Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa dywanów wełnianych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa dywanów wełnianych

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
Fabryczna 15
53-609 Wrocław
powiat: Wrocław
Telefon: 71 365 03 46, T: +48 798 855 799, 517590851
n.mitar@postepowania.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 71 365 03 4
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wrocławski Zespół Żłobków we Wrocławiu przy Ul. Fabrycznej 15

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT

na dostawę 6 sztuk dywanów wełnianych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk dywanów wełnianych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków:
1) Żłobek Nr 12 Ul. Jugosłowiańska 85, 51-112 Wrocław - 2 sztuki.
2) Żłobek Nr 15 Ul. Łukowa 37 ,54-034 Wrocław- 4 sztuki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do Zaproszenia do złożenia ofert - Formularzu asortymentowo - cenowym.

Dokument nr: WZZ.DZP.241.41.1.2024.E.D., ZP/WZŻ/2024/41

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 24.04.2024 r. o godz. 10.05

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiący załącznik do niniejszego Zaproszenia
wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami ( rozdział II zaproszenia)
przy użyciu Asystenta postępowania
Postępowania przetargowe 2024
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania

do dnia 24.04.2024 r. do godz. 10.00 na:
,, DOSTAWA 6 sztuk dywanów wełnianych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu
Żłobków Znak sprawy: ZP/WZŻ/2024/41. ,,

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji 3 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
3. Warunki realizacji zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do Zaproszenia Projekcie umowy:
1) O gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić kierownika żłobka lub osoby upoważnione e-mailem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własne ryzyko do miejsc wskazanych w ust 1.
3) Wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w godz.ch od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku.
4) Dopuszczalne jest prowadzenie dostaw w innym czasie jednak wymaga to zgody kierownika żłobka lub osoby upoważnionej.
4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania- strony prowadzonego
postępowania (dla Wykonawców) zawiera załącznik nr 4 do zaproszenia.

6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Atestu Higienicznego wydanego przez PZH
- Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego lub dokumentu równoważnego.
7. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu trudnozapalności wydanego przez
Instytut Inżynierii Materiałów Włókienniczych lub dokumentu równoważnego.

II. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia;
2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo - cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia;
3. Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny - Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego lub dokument równoważny;
4. Certyfikat trudnopalności wydany przez Instytut Inżynierii Materiałów Włókienniczych lub dokument równoważny;
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia oferty;

6. O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. wobec którego nie zachodzi, co najmniej jedna z przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składający Ofertę składa jednocześnie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, które jest zawarte w treści Formularza oferty (Załącznik nr 1 do Zaproszenia Formularz oferty pkt. 6).
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów.

III. KRYTERIA OCENY OFERT:
Cena oferty - 100% (100 pkt)

1. Cena oferty
1) przyjmuje się, że max ilość punktów, tj. 100 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną,
2) ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
IV. ZŁOŻENIE OFERTY:
1. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie skanu z odręcznym podpisem.
2. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona
do reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest
nieczytelny w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty).
3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej
(strona prowadzonego postępowania).
4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi
załącznik nr 4 do Zaproszenia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania
zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania
na stronie www.postepowania.pl.
V. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie- Asystent Postępowania informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami;
3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert.
3. Do niniejszego Zaproszenia nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.1. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

Uwagi:
VI. KLAUZULA RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 49.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

7. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (1);
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych;
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych;
4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO.
() Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
(2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

() Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy.
(2) Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy o kontakt
z wsparciem merytorycznym: https://postepowania.pl/kontakt/
pod nr telefonu 517590851 l.strzezynski@postepowania.pl
oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799,
n.mitar@postepowania.pl) gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.