Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie okresowych przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Puławach
ul. Lubelska 7
24-100 Puławy
powiat: puławski
tel. 81 8885585
jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Puławy
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81 8885585
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ANALIZA RYNKU
W celu zbadania oferty rynkowej, oszacowania wartości zamówienia oraz wyboru
najkorzystniejszej oferty, Sąd Rejonowy w Puławach zwraca się z uprzejmą prośbą o
przedstawienie oferty dotyczącej kosztów realizacji wykonywania okresowych
przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych pozostających w
użytkowaniu Sądu Rejonowego w Puławach.

Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonywania okresowych przeglądów,
konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych wraz z przeprowadzeniem kontroli
szczelności i napraw oraz dokonanie, jeśli to wymagane prawem, niezbędnych
rejestracji i wpisów do karty urządzenia w systemie CRO, w budynkach Sądu
Rejonowego w Puławach dla następujących urządzeń typu split i przenośnych:
1) Innova (Racker) IWMC18NI - szt. 1
2) Toshiba RAS - 18N3KV2 E1- szt. 1
3) Blaupunkt BAC-PO-1312-A06D - szt. 1
4) Haier AS12TA2HRA - szt. 3
5) Haier AS18TD2HRA - szt. 1
6) Haier AM12AN1HAA - szt. 4
7) VIVAX ACP-12PT35AEH - szt. 3Zakres zamówienia:
1.
Przeprowadzanie okresowych konserwacji i przeglądów klimatyzatorów w
zakresie zgodnym z wymogami przepisów polskiego prawa, wytycznymi
producenta systemów klimatyzacyjnych, obejmujące swoim zakresem w
szczególności:
a) kontrola układów sterowania, podstawowych parametrów pracy i funkcji
urządzenia
b) kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
c) czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych,
bądź wymiana filtrów na nowe
d) czyszczenie jednostki wewnętrznej i zewnętrznej klimatyzatora
e) kontrola szczelności układu klimatyzacji
f) sprawdzenie, oczyszczenie i ewentualnie udrożnienie odpływów skroplin
g) czyszczenie zespołów pompek skroplin
h) dezynfekcja parownika jednostki wewnętrznej
i) sprawdzenie połączeń i parametrów elektrycznych w instalacji zasilającej
oraz sterowania
j) kontrola wentylatorów
k) sprawdzenie wydajności urządzenia
l) uzupełnienie czynnika chłodzącego w razie potrzeby
2.
Gotowość do utrzymania w sprawności klimatyzatorów objętych umową, a nie
będących w okresie gwarancji i w przypadku wystąpienia ich awarii,
Wykonawca zobowiązuje się do:
- rozpoczęcia naprawy w ciągu 2 godzin od zgłoszenia w przypadku
klimatyzatorów w serwerowniach oraz w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w
pozostałych przypadkach;
- usunięcia awarii w ciągu 6 godzin od zgłoszenia, o ile usterki nie wymagają
zakupu części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii w przypadku
klimatyzatorów w serwerowniach;
- usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, o ile usterki nie wymagają
zakupu części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii w przypadku
pozostałych klimatyzatorów;
- złożenia maksymalnie w ciągu 24 godzin oferty cenowej dotyczącej zakupu
części zamiennych niezbędnych do usunięcia awarii, jeśli usterki faktycznie
wymagają ich zakupu, a po jej zaakceptowaniu przez Zamawiającego do
dokonania stosownego zakupu, w oparciu o warunki złożonej oferty;
- Usunięcia awarii w ciągu 12 godzin od chwili uzyskania ww. części
zamiennych
(należy
Zamawiającego
poinformować
o
konieczności
oczekiwania na dostawę części zamiennej i przewidywanym terminieotrzymania części zamiennej) lub poinformowaniu przez Zamawiającego o
zakupie takich części;
Podjęcie przez Wykonawcę jakichkolwiek ewentualnie prac, które wiązać się będą
z koniecznością poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów związanych
z wymianą wadliwych, zakupem dodatkowych elementów itp. - nastąpi po
zaakceptowaniu przez Zamawiającego kalkulacji tych kosztów sporządzonej przez
Wykonawcę (części zapewnia Wykonawca, uprzednio przekazując Zamawiającemu
stosowny kosztorys do akceptacji; Zamawiający zastrzega sobie możliwość, zgodnie
z obowiązującymi u niego procedurami, do zakupu części u innego Wykonawcy).
Zużyte lub zniszczone elementy urządzeń w tym materiały eksploatacyjne,
Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt.
Wykonawca udziela gwarancji na części zamienne i podzespoły dostarczone i
zainstalowane przez Wykonawcę, zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta,
jednak nie krótszą nie z12 miesięcy, liczoną od dnia podpisania przez Zamawiającego
bez zastrzeżeń protokołu.
3.
Serwisant wykonujący usługę na rzecz Zamawiającego musi posiadać świadectwo
kwalifikacji z zakresu substancji kontrolowanych (tzn. świadectwo F-gaz) oraz
świadectwo uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na
stanowisku eksploatacji i dozoru dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o
napięciu nie wyższym niż 1 kV.
4.
Niezbędne jest każdorazowe wystawianie wymaganego przepisami protokołu z
przeglądu i konserwacji i kontroli szczelności oraz z naprawy.

