dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ul. 9-go Maja 95 98-100 Łask powiat: łaski Numer faksu: +48 261 554 709, tel. +48 261 555 934, fax. +48 261 554 709 32blt.infralot@ron.mil.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łask |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Numer faksu: +48 261 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130 000 zł ,,NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO LOTNISKOWEGO SYSTEMU OŚWIETLENIA CALVERT" 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT. 3.2. Ilość i typ zgodnie z formularzem cenowym załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego. 3.3. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi wypełnić kolumnę oferowany produkt równoważny w formularzu cenowym - załącznik nr 1 oraz załączyć kartę charakterystyki produktu. W przypadku nie wypełnienia kolumny lub nie załączenia karty charakterystyki oferta zostanie odrzucona ze względu na brak możliwości zidentyfikowania produktu. CPV: 34968000-0. Dokument nr: 32BLT-Infr-sil.2612.1.2024, 20/ZO/2024 Otwarcie ofert: 9.7. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz. 10:00. Składanie ofert: 9. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert 9.1. Oferty należy do dnia 25.04.2024 r. do godz. 9:30 przesłać tylko i wyłącznie na adres e-mail Zamawiającego podany w punkcie 1.2. niniejszego zapytania ofertowego 32blt.infralot@ron.mil.pl. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 05.06.2024 r. Wymagania: 2. Tryb udzielenia zamówienia 2.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605) zwanej dalej ,,ustawą". 2.2. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania wykonawców oferujących wykonanie określonej dostawy. 2.3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605) i wynosi poniżej 130 000 zł netto. 2.4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT. 3.2. Ilość i typ zgodnie z formularzem cenowym załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego. 3.3. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi wypełnić kolumnę oferowany produkt równoważny w formularzu cenowym - załącznik nr 1 oraz załączyć kartę charakterystyki produktu. W przypadku nie wypełnienia kolumny lub nie załączenia karty charakterystyki oferta zostanie odrzucona ze względu na brak możliwości zidentyfikowania produktu. 5. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1. Nie podlegają wykluczeniu: 5.1.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4 do zapytania. 5.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu 5.2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym 5.2.1.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy przedstawią oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - załączą do oferty wypis z CEIDG RP lub KRS). 5.2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. 5.2.2.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4. 5.2.3. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 5.2.3.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4. 5.2.4. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej: 5.2.4.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy przedstawią oświadczenie - załącznik nr 4. Ocena spełniania warunków określonych w punkcie 5 zapytania nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa w punkcie 6 zapytania na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 6.1. Oferta musi zawierać: 6.1.1. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1 do zapytania 6.1.2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2 do zapytania 6.1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postepowaniu - załącznik nr 4 do zapytania; 6.1.4. oświadczenie sankcyjne - załącznik nr 5. 8. Opis sposobu przygotowywania ofert 8.1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 8.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 8.3. Oferta oraz wszystkie wymagane dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim. 8.4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 8.5. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym lub ręcznym, w sposób zrozumiały, pismem czytelnym. 8.6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 8.7. Wskazane jest by pierwsza strona zawierała spis wszystkich dokumentów - brak takiego spisu nie skutkuje odrzuceniem oferty. 8.8. Wykonawca winien załączyć do składanej oferty dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w punkcie 5 i 6 zapytania ofertowego. 8.9. Zamawiający umożliwia składanie ofert jedynie za pomocą poczty elektronicznej, w tym wypadku przesłane dokumenty muszą być podpisane i opatrzone pieczątką Wykonawcy oraz potwierdzone za zgodność (skan oryginalnego dokumentu). 8.10. Ofertę przekazywaną pocztą elektroniczną (email): 8.10.1. w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta na dostawę materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT" nr sprawy 20/ZO/2024. Nie otwierać przed 25.04.2024 r. godz. 09:30" 8.10.2. Załączone dokumenty muszą być opatrzone podpisem Wykonawcy. 8.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 8.12. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8.13. W przypadku gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię wymaganego dokumentu kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8.14. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert 8.15. Termin związania ofertą - 30 dni. 9.2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części postepowania. 9.3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 9.4. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być wysłane na adres mailowy Zamawiającego podany w punkcie 1.2. i dodatkowo opatrzone napisem ,,ZMIANA". Podobnie, w przypadku powiadomieniu o wycofaniu oferty - opatrzone napisem ,,WYCOFANIE". Maile oznaczone w podany wyżej sposób będą otwierane w pierwszej kolejności. 