Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie czynności klasyfikacyjnych dla obszaru części działki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie czynności klasyfikacyjnych dla obszaru części działki

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szczecinku
ul. Warcisława IV 16
78-400 Szczecinek
powiat: szczecinecki
Telefon: 94 372 92 00, fax: (94) 372 92 56
e.tarasewicz@powiat.szczecinek.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecinek
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 94 372 92 0
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wymagania i specyfikacja
W związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w sprawie ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów zapraszam do złożenia oferty na wykonanie czynności klasyfikacyjnych dla obszaru części działki nr 663/4, położonej w obrębie ewidencyjnym Żółtnica gmina Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, oznaczonego w ewidencji gruntów i budynków jako użytek gruntowy ,,N -nieużytki" o powierzchni 2,0040 ha oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji.
Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.l pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
3. W ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczegolności:
o analizę niezbędnych materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
o przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron postępowania, zgodnie z § 6 i § 7 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Badaniem należy objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego,
o sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych w taki sposób, aby jak najwierniej utrwalić obraz profilu glebowego wraz z przyłożoną łatą mierniczą oraz terenu wokół, które będą obrazować sposób użytkowania gruntów objętych czynnościami
klasyfikacyjnymi. Zdjęcia wykonane mają być w technologii kolorowej w taki sposób, aby na profilu uniknąć ostrych cieni i plam słońca;
o sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji;
o dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych oraz ewentualnie pozostałych elementów sytuacyjnych zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji;
o rezultat wykonanych prac i opracowaną dokumentację należy skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
o oryginały dokumentów powstałych w toku prac klasyfikatora, opisy odkrywek gleboznawczych, projekt ustalenia klasyfikacji, w tym protokoły z czynności klasyfikacyjnych, należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej;
o w przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć Zamawiającemu opatrzone klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3 g pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2023r. poz. 1752) 4 egzemplarze mapy klasyfikacji, sporządzone na kopii mapy ewidencyjnej;
4. Czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Żółtnica, gmina Szczecinek dla obszaru części działki ewidencyjnej oznaczonej nr 663/4, sklasyfikowanej w ewidencji gruntów i budynków jako ,,N - nieużytki" o powierzchni 2.0040 ha. Zgodnie z wnioskiem o ustalenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów właściciel wnioskuje o likwidację użytku ,,IM- nieużytki" i przekształcenie go na ,,R-grunty orne".
5. Badaniem należy objąć teren całych konturów klasyfikacyjnych. Na opisie odkrywki i w protokole należy wpisać pozycję z urzędowej tabeli klas gruntów, dołączyć dokumentację fotograficzną odkrywek;
6. Zgłoszenia prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych w art. 12 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
7. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi standardami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2022 r. poz.1670)
8. Materiały niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów udostępnione zostaną Wykonawcy z uwzględnieniem art. 40 a ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1752);

Dokument nr: GG.6623.5.2024.AS

Specyfikacja:
9. Formularz ofertowy dotyczący powołania biegłego klasyfikatora gleb w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Szczecinku https://powiatszczecinecki.bip.net.pl

Składanie ofert:
11. Oferty należy składać do dnia 30.04.2024r. do godz.1400:
a) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szczecinku,
b) przesłać za pomocą operatora pocztowego (liczy się data wpływu do urzędu),
c) drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy e-PUAP,
d) drogą elektroniczną na adres e.tarasewicz@powiat.szczecinek.pl

Wymagania:
1. Dokumentem regulującym tryb prowadzenia postępowań administracyjnym w sprawie ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów jest zarządzenie Nr 22/2024 Starosty Szczecineckiego z dnia 17 kwietnia 2024r. w sprawie ustalenia procedur zapewniających prawidłowe wykonywanie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów przez Starostę Szczecineckiego.
Załącznikami do powołanego zarządzenia są:
a) Procedury przeprowadzenia postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów przez Starostę Szczecineckiego z urzędu lub na wniosek właściciela gruntów podlegających klasyfikacji albo innego władającego takimi gruntami wykazanego w ewidencji gruntów i budynków;
b) Procedury powoływania biegłych klasyfikatorów gleb oraz wykonywania zadań w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez Starostę Szczecineckiego w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Szczecinku.

