Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy ul. Trakt Lubelski 353 04-667 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 277 35 00, fax 22 277 35 67 wawer.zgn@um.warszawa.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 277 35 00, f |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont instalacji elektrycznej w budynku mieszkalnym przy Ul. Planetowej 17 w Warszawie. Dokument nr: NZ/369/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 6.05.2024 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego przy Ul. Trakt Lubelski 353 pok. nr 25. Specyfikacja: Dokumenty niezbędne do złożenia oferty można otrzymać w Dziale Zamówień Publicznych Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer przy Ul. Trakt Lubelski 353 pok. nr 4 - parter lub na stronie internetowej: www.zgn-wawer.pl oraz www.zgnwawer.bip.um.warszawa.pl. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 6.05.2024 r. do godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym przy Ul. Trakt Lubelski 353. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: do 40 dni od daty podpisania umowy. Wymagania: w postępowaniu o udzielenie zamówienia bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 Rozliczenie robót - ryczałtowe. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Posiadają odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Dysponują osobą lub osobami, które: o posiadają świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1kV - SEP E i D. 3. Na wykonane roboty udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 4. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest w okresie realizacji Umowy ubezpieczony przez zakład ubezpieczeń działający zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie wyrządzone przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem Umowy. Wymagana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów winna być nie mniejsza niż 100 000,00 zł 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - (Załącznik nr 4). Kryterium wyboru oferty: cena - 100 % Do oferty należy załączyć: formularz ofertowy (załącznik nr 2), kosztorys ofertowy (załącznik nr 1), wypis z rejestru działalności gospodarczej lub KRS, oświadczenie dot. dysponowania osobą/osobami, które posiadają stosowne uprawnienia SEP E i D (załącznik nr 3), kopię uprawnień SEP E i D; kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że Wykonawca jest w okresie realizacji Umowy ubezpieczony, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (zał. Nr 4). Zamawiający zastrzega sobie zgodnie z art. 70 par. 3 Kodeksu Cywilnego prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyn. |
© eurobudowa.pl 2004-2024