Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wodomierzy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wodomierzy

Data zamieszczenia: 2024-04-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o
ul. Wejherowska 24
84-250 Gniewino
powiat: wejherowski
tel./fax 58 670 66 55, tel. 696 520 795
danuta.gacek@gpk-kostkowo.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gniewino
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 58 670 66 5
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Postępowanie realizowane na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych sektorowych i klasycznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych obowiązującego w Gniewińskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o. o. w Kostkowie zatwierdzonego Zarządzeniem Prezesa Zarządu Spółki nr 7/2021 z dnia 28 lipca 2021 r.
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na
DOSTAWA 400 sztuk wodomierzy
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wodomierzy odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia:
1. Wymagania dla wodomierzy:
o Wodomierz objętościowy
o Średnice nominalne: DN15
o Zatwierdzenie MID wartości R= 160
o Rozszerzona dynamika pomiarowa 3.1 -3.125 [1/h]
o Rozruchowy strumień objętości 0.4 [1/h]
o Opcjonalnie liczydło szklano-metalowe IP68
o Korpus dostępny w wersji mosiężnej
o Zabezpieczony przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego
o Nie wymaga odcinków prostych przed i za wodomierzem
o Dowolna pozycja montażu

CPV: 384211100-3

Dokument nr: DR/09/2024

Składanie ofert:
2. TERMIN SKŁADANIA ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 26.04.2024 r. do godz. 11:00
3. Miejsce składania ofert:
Oferty należy składać :
a) w zaklejonej i opisanej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - DOSTAWA wodomierzy" osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera w godz.ch pracy firmy: od 7.00 do 15.00, w dniach: od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, pod adresem: Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z
o.o. Ul. Wejherowska 24, 84 - 250 Gniewino
b) drogą elektroniczną całodobowo na adres e - mail: danuta.gacek@gpk-kostkowo.pl.
c) Oferty składane drogą elektroniczną - dokumenty elektroniczne bądź skany dokumentów podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym, winny posiadać tytuł wiadomości: ,,Oferta -wodomierze".
d) Rozstrzygnięcie postępowania, polegające na wyborze najkorzystniejszej oferty, nastąpi niezwłocznie po dokonaniu sprawdzenia i oceny ofert.
e) O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców przesyłając im informację na podany w ofercie adres e-mail.
f) Podpisanie umowy na dostawę przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia rozstrzygnięcia postępowania ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Zamówienie będzie realizowane partiami w następujących terminach:
a) Pierwsza partia dostawy w ilości 200 kompletów w terminie 14 dni od podpisania umowy
b) Druga partia 200 sztuk - do 31.05.2024 r.

Wymagania:
Uwaga!
Do zachowania terminu brany jest pod uwagę moment wpływu oferty do
Zamawiającego. Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy podmiot, który spełnia poniższe warunki:
1) Nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika.
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, (weryfikowane na podstawie oświadczenia.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik do zaproszenia
4. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy -dokumenty elektroniczne bądź skany dokumentów muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym bądź podpisem osobistym.
5. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą złożyć należy pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
7. Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone w ofercie przez Wykonawcę błędy i omyłki w zapisach, przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
8. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty:
a) oświadczenia wg załączników Nr 1
b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
9. W przypadku wątpliwości związanych z zawartością złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania oferenta do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień.

7. Postanowienia dotyczące warunków, na jakich dopuszczalna będzie zmiana
zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku:
a) gdy warunki na jakich zmiany te mogą być wprowadzone są korzystne dla Zamawiającego bądź są konsekwencją zmian w stanie prawnym.
b) na wniosek strony z uzasadnionych przyczyn strony umowy zgodnie postanowiły wprowadzić zmiany do umowy, a zmiany te nie naruszają zasadna jakich prowadzone jest niniejsze postępowanie.
2. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić m.in. w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, przy czym ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie zmieniona z odpowiednim zastosowaniem zmienionej stawki podatku VAT.
8. Szczególne uprawnienia Zamawiającego.
1. Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia lub postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
2. Wykonawcy mogą zadawać Zamawiającemu pytania w celu wyjaśnienia zapisów budzących ich wątpliwości bądź w celu uściślenia opisu przedmiotu zamówienia nie później niż na cztery dni przed terminem wyznaczonym na składanie ofert.
3. Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi umieszczając je w miejscu publikacji niniejszego zaproszenia.
4. Zamawiający przedłuży termin składania ofert w przypadku gdy wprowadzone na skutek zadawanych pytań zmiany będą wymagały dodatkowego terminu dla należytego przygotowania oferty.

9. Ogłoszenie wyników postępowania i podpisanie umowy:
1. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert, wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie zaprosi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do podpisania umowy.
2. O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców umieszczając informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzonego postępowania oraz przesyłając im informację na podany w ofercie adres e-mail.

Kontakt:
II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami:
Danuta Gacek, e - mail: danuta.gacek@gpk-kostkowo.pl tel. 696 520 795

10. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres e-mail: danuta.gacek@gpk-kostkowo.pl najpóźniej do dnia 22.04.2024 r. do godziny 15:00.. Odpowiedzi będą udzielane niezwłocznie nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, na stronie prowadzonego zamówienia - www.gpk-kostkowo.pl.

5. Wykonawcy mogą kontaktować się z Zamawiającym przesyłając pytania na adres e-mail: danuta.gacek@gpk-kostkowo.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.