Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd sezonowy, konserwacja i naprawy awaryjne klimatyzatorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd sezonowy, konserwacja i naprawy awaryjne klimatyzatorów

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Joannitów 13
50-525 Wrocław
powiat: Wrocław
monika.stepinska-klaczek@plk-sa.pl
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/29810/details
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Przegląd sezonowy, konserwacja i naprawy awaryjne klimatyzatorów zamontowanych w budynkach usytuowanych na obszarze działania PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych we Wrocławiu."
Opis zamówienia:
I. Ogólne informacje o przedmiocie zamówienia
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
"Przegląd sezonowy, konserwacja i naprawy awaryjne klimatyzatorów zamontowanych w budynkach usytuowanych na obszarze działania PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych we Wrocławiu."
1). czyszczenie filtrów jednostki wewnętrznej oraz czyszczenie lameli parownika i skraplacza,
2). dezynfekcja parownika i skraplacza,
3). sprawdzenie szczelności połączeń układu freonowego oraz połączeń elektrycznych
4). pomiar parametrów chłodniczych - temperatur i ciśnień,
5). sprawdzenie układu odprowadzenia kondensatu pod względem szczelności i drożności oraz przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne,
6). sprawdzenie działania urządzeń sterujących,
7). kosmetyka obudowy jednostki wewnętrznej i zewnętrznej,
8). naprawa uszkodzonych systemów chłodzących
W przypadku przeglądu sezonowego i konserwacji Wykonawca zapewnia materiały potrzebnego do wykonania usługi.
Materiały, w tym czynnik chłodniczy, niezbędne do przeprowadzenia przeglądu sezonowego i konserwacji są dostarczane przez Wykonawcę a koszty winny być ujęte w kosztach przeglądu i konserwacji sezonowej.
W przypadku awarii Wykonawca dostarcza materiały i części zamienne niezbędne do usunięcia awarii/naprawy, koszt materiałów i części zamiennych pokrywa Zamawiający, usługa naprawy jest wliczona w koszt podstawowy zamówienia .
W powyższym przypadku należy sporządzić komisyjnie protokół awaryjny, w którym zostanie przedstawione zapotrzebowanie na zakup materiałów i części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii a następnie konieczne jest zaakceptowanie kosztów przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia dotyczy przeglądów sezonowych w latach 2024 i 2025
a)
przegląd wiosenny wszystkich klimatyzatorów będących przedmiotem umowy zakończenie prac do dnia 15 maja,
b)
przegląd jesienny wszystkich klimatyzatorów będących przedmiotem umowy - zakończenie prac do dnia 15 listopada.
Przegląd każdego klimatyzatora zostanie potwierdzony odpowiednim protokołem przeglądu.
Awaryjne naprawy klimatyzatorów winny być wykonane do 7 dni roboczych od daty zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego.
II. Warunki przedmiotowe
1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów, konserwacji i naprawy awaryjnej klimatyzatorów (certyfikat F-gazy)
2. Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia powinna obejmować komplet czynności i kosztów z nim związanych, wyjątkiem są materiały i części zamienne do napraw awaryjnych, które będą wyceniane przez Wykonawcę przy sporządzaniu protokołu awaryjnego i winny być zaakceptowane przez Zamawiającego.
3. Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych dla dokonania właściwej wyceny oferty. Kosz wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Aby dokonać wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym: Anna.Brys-Correia@plk-sa.pl
4. Przed przystąpieniem do wykonania prac Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zezwolenie /przepustkę na prawo wstępu na teren kolejowy w PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych we Wrocławiu Ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław.
5. Usługa będzie wykonywana przez Wykonawcę przy użyciu własnych środków transportu, narzędzi, odzieży roboczej i materiałów niezbędnych do wykonania usługi.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywanych czynności w lokalizacjach objętych niniejszą umową, w tym sprawowanie kontroli nad zasadności przebywania na terenie obiektu osób poza godz.mi pracy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich szkód powstałych podczas realizacji umowy na własny koszt. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren z chwila jego przejęcia.
8. W przypadku stwierdzenia wad świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności jej usunięcia następnego dnia roboczego po zgłoszeniu wady przez Zamawiającego. Zgłoszenie wady będzie następować w formie telefonicznej lub/i mailowej.
9. Wykonawca odpowiada za pełne zabezpieczenie warunków BHP, ochrony środowiska i p-poż przy wykonywaniu usług objętych umową, zapewnienia bezpiecznych warunków pracy zarówno swoim pracownikom jak i ruchowi kolejowemu prowadzonemu na czynnych torach, wyposażenia pracowników w kamizelki ostrzegawcze.
10. Miejsce realizacji zamówienia
Wykaz obiektów został określony w załączniku nr 1 do OPZ.
11. Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji umowy: 24 miesiące od dnia podpisania umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do OPZ.
12. Parametry świadczonych usług
Zamawiający oczekuje, iż przedmiotowe usługi zostaną wykonane w sposób rzetelny, terminowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.
13. Sposób płatności:
a) Faktury wystawiane będą na PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.; Ul. Targowa 74; 03-734 Warszawa; Zakład Linii Kolejowych we Wrocławiu; Ul. Joannitów 13; 50-525 Wrocław i wysyłane niezwłocznie na adres PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrala Biuro Rachunkowości Ul. Targowa 74, 03-734 Warszawa w kopercie oznaczonej dopiskiem ,,FAKTURA" lub na adres e-mail: e-faktura@plk-sa.pl w przypadku wyrażenia zgody przez PKP PLK S.A. w formie pisemnego ,,Oświadczenia" na przyjmowanie faktur za pośrednictwem poczty elektronicznej.
b) W treści faktur należy wskazać numer Umowy oraz numer zamówienia wystawionego przez Zamawiającego.
c) Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru częściowego lub końcowego, potwierdzający wykonanie usług, niezawierający żadnych uwag lub zaleceń.
d) Zapłata Wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na prawidłowo wystawionej fakturze w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej dostarczenia Zamawiającemu.
14. Kary umowne
W przypadku niewykonania w terminie lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony do żądania od Wykonawcy kar umownych określonych w Umowie zawartej na niniejszy przedmiot zamówienia.
15. Prawo opcji
Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo rozszerzenia zakresu zamówienia o dodatkowe usługi , uwzględniające dodatkowe, bieżące potrzeby Zamawiającego (dalej: "Prawo opcji"). Prawo opcji (do 30% wartości podstawowej zamówienia) może być wykonane przez Wykonawcę do dnia obowiązywania umowy.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej
17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
18. Podwykonawcy
Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie podwykonawcom realizacji zamówienia.
19. Zamawiający wymaga od Wykonawców zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
20. Załączniki
Załącznik nr 1- Lokalizacje

Dokument nr: 0661/IZ14GM/05822/01365/24/P

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert:
2024-04-26 10:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.plk-sa.pl/app/demand/notice/public/29810/details

TERMIN SKŁADANIA ofert:
2024-04-26 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
IZ Wrocław

Kontakt:
Osoba kontaktowa:
Monika Stępińska-Kłaczek
Adres mailowy do osoby kontaktowej:
monika.stepinska-klaczek@plk-sa.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.