Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż, dostarczenie i montaż mebli konferencyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż, dostarczenie i montaż mebli konferencyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skarb Państwa - Rządowe Centrum Legislacji
ul. Krucza 36/ Wspólna 6
00-522 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia_wzp@rcl.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2.
Przedmiot zamówienia:
2.1. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:
Sprzedaż, dostarczenie i montaż mebli konferencyjnych
2.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie oraz montaż fabrycznie nowych,
nieregenerowanych, wolnych od wad, pełnowartościowych, w pierwszym gatunku,
nie noszących znamion użytkowania, wykonanych w taki sposób i z takich materiałów,
aby zapewniały długoletnią trwałość:
Część I - 10 sztuk stołów konferencyjnych (składanych)
Część II - 40 sztuk krzeseł konferencyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania
ofertowego.

Dokument nr: RCL.BDG.2711.35/2024, 10/2024

Składanie ofert:
17.
Miejsce i termin składania ofert:
7.1. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 23 kwietnia 2024 r. do godz.: 1000.
7.2. Zamawiający wymaga złożenia oferty wyłącznie w formie elektronicznej, przesyłając
ją na adres: zamowienia_wzp@rcl.gov.pl (należy dołączyć podpisany i zeskanowany
formularz oferty lub formularz oferty opatrzony podpisem elektronicznym
oraz pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 6 zapytania).

Miejsce i termin realizacji:
3.Miejsce wykonania zamówienia: DOSTAWA i montaż w siedzibie Zamawiającego -
ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa.
4.Terminy wykonania zamówienia lub czas trwania zamówienia:
Dla Części I i II - do 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
5.Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Dla Części I i II: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto
za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
6.
Dokumenty wymagane od Wykonawcy (zawartość oferty):
6.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty dla Części I lub/i Części II.
6.2. Dokumenty rejestrowe firmy (odpis KRS, wydruk CEiDG, PESEL właściciela
w wypadku działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący, jako Spółka cywilna
zobowiązani są dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, w której jednoznacznie
będzie wskazany sposób reprezentowania spółki).
6.3. W zakresie potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają określonym
wymaganiom należy przedłożyć: próbki, opisy lub fotografie oferowanych produktów
(Zamawiający dopuszcza dostarczenie/przesłanie katalogów producenta z zaznaczeniem
konkretnie oferowanych mebli/produktów).
7.3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną. Oferta musi być podpisana przez osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
10. Uwagi końcowe:
10.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia
bez podania przyczyny.
10.2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać,
pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana,
jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji ze wszystkimi
Wykonawcami.
10.4. Wykonawcom uczestniczącym w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu
odstąpienia przez Zamawiającego od zapytania albo jego unieważnienia.
10.5. Ocena zgodności oferty z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie
na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie wykonawca zawarł w swej
ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna, jak i merytoryczna zgodność oferty
z wymaganiami.
10.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.
10.7. W zapytaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
4na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1497 ze zm.). Ocena zaistnienia wyżej wymienionej podstawy wykluczenia
zostanie dokonana w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w załączniku nr 2
do zapytania ofertowe (Formularz oferty).
10.8. Niniejsze zapytanie nie stanowi zobowiązania Centrum do zawarcia umowy,
jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720).

