Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i wentylacji mechanicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
ul. Hetmańska 45 d
35-078 Rzeszów
powiat: Rzeszów
Tel. 17 50 61 200, Fax. 17 50 61 203, telefon: 17 50 61 267, 17 50 61 254
zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie żąda
Nr telefonu: Tel. 17 50 61 200, F
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE
o zamówieniu publicznym bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
zaprasza do złożenia oferty na ,,Usługę przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń
klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach Prokuratury Okręgowej
w Rzeszowie".
1) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń
klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia w III częściach tj.;
Część I - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacji
w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d
oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej
dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20.
Część II - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji
mechanicznej w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej
w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d, Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie
i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20, Prokuratury
Rejonowej w Dębicy przy Ul. 3 Maja 2.
Część III - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacyjnych
w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie.
Część I - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń klimatyzacji
w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d
oraz w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury
Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa Kuli 20.
W ramach czynności wykonawca będzie zobowiązany do wykonania:
? Okresowych przeglądów technicznych urządzeń 1× w ciągu roku, w okresie
obowiązywania umowy, potwierdzonych odpowiednim protokołem z przeglądu oraz
wpisem w Centralnym Rejestrze Operatorów
? Wymagane terminy przeglądów: l × przed sezonem letnim (V)
? Przeglądu obudowy urządzenia
? Przeglądu połączeń elektrycznych
? Sprawdzenia szczelności układu chłodniczego
? Sprawdzenia ciśnienia pracy na ssaniu i tłoczeniu
? Czyszczenia filtrów powietrza w jednostce wewnętrznej
? Czyszczenia skraplacza
? Czyszczenia parownika
? Sprawdzenia układu odprowadzania skroplin
? Czyszczenia tacy ociekowej
? Czyszczenia pompek skroplin
? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia właściwego działania
urządzeń
? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego urządzeń
? Innych niezbędnych czynności mających na uwadze zapewnienie prawidłowej
eksploatacji urządzeń
Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w tabeli stanowiącej
załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Część II - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji
mechanicznej w jednostkach organizacyjnych Prokuratury Okręgowej
w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d, Prokuratury Rejonowej
w Rzeszowie i Prokuratury Rejonowej dla miasta Rzeszów przy Ul. Lisa
Kuli 20, Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy Ul. 3 Maja 2.
1. Przegląd okresowy, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji mechanicznej
w budynku Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie przy Ul. Hetmańskiej 45d.
W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej:
? Okresowego przeglądu (1 × w roku przed sezonem letnim (V) potwierdzonych
odpowiednim protokołem z przeglądu
? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego działania
urządzeń
? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego central wentylacyjnych (w obiekcie
znajduje się 5 central wentylacyjnych nawiewno - wywiewnych obsługujących nast.
pomieszczenia: NW1-archiwa i biblioteki, NW2-dużą salę konferencyjną, NW3 - 3
małe sale konferencyjne, NW4-2 palarnie, NW5-węzły kierownictwa
? Oceny stanu zespołów wentylacji mechanicznej
? Sprawdzenia stopnia zabrudzenia filtrów central wentylacyjnych
? Wymiany filtrów - 1 × w roku
? Pomiaru prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej
? Kontroli pracy i przetestowania układu automatyki kontrolno-pomiarowej sprawdzenia
poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń
? Aktualizacji aplikacji oprogramowania sterowników
? Sprawdzenia ustawienia i zamocowania silników elektrycznych
? Sprawdzenia działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie
? Sprawdzenia stanu łożysk wentylatorów , stanu zabrudzenia lamel chłodnicy
? Kontroli (sprawdzenia) skuteczności i wydajności wentylacji poprzez pomiar prędkości
przepływu powietrza na kilku wybranych kratkach
2. Przegląd okresowy, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji
mechanicznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Rzeszowie i Prokuratury
Rejonowej dla miasta Rzeszów w Rzeszowie przy Ul. Lisa Kuli 20.
