Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

NAPRAWA ORRYNNOWANIA DACHOWEGO

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

NAPRAWA ORRYNNOWANIA DACHOWEGO

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Animex Foods sp. z o.o
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
powiat: Warszawa
Telefon: 22 334 59 00, 698 608 819
maciej.olejniczak@animex.pl
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,82f21c137b579a6570269b757f37ae81.html
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 22 334 59 0
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
NAPRAWA ORRYNNOWANIA DACHOWEGO Szamotuły 64-500
Szanowni Państwo,
Grupa Animex Foods/Agri Plus zaprasza do składania ofert.

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi uszkodzonego orynnowania na dachu Wytwórni Pasz w Szamotułach.
W ramach zlecenia wykonane prace związane z remontem dachu mają obejmować między innymi:

zapewnienie kierownika prac obiektowych,

zakup materiałów,

wymiana uszkodzonego orynnowania (około 120mb),

wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich,

wymiana koszy,

wywóz powstałych odpadów.
Produkty
Produkt Indeks/Nr produktu Ilość Jednostka miary
1. Budynek produkcyjny - część środkowa 1 komplet
2. Budynek produkcyjny - część zasiekowa 1 komplet

Dokument nr: Z209/8427/1/aktualizacja1

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,szczegolyZapytaniaOfertowe,82f21c137b579a6570269b757f37ae81.html

Data rozpoczęcia: 2024-04-17 12:30:00 Data zakończenia: 2024-04-23 12:00:00 Termin zadawania pytań (do kiedy?): 2024-04-22 15:00:00

Wymagania:
Wymagania:

ubezpieczenie wykonawcy na czas realizacji zleconych prac,

aktualne szkolenia BHP, praca na wysokości,

przygotowanie harmonogramu realizacji prac, który będzie określał termin rozpoczęcia i zakończenia.

Przedstawione oferty cenowe mają być w oparciu o wizje lokalną w wytwórni oraz przeprowadzoną rozmowę z przedstawicielem zakładu.
Do złożenia ofert proszę zaprosić firmy profesjonalne dysponujące odpowiednim sprzętem do prowadzenia tego typu prac.

Powierzchnie dachów:

Budynek produkcyjny - część środkowa

Budynek produkcyjny - część zasiekowa

W załączonych wytycznych (pdf):

Rys. 1 Zgnite orynnowanie
2. Warunki wymagane od oferenta:
2.1 . zawarcie umowy w formie pisemnej lub elektronicznej (wymagany kwalifikowany podpis elektroniczny).
2.2. przypadku konieczności przekazania dokumentacji projektowej lub innych poufnych informacji, do złożenia oferty wymagane jest podpisanie umowy o poufności. Jeśli nasze firmy nie mają podpisanej umowy o poufności proszę o kontakt na adres mailowy: maciej.olejniczak@animex.pl
2.3. forma przesyłania faktur: e-faktura
3. Termin składania i warunki formalne oferty:
3.1. oferty należy składać w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, wyłącznie z wykorzystaniem platformy zakupowej.
3.2. oferta powinna nadto zawierać:
3.2.1. kosztorys (koszty poszczególnych urządzeń, opcji, dostawy, montażu oraz uruchomienia, szkolenia, i innych kosztów niezbędnych do poniesienia)
3.2.2. warunki i termin płatności - w przypadku zaliczki (nie więcej niż 30 %) przedłożenie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej (draft w załączeniu do akceptacji)
3.2.3. termin realizacji
3.2.4. minimalny okres gwarancji: 24 miesiące
3.2.5. informacje dotyczące warunków serwisowych zarówno w okresie obowiązywania gwarancji jak również po jej wygaśnięciu. Jeżeli jest takie rozróżnienie to także z podziałem na godziny pracy lub też dzień powszedni/świąteczny, koszt roboczogodziny i koszt dojazdu
3.2.6. czas reakcji serwisowej rozumiany jako czas liczony od momentu formalnego zgłoszenia usterki do momentu pojawienia się pracownika serwisu przy urządzeniu (nie dotyczy pomocy online)
3.2.7. przegląd/konserwacja - ile razy w ciągu trwania gwarancji i po jej upływie, koszt 1 przeglądu (jeśli wymagane)
3.3. oferty odbiegające od wymogów opisanych może stanowić podstawę do odrzucenia oferty przez Zamawiającego.
4. Przebieg postępowania:
4.1. Zamawiający dopuszcza w ramach postępowania podjęcie negocjacji handlowych mających na celu ustalenie wszystkich postanowień docelowej umowy. Zaproszenie do negocjacji nie oznacza wyboru oferty przez Zamawiającego.
4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
4.2.1. zmiany zakresu postępowania zakupowego oraz sposobu jego prowadzenia
4.2.2. swobodnego wyboru oferty
4.2.3. selektywnego wyboru dostawcy
4.2.4. odmowy podjęcia negocjacji w toku postępowania zakupowego
4.2.5. odrzucenia którejkolwiek z ofert, rezygnacji i zamknięcia postępowania lub odrzucenia wszystkich ofert, w dowolnym czasie na każdym etapie postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec oferentów, jak i bez podania przyczyny.

5. Postanowienia końcowe:
5.1. Złożenie oferty handlowej jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez oferenta treści niniejszego zaproszenia do składania ofert oraz treści Regulaminu Platformy Zakupowej, znajdującego się pod adresem:
https://grupasmithfield.logintrade.net/portal,regulamin.html
5.2. Grupa Animex Foods / Agri Plus zastrzega, że rozpatrywane będą tylko kompletne oferty spełniające wszystkie wymagania ujęte w niniejszym zapytaniu ofertowym.

Wszelkie pytania proszę kierować za pomocą platformy Logintrade.
Waluta:
PLN
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):

1. Termin płatności: 30 dni

2. Koszt transportu: po stronie dostawcy

3. Odbyta wizja lokalna

4. Oferta w pełni zgodna z wytycznymi

5. Miejsce dostawy: Szamotuły

6. Aktualna polisa OC - wartość nie mniejsza niż wartość kontraktu

Dodatkowe warunki formalne:
Dodatkowe pytania do oferty:
------

Uwagi:
1. Proszę o informację nt oczekiwanych warunków płatności (zaliczka, wg harmonogramu, jednorazowa)
------

Lista firm na rzecz których realizowany jest zakup:

1. Agri Plus Sp. z o.o. Oddział Paszowy w Poznaniu

Uwaga:

Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.

Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.

Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.

Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.

Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.

Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
NIP: 5272698951
Kupiec prowadzący: Olejniczak, Maciej
telefon stacjonarny: -
telefon komórkowy: -
Osoba kontaktowa w sprawach merytorycznych:
Osoby do kontaktu:

Rafał Akacki 698 608 819

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.