Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług kominiarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług kominiarskich

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
ul. Arkońska 4
71-455 Szczecin
powiat: Szczecin
tel. 91 813 90 21, fax: 91 813 90 09, tel. (91) 813 90 00, tel. (91) 813 95 36, tel.(91) 44 27 403
joamocek@spwsz.szczecin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 91 813 90 21, f
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług kominiarskich w obiektach szpitalnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.
2. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kominiarskich w obiektach szpitalnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie. Przedmiot zamówienia dotyczy dwóch lokalizacji SPWSZ w Szczecinie:
a) Ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, w tym obiekty:
-- przy Ul. Arkońskiej 4 w Szczecinie,
-- przy Ul. Broniewskiego 2 w Szczecinie,
b) Ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia do składania ofert oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej: OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert.
2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert.
4.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w następujących terminach:
4.2.1 Przegląd okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wykonany co najmniej dwa razy w roku zgodnie z art. 62 ust.l pkt. 3) ustawy Prawo budowlane -do 31 maja 2024 r. oraz do 30 listopada 2024 r.
4.2.2 Przegląd okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych wykonany co najmniej raz w roku zgodnie z art. 62 ust.l pkt.l lit. c) ustawy Prawo budowlane -do 31 maja 2024r.
4.2.3 Czyszczenie przewodów kominowych wentylacyjnych, wykonane co najmniej raz w roku zgodnie z § 34 ust. 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - do 31 maja 2024r.
4.2.4 Czyszczenie przewodów kominowych spalinowych, wykonane co najmniej raz na 6 miesięcy zgodnie z § 34 ust. 1 pkt 3) rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów - do 31 maja 2024r. oraz do 30 listopada 2024 r.

Dokument nr: AT/A/7/2024

Otwarcie ofert: 7.5 Otwarcie Oferty nastąpi w dniu, w którym upływa termin składania Oferty, po jego upływie.

Składanie ofert:
7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT:
7.1. Oferty należy składać:
-- Osobiście w Kancelarii Zamawiającego tj. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, przy Ul. Broniewskiego 2 w Szczecinie, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:30, z dopiskiem Dział Techniczny - Oferta na usługi ,,Świadczenia usług kominiarskich w obiektach szpitalnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie";
lub
-- pocztą/kurierem na adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, Ul. Arkońska 4, z dopiskiem Dział Techniczny - Oferta na usługi ,,Świadczenia usług kominiarskich w obiektach szpitalnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie";
-- lub
-- elektronicznie e-mail: joamocek@spwsz.szczecin.pl (osoba prowadząca sprawę) z oznaczeniem Oferta na usługi ,,Świadczenia usług kominiarskich w obiektach szpitalnych Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie";
7.2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 24.04.2024r. o godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
4. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
4.1. Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy do 31.12.2024r.

