Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądu obszarów i granic aglomeracji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądu obszarów i granic aglomeracji

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
Szczecińska 16a
72-003 Dobra
powiat: policki
telefon 91 311 30 48 fax 91 424 15 45, tel.:91 4223600
gmina@dobraszczecinska.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Dobra
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 91 311 30 48
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie przeglądu obszarów i granic aglomeracji Dobra (PLZA501) oraz aglomeracji Mierzyn (PLZA601)
2. Przedmiot zamówienia:
1) Wykonania przeglądu obszarów i granic aglomeracji Dobra (PLZA501) oraz aglomeracji Mierzyn (PLZA601) zgodnie zobowiązującymi przepisami dotyczącymi aglomeracji tj: Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 z późn. zm.); Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 27 lipca 2018r. w sprawie sposobu wyznaczania obszarów i granic aglomeracji; Wytyczne do wyznaczania, zmiany lub likwidacji obszarów i granic aglomeracji, Warszawa, lipiec 2019r.; Poradnik dla samorządów wyznaczających aglomeracje, Warszawa, wrzesień 2020r.
Przy opracowywaniu przeglądu i ewentualnie konieczności zmiany aglomeracji należy uwzględnić postanowienia dyrektywy 91/271/EWG tj. warunki konieczne do spełnienia przez aglomerację.
W ramach usługi wykonawca przeprowadzi dla każdej aglomeracji odrębnie analizę aktualnych danych dotyczących każdej z aglomeracji tj:
- aktualnej wydajności oczyszczalni ścieków i charakterystyki oraz ilości ścieków powstających na terenie aglomeracji z uwzględnieniem systemów indywidualnych,
- długość sieci kanalizacji sanitarnej w tym planowanej do budowy (przygotowanie w imieniu Zamawiającego wystąpienia do Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru Starostwa Powiatowego w Policach o udostępnienie aktualnych warstw sieci kanalizacyjnych dla Gminy Dobra w celu ich wykorzystania w systemie QGIS ),
- liczby systemów indywidualnych na ich terenie wraz z naniesieniem ich lokalizacji na mapie aglomeracji w systemie QGIS (warstwa winna być przekazana Zamawiającemu w formacie wektorowym shapefile (SHP) w wersji roboczej na koniec września br. oraz ostatecznej do 31 grudnia br). Weryfikacja ma uwzględniać przegląd umów zawartych przez operatora systemu ściekowego i rejestru systemów indywidualnych prowadzonego przez Urząd Gminy wraz z jego aktualizacją na stan do końca 2024r.
- liczby mieszkańców i wskaźnika RLM każdej aglomeracji,
- form ochrony przyrody oraz stref ochronnych ujęć wody ochrony bezpośredniej i pośredniej.
- weryfikacja obszaru i przebiegu granic (zwiększenia bądź zmniejszenia) każdej aglomeracji wraz z propozycjami ich ewentualnych korekt (w formacie wektorowy shapefile) wynikających z aktualizacji danych, w szczególności wskaźnika RLM, stopnia skanalizowania, wskaźnika koncentracji oraz
planowanych do budowy sieci kanalizacji sanitarnej. Dla obszarów nieskanalizowanych znajdujących się na obszarze obu aglomeracji dla których gmina nie posiada obowiązującego projektu/koncepcji należy w oparciu o istniejące ukształtowanie terenu przedstawić szczegółowy system kanalizacji grawitacyjno - tłocznej w celu obliczenia wskaźnika koncentracji. Propozycje zmian granic aglomeracji Wykonawca jest zobowiązany omówić na spotkaniach w Urzędzie Gminy.
- dane wektorowe powinny być zapisane w projekcie QGIS oraz przedstawione na mapie w przeglądarce internetowej (open leyer, leaflet) którą można swobodnie zamieścić na stronie internetowej gminy. Zawartość mapy przewidzianej do zamieszczenia na stronie zostanie ustalona z Gminą,
- przeglądy aglomeracji winny stanowić źródło danych dla celów sprawozdawczych KPOŚK za rok 2024.
W oparciu o wyżej wymienione dane zbadane zostanie spełnienia przez aglomeracje warunków Dyrektywy ściekowej 91/271/EWG tj: Warunek 1 - procent skanalizowania w aglomeracji; Warunek II
- wydajność oczyszczalni w aglomeracji (wyrażona w RLM) oraz Warunek III - standardy oczyszczania ścieków.
Zakończeniem prac będzie przedstawienie dla każdej z aglomeracji odrębnego podsumowania i wniosków z przeprowadzonego przeglądu w formie raportu z prac w formie opisowej, tabelarycznej oraz map w systemie QGIS.

Dokument nr: WKI.WT.7021.6.2024. EP

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania oferty:
Wymagane dokumenty należy złożyć:
a. osobiście w Urzędzie Gminy Dobra z siedzibą w Dobrej przy Ul. Graniczna 24a, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Przegląd aglomeracji".
b. pocztą na adres korespondencyjny Urzędu Gminy Dobra: Ul. Graniczna 24a, 72-003 Dobra z dopiskiem ,,Przegląd aglomeracji".
Oferty należy składać do: 29 kwietnia 2024 r. DO GODZINY 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy)
Oferty które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania przeglądów aglomeracji:
- do 30 września 2024 - projekty raportów z przeglądów wraz z mapami QGIS
- do 20 grudnia 2024 - ostateczne raporty z przeglądów z mapami w systemie QGIS zaktualizowane o uwagi Zamawiającego oraz aktualne dane dotyczące aglomeracji (w szczególności liczba mieszkańców, ilość ścieków, długość sieci kanalizacyjnej) za ostatni kwartał 2024r.

Wymagania:
Niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na wartość niniejszą niż 130 000 zł netto.
4. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
5. Kryterium oceny oferty:
100% cena BRUTTO
WYMAGANIA I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca wykaże, poprzez przedłożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie porównywalne usługi (o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia) w zakresie opracowania przeglądu obszaru i granic aglomeracji i/lub opracowania wyznaczenia obszaru i granic aglomeracji zakończone prawomocną uchwałą.
2. Wykonawca musi posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności do wykonania zamówienia, zgodnie zobowiązującymi normami i przepisami w zakresie zamówienia.
3. Cena podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem wskazanego zamówienia.
4. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z miejscem lokalizacji zamówienia oraz oświadcza, że zapoznał się ze wszystkimi dokumentami i innymi okolicznościami mającymi czy mogącymi mieć wpływ na realizację zamówienia.
5. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Płatność będzie dokonywana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, na wskazany rachunek płatności, który ujęty jest w wykazie podatników VAT i został dla niego utworzony rachunek VAT na cele prowadzonej działalności.
Do oferty należy dołączyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
Uwaga:
1. Zaleca się dokonania oględzin na miejscu oraz zdobycia wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferty lub zmiany treści zamówienia bez podania przyczyny.
3. Zmiana treści zamówienia musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

Kontakt:
7. Osoba do kontaktu:
Ewelina Węgierek-Pawłowska tel.:91 4223600
email: wtp1@dobraszczccinska.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.