Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii,...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Radzanów
Radzanów 92A
26-807 Radzanów
powiat: białobrzeski
tel. 48 613 63 62 wew. 226
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radzanów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 613 63 62 we
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na realizację zadania:
,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w
dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji
wodnej posiadającego stosowne uprawnienia"
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego
w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnych,
dotyczącej naruszenia stosunków wodnych na działkach nr 346/3, 346/4 obręb
geodezyjny Smardzew na skutek wykopania na działce nr 343 zbiornika wodnego
w miejscowości Smardzew. W ramach opinii należy również zweryfikować czy
wykonanie zbiornika może mieć szkodliwy wpływ na grunty sąsiednie.
Opracowanie powinno określać:
a) Opis poprzedniego/pierwotnego stanu wody na gruncie przed zaistniałymi zmianami
wraz z jego graficznym przedstawieniem (w tym dokumentacją fotograficzną)
w obszarze przedmiotowych działek i terenu sąsiedniego, sporządzone w oparciu o
mapy archiwalne i informacje stron postępowania i świadków.
b) Opis obecnego stanu wody na gruncie po zmianach wraz z jego graficznym
przedstawieniem (w tym dokumentację fotograficzną) w obszarze przedmiotowych
działek i terenu sąsiedniego.
c) Porównanie stanu poprzedniego/pierwotnego i obecnego, opis zaistniałych zmian
z graficznym przedstawieniem różnic.
1d) Wskazanie, czy i kiedy na przedmiotowych działkach nastąpiła zmiana stanu wody na
gruncie, jeżeli tak to podanie na czym ona polega z określeniem jej rozmiaru,
z podaniem przyczyny zaistnienia oraz czy została ona wywołana dokonanymi
zmianami ukształtowania terenu przez właściciela działki o nr geod. 343 w Smardzewie,
czy też została wywołana innymi czynnikami, ze wskazaniem jakimi i przez kogo.
Wyszczególnienie konkretnych działań, które ingerują w ukształtowany w terenie
system zasobów wodnych, z określeniem jak one wpływają na jego zmianę.
e) Określenie, czy w wyniku działań w zakresie zmiany stanu wody na gruncie dochodzi
do szkodliwego wpływu na działki sąsiednie, czy z tego powodu dochodzi do ich
zalewania, podtapiania.
f) Pomiary sytuacyjno-wysokościowe wraz z niezbędnymi przekrojami, określenie
położenia działek o nr ewid. 346/3, 346/4 w Smardzewie, gm. Radzanów względem
działki sąsiedniej o nr ewid. 343 obręb Smardzew, gm. Radzanów oraz czy są one
położone wyżej, czy niżej, określić o ile.
g) Czy nastąpiła zmiana kierunku odpływu wód opadowych (jeżeli tak to z jakiej
przyczyny, czy z powodu dokonanych zmian).
h) Wpływ wód opadowych i roztopowych w najmniej korzystnym okresie roku na stan
wody na gruncie.
i) Podsumowanie zlecenia oraz wnioski konieczne do wydania decyzji administracyjnej
kończącej przedmiotowe postępowanie administracyjne w myśl art. 234 ustawy ,,Prawo
Wodne", które powinny być konkretne i w przypadku stwierdzenia, że zasadne jest
wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom powinny jednoznacznie określać jakie
urządzenia powinny zostać wykonane, o jakich parametrach technicznych,
a w przypadku jeżeli podsumowanie, zlecenia i wnioski będą wskazywały na
konieczność przywrócenia stanu poprzedniego to powinny wskazywać jednoznacznie
jaki był stan pierwotny na działce, która ma zostać przywrócona do stanu poprzedniego.
2. W celu realizacji zamówienia Zamawiający, przekaże Wykonawcy materiały dotyczące
prowadzonego postępowania, określając lokalizację działek, charakter sprawy, przebieg
postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań.
Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie na
własny koszt.
3. W trakcie przygotowywania ekspertyzy należy wziąć pod uwagę prawo stron
postępowania do zadawania pytań świadkom i biegłym oraz do czynnego udziału
w postępowaniu. W związku z powyższym czynności konieczne do wykonania (tj. wizja
lokalna) powinny być wykonane po uprzednim zawiadomieniu stron postępowania oraz
Wójta Gminy Radzanów.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Urzędu Gminy Radzanów opinie,
o których mowa wyżej w siedmiu egzemplarzach w wersji papierowej oraz w jednym
egzemplarzu w wersji elektronicznej.

Dokument nr: RŻL.6331.1.2024

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SK ŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie (zapieczętowanej w sposób gwarantujący
zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność) w sekretariacie
Urzędu Gminy w Radzanowie, Radzanów 92A w terminie do dnia 26.04.2024 r. do
godz. 9:00 z dopiskiem: ,,Wykonanie ekspertyzy i sporządzenie opinii
biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii, hydrogeologii, stosunków wodnych lub
melioracji wodnej posiadającego stosowne uprawnienia"

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 2 miesięcy od daty podpisania umowy
(w przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwią wykonanie usługi w terminie,
może on ulec zmianie za porozumieniem stron, na podstawie pisemnie sporządzonego
aneksu do umowy).

Wymagania:
2IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie;
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonywania zamówienia;
4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta składa się z wypełnionego formularza ofertowego i przedstawia cenę netto
i brutto realizacji zadania.
2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej z zachowaniem
czytelnej formy.
4. Formularz oferty oraz dokumenty sporządzone przez Oferenta muszą być podpisane
przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta.
5. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. Oferta podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji.
2. Dokument potwierdzający uprawnienia w zakresie hydrologii lub melioracji wodnych.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
Jako kryterium wyboru oferty przyjmuje się: cena 100% . Wybór nastąpi w oparciu o
cenę brutto.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
1. Zapytanie zamieszczono na stronie http://ugradzanow.bip.org.pl/ oraz na tablicy
ogłoszeń w tut. Urzędzie Gminy
2. Złożenie ofert nie jest wiążące dla Zamawiającego.
3. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych
roszczeń względem Gminy Radzanów z tytułu otrzymania niniejszego
zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Radzanów, Radzanów 92A;
26-807 Radzanów, tel./fax. 48 613 63 62, REGON 670223942, NIP 798 143 52 08, e-
mail: gmina@radzanow.pl;
2. Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Radzanów jest Pani Dominika Jankowicz,
e-mail: inspektor@cbi24.pl,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu, związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: ,,Wykonanie
ekspertyzy i sporządzenie opinii biegłego/specjalisty w dziedzinie hydrologii,
hydrogeologii, stosunków wodnych lub melioracji wodnej posiadającego stosowne
uprawnienia" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
b) upoważnieni pracownicy administratora;
c) współpracownicy kancelarii prawnych i osoby współpracujące z gminą,
d) instytucje upoważnione na mocy prawa zgodnie z ich kompetencjami i
uprawnieniami.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat.
6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów
związanych z udziałem w postępowaniu i udzieleniem zamówienia.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
4postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
X. OSOBA DO KONTAKTU
Magdalena Jagodzińska tel. 48 613-63-62 wew. 226

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.