Wymagania:
1. TRYB POSTĘPOWANIA
1.1 Postępowanie prowadzone jest w formie zaproszenia do składania ofert z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania. Powyższy przedmiot zamówienia zwolniony jest ze stosowania Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r.; poz. 1605 ze zm.).
1.2. Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu zastosowanie mają postanowienia zawarte w zapytaniu ofertowym, zaś w sprawach w nim nieuregulowanych przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.).
3. WYMAGANE DOKUMENTY DO OFERTY
3.1 Wykonawca w celu wzięcia udziału w postępowaniu złoży następujące dokumenty:
3.1.1 Uprawnieninia do przeprowadzenia kontroli stanu technicznego przewodów kominowych tj.:
a) osoba posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych;
lub
b) osoba posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych zgodnie z art. 62 ust. 6 pkt. 2) ustawy Prawo budowlane.
3.1.2 Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert oraz Formularze cenowe stanowiące Załączniki nr 2A, 2B do Zaproszenia do składania ofert.
3.1.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy z wyjątkiem Oferty składanej we własnym imieniu przez osobę fizyczną
5.2. Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zaproszenia do składania ofert.
5.3. Zamawiający nie udzieli odpowiedzi na zapytania, które wpłyną później aniżeli na 2 dni przed upływem terminu składania Ofert.
5.4. Zamawiający ogłosi w formie przewidzianej dla ogłoszenia Zaproszenia do składania ofert treść zapytań wraz z udzielonymi odpowiedziami, nie ujawniając źródła zapytania.
5.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią zaproszenia do składania ofert a treścią udzielonych wyjaśnień, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
5.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zaproszenia przed upływem terminu składania Ofert. Zamawiający dokonując zmiany treści Zaproszenia do składania ofert może jednocześnie przedłużyć termin składania Ofert. Informację o zmianie Zaproszenia do składania ofert wraz z treścią dokonanej zmiany oraz ewentualną zmianą terminu składania Ofert Zamawiający ogłosi w formie przewidzianej dla ogłoszenia Zaproszenia do składania ofert.
6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
6.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pod rygorem nieważności z zachowaniem formy pisemnej (w przypadku złożenia oferty w sposób opisany w pkt 7.1 tiret pierwsze i drugie) lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym (w przypadku złożenia oferty w sposób opisany w pkt 7.1 tiret trzeci).
6.5. Oferta musi obejmować całość przedmiotu Zaproszenia do złożenia ofert.
6.6. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Wszelkie zmiany w treści Oferty powinny być podpisane i parafowane.
6.7. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w zaproszeniu do złożenia ofert.
6.8. Każdy dokument składający się na Ofertę powinien być czytelny.
6.9. Oferta, dla której Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zaproszenia, winna być sporządzona zgodnie z tymi wzorami co do treści.
6.10.Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać Ofertę wyłącznie przed
upływem terminu do składania Ofert. 6.11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty.
7.3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu ofert do Zamawiającego, nie zaś data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską lub wysłania pocztą elektroniczną.
7.4. Oferta złożona po upływie terminu wyznaczonego na jej składanie nie będzie rozpatrywana i zostanie zwrócona Wykonawcom.
8. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
8.1 Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym będzie ceną ostateczną, podlegającą ocenie w ramach przewidzianego w pkt. 10 Kryterium wyboru Oferty najkorzystniejszej.
8.2 Cena powinna być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). Jeżeli cena podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
8.3 Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto za przedmiot zamówienia, zgodnie z zapisami Zaproszenia do składania ofert.
8.4 Cena brutto musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową, terminową realizacją przedmiotu zamówienia oraz należny podatek od towarów i usług VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8.5 Cena określona przez Wykonawcę nie będzie podlegała zwiększeniu w okresie obowiązywania Umowy.
9. WARUNKI I TERMINY PŁATNOŚCI
9.1. Warunki realizacji zamówienia oraz zapłata wynagrodzenia uregulowana została w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
9.2. Płatność wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur wystawionych odrębnie dla każdej lokalizacji po wykonaniu poszczególnych etapów przedmiotu umowy i sporządzeniu przez strony protokołu odbioru bez uwag.
9.3 Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy potwierdzony na fakturze w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z załączonym protokołem odbioru.
10. KRYTERIUM WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
10.1 KRYTERIUM : Cena - waga -100%
10.2 Zamawiający wybierze Ofertę najkorzystniejszą spośród Ofert ważnych. Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, która zgodnie z powyższym kryterium oceny uzyska najwyższą liczbę punktów spośród Ofert nie podlegających odrzuceniu.
10.3 Jeżeli Wykonawca złoży Ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług VAT w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej
Oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
11. OCENA OFERTY:
11.1. Treść Oferty musi odpowiadać treści niniejszego zaproszenia do składania ofert.
11.2. Zamawiający dokona oceny oferty pod względem formalnym i zgodności z niniejszym zaproszeniem do składania ofert
11.3. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
11.3.1 przedłożone przez Wykonawcę dokumenty nie będą potwierdzać spełniania warunku udziału w postępowaniu;
11.3.2 Oferta będzie niekompletna, niezgodna z zapisami niniejszego zaproszenia lub obarczona błędami,
11.3.3 jej złożenie stanowić będzie czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji lub będzie zawierać nieprawdziwe informacje,
11.3.4 cena za przedmiot zamówienia będzie rażąco niska w takim znaczeniu, że wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia za tę cenę i wątpliwości te nie zostaną usunięte w wyniku wyjaśnień i dowodów złożonych w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego,
11.3.5 Oferta będzie nieważna na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -Kodeks cywilny lub innych przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
11.4. Oferta odrzucona przez Zamawiającego nie podlega dalszej ocenie i nie może zostać wybrana jako najkorzystniejsza
11.5. W toku badania i oceny Oferty Zamawiający może żądać od Wykonawcy uzupełnienia dokumentów celem wykazania potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu lub złożenia pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej Oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty w terminie określonym przez Zamawiającego. Wyjaśnienia lub uzupełnienie oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie przewiduje uzupełniania jakichkolwiek dokumentów po upływie terminu składania Ofert.
11.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną Ofertę.
11.7. Złożenie Oferty nie jest równoznaczne z przyjęciem Oferty przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego Umowy.
11.8. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
12. INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
12.1. Zamawiający wybierze Ofertę najkorzystniejszą spośród Ofert, które nie zostały odrzucone.
12.2. Jeśli nie będzie można wybrać Oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej Ofert uzyskają taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli najwyżej ocenione Oferty o takiej samej liczbie punktów do złożenia Ofert dodatkowych w terminie do 3 dni od dnia wezwania.
12.3. Oferta dodatkowa powinna zostać sporządzona z zachowaniem formy zastrzeżonej w Zaproszeniu do składania ofert dla Oferty i zostać złożona w jeden ze sposobów określonych w Zaproszeniu do składania ofert.
12.4. W sytuacji zaoferowania takich samych cen w Ofertach dodatkowych, Zamawiający unieważni postępowanie.
13. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
13.1. Postępowanie zostanie unieważnione w przypadku:
13.1.1. gdy nie zostanie złożona żadna Oferta lub wszystkie złożone Oferty zostaną odrzucone,
13.1.2. gdy wybór Oferty najkorzystniejszej nie będzie możliwy, w szczególności w sytuacji, w której zostaną złożone Oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
13.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru Oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru Oferty.
13.3. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższych uprawnień.
14. POSTANOWIENIA DODATKOWE:
14.1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14.2. Termin związania Ofertą wynosi 30 dni, licząc od terminu otwarcia Ofert.
14.3. Zawarcie Umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia do składania ofert, nastąpi w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego.
14.4. Złożenie Oferty nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
14.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru Oferty
najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
14.5. W przypadku gdy Wykonawca, którego Oferta według Zamawiającego jest najkorzystniejsza odmawia zawarcia Umowy na wykonanie zamówienia Zamawiający uprawniony jest dokonać wyboru kolejnej najkorzystniejszej Oferty i zawrzeć Umowę z Wykonawcą, który złożył kolejną najkorzystniejszą Ofertę w toku postępowania prowadzonego na podstawie Zaproszenia do składania ofert. Procedurę tą Zamawiający może powtórzyć kilkukrotnie w przypadku, gdy kolejni Wykonawcy odmawiają zawarcia z Zamawiającym Umowy na wykonanie zamówienia będącego przedmiotem Zaproszenia do składania ofert.
16. PRZESŁANKI WYKLUCZAJĄCE PODMIOTY Z POSTĘPOWANIA:
O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać podmioty będące:
- obywatelem rosyjskim, osobą fizyczną lub prawną, podmiotem lub organem z siedzibą w Rosji;
- osobą prawną, podmiotem lub organem, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
- osobą fizyczną lub prawną, podmiotem lub organem działającym w imieniu lub pod kierunkiem: obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji lub osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50% należą do obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;
- podmiotem/podmiotami wymienionym/wymienionymi w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać podmioty, których podwykonawca lub podwykonawcy, dostawca lub dostawcy i podmiot lub podmiotów, na których zdolności wykonawca polega, w przypadku, gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia, należy lub należą do którejkolwiek z powyższych kategorii podmiotów.
W przypadku gdy Zamawiający uzna, że zaszła którakolwiek z okoliczności wskazanych powyżej Zamawiający odpowiednio do etapu postępowania odrzuci ofertę, a gdy nastąpi to po zawarciu umowy, rozwiąże umowę o wykonanie zamówienia w trybie natychmiastowym z winy wykonawcy."

