Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

PRZEPROWADZENIE GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

PRZEPROWADZENIE GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: STAROSTA RYCKI
UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 10A
08-500 RYKI
powiat: rycki
Tel. (81)865-74-84; Fax: (81) 865-24-70, tel. 81 865 74 83
skarbpanstwa@ryki.powiat.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: RYKI
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (81)865-74-84;
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU:
PRZEPROWADZENIE GLEBOZNAWCZEJ KLASYFIKACJI GRUNTÓW DLA OBSZARU DZIAŁEK NR 18, 19 ORAZ
20 POŁOŻONYCH W OBRĘBIE UŁĘŻ, GMINA UŁĘŻ
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3
rozporządzenia rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz.
U. z 2012 r. poz. 1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów
klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania
geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych
pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
2. W ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności:
? Analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
? Przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron
postepowania, zgodnie z § 6 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (badaniem należy
objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego),
? Sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych,
? Sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji,
? Dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych oraz
ewentualnie pozostały elementów sytuacyjnych zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w
geodezji,
? Rezultat wykonanym prac i opracowaną dokumentacje należy skompletować w postaci operatu technicznego
i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
? W przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć Zamawiającemu opatrzone
klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3 g pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i
kartograficzne ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.) 4 egz. Mapy klasyfikacji, sporządzone na kopii mapy
ewidencyjnej.
3. Czynność, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym UŁĘŻ (061606_2.0010) w
gminie Ułęż dla obszaru działek nr 18, 19 i 20 o łącznej powierzchni 23,6700 ha.
4. Zgodnie z wnioskiem właściciela ,,przebieg granicy pomiędzy wydzieleniem konturów klasyfikacyjnych RIIIb a
RIVa w południowej części działek wykazany jest w sposób silnie zgeneralizowany w rejonie działek objętych
zamówieniem występuje tylko gleba średniej jakości".
5. Badaniem należy objąć teren całych konturów klasyfikacyjnych. Na opisie i w protokole należy wpisać pozycję
z urzędowej tabeli klas gruntów.
6. Zgłoszenia prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych w art. 12 ust. 1 pkt 3
ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne.
7. Materiały niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów udostępnione zostaną Wykonawcy z
uwzględnieniem art. 40 a ust. 2 pkt 3 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne.

Dokument nr: GK. 272.3.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi 25 kwietnia 2024 r., o godz.
10.15.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego w Rykach, Ul. Wyczółkowskiego 10A, I piętro, pokój nr
103, nie później niż do 25 kwietnia 2024 r., godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia
60 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
Z uwagi na wartość zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). Zamówienie realizowane jest zgodnie z Zarządzeniem nr 16/2021
Starosty Ryckiego z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia w Starostwie Powiatowym w Rykach Regulaminu
udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
V. Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponować potencjałem technicznym,
kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Posiadają uprawnienia z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osoby,
które takie uprawnienia posiadają.
3. Wykonawca ma obowiązek załączyć informacje na temat doświadczenie (stanowiący załącznik nr 4) wraz
dokumentami potwierdzającymi wykonanie minimum trzech klasyfikacji gleboznawczych w przeciągu ostatnich 5 lat
oraz kopią (poświadczoną za zgodność z oryginałem) dokumentów potwierdzających kwalifikacje
i uprawnienia, o których mowa w pkt. 2 i 3.
4. Prowadzą działalność gospodarczą, tożsamą z przedmiotem zamówienia.
5. W przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy załączyć kopię umowy spółki wraz z
aneksami.
6. Złożą ofertę na formularzu ofert udostępnionym przez Zamawiającego (zał. nr 1).
7. Wykonawca, który nie spełnia powyższych warunków podlega wykluczeniu z postępowania.
VI. Opis przygotowania oferty
1. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
2. Każdy wykonawca przedkłada tylko jedną ofertę.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Oferta składana przez Wykonawcę winna być sporządzona na ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym
Załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
5. Do formularza ofertowego należy dołączyć dokumenty wskazane w rozdziale V niniejszego ogłoszenia.
6. W przypadku Wykonawcy, który będzie dysponował innymi osobami przy realizacji zamówienia,
Wykonawca składa również wykaz osób (stanowiący załącznik nr 3) oraz oświadczenie
w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i 14 RODO (stanowiące
załącznik nr 5).
7. ,,Formularz ofertowy" oraz pozostałe załączniki winny być podpisane przez upoważnioną osobę.
8. Wykonawca do ,,Formularza ofertowego" dołącza dokumenty lub oświadczenia w formie oryginału lub
kserokopii. Kserokopie (każda zapisana strona) muszą być poświadczone wpisem ,,za zgodność
z oryginałem" oraz podpisane przez osobę(by) podpisującą(ce) ofertę (pieczątka imienna oraz podpis).
9. Ofertę należy umieścić w kopercie, oznaczyć pieczęcią Wykonawcy lub słownie oraz zapisem:
,,Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla obszaru działek nr 18, 19 oraz 20 położonych w
obrębie Ułęż, gmina Ułęż ", znak sprawy GK.272.3.2024. Nie otwierać przed 25 kwietnia 2024 r., godz.
10.15".
VII. kryteria wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena - 100%.
IX. Wybór oferty i zawarcie umowy
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy na wykonanie zadania, która będzie zawierała najniższą cenę brutto
za całość zamówienia i będzie zgodna z niniejszym ogłoszeniem o zamówieniu. Wykonawca, zobowiązany jest
do zawarcia umowy, której wzór stanowi Załącznik Nr 2.

Uwagi:
XI. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego
dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Rycki mający siedzibę pod adresem: ul.
Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, tel. 81 865 74 50, zwanego dalej ,,Administratorem".
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod
adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby
Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia lub konkursu, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, zwanego dalej
,,zamówieniem".
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - jako niezbędne do
wykonania umowy, której jest Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed
zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO - jako niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami
danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3,
jak również przez okres w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne
przepisy prawa.
8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
1)
skarbpanstwa@ryki.powiat.pl
prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających
przetwarzaniu;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia
niekompletnych danych osobowych1;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi
sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych,
żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c)
Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania - do czasu
stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw
sprzeciwu.
4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
9. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie przysługuje Pani/Panu:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO - prawo to
nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono
zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, pod adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie danych
osobowych wyklucza możliwość udzielenia zamówienia.
12. Nie podlega Pani/Pan decyzjom, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym
profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.

Kontakt:
X. Osoby uprawnione do kontaktu z wykonawcami
? Agnieszka Waśko - Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Ryki, ul.
Wyczółkowskiego 10 A, pok. 114 (I piętro), tel. 81 865 74 84
? Tadeusz Chudek - Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru Nieruchomości Ryki, ul.
Wyczółkowskiego 10 A, pok. 113 (I piętro), tel. 81 865 74 83

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.