Dokument nr: D.262.26.2024

Składanie ofert:
Informacje o sposobie składania oferty:
1.
Oferty należy przesłać na skrzynkę pocztową: jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl
lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w Puławach, 24 - 100, Ul. Lubelska 7, Biuro
Podawcze (parter)
2.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 23.04.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający w okresie objętym umową wymaga wykonania 3 przeglądów - konserwacji:
- pierwszy w terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy,
- drugi w listopadzie 2024 r.
- trzeci w kwietniu 2025 r.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na okres do dnia 30.04.2025 r.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca oświadcza, że:
1.
Posiada niezbędne kwalifikacje oraz uprawnienia pozwalające wykonać przedmiot
zamówienia zgodnie z wymogami przepisów polskiego prawa oraz wytycznymi
producenta systemów klimatyzacyjnych.
2.
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.3.
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4.
Dysponuje aktualnym na dzień składania oferty certyfikatem wydanym przez
Urząd Dozoru Technicznego potwierdzającym, że przedsiębiorstwo Wykonawcy jest
uprawnione do instalacji, napraw, konserwacji i serwisowania stacjonarnych urządzeń
chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy
cieplarniane zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach
zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych.
5.
Dysponuje pracownikiem kadry technicznej posiadającym aktualne świadectwo
kwalifikacyjne (np. wydane przez SEP) uprawniające do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacji i Dozoru dla urządzeń, instalacji i
sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV.
6.
Dysponuje pracownikiem kadry technicznej posiadającym świadectwo kwalifikacji
w zakresie substancji kontrolowanych (tzw. świadectwo F-gaz).
4.
Oferta powinna być sporządzona na załączonym formularzu ofertowym i
podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy - Oferenta (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis).
Wybór oferty:
1.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, z najniższą ceną. W cenie
oferty należy uwzględnić wszystkie koszty wykonania usługi łącznie z materiałami
eksploatacyjnymi (filtry, preparat grzybobójczy itp.), czynnikiem chłodniczym i drobnymi
materiałami jak baterie, śruby, nakrętki, końcówki kablowe itp., bez kosztów części
zamiennych.
2.
Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena ofertowa brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia. Punktacja w kryterium ceny będzie przyznawana w oparciu o
następujące kryteria:
a) Cena brutto za usługę przeglądu i konserwacji wszystkich urządzeń
klimatyzacyjnych wraz z przeprowadzeniem kontroli szczelności (łącznie za 3
kompletne przeglądy) = 70%
Ilość punktów w kryterium przyznawana będzie wg. wzoru:
(Cena oferty z łączną ceną brutto w zł/Cena oferty ocenianej w zł)*70
b) Cena brutto za roboczogodzinę usuwania awarii/wykonywania naprawy = 30%
Ilość punktów w kryterium przyznawana będzie wg. wzoru:
(Cena oferty z najniższą ceną jednostkową brutto w zł/Cena jednostkowa oferty ocenianej
w zł)*30Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wymagania
określone w niniejszym zapytaniu oraz uzyska najwyższą łączna liczbę punktów w ww.
kryterium cena /pkt. a) i b)/.
Zaproponowane w ofercie ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
3.
Wykonawca zobowiązany jest w ofercie podać cenę zawierająca wszystkie koszty
konieczne do prawidłowego zrealizowania zamówienia, w tym m.in.: koszt robocizny,
koszty materiałów, sprzętu, narzędzi i urządzeń użytych do świadczenia usługi, koszty
odzieży, koszty transportu, dojazdu do miejsca świadczenia usługi, wszelkie koszty
utrudnień związanych z realizacją umowy, zysk, narzuty, ewentualne opusty,
ubezpieczenia, oraz pozostałe składniki cenotwórcze, wszelkie podatki, w tym należny
podatek VAT i inne należności publicznoprawne oraz elementy wskazane w ww. pkt. 1.
4. W przypadku zmiany w trakcie trwania umowy ilości urządzeń podlegających
przeglądowi i konserwacji, cena za przedmiotowe usługi ulegnie obniżeniu o jednostkową
cenę za 1 przegląd - konserwację danego rodzaju urządzenia (wskazaną w ofercie) w
stosunku do łącznej ceny za jeden przegląd - konserwację.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w całości lub w
części w każdym momencie bez podania przyczyny.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
oimię i nazwisko - Jacek Mogielnicki
oadres e- mail: jacek.mogielnicki@pulawy.sr.gov.pl
ogodziny urzędowania: poniedziałek - piątek 7:30 -15:30
osposób porozumiewania się: telefonicznie, e-mailem, pisemnie.
tel. 81 8885585

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.