Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
20759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowego przeglądu separatorów substancji ropopochodnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowego przeglądu separatorów substancji ropopochodnych

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
tel. (+48 18) 415 30 02, (+48 18) 415 30 06, fax (+48 18) 415 37 01, tel. 18 415 30 79, 502 039 341
anna.wisniowska@strazgraniczna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 18) 415 30
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty na ,,wykonanie okresowego przeglądu separatorów substancji ropopochodnych."
I. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie Zamawiającego (tj. na terenie KaOSG, Ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, m. Nowy Sącz, na terenie Hangaru, Ul. Węgierskiej 188 H, m. Nowy Sącz, na terenie PSG Zakopane, Ul. Przewodników Tatrzańskich 3, m. Zakopane oraz na terenie PSG Tarnów, Ul. Zbylitowska 9) dwóch okresowych przeglądów, podstawowego do dnia 30 maja 2024 r. oraz opcjonalnego do dnia 30 listopada 2024 r. każdorazowo:
- Oczyszczenie instalacji wszystkich separatorów z substancji ropopochodnych,
- Mycie ciśnieniowe podłoża i ścian systemu filtracyjnego,
- Kontrolę drożności przepływu ścieków,
- Kontrola stanu zanieczyszczenia /zużycia filtrów,
- Prowadzenie ewidencji ilości odebranych odpadów,
- Przegląd stanu technicznego separatorów,
- Wpis do książki eksploatacji separatorów,
- Określenie kolejnego terminu wykonania przeglądów,
- Usunięcie odpadów i przekazanie do utylizacji na swój koszt,
- Przekazanie niezbędnych dokumentów potwierdzających wykonanie usługi,
- Dojazd
2. Prawo opcji należy traktować jako uprawnienie Zamawiającego, a nie jego zobowiązanie do udzjelenia zamówienia w tym zakresie.
3. Lokalizacja przedmiotu zamówienia :
a) Nowy Sącz - Hangar, Ul. Węgierska 188H - separator AWAS BK NG 50 wraz z odstojnikiem szlamu AVAS-S V=7500 - objętość całkowita ok. 11,6 m3
b) Nowy Sącz - KaOSG - separator MAK Z 8-1,0 Novo Tech - objętość całkowita 2 800 L
c) Nowy Sącz - KaOSG - separator EUROLIZER c NG 15 Buderus - objętość całkowita 820 L wraz z osadnikiem szlamu Compact 5000 L,
d) Nowy Sącz - KaOSG - separator S ANIT DIZIERIHDC 061 /B125 - obj ętość całkowita 2 100 L,
e) PSG Zakopane Ul. Przewodników Tatrzańskich 3 - separator MAK-II-PE-15fi 1400 -
objętość całkowita 2 m3
f) PSG Tarnów Ul. Zbylitowska 9 - separator koalescencyjny z osadnikiem ESK-H/600 -
pojemność części osadowej 630 1, pojemność magazynowa oleju 260 1 (konieczny jest przyjazd małogabarytowym samochodem) mały wjazd.

CPV: 50800000-3

Dokument nr: 08/GMiK/2024/ZO

Składanie ofert:
V. Termin i sposób składania ofert.
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 10.00. Oferta otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpady wana.
2. Miejsce składania ofert: Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, Ul. 1-go Pułku Strzelców Podhalańskich 5,33-300 Nowy Sącz.
3. Sposób składania ofert:
a) mailem na adres: anna.wisniowska@strazgraniczna.pl
b) pocztą (decyduje czas otrzymania oferty zgodny z pkt. VI. 1) na adres podany w punkcie V1.2.
4. W przypadku złożenia oferty mailem Wykonawca powinien potwierdzić jej otrzymanie przez Zamawiającego pod numerem telefonu: 18 415 30 79 lub 502 039 341 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:30)

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin realizacji zamówienia.
1. Termin realizacji przeglądów: nieprzekraczalny termin realizacji podstawy do 30 maja 2024 r., nieprzekraczalny termin realizacji prawa opcji do 30 listopada 2024 r.
2. Termin złożenia zamówienia opcjonalnego maksymalnie do 30 października 2024 r.

Wymagania:
Tryb postępowania:
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 kodeksu Cywilnego.
III. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Suma (razem cena brutto) za zakres podstawowy i opcjonalny - 100 %.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, w której Wykonawca przedstawi najniższą cenę (razem cena brutto) z zakresu podstawowego i opcjonalnego, jednocześnie spełniając wymagania Zamawiającego zawarte w zapytaniu ofertowym.
IV. Sposób przygotowania ofert.
1. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta ma być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
5. Zamawiający nie wyraża zgodny na składanie ofert częściowych.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty wariantowej.
7. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wykonanie wszelkich prac i czynności oraz zawrzeć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania usługi, jak również zawrzeć wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
$. Cena razem brutto zakresu opcjonalnego nie może być wyższa od ceny razem brutto zakresu podstawowego.
VI. Warunki realizacji zamówienia.
1. Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia i zezwolenia do wykonania usługi.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie dotyczące posiadania przez firmę zezwolenia na odbiór i utylizację odpadów.
3. Usługa zostanie wykonana w siedzibie Zamawiającego, (tj. na terenie KaOSG, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, m. Nowy Sącz, na terenie Hangaru, ul. Węgierskiej 188 H, m. Nowy Sącz, na terenie PSG Zakopane, ul. Przewodników Tatrzańskich 3, m. Zakopane oraz na terenie PSG Tarnów, ul. Zbylitowska 9)
4. Zamawiający zapewni ze swojej strony bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielania dodatkowych informacji i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji usługi.
5. Płatność za wykonany przegląd będzie realizowana przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury.
6. Dodatkowe prace oraz niezbędne wymiany wynikłe podczas prac przeglądowych a nie zawarte w pkt II 1. muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wycenę tych prac, a Zamawiający zaakceptować przed ich wykonaniem.
7. Koszty związane z dojazdem do w/w miejscowości leżą po stronie Wykonawcy.
VII. Pozostałe warunki.
1. Zamawiający może zakończyć postępowanie bez wybrania oferty najkorzystniejszej, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom postępowania.
2. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji w całości lub w części z udzjelenia zamówienia bez podania przyczyny rezygnacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego zapytania przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia ewentualnych zmian, zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Oddziału.
6. Zamawiający zastrzega możliwość poprawy oczywistych omyłek rachunkowych w złożonych ofertach.
7. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
8. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
VIII. Pozostałe warunki.
2. Wykonawcy składający oferty zostaną poinformowani o udzieleniu zamówienia. Informację o udzieleniu zamówienia Zamawiający umieszcza na stronie internetowej znajdującej się pod adresem http://www.karpacki.strazgraniczna.pl.

Kontakt:
1. Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami z ramienia Zamawiającego:
Anna Wiśniowska: anna.wisniowska2@strazgraniczna.pl nr tel. 18 415 3079 lub 502 039 341 (kontakt od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:30).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.