dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie pomiarów elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Bankowa 12 40-007 Katowice powiat: Katowice 0323591334 dzp@us.edu.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 0323591334 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie pomiarów elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów elektrycznych niskiego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie i Cieszynie w zakresie: a) badania skuteczności szybkiego wyłączenia, (w zakresie ochrony przeciwporażeniowej), b) pomiarów rezystancji izolacji przewodów w obwodach 1 i 3 fazowych, c) badania wyłączników różnicowo - prądowych, d) badania instalacji odgromowych, e) badania oświetlenia ewakuacyjnego, f) badania oświetlenia na stanowiskach pracy g) badania wyłączników p.poż. w obiektach Uniwersytetu Śląskiego 2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2A do SWZ. 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomiarów elektrycznych średniego napięcia w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu, Chorzowie i Cieszynie w zakresie: a) badania skuteczności szybkiego wyłączenia, (w zakresie ochrony przeciwporażeniowej), b) pomiarów rezystancji izolacji przewodów w obwodach 1 i 3 fazowych, c) badania wyłączników różnicowo - prądowych, d) badania instalacji odgromowych, e) badania oświetlenia ewakuacyjnego, 2) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2B do SWZ. CPV: 71314100-3, 77314100-5,90910000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00286412, DZP.382.4.6.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania dzp.us.edu.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/us 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformy zakupowej o nazwie platformazakupowa.pl (zwanej dalej także: ,,platformą") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us.2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, zmiany treści SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty" oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 3) Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. PRM z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określił w SWZ niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na latformazakupowa.pl. 4)Rekomendacje. a) Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne Rozp.RM z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. 2247);b) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:.pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;c) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:- .zip -.7Z.d) Do formatów uznanych za powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif.bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie; e) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB,oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB; f) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PadES; g) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem odpisywanym; h) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO zostały określone w rozdziale XVI ust. 5 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00 Miejsce składania ofert: 1) Ofertę przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 68 ustawy Pzp, za pośrednictwem platformazakupowa.pl. 2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/us do upływu terminu składania ofert Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024