Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
ul. 9-go Maja 95
98-100 Łask
powiat: łaski
Numer faksu: +48 261 554 709, tel. +48 261 555 934, fax. +48 261 554 709
32blt.infralot@ron.mil.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łask
Wadium: ---
Nr telefonu: Numer faksu: +48 261
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130 000 zł
,,NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
DO LOTNISKOWEGO SYSTEMU OŚWIETLENIA CALVERT"

3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych
do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT.
3.2. Ilość i typ zgodnie z formularzem cenowym załącznikiem nr 1 do zapytania
ofertowego.
3.3. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi
wypełnić kolumnę oferowany produkt równoważny w formularzu cenowym
- załącznik nr 1 oraz załączyć kartę charakterystyki produktu. W przypadku
nie wypełnienia kolumny lub nie załączenia karty charakterystyki oferta
zostanie odrzucona ze względu na brak możliwości zidentyfikowania
produktu.

CPV: 34968000-0.

Dokument nr: 32BLT-Infr-sil.2612.1.2024, 20/ZO/2024

Otwarcie ofert: 9.7. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz. 10:00.

Składanie ofert:
9. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert
9.1. Oferty należy do dnia 25.04.2024 r. do godz. 9:30 przesłać tylko
i wyłącznie na adres e-mail Zamawiającego podany w punkcie 1.2.
niniejszego zapytania ofertowego 32blt.infralot@ron.mil.pl.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 05.06.2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
2.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023,
poz. 1605) zwanej dalej ,,ustawą".
2.2. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności
i równego traktowania wykonawców oferujących wykonanie określonej
dostawy.
2.3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605) i wynosi poniżej 130 000 zł
netto.
2.4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych
do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT.
3.2. Ilość i typ zgodnie z formularzem cenowym załącznikiem nr 1 do zapytania
ofertowego.
3.3. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi
wypełnić kolumnę oferowany produkt równoważny w formularzu cenowym
- załącznik nr 1 oraz załączyć kartę charakterystyki produktu. W przypadku
nie wypełnienia kolumny lub nie załączenia karty charakterystyki oferta
zostanie odrzucona ze względu na brak możliwości zidentyfikowania
produktu.
5. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
5.1. Nie podlegają wykluczeniu:
5.1.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4 do zapytania.
5.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu
5.2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
5.2.1.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią
oświadczenie
o
posiadaniu
uprawnień
do wykonywania określonej działalności lub czynności - załączą
do oferty wypis z CEIDG RP lub KRS).
5.2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
5.2.2.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4.
5.2.3. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
5.2.3.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4.
5.2.4. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
5.2.4.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4.
Ocena spełniania warunków określonych w punkcie 5 zapytania nastąpi
na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa
w punkcie 6 zapytania na zasadzie spełnia - nie spełnia.
6. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
6.1. Oferta musi zawierać:
6.1.1. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru -
załącznik 1 do zapytania
6.1.2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru
- załącznik 2 do zapytania
6.1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu
warunków udziału w postepowaniu - załącznik nr 4 do zapytania;
6.1.4. oświadczenie sankcyjne - załącznik nr 5.
8. Opis sposobu przygotowywania ofert
8.1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
8.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.3. Oferta oraz wszystkie wymagane dokumenty dotyczące oferty powinny być
sporządzone w języku polskim.
8.4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8.5. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym lub
ręcznym, w sposób zrozumiały, pismem czytelnym.
8.6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem
osoby podpisującej ofertę.
8.7. Wskazane jest by pierwsza strona zawierała spis wszystkich dokumentów
- brak takiego spisu nie skutkuje odrzuceniem oferty.
8.8. Wykonawca winien załączyć do składanej oferty dokumenty i oświadczenia
wyszczególnione w punkcie 5 i 6 zapytania ofertowego.
8.9. Zamawiający umożliwia składanie ofert jedynie za pomocą poczty
elektronicznej, w tym wypadku przesłane dokumenty muszą być podpisane
i opatrzone pieczątką Wykonawcy oraz potwierdzone za zgodność (skan
oryginalnego dokumentu).
8.10. Ofertę przekazywaną pocztą elektroniczną (email):
8.10.1. w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta na dostawę materiałów
eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT"
nr sprawy 20/ZO/2024. Nie otwierać przed 25.04.2024 r. godz. 09:30"
8.10.2. Załączone dokumenty muszą być opatrzone podpisem Wykonawcy.
8.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające
z braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
8.12. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane
przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy.
8.13. W przypadku gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię
wymaganego dokumentu kopia winna być poświadczona za zgodność
z oryginałem, na każdej zapisanej stronie przez Wykonawcę lub inną osobę
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8.14. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert
8.15. Termin związania ofertą - 30 dni.
9.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części postepowania.
9.3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub
wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają
zachowania formy pisemnej.
9.4. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być wysłane na adres mailowy
Zamawiającego podany w punkcie 1.2. i dodatkowo opatrzone napisem
,,ZMIANA". Podobnie, w przypadku powiadomieniu o wycofaniu oferty
- opatrzone napisem ,,WYCOFANIE". Maile oznaczone w podany wyżej
sposób będą otwierane w pierwszej kolejności.
9.5. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian w jej treści
po upływie terminu składania ofert.
9.6. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia
ofert.
9.8. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
10.1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN
cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
10.2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez
Zamawiającego.
10.3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
10.4. Cena jednostkowa netto towaru to cena ustalona za jednostkę towaru,
którego ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu
przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
10.5. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty
podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
10.6. Stawka VAT w procentach (%) to stawka określona w ustawie z dnia
11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla poszczególnych towarów.
10.7. Wartość brutto towaru to wartość sprzedaży towaru wraz z kwotą podatku
VAT (suma wartości netto towaru i wartości podatku VAT).
10.8. Cena zadania to cena ustalona poprzez zsumowanie wartości brutto
poszczególnych towarów w zadaniu. Stanowi ona podstawę oceny
i porównania ofert.
10.9. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch
miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
10.10. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe
zaokrągla się do 1 grosza .
10.11. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić
w Formularzu cenowym (zał. Nr 1 do zapytania), Formularzu ofertowy
(zał. nr 2 do zapytania).
12. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców,
którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informacje
na stronie internetowej www.32blt.wp.mil.pl, podając nazwę (firmę), siedzibę
i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
14. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem
na części jak w Formularzu cenowym - załącznik nr 1 do zapytania.
14.1. Część I - dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu
oświetlenia CALVERT.
14.2. Część II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu
oświetlenia CALVERT.
15. Adres poczty elektronicznej
Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się pocztą elektroniczną
w sprawie wyjaśnień do zapytania ofertowego, wniosków oraz składania ofert.
Email: 32blt.infralot@ron.mil.pl
16. Inne informacje dotyczącego postępowania.
16.1. Postępowanie jest ważne, jeżeli wpłynie co najmniej jedna ważna oferta.
16.2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert, które
zostaną uznane za ważne według wymagań określonych w Zapytaniu
Ofertowym.
16.3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnień dotyczących treści
oferty lub uzupełnienia dokumentów na każdym etapie postępowania.
16.4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania (w całości
lub w części) na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn,
szczególnie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie mógł
przewidzieć w chwili ogłaszania zapytania ofertowego.
16.5. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w wyznaczonym przez
siebie terminie po przekazaniu Wykonawcom zawiadomienia o wyborze
oferty.
16.6. Jeżeli wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy zamawiający
może wybrać następnego Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza
spośród pozostałych.
16.7. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
16.8. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że
Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił
warunki takiej zmiany.