W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej:
? Okresowych przeglądów (1× w roku przed sezonem letnim (V)
? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia dobrego działania urządzeń
? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego central wentylacyjnych
? Oceny stanu zespołów wentylacji mechanicznej
? Sprawdzenia stopnia zabrudzenia filtrów central wentylacyjnych
? Wymiany filtrów - 1 × w roku
? Sprawdzenia ustawienia i zamocowania silników elektrycznych
? Sprawdzenia działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie
? Sprawdzenia stanu łożysk wentylatorów , stanu zabrudzenia lamel chłodnicy
? Kontroli (sprawdzenia) skuteczności i wydajności wentylacji poprzez pomiar prędkości
przepływu powietrza na kilku wybranych kratkach
3. Przegląd okresowy, konserwacja i serwisowanie urządzeń wentylacji
mechanicznej w budynku Prokuratury Rejonowej w Dębicy przy Ul. 3 Maja 2.
W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej:
? Okresowego przeglądu (2 × w roku przed sezonem letnim (V - wraz z wpisem w
Centralnym Rejestrze Operatorów CRO - dotyczy agregatu chłodniczego) oraz po
sezonie letnim (IX/X) potwierdzonych odpowiednim protokołem z przeglądu
? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia prawidłowego działania
urządzeń
? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego centrali wentylacyjnej
? Oceny stanu zespołów wentylacji mechanicznej
? Sprawdzenia stopnia zabrudzenia filtrów central wentylacyjnych
? Wymiany filtrów - 2 × w roku
? Pomiaru prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej
? Kontroli pracy i przetestowania układu automatyki kontrolno-pomiarowej sprawdzenia
poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń
? Aktualizacji aplikacji oprogramowania sterowników
? Sprawdzenia ustawienia i zamocowania silników elektrycznych
? Sprawdzenia działania wirników wentylatorów poprzez ręczne uruchomienie
? Sprawdzenia stanu łożysk wentylatorów , stanu zabrudzenia lamel chłodnicy
? Kontroli (sprawdzenia) skuteczności i wydajności wentylacji poprzez pomiar prędkości
przepływu powietrza na kilku wybranych kratkach.
Ponadto należy wykonać:
1) Przy centrali wentylacyjnej:
? Sprawdzenie działania automatyki sterującej
? Kontrola stanu części ruchomych
? Kontrola mocowań i połączeń
? Kontrola połączeń hydraulicznych
? Kontrola działania czujników ciśnieniowych
? Kontrola działania zaworów trójdrożnych
? Kontrola stanu nagrzewnicy
? Sprawdzenie prądu wentylatora nawiewnego
? Sprawdzenie prądu wentylatora wyciągowego
2) Przy agregacie chłodniczym
? Swoboda przepływu powietrza w otworach wlotowych i wylotowych urządzenia
? Stan elementów regulujących przepływ powietrza
? Ciśnienia czynnika na ssaniu (parowania)
? Ciśnienia czynnika tłoczenia (skraplania)
? Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego (wpis do CRO - V)
? Poziom oleju w sprężarce
? Poziom prądów sprężarki inwerter
? Temperatura tłoczenia inwerter
? Temperatura parowania
? Stan wymienników (parownik, skraplacz)
? Układ odprowadzenia skroplin
? Stan wentylatorów
? Stan instalacji i połączeń elektrycznych
? Sprawdzenie nastaw sterownika
? Sprawdzenie działania układów sterujących; test chłodzenia, grzania, nawilżania,
osuszania
? Sprawdzenie zdalnego monitoringu urządzeń
Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w tabeli stanowiącej
załącznik nr 1 do Ogłoszenia
Część III - Przeglądy okresowe, konserwacja i serwisowanie urządzeń
klimatyzacyjnych w jednostkach organizacyjnych Prokuratury
Okręgowej w Rzeszowie
W ramach czynności Zamawiający wymaga wykonywania co najmniej:
? Okresowych przeglądów (l × przed sezonem letnim (V) potwierdzonych protokołami
przeglądu - 19 szt.