Uwagi:
17.0BOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH, DZ. URZ. UE L 2016.119.1, DALEJ - ,,RODO")
1) Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin.
2) Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: tel. 91 813 95 80.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli zostanie wybrana ważna Oferta - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu umowę o dofinansowanie z dnia 7 grudnia 2017 r. nr RPZP.09.01.00-32-0004/17-00. Umowa jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego u kierownika Sekcji Organizacyjno - Prawnej lub na wniosek Oferenta wysłany na adres mailowy: zyluk-czapiewska@spwsz.szczecin.pl .
5) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania będą przechowywane, przez okres zgodnie z zapisami art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 347, str. 320 z 20.12.2013 ze zm.) (zwanego dalej: rozporządzeniem ogólnym) - przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia wydatków do Komisji Europejskiej, o którym mowa w art.
137 rozporządzenia ogólnego, w którym ujęto ostateczne wydatki dotyczące zakończonego Projektu.
6) Niezależnie od postanowień pkt 4 i 5 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Niezależnie od postanowień pkt 4, 5 i 6 powyżej, dane osobowe będą przetwarzane ze względu na prawnie uzasadniony interes Zamawiającego, którym jest:
a) realizacja sprawozdawczości wewnętrznej - przy czym rezultaty przeprowadzonych analiz będą miały charakter zanonimizowany,
b) realizacja kontroli wewnętrznej,
8) Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane:
a) dostawcom systemów IT służących obsłudze administracyjnej Zamawiającego,
b) podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe,
c) podmiotom świadczącym usługi niszczenia dokumentów, z którymi współpracuje Zamawiający.
9) Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10) Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
a) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO,
b) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO,
c) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
11) Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub 3 RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
5. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
5.1. W przypadku kierowania zapytań, należy przesyłać je za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: joamocek@spwsz.szczecin.pl
15. INFORMACJE DODATKOWE
15.1 Wszelkich dodatkowych informacji udziela w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00:
a) Dla lokalizacji Arkońska 4:
- Małgorzata Jackowicz - tel. - (91) 813 95 36, e-mail: jackowicz@spwsz.szczecin.pl
- Joanna Mocek-tel.- (91) 813 95 36, e-mail: joamocek@spwsz.szczecin.pl
b) Dla lokalizacji Sokołowskiego 11:
- Maja Reichelt tel.(91) 44 27 403, e-mail: majreichelt@spwsz.szczecin.pl,

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.