Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont i modernizacja pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-04-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
OŚRODEK REHABILITACJI UZALEŻNIONYCH "DOREN" IM.BERTY TRUSIEWICZ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W RÓŻEWCU Różewiec 1 11-600 Różewiec powiat: węgorzewski doren@doren.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Różewiec |
Wadium: | 3 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont i modernizacja pomieszczeń I piętra budynku Pałac-Młyn na terenie Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych ,,DOREN" im. Berty Trusiewicz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Różewcu Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń I piętra w budynku Pałac-Młyn na terenie Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych ,,DOREN" im. Berty Trusiewicz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Różewcu. Na zakres prac składają się następujące roboty budowlane: a) kompleksowy remont pomieszczeń łazienek polegający na wymianie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych (glazura, terakota gres); wymiana wszystkich urządzeń sanitarnych: WC, umywalka, kabina prysznicowa, baterie, odpływy, zaworki przyłączeniowe do urządzeń, grzejniki, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie gniazd wtyczkowych oraz lamp oświetleniowych; b) remont pokoi pacjentów polegający na usunięciu spękań na spoinach płyt g-k sufitów powieszanych lub wymianie okładzin sufitów podwieszanych, usunięciu spękań oraz rys na ścianach, wykonaniu nowych gładzi w określonych pomieszczeniach, malowanie powierzchni sufitów oraz ścian, wykonanie nowych okładzin podłogowych z wykładziny zgrzewanej hetergoenicznej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie części grzejników; c) remont korytarza polegający na usunięciu spękań na spoinach płyt g-k sufitów powieszanych lub wymianie okładzin sufitów podwieszanych, usunięciu spękań oraz rys na ścianach, uzupełnienie ubytków w tynku, malowaniu powierzchni ścian i sufitów, wykonaniu lamperii z tynku mozaikowego. CPV: 45450000-6, 45421146-9,45421000-4,45430000-0,45442100-8,45432111-5,45431000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00305782, 2/PN/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51c2e082-05ff-11ef-bfd2-32fa350b5bfc 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego sporządza się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym) Dokumenty winny być w powszechnie używanych formatach plików takich jak: .xml, .pdf, .doc, .docx, .xls lub .xlsx 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-14 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 2/PN/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń I piętra w budynku Pałac-Młyn na terenie Ośrodka Rehabilitacji Uzależnionych ,,DOREN" im. Berty Trusiewicz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Różewcu. Na zakres prac składają się następujące roboty budowlane: a) kompleksowy remont pomieszczeń łazienek polegający na wymianie okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych (glazura, terakota gres); wymiana wszystkich urządzeń sanitarnych: WC, umywalka, kabina prysznicowa, baterie, odpływy, zaworki przyłączeniowe do urządzeń, grzejniki, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie gniazd wtyczkowych oraz lamp oświetleniowych; b) remont pokoi pacjentów polegający na usunięciu spękań na spoinach płyt g-k sufitów powieszanych lub wymianie okładzin sufitów podwieszanych, usunięciu spękań oraz rys na ścianach, wykonaniu nowych gładzi w określonych pomieszczeniach, malowanie powierzchni sufitów oraz ścian, wykonanie nowych okładzin podłogowych z wykładziny zgrzewanej hetergoenicznej, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie części grzejników; c) remont korytarza polegający na usunięciu spękań na spoinach płyt g-k sufitów powieszanych lub wymianie okładzin sufitów podwieszanych, usunięciu spękań oraz rys na ścianach, uzupełnienie ubytków w tynku, malowaniu powierzchni ścian i sufitów, wykonaniu lamperii z tynku mozaikowego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 - Roboty malarskie 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45431000-7 - Kładzenie płytek 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów za kryteria określone w SWZ uzyska najwyższą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. Dowód wniesienia wadium. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); Zgodnie z zapisami dz. XX SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami dz. XVIII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu punktów za kryteria określone w SWZ uzyska najwyższą ilość punktów. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-06-12 |
© eurobudowa.pl 2004-2024