? Sprawdzenia i wymiany filtrów
? Czynności zapobiegawczych niezbędnych dla zapewnienia dobrego działania urządzeń,
w tym czyszczenie filtrów powietrza, powierzchni wymienników ciepła, płatów
wentylatorów, żaluzji układu ssąco-nawiewnego, tacy ociekowej i pompki kondensatu
? Oględzin ogólnych i oceny stanu technicznego urządzeń
? Przeprowadzania niezbędnych napraw
Wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przedstawiono w tabeli stanowiącej
załącznik nr 1 do ogłoszenia.
Lokalizacja urządzeń:
? PR Dębica, Ul. 3-go Maja 2 9 szt. (przegląd 1 × rok)
? PR Ropczyce, Ul. Sienkiewicza 1 1 szt. (przegląd 1 × rok)
? PR Leżajsk, Ul. Mickiewicza 47 l szt. (przegląd 1 × rok)
? PR Łańcut, Ul. Grunwaldzka 10 l szt. (przegląd 1 × rok)
? PR Strzyżów, Ul. 8-go Marca 9 7 szt. (przegląd 1 × rok)
Zamawiający wymaga posiadania przez przedsiębiorcę i osoby wykonujące czynności
przeglądów technicznych certyfikatów dla personelu, zgodnie z wymaganiami ustawy
z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych
fluorowanych gazach cieplarnianych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 2065).

CPV: 50.73.00.00-1

Dokument nr: 3036-7.262.38.2024

Składanie ofert:
Ofertę na załączonym formularzu należy złożyć w terminie do dnia 26 kwietnia 2024 r.,
w wersji elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
2) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
3) Warunki udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów,
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże,
że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia:
Na potwierdzenie powyższego należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ogłoszenia
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5) Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami:
1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
7) Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od daty upływu terminu
składania ofert.
8) Opis sposobu przygotowywania ofert:
1. Zamawiający zaprasza Wykonawcę do złożenia oferty w postępowaniu zgodnie
z załączonym formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia.
2.Oferta musi zawierać kolejno:
1) formularz ofertowy - załącznik nr 2 do ogłoszenia
2) wykaz urządzeń - załącznik nr 1 do ogłoszenia
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do
Ogłoszenia,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności.
3. Oferta winna być podpisana przez upoważnioną osobę (stosowne upoważnienie winno
wynikać z dokumentu rejestracyjnego). W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie
wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienie wynika
z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego).
4. W przypadku składania dokumentów w formie kserokopii, muszą być one poświadczone
za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Niniejsze poświadczenie winno być
sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu.
10) Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Cena musi być podana w PLN i w takiej walucie będzie rozliczane zamówienie pomiędzy
Zamawiającym i Wykonawcą.
2. W cenie ofertowej winny zostać ujęte przewidywane koszty związane z realizacją
zamówienia.
3. Cena powinna być podana cyfrowo i słownie zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.
4. Oferowane ceny są stałe przez cały okres obowiązywania umowy.
11) Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny oferty jest cena - waga 100%
Oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania zostaną ocenione wg wzoru:
PC= CN/CB x 100 ,
gdzie: PC - ilość punktów w kryterium cena, CN - cena najniższa, CB - cena badana
12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Niezwłocznie po wyborze oferty zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje
o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Warunkiem zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego
z wybranym Wykonawcą będzie, najpóźniej na dzień jej podpisania przedłożenie:
a) aktualnego zaświadczenia o statusie Autoryzowanego Punktu Serwisowego - dotyczy części
I (klimatyzatory Fujitsu i Haier),
b) aktualnego zaświadczenia o statusie Autoryzowanego Punktu Serwisowego - dotyczy części
III (klimatyzatory KAISAI i Fujitsu),
c) certyfikatu dla przedsiębiorców zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o
substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach
cieplarnianych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065),
13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli
Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy,
jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę
w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Wzory umów stanowią załącznik nr 4A - część I, załącznik 4B - część II, załącznik nr 4C -
część III do ogłoszenia.
