Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
22046z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem

Data zamieszczenia: 2024-04-25
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
ul. Gronowa 20
61-655 Poznań
powiat: Poznań
https://platformazakupowa.pl/transakcja/919939
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
GN-IV.271.4.2024 Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem
Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wynajęcie tymczasowych schodów wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem Wartość całkowita oferty 1 szt. 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

CPV: 44212320-8

Dokument nr: ID 919939, GN-IV.271.4.2024

Otwarcie ofert: Otwarcia : 30-04-2024 11:05:00

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/919939
Składania : 30-04-2024 11:00:00

Wymagania:
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Poznania zwraca się z uprzejmą prośbą o przesłanie oferty cenowej realizacji usługi polegającej wynajęciu tymczasowych schodów nr 1, 2 i 3 wraz z ich montażem i demontażem w Starym Porcie w Poznaniu oraz stałym nadzorem. Lokalizacja schodów zgodnie z załącznikiem graficznym.
Zamówienie obejmuje:
- wynajęcie i zamontowanie schodów tymczasowych na okres maksymalnie od dnia 31.05.2024 r. do dnia 03.09.2024 r.,
- wynajęte schody muszą być wykonane z elementów stalowych, zabezpieczonych antykorozyjnie powłoką cynkową nakładaną na gorąco, a stopnie wykonane z kratownicy o właściwościach antypoślizgowych,
- wymiary schodów: szerokość min. 100 cm,
- pozostałe parametry schodów: barierki ochronne na zewnątrz konstrukcji, dwu poręczowe - górna poręcz na wysokości 110 cm, dolna poręcz na wysokości 70 cm od stopnia, wysokość stopnia 16,5 cm, wyposażenie schodów w spoczniki, jeżeli są wymagane. Poręcze z rury fi 40 mm,
- montaż schodów należy przeprowadzić w sposób zapewniający ich stabilność i uniemożliwiający ich samowolne przemieszczenie w wyniku użytkowania,
- schody muszą zostać zamontowane w sposób zapewniający swobodną i bezstopniową komunikację z układem pieszym znajdującym się na górze i skarpy,
- schody muszą zostać zamontowane w sposób nietrwały z gruntem,
- budowa, wymiary i konstrukcja schodów musi zostać wykonana zgodnie z normami branżowymi dla konstrukcji stalowych oraz przepisami prawa budowlanego, w tym normy EN 1090-1 Wykonanie konstrukcji stalowych i aluminiowych,
- demontaż schodów objętych umową musi nastąpić w terminie 7 dni od dnia zakończenia wynajmu,
- po zdemontowaniu schodów, teren musi zostać przywrócony do stanu pierwotnego,
- stałego nadzoru nad stabilnością konstrukcji oraz dokonywania wszelkich napraw uszkodzeń mechanicznych w terminie 1 dnia od stwierdzenia uszkodzenia. Do czasu usunięcia usterki, jeżeli wymagają tego względy bezpieczeństwa, schody mogą zostać wyłączone z użytkowania,
- wykonania opisu oraz rysunków technicznych schodów oraz dokonania wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem wraz z dokonaniem zgłoszenia obiektu tymczasowego do właściwego organu architektonicznego,
- posiadania polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za ewentualne zdarzenia losowe na schodach,
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody związane z użytkowaniem schodów,
- schody zostałyby postawione w miejscu publicznym, niestrzeżonym, ogólnodostępnym, bez możliwości ogrodzenia ich.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
44212320-8 Konstrukcje różne
3. Termin wykonania zamówienia:
maksymalnie od 31.05.2024 r. - 03.09.2023 r.
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najniższa cena.
5. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.
6. Zasady płatności:
Zgodnie z załączonym wzorem umowy.
7. Opis procedury:
1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych;
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;
d) żądania usunięcia danych, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
o osoby te kwestionują prawidłowość danych,
o przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie
na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
10. Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:
1) spełnia wymagania określone w RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)., a w szczególności wskazane w art. 28, 29, 30, 32, 33;
2) gwarantuje, że dostęp do powierzonych w związku z realizacją zamówienia danych osobowych będą miały wyłącznie osoby upoważnione, a wykonawca posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie;
3) wyznaczy do realizacji zamówienia pracowników/współpracowników przeszkolonych w zakresie ochrony danych osobowych;
4) gwarantuje, że pomieszczenia, w których będą przetwarzane powierzone w związku z realizacją zamówienia dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone (w szczególności samodzielny dostęp do nich będą miały wyłącznie osoby upoważnione do przetwarzania tych danych) oraz, że posiada w tym zakresie odpowiednie procedury i jest w stanie wykazać ich stosowanie.
11. Dodatkowe oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych, gdy Wykonawca w związku z realizacją zamówienia, na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych, będzie przetwarzał dane osobowe Zamawiającego za pomocą udostępnionego/dostarczonego przez Wykonawcę rozwiązania informatycznego
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca:
1) zobowiązuje się do stosowania adekwatnych do zagrożeń środków ochrony przetwarzanych informacji (w tym danych osobowych) przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, obejmujących, m.in., poniżej wskazane zabezpieczenia techniczno-organizacyjne:
a) zapewnienie aktualizacji regulacji wewnętrznych z obszaru bezpieczeństwa informacji adekwatnie do zagrożeń,
