Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Spółka z o.o
ul. Jana Pawła II 35
97-200 Tomaszów Mazowiecki
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
Tel. (44) 725 72 30
azielinska@tcz.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Tomaszów Mazowiecki
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: Tel. (44) 725 72 30
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
z siedzibą w Tomaszowie Mazowieckim, Ul. Jana Pawła II 35, zaprasza
do złożenia oferty do postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł, którego
przedmiotem jest usługa wykonania przeglądów rocznych budynków
Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Maz.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Pakiet 1
Wykonanie przeglądu okresowego rocznego budynków znajdujących się przy Ul. Jana
Pawła II 35, Ul. Niskiej 14, Ul. Graniczna 63 Ul. Mościckiego 3 w Tomaszowie
Mazowieckim, w zakresie ,,ogólnobudowlanym" zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1a i ust. 2 ustawy
Prawo Budowlane.
Po przeprowadzonym przeglądzie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub osoba
uprawniona do jej przeprowadzenia sporządził protokół z podziałem na budynki.
Wykonawca powinien dołączyć do oferty:
- uprawnienia zgodne z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane,
- aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
Pakiet 2
Wykonanie przeglądów stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach przy
ul. Jana Pawła II 35 , Ul. Niskiej 14 Mościckiego 3, Ul. Graniczna 63 zgodnie z art. 62 ust.
1 pkt 1a i ust. 2 ustawy Prawo Budowlane.

Dokument nr: 40/2024/KO

Otwarcie ofert: Otwarcie nastąpi w dniu 30.04.2024r. o godz. 10.00

Składanie ofert:
Oferty należy składać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 30.04.2024r. do godz.
09:00, na adres poczty e mail wskazany w pkt. 3. W tytule wiadomości należy wpisać:
" Usługa wykonania przeglądów budynków"- Znak sprawy: 40/2024/KO.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji usługi - według Załącznika Nr 3

