Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu ulic

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
61 64 77 214
oferty@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 61 64 77 214
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Nazwa postępowania.
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu (SOR) na skrzyżowaniu ulic Przybyszewskiego i
Marcelińskiej w Poznaniu.
4. Adres pod którym zamieszczony jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
www.zdm.poznan.pl - zamówienia publiczne
5. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie stałej organizacji ruchu (SOR) na
skrzyżowaniu ulic Przybyszewskiego i Marcelińskiej w Poznaniu zgodnie z załączoną
dokumentacją projektową.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zatwierdzić w MIR projekt tymczasowej
organizacji ruchu jeżeli taki jest wymagany z uwagi na charakter prac (w czasie realizacji
robót wykonawca zobowiązany jest do stosowania i utrzymania tymczasowego
oznakowania placu budowy oraz tymczasowej organizacji ruchu, a także demontażu
tymczasowego oznakowania po zakończeniu prac).
Wykonawca zobowiązany jest, niezależnie od zatwierdzonych projektów stałej i
tymczasowej organizacji ruchu, zamontować na każdym wlocie skrzyżowania tabliczki o
treści ,,Zmiana organizacji ruchu" (lub ,,Zmiana programu sygnalizacji"). Tabliczki
powinny być zamontowane na minimum tydzień przed dniem wprowadzenia nowej
organizacji ruchu. Do dnia wprowadzenia powinny być zaklejone paskiem taśmy, tak aby
była widoczna treść. Demontaż w/w tabliczek minimum po miesiącu od dnia
wprowadzenia stałej organizacji ruchu. Dokładna liczba tabliczek i ich lokalizacja musi
być uzgodniona z prowadzącym sprawę ze strony ZDM, uwzględniając specyfikę
konkretnej lokalizacji. Tabliczki należy traktować jako własność wykonawcy, po
miesiącu od wprowadzenia SOR wykonawca demontuje przedmiotowe tabliczki.
Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy zobowiązany
jest przedłożyć do zatwierdzenia przez Urząd Miasta Poznania Biuro Koordynacji i
Rewitalizacji Miasta Oddział Miejskiego Inżyniera Ruchu projekt tymczasowej
organizacji ruchu.
Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy zobowiązany
jest zorganizować wizję terenową w obszarze prac z udziałem przedstawiciela ZDM i
MIR w celu omówienia szczegółów realizacji zadania.
Wdrożenie organizacji ruchu należy realizować tak, aby cały czas podczas prac zachować
spójność pomiędzy oznakowaniem pionowym, poziomym, sygnalizacją świetlną,
istniejącą organizacją ruchu, tymczasową organizacją ruchu, wprowadzana organizacją
ruchu. Bezwzględnie wymagane jest zasłanianie / zaklejanie elementów organizacji
ruchu nieobowiązujących w danym okresie. Zamawiający oraz uprawione do tego organy
będą kontrolować spójność oznakowania drogowego w czasie realizacji. Wykonawca
będzie ponosił pełną odpowiedzialność za zdarzenia drogowe wynikające z niezgodności
w oznakowaniu w obszarze prowadzonych prac.
Wykonawca zobowiązany jest uporządkowania i odtworzenia terenu naruszonego w
trakcie prowadzonych robót,
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczenia drzew i krzewów, zarówno pni jak i terenu
wokół każdego z drzew. W zasięgu korony drzewa dopuszcza się tylko ręczne wykonanie
robót. Przycięcie korzeni możliwe jest jedynie w taki sposób, aby nie dopuścić do
zachwiania statyki drzewa (np. przez jednostronne podcinanie korzeni) pod warunkiem
natychmiastowego ich zabezpieczenia przez specjalistycznego wykonawcę.
Odpowiedzialność za zniszczenia drzewostanu ponosi Wykonawca.
Wykonawca przed przystąpieniem do robót jest zobowiązany do umieszczenia w obrębie
placu budowy tablic informacyjnych przedstawiających m.in. informację o
prowadzonych robotach oraz terminie ich prowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do
umieszczenia 2 tablic informacyjnych o wymiarach 70x100 cm plus kartka papieru A4 na
jednym słupku (po jednej na początku i końcu prowadzenia inwestycji, kartka ma być
wymienna, zalaminowana), zgodnie z ,,Wytycznymi dla Wykonawców" (dostępnymi na
stronie internetowej www.zdm.poznan.pl, (zakładka: ,,Zamówienia publiczne", dalej:
,,Wytyczne dla Wykonawców" - ,,Tablice informacyjne o inwestycjach, remontach i
utrudnieniach"
https://www.zdm.poznan.pl/pl/tablice-informacyjne-oinwestycjach-
remontach-i-utrudnieniach). Tablice należy mocować do podłoża w taki sposób, aby nie
niszczyć chodników, jezdni oraz zagospodarowanych terenów zieleni. Jeżeli nie ma
możliwości zamocowania słupka w pasie drogowym w miejscu nieutwardzonym to
tablice na słupkach należy ustawić na konstrukcjach przenośnych niezwiązanych z
gruntem. Tablice mogą być zabierane po zakończeniu prac w danym dniu, jeżeli ich
pozostawienie może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Lokalizacja tablic informacyjnych musi być uzgodniona i zatwierdzona pisemnie przez
Wydział Organizacji i Bezpieczeństwa Ruchu ZDM. Koszt wytworzenia, montażu i
utrzymania tablic informacyjnych nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest
zawarty w cenie kontraktowej.

