Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie profesjonalnego audytu dostępności architektonicznej oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie profesjonalnego audytu dostępności architektonicznej oraz komunikacyjno-informacyjnej wraz z opracowaniem raportu dostępności architektonicznej i raportu dostępności komunikacyjno-informacyjnej Zamawiającego

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie
ul. Herlinga Grudzińskiego 1
30-705 Kraków
powiat: Kraków
tel.: 12 25 24 650, tel. 12 252 45 12/ 606 978 295
rektorat@afm.edu.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 12 25 24 650,
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Profesjonalne audyty i raporty dostępności architektonicznej oraz komunikacyjno-informacyjnej Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Finansowane ze środków dotacji na zadania związane z zapewnieniem studentom
Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, będącymi osobami niepełnosprawnymi warunków do pełnego udziału w procesie przyjmowania na studia, do szkół doktorskich, kształcenia na studiach i w szkołach doktorskich lub prowadzeniu działalności naukowej.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie profesjonalnego audytu dostępności architektonicznej oraz komunikacyjno-informacyjnej Zamawiającego wraz z opracowaniem raportu dostępności architektonicznej i raportu dostępności komunikacyjno-informacyjnej Zamawiającego.
2. Raporty sporządzone będą przez Wykonawcę w formie tradycyjnej (papierowej) oraz elektronicznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
14. TERMIN, DO KTÓREGO NALEŻY SKŁADAĆ OFERTY

1. Ofertę wraz z złącznikami należy złożyć w terminie do 26.04.2024 r., do godz. 10.00.
2. Oferent, który złoży ofertę osobiście otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty, zgodnie
z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do Zapytania ofertowego w przypadku osobistego złożenia oferty.

16. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

1. OFERTĘ należy przekazać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
pocztą, kurierem lub osobiście do Biura ds. Osób Niepełnosprawnych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego bud. C, pok. 053 C, czynne od poniedziałku do piątku 8.00 - 16.00, w zamkniętej, opieczętowanej pieczątką firmową Wykonawcy, kopercie/kartonie z napisem: profesjonalne audyty i raporty dostępności architektonicznej oraz komunikacyjno-informacyjnej Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego - zamówienie".

Miejsce i termin realizacji:
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia - najpóźniej do dnia 15.05.2024 r.

Wymagania:
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b. posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
c. nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji,
2. Niespełnienie w/w wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.
3. Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. aktualny odpis z KRS lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej osób fizycznych,
b. oświadczenie potwierdzające, ze wykonawca nie znajduje się w stanie upadłości lub likwidacji.

5. INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Za wykonawcę powiązanego z Zamawiającym uważa się osobę fizyczną lub prawną, która:
1) jest założycielem uczelni lub wspólnikiem spółki będącej założycielem,
2) pełni funkcję rektora lub kanclerza,
3) jest pełnomocnikiem lub prokurentem uczelni,
4) jest członkiem komisji przetargowej prowadzącej postępowanie,
5) jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej, albo krewnym lub powinowatym
w linii bocznej do drugiego stopnia pokrewieństwa lub powinowactwa jednej z osób wymienionych
w pkt 2-4,
6) pozostaje z jedną z osób wymienionych w pkt 2-4 w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Za wykonawcę powiązanego z Zamawiającym uważa się ponadto:
1) spółkę cywilną oraz spółkę osobową, w której jedna z osób wymienionych w ust. 2 pkt 1-4 uczestniczy jako wspólnik,
2) osobę prawną, w której jedna z osób wymienionych w ust. 2 pkt 2-4 ma co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) wykonawcę, który pozostaje z zamawiającym lub jedną z osób wymienionych w ust. 2 pkt 1-4
w innym powiązaniu, które może rodzić uzasadnione podejrzenie o naruszenie zasad uczciwej konkurencji.
4. Ponadto, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców:
1) wymienionych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507 z późn. zm.).1
5. W celu wykazania braku powiązań kapitałowych lub osobowych (ust. 2 i 3) Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.
6. W celu wykazania braku wykluczenia związanego z agresją Rosji na Ukrainę (ust. 4) Zamawiający żąda złożenia Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.

6. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie cena.

7. WYNIK

1) Warunkiem wyboru najkorzystniejszej oferty jest wpłynięcie co najmniej dwóch ofert. Pod uwagę będą brane tylko oferty złożone w terminie, nie podlegające odrzuceniu i spełniające warunki udziału w postępowaniu.
2) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z tego względu, że dwie lub więcej ofert mają taką samą cenę, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
3) Zamawiający może podjąć negocjacje z wykonawcą, którego oferta została uznana
za najkorzystniejszą:
o jeżeli zaoferowana przez tego wykonawcę cena przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na dane zamówienie, lub z innych ważnych powodów.
4) Jeżeli w przypadku o którym mowa w pkt 3, nie uda się dojść do porozumienia z wykonawcą, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wybrania żadnej oferty. W takim przypadku postępowanie wszczyna się na nowo.

8. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni upływu terminu do składania ofert, o którym mowa w ust. 14 pkt. 1.

9. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERT

1. Cena oferty będzie obliczona jako całkowita cena brutto (z obowiązującym podatkiem
od towarów i usług VAT) przedmiotu zapytania.
2. Cena oferty będzie uwzględniać wszystkie zobowiązania i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie z formularzem ofertowym, załącznik nr 2 Zapytania ofertowego.
3. Ewentualne zniżki, upusty, rabaty itp. muszą być zawarte w cenie oferty.
4. Cena oferty będzie wyrażona cyfrowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (brutto).
5. Cena oferty będzie określona w złotych polskich. Rozliczenia między Zamawiającym,
a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej.

10. ZMIANA TREŚCI LUB ODWOŁANIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego.
2. Zapytanie ofertowe może ulec zmianie przed upływem terminu składania ofert. Zmiana zapytania ofertowego podlega upublicznieniu w trybie przewidzianym dla upublicznienia zapytania. W razie potrzeby termin składania ofert ulegnie przedłużeniu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania lub zakończenia postępowania bez wyboru ofert, w szczególności w przypadku, gdy nie wpłyną co najmniej dwie ważne oferty na każdą część zamówienia lub wartość oferty przekracza wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia, a przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły
do uzyskania ceny mieszczącej się w zakresie cenowym przeznaczonym przez Zamawiającego
na realizację zamówienia.

11. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

1. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert określonego
w ust. 14 pkt 1, w jednej z form, o których mowa w ust. 15.
2. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami treści Zapytania ofertowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego oraz przesłana oferentowi drogą mailową.

12. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert uzupełniających.
5. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Umocowanie w/w osoby/osób, które podpisały ofertę musi wynikać z załączonych do złożonej oferty dokumentów (odpis z KRS, kopia pełnomocnictwa).
6. Oferta powinna być napisana w języku polskim, w sposób trwały (na maszynie do pisania lub komputerze).
7. Oferta musi być złożona na kolejno ponumerowanych stronach.
8. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszego zapytania ofertowego. Formularz ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według wytycznych niniejszego zapytania ofertowego.
9. Ewentualne poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien dodatkowo umieścić informację ,,ZMIANA OFERTY". W przeciwnym wypadku zmiana oferty zostanie potraktowana jako druga oferta złożona przez tego samego wykonawcę na jedną część zamówienia i obie oferty będą podlegać odrzuceniu.

13. DOKUMENT OFERTY ZAWIERA

1.Na ofertę składają się:
1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
2) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego,
3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego,
4) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 5
do Zapytania ofertowego,
5) aktualny odpis z KRS lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej osób fizycznych.

17. ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT
1. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) złożone po terminie,
2) niekompletne,
3) częściowe,
4) niepodpisane,
5) niezgodne z treścią zapytania ofertowego,
6) zawierające rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
7) zawierające błędy w obliczeniu ceny.
2. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich
w niewłaściwej formie lub niezgodne z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym oznacza, że oferta jest niekompletna i podlega odrzuceniu.

18. WYNIK POSTĘPOWANIA

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem korespondencji mailowej oraz za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego http://www.ka.edu.pl/, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano
i uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz
ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację, oraz o ofertach, które zostały odrzucone, oraz opublikuje wynik na stronie Zamawiającego.

19. REALIZACJA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się w uzgodnionym terminie dostarczyć do siedziby Zamawiającego kompletny i zgodny ze złożoną ofertą przedmiot zamówienia wraz z fakturą VAT.

22. INFORMACJE DODATKOWE

1. Zapytanie ofertowe podlega opublikowaniu na stronie internetowej Zamawiającego https://bip.ka.edu.pl/zamowienia.
2. Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę
do udzielenia zamówienia albo mogą stać się podstawą do dalszych negocjacji.
3. Przebieg postępowania zostanie udokumentowany w protokole postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Kontakt:
15. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON

1. KORESPONDENCJĘ (np. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje) należy przekazywać do Zamawiającego w jednej z poniższych form:
o pisemnie (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Krakowska Akademia im. F. Modrzewskiego w Krakowie, ul. Gustawa Herlinga - Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków, pok. C 053. tel. 12 252 45 12/ 606 978 295, w dniach poniedziałek - piątek
w godzinach 8.00 - 16.00,
o drogą elektroniczną: bon@afm.edu.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.