b) przeprowadzanie okresowych analiz ryzyka utraty integralności, dostępności lub poufności informacji oraz podejmowanie działań minimalizujących to ryzyko, stosownie do wyników przeprowadzonej analizy;
c) podejmowanie działań zapewniających, że osoby zaangażowane w proces przetwarzania informacji posiadają stosowne uprawnienia i uczestniczą w tym procesie w stopniu adekwatnym do realizowanych przez nie zadań oraz obowiązków mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa informacji,
d) bezzwłoczną zmianę uprawnień, w przypadku zmiany zadań osób, o których mowa w punkcie poprzedzającym,
e) zapewnienie szkolenia osób zaangażowanych w proces przetwarzania informacji, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień, jak:
o zagrożenia bezpieczeństwa informacji,
o skutki naruszenia zasad bezpieczeństwa informacji, w tym odpowiedzialność prawna,
o stosowanie środków zapewniających bezpieczeństwo informacji, w tym urządzeń i oprogramowania minimalizującego ryzyko błędów ludzkich,
f) zapewnienie ochrony przetwarzanych informacji przed ich kradzieżą, nieuprawnionym dostępem, uszkodzeniami lub zakłóceniami, przez:
o monitorowanie dostępu do informacji,
o czynności zmierzające do wykrycia nieautoryzowanych działań związanych z przetwarzaniem informacji,
o stosowanie środków uniemożliwiających nieautoryzowany dostęp na poziomie systemów operacyjnych, usług sieciowych i aplikacji,
g) ustanowienie podstawowych zasad gwarantujących bezpieczną pracę przy przetwarzaniu mobilnym i pracy na odległość,
h) zabezpieczenie informacji w sposób uniemożliwiający nieuprawnione jej ujawnienie, modyfikacje, usunięcie lub zniszczenie,
i) zawieranie w umowach serwisowych podpisanych ze stronami trzecimi zapisów gwarantujących odpowiedni poziom bezpieczeństwa informacji,
j) zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa w systemach teleinformatycznych, polegającego w szczególności na:
o dbałości o aktualizację oprogramowania,
o minimalizowaniu ryzyka utraty informacji w wyniku awarii,
o ochronie przed błędami, utratą, nieuprawnioną modyfikacją,
o stosowaniu mechanizmów kryptograficznych w sposób adekwatny do zagrożeń lub wymogów przepisu prawa,
o zapewnieniu bezpieczeństwa plików systemowych,
o redukcji ryzyk wynikających z wykorzystania opublikowanych podatności technicznych systemów teleinformatycznych,
o niezwłocznym podejmowaniu działań po dostrzeżeniu nieujawnionych podatności systemów teleinformatycznych na możliwość naruszenia bezpieczeństwa,
o kontroli zgodności systemów teleinformatycznych z odpowiednimi normami i politykami bezpieczeństwa,
k) bezzwłocznego zgłaszania incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji w określony i z góry ustalony sposób, umożliwiający szybkie podjęcie działań korygujących;
l) zapewnienia okresowego audytu wewnętrznego w zakresie bezpieczeństwa informacji i testów penetracyjnych.
2) wyraża zgodę na przeprowadzanie przez zamawiającego testów bezpieczeństwa oferowanych rozwiązań teleinformatycznych, po uprzednim uzgodnieniu przez strony szczegółów z tym związanych, oraz zobowiązuje się uzyskać wymagane zgody od podwykonawców, o ile będzie miało to zastosowanie.
12. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
13. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.
W przypadku pytań:
o merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10
o związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Kryteria i warunki formalne
Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
2 Warunki płatności - Zgodnie z załączonym wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
3 Termin realizacji - W terminie od 31.05.2024 r. do 03.09.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
4 Zatrudnienie osoby na umowę o pracę - Złożenie w ofercie oświadczenia o zatrudnieniu na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam zatrudnienie na umowę o pracę przynajmniej jednej osoby" bądź złożyć osobne oświadczenie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
5 Biała lista VAT - Oferent oświadcza, iż znajduje się na wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT (tzw. biała lista VAT) (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
6 Wysokość wynagrodzenia po wykonaniu prac wskazanych w §1 ust 2 pkt. 2.3 umowy - Wartość pozycji w ofercie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
7 Wysokość wynagrodzenia za wynajem schodów oraz stały dozór w okresie 29.04.-31.05.2024 r. - Wartość pozycji w ofercie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
8 Wysokość wynagrodzenia za wynajem schodów oraz stały dozór w okresie 01.06.-30.06.2024 r. - Wartość pozycji w ofercie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
9 Wysokość wynagrodzenia za wynajem schodów oraz stały dozór w okresie 01.07.-31.07.2024 r. - Wartość pozycji w ofercie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
10 Wysokość wynagrodzenia za wynajem schodów oraz stały dozór w okresie 01.08.-03.09.2024 r. - Wartość pozycji w ofercie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki
11 Wysokość wynagrodzenia po wykonaniu prac określonych w §1 ust 2 pkt 2.4 umowy - Wartość pozycji w ofercie (0)
×
Załączniki
Instrukcja pakowania i podziału plików
Zatwierdź pliki

Uwagi:
Opis dodatkowy
1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/
2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus.
3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus.
4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie.
5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne.

Kontakt:
Miasto Poznań Oddział: Wydział Gospodarki Nieruchomościami
ul. Gronowa 20
61-655 Poznań
Kontakt za pomocą platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/all?limit=100&tab=active&year=seven_days

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.