9.5. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian w jej treści po upływie terminu składania ofert. 9.6. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert. 9.8. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu. 10. Opis sposobu obliczenia ceny 10.1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. 10.2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 10.3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. 10.4. Cena jednostkowa netto towaru to cena ustalona za jednostkę towaru, którego ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT). 10.5. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru). 10.6. Stawka VAT w procentach (%) to stawka określona w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla poszczególnych towarów. 10.7. Wartość brutto towaru to wartość sprzedaży towaru wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto towaru i wartości podatku VAT). 10.8. Cena zadania to cena ustalona poprzez zsumowanie wartości brutto poszczególnych towarów w zadaniu. Stanowi ona podstawę oceny i porównania ofert. 10.9. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny. 10.10. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza . 10.11. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu cenowym (zał. Nr 1 do zapytania), Formularzu ofertowy (zał. nr 2 do zapytania). 12. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz zamieści informacje na stronie internetowej www.32blt.wp.mil.pl, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór umowy Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 14. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z podziałem na części jak w Formularzu cenowym - załącznik nr 1 do zapytania. 14.1. Część I - dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT. 14.2. Część II - dostawa materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT. 15. Adres poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się pocztą elektroniczną w sprawie wyjaśnień do zapytania ofertowego, wniosków oraz składania ofert. Email: 32blt.infralot@ron.mil.pl 16. Inne informacje dotyczącego postępowania. 16.1. Postępowanie jest ważne, jeżeli wpłynie co najmniej jedna ważna oferta. 16.2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert, które zostaną uznane za ważne według wymagań określonych w Zapytaniu Ofertowym. 16.3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnień dotyczących treści oferty lub uzupełnienia dokumentów na każdym etapie postępowania. 16.4. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania (w całości lub w części) na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn, szczególnie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili ogłaszania zapytania ofertowego. 16.5. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w wyznaczonym przez siebie terminie po przekazaniu Wykonawcom zawiadomienia o wyborze oferty. 16.6. Jeżeli wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy zamawiający może wybrać następnego Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza spośród pozostałych. 16.7. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 16.8. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił warunki takiej zmiany. Uwagi: 11. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert 11.1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego poniżej: 11.1.1. Kryterium cena oferty cena oferowana minimalna brutto Cena = --------------------------------------------- x 100 x 100% = ..... pkt. cena badanej oferty brutto Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. 11.2. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych. 11.3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 17. Ochrona danych osobowych. 17.1. Informuję, że: 17.1.1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95. 17.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl. 17.1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,dostawę materiałów eksploatacyjnych do lotniskowego systemu oświetlenia CALVERT" nr sprawy 20/ZO/2024 prowadzonego w trybie zapytania ofertowego poniżej 130 000 zł netto. 17.1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605), dalej ,,ustawa Pzp". 17.1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 17.1.6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 17.1.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 17.1.8. Uprawnienia udostępniającego dane osobowe: 17.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; 17.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ; 17.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; 17.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 17.1.9. Nie przysługuje: 17.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 17.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 17.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Kontakt: 7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub mailem. 7.1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest: stanowisko: Starszy Technik imię i nazwisko: Piotr Rozwandowicz tel. +48 261 555 934 fax. +48 261 554 709 uwagi: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 stanowisko: Specjalista imię i nazwisko: Marta Nowak tel. +48 261 555 934 fax. +48 261 554 709 uwagi: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 7.2. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpłynięcia ofert przekazywanych pocztą lub osobiście jest: stanowisko: Starszy Technik imię i nazwisko: Piotr Rozwandowicz tel. +48 261 555 934 fax. +48 261 554 709 uwagi: od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15.30 |
© eurobudowa.pl 2004-2024