Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
Pl. Bankowy 3/5
00-950 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowieniabzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127670/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy - umowa ramowa
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków dotyczących przyszłych zamówień publicznych na wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy, jakie mogą zostać udzielone w okresie jej obowiązywania.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy ramowej (z załącznikami), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 71241000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00294194, ZP/GP/271/II-53/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/156243/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie.
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/notice/public/127670/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 12:00
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/148696/notice/public/details

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/GP/271/II-53/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków dotyczących przyszłych zamówień publicznych na wykonanie ekspertyz w zakresie konstrukcyjno-budowlanym murowanych budynków i budowli architektury zabytkowej będącej własnością m.st. Warszawy, jakie mogą zostać udzielone w okresie jej obowiązywania.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy ramowej (z załącznikami), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna i zawodowa:
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie wykonali pięć ekspertyz o stanie technicznym zabytku lub części zabytku nieruchomego wykonanego w technice murowanej wpisanego do rejestru zabytków lub inwentarza muzealnego albo ujętego w gminnej ewidencji zabytków,
2. dysponuje lub będzie dysponował:
a) co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, która posiada odpowiednio:
a. dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej,
b. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
c. minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub sporządzaniu ekspertyz budowlano-konstrukcyjnych przy zabytkowych obiektach nieruchomych wykonanych w technice murowanej lub ich częściach, które wpisano do rejestru zabytków lub do inwentarza muzealnego albo ujęto w gminnej ewidencji zabytków.
b) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania badań architektonicznych, o których mowa w art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, która:
a. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, na kierunku architektura lub architektura i urbanistyka, lub studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia badań architektonicznych w wymiarze co najmniej 60 godzin lub którym przypisano co najmniej 6 punktów ECTS, lub studia podyplomowe w zakresie prowadzenia badań architektonicznych;
b. po ukończeniu w/w studiów przez co najmniej 6 miesięcy brała udział w badaniach architektonicznych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Uwaga dot. pkt 1 i 2.:
Przez zabytek wpisany do rejestru zabytków, należy rozumieć budynek zabytkowy wpisany do rejestru zabytków, w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru.
Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz, ewidencję zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Przez zabytek ujęty w gminnej ewidencji zabytków, należy rozumieć budynek zabytkowy współtworzący gminną ewidencję zabytków, prowadzoną przez wójta/burmistrza/prezydenta miasta, w rozumieniu art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
o referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;
o oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) wykaz osób - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składa się z:
a) wypełnionego, zdefiniowanego przez Zamawiającego w Systemie, Formularza oferty - zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w Systemie został określony w pkt 22. i 24. SWZ;
b) załączonego, do oferty w Systemie, oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);
c) załączonego do oferty w Systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ);
d) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączonych do oferty w Systemie:
o oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego Podmiotu,
o zobowiązania każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzającego, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotem udostępniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określającego w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
e) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączonych do oferty w Systemie:
o oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
o oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ),
2. Inne oświadczenia lub dokumenty
a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy - dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
b) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - dokument zawierający dowody, na
to, że:
- zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość
gospodarczą,
- zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej,
- podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z wzorem umowy stanowiącej załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-28

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.