Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1215z dziś
7188z ostatnich 7 dni
24755z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Rynek 18B
38-200 Jasło
powiat: jasielski
zampubl_jaslo@zus.pl
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=65836785
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA foteli biurowych
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określają:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
DOSTAWA i montaż regałów stacjonarnych
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określają:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
DOSTAWA i montaż stołu serwisowego
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określają:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

CPV: 39130000-2, 39111100-4,39113100-8,39150000-8, 39131100-0, 39151200-7

Dokument nr: 2024/BZP 00288977, 130000/271/4/2023-ZAP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowaniepostepowanie=65836785
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, dostępną pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Platformę zakupową, umożliwiającą obsługę procesu
udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Do korzystania z Platformy zakupowej
przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i
podpisu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-
Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta
Wykonawcy dla Wykonawców, pod
adresem: https://portal.smartpzp.pl/zus.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych na Platformie zakupowej
jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Platformy zakupowej na witrynie
internetowej przy zakładaniu profilu
Wykonawcy. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy
przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Platformy
zakupowej, polegające na
doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej.
W sytuacji awarii Platformy zakupowej lub niedostępności Platformy zakupowej, uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i
Zamawiającego poprzez Platformę zakupową, Zamawiający dopuszcza
komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zampubl_jaslo@zus.pl (nie dotyczy składania ofert). Oferty składa się
wyłącznie poprzez Platformę zakupową.
Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej wynosi 100 MB. Za pośrednictwem
Platformy zakupowej można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele
pojedynczych plików.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.
Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze Platformy zakupowej. Aktualna
data i godz., zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy zakupowej.
Informacje na temat kodowania i czasu przekazania i odbioru danych:
-Oferta złożona przez Wykonawcę na Platformie zakupowej, nie jest widoczna dla Zamawiającego, ponieważ widnieje w Platformie
zakupowej jako zaszyfrowana. Możliwość otwarcia oferty dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego, po upływie
terminu składania ofert.
-Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), znajdującą się na potwierdzeniu złożenia oferty.
Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale 1,
4 i 6 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zapisy zawarte są w pkt 12 SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=65836785
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowaniepostepowanie=65836785

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.