dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Fundacja Zarządzania i Innowacji Lotnicza 3/14 20-322 Lublin powiat: Lublin 602278480 mrokoszewski.imtel@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188900 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 602278480 |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-2447/24 - Rozwój i poprawa odporności Fundacji Zarządzania i Innowacji Część 1 Rozwój i poprawa odporności Fundacji Zarządzania i Innowacji Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. "Rozwój i poprawa odporności Fundacji Zarządzania i Innowacji" programu ,,Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej" na lata 2022-2025, tj.: a. Piec konwekcyjno-parowy (w ilości: 2 sztuki) b. Mikser planetarny (w ilości: 2 sztuki) c. Wózek do transportu pojemników (w ilości: 3 sztuki) d. Blachy wypiekowe (w ilości: 40 sztuk) e. Stół z basenem jednokomorowym (w ilości: 1 sztuka) f. Stół gastronomiczny (w ilości: 1 sztuka) g. Stół gastronomiczny jezdny (w ilości: 1 sztuka) Szczegóły dotyczące niniejszego przedmiotu zamówienia zawarte są w dokumencie pn. "Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr 1/2447/2024/KPO". Okres gwarancji 24 miesiące CPV: 39310000-8, 39312000-2, 42000000-6, 42215000-6, 42340000-1 Dokument nr: 2024-65868-188900, 1/2447/2024/KPO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-05-07 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-05 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubelskie Powiat lubelski Gmina Wólka Miejscowość Bystrzyca Wymagania: Zamówienia uzupełniające nie dotyczy Warunki zmiany umowy Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do Umowy w następującym zakresie i przypadkach: 1. W przypadku zmiany wartości Umowy, tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia; 2. W przypadku rozwiązania Umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana Umowa o dofinansowanie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą. 3. Zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Przedsięwzięcia okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania Przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Przedsięwzięcia. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację Umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty Przedsięwzięcia a zmiana będzie wprowadzona dla dobra Przedsięwzięcia. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron Umowy. 5. Wystąpienia siły wyższej, w tym m.in. opóźnień występujących na skutek pandemii epidemii, wojny, wypowiedzianych lub niewypowiedzianych działań wojennych, klęsk żywiołowych, strajków. 6. Pozostałe zmiany: a) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie Przedsięwzięcia lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. b) konieczność zrealizowania Przedsięwzięcia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedsięwzięcia; c) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji Umowy). 7. Zmiany postanowień zawartej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca jest uprawniony do prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia. Szczegóły dotyczące spełnienia niemniejszego warunku zostały określone w w Zapytaniu ofertowym nr 1/2447/2024/KPO oraz w Załączniku nr 2 ,,Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia". Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Przedmiotu zamówienia. Szczegóły dotyczące spełnienia niniejszego warunku jest określona w Zapytaniu Ofertowym, w szczególności w Załączniku nr 2 ,,Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia" do Zapytania ofertowego nr 1/2447/2024/KPO z dnia 30.04.2024 r. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego, nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne (brak zaległości wobec Skarbu Państwa z tytułu podatków oraz zaległości wobec ZUS). Szczegóły dotyczące spełnienia niniejszego warunku znajdują się Załączniku nr 1 ,,Formularz oferty" do Zapytania ofertowego nr 1/2447/2024/KPO z dnia 30.04.2024r. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wykonawca jest zobligowany przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wpis do CEIDG/KRS. 2. Oświadczenie Oferenta dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art.14 RODO. 3. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie Danych Osobowych. 4. Oświadczenie Oferenta o niepodleganiu Sankcjom. 5. Oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych i osobowych Szczegóły spełnienia ww. warunków zostały określone w Zapytaniu ofertowym. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-30 Data ostatniej zmiany 2024-04-30 14:30:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium cenowe stanowi 80% wagi oceny ofert. Szczegóły spełnienia niniejszego kryterium zostały określone w Zapytaniu ofertowym nr 1/2447/2024/KPO z dnia 30.04.2024r. Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 20% wagi oceny ofert. Szczegóły spełnienia niniejszego kryterium zostały określone w Zapytaniu ofertowym nr 1/2447/2024/KPO z dnia 30.04.2024r. Kontakt: Osoby do kontaktu Marcin Rokoszewski tel.: 602278480 e-mail: mrokoszewski.imtel@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024