Wymagania:
Wykonawca powinien dołączyć do oferty:
- dyplom Mistrzowski wydany przez Izbę Rzemieślniczą;
Po przeprowadzonym przeglądzie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub osoba
uprawniona do jej przeprowadzenia sporządził protokół z podziałem na budynki.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie pakietów od nr 1 do nr 2
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków - Zamawiający nie stawia warunków udziału
w postępowaniu.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie pakietów od nr 1 do nr 2
Załączenie przez Wykonawcę do oferty wymaganych kwalifikacji do przeprowadzenia
powyższej usługi tj.:
1. uprawnienia zgodne z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane
( dotyczy Pakiet nr 1)
2. aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa ( dotyczy Pakiet nr 1)
3. dyplom Mistrzowski wydany przez Izbę Rzemieślniczą (dotyczy Pakiet nr 2).
VI. Na ofertę Wykonawcy składają się niżej wymienione dokumenty :
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika).
Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Uprawnienia zgodne z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane
( dotyczy Pakiet nr 1)
Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
( dotyczy Pakiet nr 1)
Dyplom Mistrzowski wydany przez Izbę Rzemieślniczą (dotyczy Pakiet nr 2).
VII. Dodatkowe informacje, Złożenie oferty
Za wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną
nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego,
złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
1) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty w języku polskim w formie
elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Zaproszeniu.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Oferta (wszystkie dokumenty i oświadczenia) winna być podpisana przez
wykonawcę lub upoważnionego Pełnomocnika.
4) W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do składanej oferty
należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo.
2. ZŁOŻENIE OFERTY
Oferta dla swojej ważności musi zawierać:
1.
2.
3.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego,
Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika).
Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej,4.
5.
6.
Uprawnienia zgodne z przepisami obowiązującej Ustawy Prawo Budowlane
( dotyczy Pakiet nr 1)
Aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
( dotyczy Pakiet nr 1)
Dyplom Mistrzowski wydany przez Izbę Rzemieślniczą (dotyczy Pakiet nr 2).
3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej ,
na adres e-mail: azielinska@tcz.com.pl . Oferta musi zostać złożona na załączonych
do zaproszenia wzorach dokumentów. Oferty nie należy składać poprzez platformę ePUAP.
Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzonej zgodnie z wyborem:
a) podpisem zaufanym,
b) podpisem osobistym,
c) podpisem kwalifikowanym,
d) przesyła podpisaną i zeskanowaną ofertę elektronicznie na adres e-mail, o którym mowa
wyżej.
4. Oferty otrzymane po terminie, o którym mowa w pkt. 3 - nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający w toku prowadzonego zapytania może zwracać się do Wykonawcy
o wyjaśnienia dotyczące złożonej oferty oraz żądać uzupełnienia brakujących dokumentów.
7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia
w terminie do dnia 25.04.2024r. do godz. 09:00. Zapytania otrzymane po wskazanym
terminie nie będą rozpatrywane. Ewentualne zapytania składane będą w formie elektronicznej
na adres poczty e-mail wskazany w pkt. 3.
8. Zamawiający w każdym czasie może dokonać zmiany treści zaproszenia do składania ofert.
Jeżeli niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian przez wykonawców Zamawiający
przedłuża termin składania ofert - jeżeli jest to konieczne
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty lub zakończyć
postępowanie na każdym jego etapie jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze
prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
10. Zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z kryteriami oceny ofert
określonymi w postępowaniu, który spełnia warunki udziału postawione w niniejszym
Zaproszeniu.
11. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni od terminu przewidzianego na jej
złożenie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.VIII. Opis sposobu porozumiewania się
1) W niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między zamawiającym
a wykonawcami, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej.
2) Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt
otrzymania korespondencji
przy użyciu komunikacji elektronicznej przesyłając
informację zwrotną.
3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, o którym mowa w pkt. 2
przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej
wykonawcy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego
treścią.
IX. Sposób rozliczeń
Termin płatności 30 lub 60 dni - po zrealizowaniu usługi.
X. Sposób oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej
1. Zamawiający będzie oceniał, każdą z ofert, spełniającą warunki techniczne opisane przez
Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów:
Lp.KryteriumRanga
1.Cena100%
Maksymalna liczba
punktów za
kryterium
100 pkt.
2. Sposób obliczenia wartości punktowej kryteriów:
W kryterium CENA (C) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:
C = CMIN/CB x 100 x 100%
C - wartość punktowa ceny
CMIN - cena najniższa spośród wszystkich ofert
CB - cena badanej oferty
Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium ,,CENA" wynosi 100 pkt.
Zamawiający przyzna punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki
rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub zapytania ofertowego,
b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez
zamawiającego w zamówieniu lub zaproszeniu.
5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów
oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie,
zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
XI. Rażąco niska cena
1) W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do
możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może
zwrócić się do wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących
zaproponowanej ceny.
2) Dokonując analizy złożonych wyjaśnień zamawiający będzie miał w szczególności na
uwadze możliwość uzyskania przez wykonawcę osiągnięcia zysku, rozwiązania
techniczne i funkcjonalne, metody realizacji, koszty materiałowe, koszty personelu.
3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli złożone
wyjaśnienia wraz z dowodami nie wykazują możliwości wykonania zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w ogłoszeniu
o zamówieniu lub zaproszeniu do składania ofert.
XII.
Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIV. Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego:
1) Zamawiający niezwłocznie poinformuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy
złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania,
odrzuceniu ofert lub wykluczeniu wykonawców.
2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się
od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy
spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej
ocenioną spośród pozostałych ofert.XV.
Unieważnienie postępowania
1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej ważnej oferty - w przypadku publikacji ogłoszenia o zamówieniu
na stronie internetowej zamawiającego,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty
niezwłocznie zawiadamiając wykonawców.

Kontakt:
Adres e-mail do kontaktów w sprawie niniejszego postępowania: w sprawach formalnych:
A. Zielińska e - mail : azielinska@tcz.com.pl
4) Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, od poniedziałku do piątku
są: w sprawach formalnych: A. Zielińska e - mail : azielinska@tcz.com.pl .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.