Uwagi:
9.Informacja o przetwarzaniu przez Zamawiającego danych osobowych w celu
wyboru najkorzystniejszej oferty
W wykonaniu obowiązków informacyjnych wynikających z rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej jako ,,RODO", Rządowe
Centrum Legislacji uprzejmie informuje:
1.
W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe 10/2024, Rządowe Centrum Legislacji,
jako Zamawiający otrzymało od podmiotów zainteresowanych dostawą, oferty
zawierające w swej treści dane osób fizycznych, które złożyły oferty we własnym
imieniu, oraz osób reprezentujących oferenta (w szczególności imię, nazwisko,
stanowisko służbowe, miejsce zatrudnienia, dane zawarte w dokumentach
potwierdzających prowadzenie określonej działalności), a także osób wskazanych
do kontaktu w prowadzonym postępowaniu zmierzającym do wyboru
najkorzystniejszej oferty (imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr telefonu).
2.
Administratorem danych osobowych otrzymanych w okolicznościach wskazanych
w pkt 1 jest Rządowe Centrum Legislacji z siedzibą w Warszawie
przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6. Kontakt z Administratorem w sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych możliwy jest za pomocą:
o
podań składanych w formie papierowej w siedzibie urzędu albo listownie na
adres siedziby urzędu: ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00 - 522 Warszawa,
o
wiadomości e-mail wysyłanych na adres: kancelaria@rcl.gov.pl.
3.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych,
w tym związanych z korzystaniem z praw przysługujących osobie, której dane
dotyczą. Kontakt możliwy jest za pomocą:
o
podań składanych w formie papierowej w siedzibie urzędu albo listownie
na adres siedziby urzędu: ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00 - 522 Warszawa
(ze wskazaniem na kopercie: ,,Inspektor Ochrony Danych"),
o
wiadomości e-mail wysyłanych na adres: iod@rcl.gov.pl.
24.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Dane osób fizycznych, które złożyły oferty we własnym imieniu, będą
przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO -
przetwarzanie jest, bowiem niezbędne do rozpatrzenia ofert złożonych
przez oferentów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, a zatem następuje w celu
zawarcia umowy.
Dane osób reprezentujących oferenta, a także osób wskazanych przez oferenta,
jako osoby do kontaktu, będą przetwarzane przez Administratora na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest, bowiem niezbędne do realizacji
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
Należyte zabezpieczenie i ochrona tych interesów wymaga, aby dane osobowe
wskazane w pkt 1 były przetwarzane przez Administratora w celu rozpatrzenia
złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty, bieżącego kontaktu w toku
postępowania z osobami wyznaczonymi przez oferentów, oraz dochodzenia
ewentualnych roszczeń i obrony przed roszczeniami.
Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1, będą upoważnieni
pracownicy lub współpracownicy Administratora, a także uprawnione osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana
z prowadzonym postępowaniem ofertowym. Mogą nimi być także podmioty,
które realizują dla Administratora usługi z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa
danych, obsługi IT, rozliczania płatności lub obsługi prawnej.
Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych odbiorcy w państwie
trzecim lub organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania postępowania
ofertowego oraz następujący po nim okres wynikający z przepisów dotyczących
archiwizacji. Okres przechowywania danych osobowych może zostać
każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie
danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń
lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Po upływie okresu
przechowywania dane osobowe zostaną usunięte.
Administrator nie będzie wykorzystywał danych osobowych, o których mowa
w pkt 1, w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Na warunkach określonych w przepisach RODO przysługuje Pani/Panu:
o
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących oraz informacji o przetwarzaniu tych danych (w przypadku,
gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie Administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana/y
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania i ułatwienie wyszukania danych osobowych),
o
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych,
o
na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia Pani/Pana danych
osobowych - jednakże z istotnymi wyłączeniami określonymi
w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
3o
o
o
o
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych,
na podstawie art. 20 RODO prawo do otrzymania od Administratora
przetwarzanych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie
nadającym się do odczytu maszynowego danych osobowych
jej dotyczących, a także żądania przesłania tych danych bezpośrednio
innemu administratorowi - uprawnienie przysługuje osobom, których dane
przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
na podstawie art. 21 ust. 1 RODO prawo wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
sprzeciw może zostać wniesiony w dowolnym momencie; można go wnieść
wyłącznie z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane
dotyczą; wnoszący sprzeciw powinien precyzyjnie wskazać przyczyny
swojego żądania oraz wykazać ich związek ze szczególną sytuacją, w jakiej
się znajduje; przyczyny te powinny uzasadniać konieczność zaprzestania
przetwarzania danych wnoszącego sprzeciw; wniesienie sprzeciwu
powoduje, że Administrator nie będzie już mógł przetwarzać danych osoby,
która skorzystała z prawa sprzeciwu, chyba, że wykaże istnienie ważnych
prawnie uzasadnionych podstaw przetwarzania danych, nadrzędnych wobec
interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw
do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

Kontakt:
8.Osoba ze strony Zamawiającego wyznaczona do kontaktu:
Pani Dorota Pietrzak, e-mail: dpietrzak@rcl.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.