10. Wykonawca wraz z ofertą przesyła załączniki wyszczególnione w § 11 pkt 5 Procedury powoływania biegłych klasyfikatorów gleb oraz wykonywania zadań w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez Starostę Szczecineckiego w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Szczecinku.
12. Wzór umowy, którą Zamawiający podpisze, stanowi załącznik do rozeznania cenowego;
13. Okres realizacji zamówienia zgodnie z § 17 Procedury powoływania biegłych klasyfikatorów gleb oraz wykonywania zadań w ramach postępowań administracyjnych prowadzonych przez Starostę Szczecineckiego w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Szczecinku.
14. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie najniższa cena brutto za wykonanie projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
15. Podstawą do wystawienia faktury jest pozytywny protokół odbioru końcowego prac, potwierdzający, że projekt ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów został wykonany zgodnie z przepisami prawa i standardami technicznymi a operat techniczny przyjęto do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Płatne w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
1. Posiadanie uprawnień z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają;
2. W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy załączyć kopię umowy spółki wraz z aneksami;
3. Złożenie oferty na formularzu oferty udostępnionym przez Zamawiającego.
Informacje dodatkowe:
4. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty.
5. Formularz oferty udostępniony przez Zamawiającego musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku działania poprzez pełnomocników należy załączyć kopię stosownego pełnomocnictwa.
6. Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty.
7. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 40 dni.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ceny należy podawać w PLN.
10. Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną, terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakończenia składania ofert, wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
11. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
12. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi jej rozwiązanie, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.
14. Zapytania dotyczące postępowania można kierować do Zamawiającego pisemnie lub w formie elektronicznej w terminie do dnia 25.04.2024 r. Zapytania przesłane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.

Uwagi:
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.
W ramach prowadzonego postępowania GG.6623.5.2024.AS o udzielenie zamówienia realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako ,,RODO", Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Szczecinku informuje, iż:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy o przetwarzaniu danych osobowych.
2. Administratorem danych osobowych jest Starosta Szczecinecki. Można się z nami skontaktować przesyłając korespondencję na adres: Starostwo Powiatowe w Szczecinku, ul. Warcisława IV 16, 78-400 Szczecinek, e-mail: starostwo@powiat.szczecinek.pl, lub telefonicznie: 94 37 29 200.
3. W sprawach dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych może się Pani/Pana kontaktować z inspektorem ochrony danych kierując korespondencję na ww. adres z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych, lub na adres e-mail: iod@powiat.szczecinek.pl
4. Dane osobowe, będziemy przetwarzać w celu załatwienia Pani/Pana wniosku. Podstawa prawna przetwarzania wynika z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe zostaną udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych będą również podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tj. dostawcy usług informatycznych, podmioty zajmujące się niszczeniem dokumentów), a także operator pocztowy, w zakresie niezbędnym do doręczania korespondencji.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji zadania, o które Pan/Pani wnosi do urzędu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania nieprawidłowych danych osobowych, a w uzasadnionych przypadkach, określonych w art. 18 RODO, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, które Pani/Pana^) dotyczą. W celu skorzystania z ww. praw należy złożyć pisemny wniosek w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szczecinku lub przesłać na wskazany wyżej adres. Każde Twoje żądanie zostanie/ przez nas rozpatrzone i zostaniesz poinformowany o podjętych przez nas działaniach.
8. Jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi załatwienie wniosku.
10. Dane osobowe nie będą wykorzystywane w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

Kontakt:
15. Osobą do kontaktów w sprawach formalnych dotyczących postępowania jest starszy geodeta Agnieszka Stasiak, e-mail: a.stasiak@powiat.szczecinek.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.