15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami
Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami
Regulaminu udzielania zamówień bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. -
Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023, poz. 1610).
17) Załącznikami do niniejszego Ogłoszenia, stanowiącymi jego integralną część,
są dokumenty wymienione w jego treści.

Uwagi:
16) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie informuje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie
z siedzibą przy ul. Hetmańskiej 45d, 35-078 Rzeszów, REGON 000000402, NIP 813-270-
35-18,tel. 17 50 61 200,fax 17 50 61 203,e-mail: biuro.podawcze.porze@prokuratura.gov.pl.
2. Inspektorem Ochrony Danych osobowych w Prokuraturze Okręgowej w Rzeszowie jest Pan
Wojciech Pieniążek. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.porze@prokuratura.gov.pl,
a także pocztą tradycyjną pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Rzeszowie - Inspektor
Ochrony Danych, ul. Hetmańska 45d, 35-078 Rzeszów.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na ,,Usługę przeglądów okresowych i konserwacji urządzeń klimatyzacji i
wentylacji mechanicznej w obiektach Prokuratury Okręgowej w Rzeszowie" sygnatura
3036-7.262.38.2024, prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień bez
stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Prokuraturze Okręgowej w
Rzeszowie;
b. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu podjęcia działań przed zawarciem tej umowy i jej
wykonaniem;
c. art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wypełnienia obowiązków ciążących na administratorze
zgodnie z przepisami szczegółowymi.
d. art. 6 ust. 1 lit f RODO, w celu zabezpieczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń
Zamawiającego w umowie z Wykonawcą, jako prawnie uzasadnionych interesów
realizowanych przez Zamawiającego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust.1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.poz.1605 j.t.), dalej
,,ustawa Pzp";
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu związanym z zawarciem,
wykonaniem i archiwizacją niniejszej umowy. Ponadto informuje się, że dane osobowe
dotyczące Wykonawcy i prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, osób
upoważnionych do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz dane dotyczące podmiotów na zasoby, na które Wykonawca się powołuje
w tym postępowaniu, będą przetwarzane zgodnie z treścią art. 13 RODO;
6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Podanie przez Państwo danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów
związanych z nawiązaniem i przebiegiem współpracy. Wynika to bezpośrednio
z przepisów ustawy Pzp i jest związane z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają również z ustawy
Pzp;
8. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa oraz powierzone podmiotom współpracującym na podstawie umowy powierzenia
zawartej na piśmie;
9. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
10.Wykonawca ma prawo dostępu do treści danych, żądania ich sprostowania, usunięcia
danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się
z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej
oraz prawo do ograniczenia przetwarzania danych przy czym przepisy odrębne mogą
wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa, prawa do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy Wykonawca uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy
RODO.
11. W związku z RODO, każda ze Stron oświadcza, że pozyskała od osób, których dane
osobowe przywołała w niniejszej umowie oraz innych osób reprezentujących ją w procesie
realizacji umowy, niezbędne zgody (jako administrator danych) na przekazanie tych
danych drugiej ze Stron w związku z wykonaniem niniejszej umowy.
12. Przekazanie tych danych jest równoznaczne ze złożeniem przez Stronę przekazującą
oświadczenia, że jest uprawniona do: przetwarzania danych tych osób, przekazania danych
drugiej Stronie umowy i upoważnienia drugiej Strony umowy do przetwarzania tych
danych na zlecenie Strony przekazującej w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszej
umowy. Strona otrzymująca dane będzie przetwarzała otrzymane dane tylko w zakresie
niezbędnym do wykonania niniejszej umowy.
13. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z powyższą klauzulą informacyjną i ją zrozumiał.

Kontakt:
2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są:
1) w zakresie procedury - Pan Damian Skrobacz, nr telefonu: 17 50 61 267, adres mailowy:
zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl
2) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pan Dawid Rojek, nr telefonu: 17 50 61 254
adres mailowy: zamowienia.porze@prokuratura.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.