mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
małopolskie (Nowy Wiśnicz)
małopolskie (Tuchów)
zachodniopomorskie (Gryfice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kruszywa łamanego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NADLEŚNICTWO ŻEDNIA Żednia 5 16-050 Michałowo powiat: białostocki +48 857175251, faks +48 857175252 zednia@bialystok.lasy.gov.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Michałowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 857175251, faks |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2024 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,DOSTAWA kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2024 roku". Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne od siebie Pakiety (Części), odpowiednio: Pakiet (Część) nr 1 - obręb Hieronimowo Leśnictwa: Jałówka - 430,00 ton, Cisówka - 410,00 ton, Łuplanka - 620,00 ton, Podozierany - 150,00 ton, Nowa Wola - 420,00 ton, Kazimierzowo - 410,00 ton, RAZEM: 2 440,00 ton. 3.2. Kruszywo w ilościach wskazanych w punkcie 3.1. SWZ i w terminach określonych w punkcie 4.1. SWZ zostanie dostarczone w miejsce wskazane przez właściwego terenowo leśniczego lub podleśniczego. Zasięg terytorialny Nadleśnictwa znajduje się pod adresem: https://zednia.bialystok.lasy.gov.pl/en/polozenie#.YSM1cd8wjIU 3.3. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. ,,Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne" stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Dostarczone kruszywo musi mieścić się w krzywych granicznych uziarnienia zgodnie z WT-4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Rozdziale 3 SWZ. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,DOSTAWA kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2024 roku". Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne od siebie Pakiety (Części), odpowiednio: Pakiet (Część) nr 2 - obręb Zajma Leśnictwa: Królowy Most - 950,00 ton, Cieliczanka - 200,00 ton, Pieszczaniki - 400,00 ton, Kołodno - 400,00 ton, Stanek - 300,00 ton, Żednia - 350,00 ton, Rudnica - 350,00 ton, Kozi Las - 450,00 ton, RAZEM: 3 400,00 ton. 3.2. Kruszywo w ilościach wskazanych w punkcie 3.1. SWZ i w terminach określonych w punkcie 4.1. SWZ zostanie dostarczone w miejsce wskazane przez właściwego terenowo leśniczego lub podleśniczego. Zasięg terytorialny Nadleśnictwa znajduje się pod adresem: https://zednia.bialystok.lasy.gov.pl/en/polozenie#.YSM1cd8wjIU 3.3. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. ,,Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne" stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Dostarczone kruszywo musi mieścić się w krzywych granicznych uziarnienia zgodnie z WT-4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Rozdziale 3 SWZ. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,DOSTAWA kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2024 roku". Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne od siebie Pakiety (Części), odpowiednio: Pakiet (Część) nr 3 - obręb Żednia Leśnictwa: Borsukowina - 460,00 ton, Słomianka - 530,00 ton, Folwarki - 450,00 ton, Zabłudów - 500,00 ton, RAZEM: 1 940,00 ton. 3.2. Kruszywo w ilościach wskazanych w punkcie 3.1. SWZ i w terminach określonych w punkcie 4.1. SWZ zostanie dostarczone w miejsce wskazane przez właściwego terenowo leśniczego lub podleśniczego. Zasięg terytorialny Nadleśnictwa znajduje się pod adresem: https://zednia.bialystok.lasy.gov.pl/en/polozenie#.YSM1cd8wjIU 3.3. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. ,,Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne" stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Dostarczone kruszywo musi mieścić się w krzywych granicznych uziarnienia zgodnie z WT-4 Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Rozdziale 3 SWZ. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ,,DOSTAWA kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Żednia w 2024 roku". Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery niezależne od siebie Pakiety (Części), odpowiednio: Pakiet (Część) nr 4 - obręb Michałowo Leśnictwa: Sokole - 450,00 ton, Kokotowo - 600,00 ton, Michałowo - 420,00 ton, Trześcianka - 175,00 ton. RAZEM: 1 645,00 ton. 3.2. Kruszywo w ilościach wskazanych w punkcie 3.1. SWZ i w terminach określonych w punkcie 4.1. SWZ zostanie dostarczone w miejsce wskazane przez właściwego terenowo leśniczego lub podleśniczego. Zasięg terytorialny Nadleśnictwa znajduje się pod adresem: https://zednia.bialystok.lasy.gov.pl/en/polozenie#.YSM1cd8wjIU 3.3. Dostarczone kruszywo musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 3 do Zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010 r. ,,Mieszanki niezwiązane do dróg krajowych WT-4 2010 Wymagania techniczne" stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Dostarczone kruszywo musi mieścić się w krzywych granicznych uziarnienia zgodnie z WT-4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Zamawiający określił w Rozdziale 3 SWZ. CPV: 14212200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00292174, SA.270.27.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58655dc5-fd6b-11ee-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zednia 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zednia 10.3. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zednia 10.4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego", po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 10.5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji warunków zamówienia, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej, za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 10.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu spam. 10.7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na https://platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na https://platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe regulacje dotyczące korespondencji elektronicznej Zamawiający określił w Rozdziale 10 SWZ. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zednia 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 22.1. Stosownie do art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - ,,RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem zednia@bialystok.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem +48 85 717 52 51. 22.2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 22.3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. 22.4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności. 22.5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 22.6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej. 22.7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 22.8. Niezależnie od postanowień pkt 22.7. SWZ, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 22.9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. 22.10. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pozostałe regulacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Zamawiający określił w Rozdziale 22 SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 22.13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesądza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 22.14. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zednia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024