Uwagi:
11. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert
11.1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę
punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru
przedstawionego poniżej:
11.1.1. Kryterium cena oferty
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------- x 100 x 100% = ..... pkt.
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
11.2. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
11.3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen
wyższych
niż
zaoferowane
w
złożonych
ofertach.
17. Ochrona danych osobowych.
17.1. Informuję, że:
17.1.1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa
Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
17.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa
Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email:
p.rogala@ron.mil.pl.
17.1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na ,,dostawę materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego
systemu oświetlenia CALVERT" nr sprawy 20/ZO/2024 prowadzonego
w trybie zapytania ofertowego poniżej 130 000 zł netto.
17.1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp".
17.1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
17.1.6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
17.1.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
17.1.8. Uprawnienia udostępniającego dane osobowe:
17.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych;
17.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych
osobowych ;
17.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
17.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO.
17.1.9. Nie przysługuje:
17.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych;
17.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
17.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO

Kontakt:
7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. Zamawiający
i Wykonawcy przekazują faksem lub mailem.
7.1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się
z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest:
stanowisko:
Starszy Technik
imię i nazwisko: Piotr Rozwandowicz
tel.
+48 261 555 934
fax.
+48 261 554 709
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30
stanowisko:
Specjalista
imię i nazwisko: Marta Nowak
tel.
+48 261 555 934
fax.
+48 261 554 709
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30
7.2. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpłynięcia
ofert przekazywanych pocztą lub osobiście jest:
stanowisko:
Starszy Technik
imię i nazwisko: Piotr Rozwandowicz
tel.
+48 261 555 934
fax.
+48 261 554 709
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15.30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.