mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury |
Data zamieszczenia: | 2024-04-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Stołeczne Warszawa Pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa powiat: Warszawa zamowieniabzp@um.warszawa.pl https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127670/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy - umowa ramowa Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków dotyczących przyszłych zamówień publicznych na wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy, jakie mogą zostać udzielone w okresie jej obowiązywania. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy ramowej (z załącznikami), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. CPV: 71241000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00294194, ZP/GP/271/II-53/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/156243/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie. 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127670/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 12:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/148696/notice/public/details Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/GP/271/II-53/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków dotyczących przyszłych zamówień publicznych na wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy, jakie mogą zostać udzielone w okresie jej obowiązywania. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy ramowej (z załącznikami), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna i zawodowa: Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali pięć ekspertyz o stanie technicznym zabytku lub części zabytku nieruchomego wykonanego w technice murowanej wpisanego do rejestru zabytków lub inwentarza muzealnego albo ujętego w gminnej ewidencji zabytków, 2. dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, która posiada odpowiednio: a. dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej, b. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, c. minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub sporządzaniu ekspertyz budowlano-konstrukcyjnych przy zabytkowych obiektach nieruchomych wykonanych w technice murowanej lub ich częściach, które wpisano do rejestru zabytków lub do inwentarza muzealnego albo ujęto w gminnej ewidencji zabytków. b) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania badań architektonicznych, o których mowa w art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, która: a. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku architektura lub architektura i urbanistyka, lub studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia badań architektonicznych w wymiarze co najmniej 60 godzin lub którym przypisano co najmniej 6 punktów ECTS, lub studia podyplomowe w zakresie prowadzenia badań architektonicznych; b. po ukończeniu w/w studiów przez co najmniej 6 miesięcy brała udział w badaniach architektonicznych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Uwaga dot. pkt 1 i 2.: Przez zabytek wpisany do rejestru zabytków, należy rozumieć budynek zabytkowy wpisany do rejestru zabytków, w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru. Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz, ewidencję zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Przez zabytek ujęty w gminnej ewidencji zabytków, należy rozumieć budynek zabytkowy współtworzący gminną ewidencję zabytków, prowadzoną przez wójta/burmistrza/prezydenta miasta, w rozumieniu art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu; b) dowody, że wykazane w oświadczeniu usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: o referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane; o oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz osób - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 6 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Oferta składa się z: a) wypełnionego, zdefiniowanego przez Zamawiającego w Systemie, Formularza oferty - zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w Systemie został określony w pkt 22. i 24. SWZ; b) załączonego, do oferty w Systemie, oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ); c) załączonego do oferty w Systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ); d) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączonych do oferty w Systemie: o oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego Podmiotu, o zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określającego w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby; - sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; - czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączonych do oferty w Systemie: o oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, o oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ), 2. Inne oświadczenia lub dokumenty a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy; b) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument zawierający dowody, na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z wzorem umowy stanowiącej załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-28 |
© eurobudowa.pl 2004-2024