Dokument nr: ZDM-RO.342.16.2024

Otwarcie ofert: 12. Data, godz. otwarcia ofert
Siedziba ZDM Poznań, Wilczak 17,
23 kwietnia 2024 roku, godz. 12:00

Składanie ofert:
10. Oferty należy złożyć:
W siedzibie Zamawiającego na ulicy Wilczak 17 w Poznaniu (sekretariat/biuro
podawcze/adres email oferty@zdm.poznan.pl).
Uwaga: Nie.
wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres
oferty@zdm.poznan.pl, z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy
wydziału lub/i numeru postępowania.
11. TERMIN SKŁADANIA ofert
Do dnia
23 kwietnia 2024 r. do godz. 8:00

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin wykonania.
Do 31 lipca 2023 roku.

Wymagania:
OGŁOSZENIE W POSTĘPOWANIU O WARTOŚCI DO 30 TYS. EURO
Rozliczenie demontowanych elementów metalowych musi być rozliczane zgodnie z
zapisami wzoru umowy.
Wykonawca udzieli na przedmiot umowy w zakresie:
- elementów sygnalizacji świetlnej minimum 24 - miesięcznej gwarancji,
- oznakowania poziomego cienkowarstwowego minimum 6 - miesięcznej gwarancji,
- oznakowania poziomego grubowarstwowego minimum 24 - miesięcznej gwarancji,
- oznakowania pionowego i UBR minimum 24 - miesięcznej gwarancji.
Załączony wzór
podwykonawców.
umowy
zawiera
zapisy
dotyczące
ochrony
płatności
dla
W załączeniu wymagania dotyczące urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
6. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
8. Warunki uczestnictwa.
Oferenci są związani ofertą przez okres 30 dni roboczych od terminu składania ofert.
Przy wyborze i ocenie ofert, Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny oferty,
które rozpatrywane będzie na podstawie wycenionego przez oferenta kosztorysu. Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
Zamawiający wymaga, aby oferent posiadał doświadczenie. Do oferty należy dołączyć
referencje z ostatnich 3 lat na wykonanie minimum jednego zadania związanego z
wdrażaniem organizacji ruchu w którego zakres wchodziło oznakowanie poziomie i
pionowe oraz sygnalizacja świetlna o wartości minimum 40 000 zł brutto. Brak referencji
związany będzie z odrzuceniem oferty.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał przez cały okres realizacji zadania
polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową w kwocie nie niższej niż 100 000,00
zł. Do oferty należy załączyć kopię polisy ubezpieczeniowej. Brak polisy związany
będzie z odrzuceniem oferty.
Oferent składając ofertę w postępowaniu akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik
do niniejszego ogłoszenia.
Wykonawca musi być przedsiębiorcą lub osobą prawną.
Wykonawca powinien podpisać umowę w terminie 14 dni od jego wyboru, pod rygorem
wybrania kolejnego oferenta.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia lub unieważnienia
postępowania bez podania przyczyny.
Kary umowne zgodnie z załączonym wzorem umowy.
9. Numer referencyjny nadany przez zamawiającego.
ZDM-RO.342.16.2024
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,RO Marcelińska SOR, NIE
OTWIERAĆ PRZED data / godzina".
Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w
różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie.
Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty,
oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty
do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert.
13. Osoba wprowadzająca zaproszenie do składania ofert.
Tomasz Krzyżaniak.

Kontakt:
3. Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu osoby do kontaktu.
Wydział Organizacji i Bezpieczeństwa Ruchu, Tomasz Krzyżaniak, telefon 61 64 77 214.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.