19.04.2024 roku do godz. 10:00.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej - skan podpisanych dokumentów lub w formie dokumentu podpisanego podpisem elektronicznym na adres: zp@mops-kkozle.pl.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do 25.04.2024 r.

Wymagania:
16. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru w przypadku braku zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
17. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
18. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19. Zamówienie nie może zostać udzielone Wykonawcy w stosunku do którego zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający wymaga, by każda oferta zawierała:
- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy - wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do niniejszej IWUZ, Zamawiający przekazuje wzór formularza w formacie pdf oraz excel (formularz może zostać wypełniony odręcznie lub elektronicznie jednak w każdym przypadku musi zostać podpisany przez Wykonawcę),
oraz
- projekt umowy - załącznik nr 2 - Wykonawca obowiązany jest wypełnić pola adresowe i dane firmy oraz wskazać osobę do kontaktu wraz z podaniem nr telefonu kontaktowego, adresu email,
- pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego - CEIDG, KRS itp.). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie
wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej lub za pomocą faksu.
5. Osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami
1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem. Zapytanie powinno wpłynąć do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu na składanie ofert. Na zapytania, które wpłynęły po tym terminie Zamawiający nie jest zobowiązany udzielić odpowiedzi.
Oferty składane drogą elektroniczna (skan) muszą być czytelne dla zamawiającego. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę ofert nieczytelnych. Potwierdzenie otrzymania oferty przez Zamawiającego oraz faktu, że jest ona czytelna należy do Wykonawcy.
2. Zamawiający dokona rozpatrzenia ofert niezwłocznie po upływie terminu w pkt. 6.1.
3. Oferty złożone po wskazanym w pkt 6.1 terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
7. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Na formularzu cenowo-ofertowym (załącznik nr 1 do IWUZ) należy przedstawić cenę brutto przedmiotu zamówienia. Należy zwrócić uwagę na parametry wyszczególnionego asortymentu podane przez Zamawiającego i odpowiednio dokonać ich wyceny.
2. Zamawiający nie dopuszcza żadnych zmian podanych przez Wykonawców cen jednostkowych brutto za dany asortyment w okresie obowiązywania umowy.
3. Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
4. Cena zawierać ma wszystkie koszty przedmiotu zamówienia.
8. Kryteria oceny ofert
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: CENA - 100 %.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która zawierać będzie najniższą cenę brutto za całość zamówienia oraz spełniającą i odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego. W przypadku złożenia w postępowaniu więcej niż jednej oferty z identyczną ceną, oferenci którzy złożyli takie oferty zostaną poproszeni o złożenie w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. W takim przypadku oferta dodatkowa zostanie odrzucona. Zamawiający dokonuje wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.
9. Informacja o rozliczeniach między zamawiającym i wykonawcą
Rozliczenie następować będzie po wykonaniu przedmiotu zamówienia na fakturze VAT, którą należy dostarczyć przy dostawie towaru.
10. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
1. O wyborze oferty cenowej Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym wykonawcą niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający przekazuje projekt umowy (załącznik nr 2 do nin. IWUZ), określający warunki wykonania
5. zamówienia. Zamawiający będzie żądał, aby umowa została zawarta i zrealizowana na warunkach określonych w tym projekcie.
6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują wykonawcom środki ochrony prawnej, określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych bez zastosowania obowiązujących w innych wypadkach, przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych.
12. Informacje dodatkowe
1. Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy w stosunku do którego nie zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, na każdym jego etapie bez podania przyczyny. Zamawiający w szczególności może unieważnić postępowanie w następujących sytuacjach:
-gdy nie złożono żadnej oferty,
-wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu,
-gdy wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie -zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, -postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
-jeżeli Zamawiający uzna, że oferta, którą musiałby wybrać jako najkorzystniejszą, nie gwarantuje uzyskania założonego efektu merytorycznego,
-jeśli Zamawiający uzna, że udzielenie zamówienia w bieżącym postępowaniu nie doprowadzi do realizacji jego celu,
-jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Zamawiający poprawi w złożonych ofertach:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
5. W przypadku braku, niekompletności dokumentów Zamawiający wezwie Wykonawców, do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia ww. oświadczeń lub do udzjelenia wyjaśnień, chyba że mimo jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzjelenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Przedmiot zamówienia będzie finansowany w ramach projektu ,,Dugnad w Kędzierzynie-Koźlu. Integracja mieszkańców oraz odbudowa relacji sąsiedzkich jako podstawa rozwoju lokalnego". Projekt współfinansowany w 85% ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021, Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021 oraz w 15% z budżetu państwa.
7. Kwota środków finansowych jaką zamierza przeznaczyć na zadanie to 53.064,07 zł (słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące sześćdziesiąt cztery zł 07/100).

Uwagi:
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2a, 47-224 Kędzierzyn-Koźle,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@mops-kkozle.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu realizacji umowy - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: osoby i podmioty uczestniczące w realizacji zlecenia oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), dalej ,,ustawa Pzp";
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 10 lat, Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w sprawach:
a) proceduralnych jest Marek Walczyk, tel. 77/483-59-49 wew. 220
b) merytorycznych jest Natalia Sławska, tel. 77/483-20-63 wew. 213

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.